![]() |
Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Volkswagen ID

#127
Posted 11 July 2019 - 18:48

Normal că n-ai cifrele decât pe alea din 2017 la ce ipocrizie ai in tine. http://carsalesbase....-analysis-2018/ Cam tot așa de prost se vor vinde și VW fiindcă oamenii cumpără ce-i mai bun nu ce vrea firma la care-i faci tu propagandă, mai unbrutus. |
#128
Posted 11 July 2019 - 19:19

Pentru ca momentan nu au capacitate de producție mai mare https://uk.reuters.c...d-idUKKCN1RU29T |
#129
Posted 11 July 2019 - 20:38

#130
Posted 11 July 2019 - 21:03

Uite vânzările de Model 3 din SUA înainte și după scăderea subvențiilor: decembrie 2018: 25.250 ianuarie 2019: 6.500 februarie 2019: 5.750 http://carsalesbase..../tesla-model-3/ Ți se pare că Tesla nu a făcut față la cererea de 4x mai mică imediat după tăierea subvențiilor? Vânzările au crescut iar în iunie, înainte de altă taiere a subvențiilor, dar e clar că cererea de Model 3 din SUA e undeva între 10.000 și 20.000 pe lună, sunt convins că Tesla va face față dacă nu va da faliment. |
#131
Posted 11 July 2019 - 22:39

Un pic off, scaderi de preturi la mertzane, nu-mi venea sa cred ce vad. Pe langa Finanzamt din Heidelberg e o reprezentanta. GLC 63 AMG Coupe din mai sau iunie 2018, pret de nou 89,9k, pret actual 54,9k. C-Class-uri din martie-aprilie anul trecut, preturi de noi 52k, preturi actuale 30,9-31,9k. Si aveau pina in 25k de km. Asa deprecieri intr-un an?
Aa, mai era un E-class T-Modell 63 AMG. Pretul de nou fusese cam 121k. Din ianuarie anul asta pina acum pretul a ajuns 98k. Edited by SorinGT, 11 July 2019 - 22:43. |
#132
Posted 12 July 2019 - 00:27

Pentru unbrutus alias mr_nobody cu dedicație
https://m.automarket...0-de-92433.html Sper sa nu iti dai cu Tesla undeva de ciuda ![]() Deci Tesla se pare că va ajunge la producție de 500k in timp ce VW estimează o producție de EV-uri aproape la jumătate după vreo 2-3 ani. Ce-o să mă distrez când fanii VW vor vedea realitatea pe care acum refuza sa o creadă, că VW va intra în dificultăți mari in viitor. |
#133
Posted 12 July 2019 - 08:17

Tesla a vândut în prima jumătate din 2019 vreo 160.000 de mașini, cum crezi că vor vinde 340.000 în următoarea jumătate a anului? Nu au suficiente comenzi pentru asta. Dacă te uiți la raspunsul lui Bursul, dă link la un articol care zice că VW va avea capacitate de producție de vreo 1,4 milioane de mașini electrice/an din 2023. VW a avut profit de vreo 14 miliarde € în 2018, Tesla a avut pierderi de vreo 600 milioane $ în 2018, dar VW va întra în dificultăți mari în viitor. ![]() |
#134
Posted 12 July 2019 - 08:39

Tesla a vândut în prima jumătate din 2019 vreo 160.000 de mașini, cum crezi că vor vinde 340.000 în următoarea jumătate a anului? Nu au suficiente comenzi pentru asta. Nu stiu, dar 160k pentru o jumatate de an mi se pare chiar enorm, tinand cont de plaja de pret in care se scalda modelele Tesla. Pai echivalentii din zona asta sunt pufuleti. Daca fac 500k pina la sfarsitul anului, asta suna mai greu de crezut, ramane de vazut. Edited by SorinGT, 12 July 2019 - 08:40. |
#135
Posted 12 July 2019 - 09:12

Nu stiu, dar 160k pentru o jumatate de an mi se pare chiar enorm, tinand cont de plaja de pret in care se scalda modelele Tesla. Văd că pe orice subiect se ajunge la analiza Tesla, de parcă ar fi buricul Pământului. Tesla nici măcar nu cred că e cel mai mare producător de mașini electrice din lume, am impresia că e o companie chineză de care nu a auzit nimeni, care produce mai multe mașini electrice. Am găsit un top pentru mașini electrice pe 2018, pe locul unu e BAIC EC-Series, a auzit cineva de ei? https://www.industry...models-of-2018/ |
#136
Posted 12 July 2019 - 09:26

Problema e că nu cred că Tesla face vreun profit vânzând 320.000 de mașini pe an, în special dacă vorbim de Model 3 versiunea mai ieftină, fiindcă e o mare diferență între a vinde 100.000 de model S și 100.000 de Model 3. Eu am inteles ca de fapt profitul la masinile electrice e mai mare (am inteles chiar cu mult) decat la masinile conventionale si e cam logic sa fie asa, practic BMW realizeaza pina in 5% profit la un model (chiar mai putin la modelele scumpe), din cauza impartirii productiei acelui model in n parti (aduni buna parte din componente dintr-o gramada de locuri), logistica e mai complexa etc. La electrice iti configurezi productia de la a la z in fabrica, nu mai ai a face cu n furnizori, costuri suplimentare diverse, inclusiv de transport samd. La un model electric profitul poate merge pina la 30% per bucata. Nu are cum sa nu faca profit, altfel nu ar avea de unde reinvesti masiv (constructia de fabrici gigantice). Este, pe de alta parte si motivul pentru care deocamdata nu au cash disponibil pentru a sponsoriza presa si media (cum isi permit in momentul de fata Ford sau GM in SUA) si de-aia nu sunt niste clienti de sustinut pentru acestia. Despre aia vorbeam si intr-unul din posturile trecute si nu e nici un fel de teorie a conspiratiei. E acelasi drac ca in politica (ca principiu, ca mod de a proceda). Adica media si presa au incetat de mult timp sa mai fie instrumente de informare, ci sunt gazete pro si contra si fac propaganda ca atare. Te uiti la CNN sau MSNBC si zici ca America lui Trump e iadul pe pamant si ca ploua cu smoala topita, lagare, dictaturi, agenti rusi la fiecare casa, previziuni de colaps economic, draci-laci...te uiti la Fox si zici ca e raiul pe pamant si ca totul e bun de ode si osanale. Nici aici nu e diferit, dupa interes, dupa cine marca banul etc. Tesla inca nu il marca... Edited by SorinGT, 12 July 2019 - 09:30. |
#137
Posted 12 July 2019 - 09:46

Nu are cum sa nu faca profit, altfel nu ar avea de unde reinvesti masiv (constructia de fabrici gigantice). ![]() În trimestrul 1 din 2019 au fost din nou pe pierdere. Au construit fabrici din banii investitorilor, nu din profituri (pierderi adică). |
|
#138
Posted 12 July 2019 - 09:56

Dar graficul nu-ti da in raport cu ce sunt pierderile. Adica sunt in raport cu pretul de productie a modelelor vandute (ceea ce e imposibil), sau global, in raport cu cheltuielile si investitiile.
Iar chestia se refera la orice model electric, nu doar la Tesla. Adica 300k de masini electrice dintr-un anume model ( e o cifra ca exemplu), ar echivala cam cu 1.5 mil de modele conventionale din aceeasi zona de pret vandute, dpdv al profitului. Cum media la Tesla se duce pe la seria 4, chiar 5 (la pret), ar echivala cu minim un milion jumate de seria 4 sau 5 vandute (cum spuneam, la modele scumpe, profitul in procente poate fi mai mic ca la modelele iefttine si medii ca pret...ca procente, nu ca suma in sine...). Evident ca nimeni nu-i nebun sa compare puterea actuala financiara a lui Tesla cu a lui VW, Ford, GM samd., dar toti au plecat de jos odata si toti au avut pierderi in perioadele de extindere. Edited by SorinGT, 12 July 2019 - 09:58. |
#139
Posted 12 July 2019 - 10:23

Dar graficul nu-ti da in raport cu ce sunt pierderile. Adica sunt in raport cu pretul de productie a modelelor vandute (ceea ce e imposibil), sau global, in raport cu cheltuielile si investitiile. |
#140
Posted 12 July 2019 - 10:28

ho, pune frana ca esti pe aratura. E golf si Audi E tron sunt electrice dedicate si cu stil. ID ul e un fel de jucarie care ar fi bine sa fie ieftina ca alfel nu o cumparanimeni Edited by tfmercedez, 12 July 2019 - 10:28. |
#141
Posted 12 July 2019 - 10:29

E vorba de cheltuielile de operare, trebuie să plătești niște oameni, niște materiale, chestii d-astea. Datoriile de 10 miliarde $ nu intră în discuție, pierderile sunt din banii investitorilor, care speră să-i recupereze într-un final, cu niște câștiguri (speră ei). Tocmai de aia investitiile (extinderea in vederea cresterii capacitatii de productie) e cruciala. Oricum, e lipsit de sens sa bati apa in piua pe pierderile lor de acum, toate companiile le au la inceput. Au doar 16 ani de viata, timp extrem de scurt pentru o astfel de afacere. Normal ca om vedea ce se intampla, dar parca cateodata esti prea ca-n bancu "tu tii cu ursul" ![]() |
#142
Posted 12 July 2019 - 10:34

Oricum, e lipsit de sens sa bati apa in piua pe pierderile lor de acum, toate companiile le au la inceput. Au doar 16 ani de viata, timp extrem de scurt pentru o astfel de afacere. Normal ca om vedea ce se intampla, dar parca cateodata esti prea ca-n bancu "tu tii cu ursul" ![]() |
#143
Posted 12 July 2019 - 10:54

Ford nu a inventat mașina, dar Ford Model T a schimbat lumea. ĂŽncă așteptăm Model T-ul mașinilor electrice, cine știe de unde va apărea. Avand in vedere nivelul tehnologic de astazi, cam cat ar costa sa produci o dacia 1100 , sau 1300? Probabil ca ar fi extrem de ieftin, dar salariile s-au indexat cu inflatia, si sunt multe dotari obligatorii care nu existau acum 50 de ani, care ridica costurile. Nu poti face o masina electrica doar dintr-o caroserie , fie ea si din plastic, o baterie si un motor electric. Esti obligat sa pui ABS, airbaguri, si multe alte elemente de siguranta.
Eu chiar sunt curios să văd ce alte companii au avut astfel de pierderi Ă®n primii 16 ani de viață și au supraviețuit. Ai exemple? Pana si Renault are o felie detinuta de stat. "Headquartered in Boulogne-Billancourt, near Paris, the Renault group is made up of the namesake Renault marque and subsidiaries, Alpine, Automobile Dacia from Romania, Renault Samsung Motors from South Korea, and AvtoVAZ from Russia.[9][10] Renault has a 43.4% controlling stake in Nissan of Japan,[6] and a 1.55% stake in Daimler AG of Germany (since 2012, Renault manufactures engines for the Daimler's Mercedes A-Class and B-Class cars[11]). Renault also owns subsidiaries RCI Banque (automotive financing), Renault Retail Group (automotive distribution) and Motrio (automotive parts). Renault has various joint ventures, including Oyak-Renault (Turkey), Renault Pars (Iran). The French government owns a 15% share of Renault" Sunt multe cazuri in care companiile au fost tinute in perfuzii de catre stat, pentru a nu se pierde locurile de munca si tehnologia, si nu ma refer strict la Renault. |
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users