Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Love Lies Bleeding - 2024

Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...
 Donez medicamente renale ptr pisica

Ce componenta e asta si ce ziceti...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...

Mobile.de ofera imprumut de bani ...
 problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...

Jante noi shitbox
 Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio

Un nou pericol pt batrani
 

Noul Kia Sorento vs noul Hyundai SantaFe vs Ford Edge facelift

- - - - -
  • Please log in to reply
93 replies to this topic

#73
Tyby

Tyby

    blue balls

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 15,394
  • Înscris: 29.11.2001

View Postofficer_nats, on 08 iunie 2019 - 19:55, said:


Eu am vazut pe o fisa la dealer ca are tot 450 Nm. Pe net la noi nu am gasit informatia, am gasit-o pe Ford.de, tot 450 Nm (vorbim de Mk 2 de 238 CP).


https://www.autoexpr...ift-2019-review

(am raspuns greu, ca am ramas fara lista de followed content)

#74
officer_nats

officer_nats

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 776
  • Înscris: 14.10.2018
In 2020 ies facelifturi: Kodiaq, Sorento si s-ar parea ca si pe 5008 o sa puna, pana la urma, 4x4.
Ideea este ca o sa ma orientez spre 7 locuri, asa ca Fordul dispare, cu toate ca Edge chiar ne placea.
Deci, 7 locuri (exclus X-Trail) dar a intrat Skoda in clasament, ori cu RS-ul biTurbo cu 238 CP si 500 Nm ori cu Laurin&Klement.

#75
Tyby

Tyby

    blue balls

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 15,394
  • Înscris: 29.11.2001
Explorer? :peacefingers:

Edited by Tyby, 07 August 2019 - 08:31.


#76
officer_nats

officer_nats

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 776
  • Înscris: 14.10.2018
M-am zgait un pic pe net la el, dar vine doar cu motor de 3L si e prea mare, totusi, las-o-n colo de treaba...

#77
Tyby

Tyby

    blue balls

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 15,394
  • Înscris: 29.11.2001
Depinde cum pui problema ... 3l, 450 CP, 840 NM ... Parca nu mai suna asa rau! :peacefingers:

#78
firepcmaster

firepcmaster

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 134
  • Înscris: 04.01.2011
Foarte bine ca ai renuntat la Ford. Pare o masina cinstita si poate e, dar au grave probleme pe parte de service. Ce trece de parte de uleiuri, filtre si placute e jale. Toate piesele vin dintr-un depozit central din Germania. Dureaza mai mult sa ajunga decat la japoneze. Cei care au avut de-aface stiu despre ce e vorba. Poate se mai afla printre noi si vre-o persoana ce lucreaza la vre-o reprezentanta si poate confirma. Avem la firma vre-o 7 Forduri, 2016,17,18 si 19. Ne facem cruce si matanii cate 1 luna pana ajunge 1 turbina, un telescop sau vre-un injector le stoc. Nu mai zic de vre-o problema la AdBlue. Cunosc un posesor de Edge facelift Vignale, venit de pe o Kuga 2016. Poate confirma ca in 3-4 luni a avut cateva probleme, cu radarul si ultima data cu sistemul adblue. Aaa, si ce am mai patit noi cu 2 Transituri, 2016 si 2018, masinile s-au infranat singure, pur si simplu fara sa ai vre-o putere de decizie. Inclusiv dealaerul a recunoscut ca cea din 2018 a fost chemata intr-o capanie de verificate a servofranei ( pompei daca nu ma insel ) la vre-o 30.000 km si a trecut cu brio, ca mai apoi la 16x.xxx km sa se blocheze in mijlocul unei intersectii. Stai si te uiti la masina si nu ai ce sa ii faci. Cealalta s-a blocat intr-un tunel in Austria unde au fost lucrari si a fost nevoit sa opreasca in coloana. A blocat tunelul...

#79
bmortu

bmortu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,123
  • Înscris: 18.11.2017
Au americanii o explicatie pentru f.o.r.d.

ford - fix or repair daily

#80
takis

takis

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,636
  • Înscris: 22.03.2007
La Kia ai garantie 7 ani sau 150.000 de km. La Hyundai ai 5 ani fara limita de km.

Nu vreau sa ma bag aiurea in discutie, dar pana acum, de fiecare data cand am mers cu masinile personale la revizie, in service era cate un SuV d.asta premium cu motorul si cutia desfacute pe banc. Masinile erau de firma, deci forjate.

#81
officer_nats

officer_nats

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 776
  • Înscris: 14.10.2018
Niciunul din cele enumerate nu e un SUV premium, sa fim seriosi. La anul o sa iasa noul Sorento, desi a fost zarit camuflat prin Europa.

#82
officer_nats

officer_nats

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 776
  • Înscris: 14.10.2018
Pe 5008 inca nu au bagat 4x4.
Kodiaq arata ca un dulap culcat, plus ca la 45000+ euro cat este un L&K, plasticele din interior sunt chiar infecte.
In principiu, raman la noul Sorento si Santa Fe facelift. Astept sa intre amandoua in toamna in showroom. Si cred ca va fi Santa Fe, deoarece e vorba de un facelift fata de un model total nou. In plus, este interesant de vazut ce motorizari vor pune pe plugin hybrid.

Edited by officer_nats, 04 June 2020 - 19:14.


#83
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

View Postfirepcmaster, on 31 august 2019 - 23:15, said:

... vre-o persoana ce lucreaza la vre-o reprezentanta si poate confirma. Avem la firma vre-o 7 Forduri, 2016,17,18 si 19. Ne facem cruce si matanii cate 1 luna pana ajunge 1 turbina, un telescop sau vre-un injector le stoc. Nu mai zic de vre-o problema...
Nu este mai bine vreun, vreo decat vre-un, vre-o? Sa mai scriem si corect gramatical, totusi.

#84
officer_nats

officer_nats

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 776
  • Înscris: 14.10.2018
Gata, Hyundai a pus preturile pentru Santa Fe facelift, Kia pentru noul Sorento. Clar, astea 2 au ramas in finala, insa cum mie imi trebuie 7 locuri, se nasc mai multe intrebari, pentru o masina de aproape 1900 kg la gol:
1. 2,2 CRDI 202 CP 440 Nm vs 1,6TGDI hybrid (180+60=230 CP, 230 benzina  /350 Nm hybrid cuplu)?
2. 8 DCT pe CRDI vs 6 AT pe hybrid?
3. 4X4 sau 4X2?
Voi folosi masina preponderent extraurban, asa ca ca vreau o masina care sa rupa la depasiri, nu sa se taragane. Oarecum ma ingrijoreaza valul asta de hybride, si eu cu 2,2 CRDI... De 4X4 probabil ca voi avea nevoie rar sau pe carosabil alunecos, insa mie mi se pare de porc sa iti iei un SUV de clasa medie+ si sa nu ai 4X4 pe el. Insa, ma intreb, misca bine un 1,6T o hardughie de 1900 kg + pasageri + ceva bagaje?
Cum pana acum am avut numai berline medii+ diesel, orice sfat din partea unor detinatori de SUV-uri este apreciat. Apropo, fac undeva intre 15000 - 20000 km anual, 95% extraurban, asa cum am mai spus.
La taxe, impozite, RCA, Casco, parcari in orasele mari, hybridul tine cu casa. Dar la drum intins?
Preturile sunt apropiate, masele la fel, nu asta este problema. O diferenta ar fi intre hybrid 4X2 si hybrid 4X4, pentru ca primul se incadreaza la alta clasa de poluare si mai tragi 6500 lei din rabla. Multumesc anticipat. Posted Image
P.S. Acum am un Hyundai I40 de 136 CP, 320 Nm si 1670 kg gol, care, uneori, ar mai cere ceva resurse, mai ales daca este plin. In rest, o masina exceptionala.

Edited by officer_nats, 06 November 2020 - 19:37.


#85
Tyby

Tyby

    blue balls

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 15,394
  • Înscris: 29.11.2001
Masina e grea, eu am 2T sub mine, si apreciez cei 450 Nm, cred ca masina este grea, pentru 1.6-le ala, cu tot hibridul lui ... :peacefingers: Si e pacat sa nu fie 4x4, nu te limita doar la "noroi, zapada etc", sistemele 4x4 moderne, chiar si astea "AWD prost-proof", stiu mai multe decat "zapada, noroi". :peacefingers:

#86
officer_nats

officer_nats

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 776
  • Înscris: 14.10.2018
Asa zic si eu.... Am zis mai sus ca m-am zgait o gramada la Edge, dar nu se fabrica in 7 locuri. Edge cred ca o idee mai grea. Sunt oarecum indecis intre 1,6 TGDI hybrid si 2,2 CRDI. Cu 4X4 e cam clara treaba, pentru ca nu imi place sa oftez dupa, cand mi-o arde o data buza. Dar CRDI-ul vine cu o cutie dual clutch, fata de 1,6 care vine cu o cutie normala cu convertizor. Din cate am citit, cea din urma este mai fiabila. Multumesc pentru opinie!

#87
officer_nats

officer_nats

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 776
  • Înscris: 14.10.2018
Reinvii topicul asta, cu noutati: in finala au ramas Sorento si Santa Fe (aproape aceeasi masina). Am vb si cu dealerii, au oferte de porc, dar nu ma deranjeaza sa dau o fuga in Europa sa imi iau masina noua. Banii sunt in cont iar din diferenta de curs (curs CEC sau BNR+1-2%) imi scot cheltuiala, ca am posibilitatea sa schimb la curs BNR.
Deci, aici sunt de porc iar.
Dilema principala este intre 1.6 TDGI hybrid sau 2,2 CRDI. Plug-in-ul pica, deoarece stau la bloc, la etajul 7. La test drive, toti iti dau masina 10 km, s-au dus vremurile de acum 6 ani cand mi-am luat actuala masina si cand mi-au dat o masina de test drive un week-end intreg si mi-am putut face o parere.
Dilema secundara sta in 4x4 si 4x2. Sunt incantat de 4x4 pentru ca sta mai bine pe drum si "citeste" mai bine conditiile de rulare. Nu sunt incantat pentru ca nu intra rabla la hybrid, la diesel nici atat.
Am frunzarit mult in perioada asta si va spun ca preturile de la noi chiar sunt de porc, vanzatorii habar nu au ce masina vand iar daca ii scoti din zona lor de confort sunt in pom.
Deci:
1. 1,6 TGDI hybrid sau 2,2, CRDI? Merg 90% extraurban si m-am cam invatat cu maxim 7% consum de diesel si cu cuplul adecvat. Plus ca imi place ca masina sa traga, nu sa se taraie. Masina se apropie de 1900 goala + pasageri + bagaje....
2. 4x4 sau 4x2? Eu, unul, inclin spre 4x4, chit ca este comandat electronic, pentru ca am impresia ca imi ofera mai multa siguranta in trafic, nu pentru ca as cutreiera pe cine stie ce coclauri.... 4x2 hybrid este mai usor si se incadreaza si la rabla;
3. Majoritatea masinilor pe stoc din vest, deci unde poti sa mai rupi la pret, au sunroof. Din principiu, sunroof-ul mi se pare o bataie de cap in plus. E sunroof-ul un deal breker, intr-adevar?
Intentionez sa tin masina 6-7 ani, iar asta ar putea fi o problema pentru un motor diesel de 2200 cm3.

Edited by officer_nats, 25 February 2021 - 19:40.


#88
Tyby

Tyby

    blue balls

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 15,394
  • Înscris: 29.11.2001
Nu stiu cat trage hibridul ala de 1.6 (175-180 CP combinat? vreo 250 de NM?), dar parca as recomanda 2.2 AWD (probabil undeva la 200 CP, un 400+ NM ?) Parca suna mai bine a doua varianta pentru o masina de cat? Aproape doua tone?

Edge-ul are cam pe-acolo, cu 210 CP, si 450 NM, si nu poti spune ca te baga in scaun (ok, nu se taraie, insa se simte inertia mare).

Daca partea de hibrid te lasa rece, atunci nu vad de ce sa te agati de ea (mai ales ca si profilul de utilizare corespunde cu diesel-ul).

PS: nu cred ca un diesel actual va pune probleme majore in urmatorii 8-10 ani. Probabil revanzarea va fi mai mica, dar oricum in 7 ani se devalorizeaza ca draq, si s-ar putea ca diesel-ul - culmea - sa fie in avantaj (electronica, baterii etc).

PS: cred ca masina va veni cu o varianta de garantie "lunga" bara-bara, deci nici partea de cutie / transmisie nu cred ca ar fi un minus. Personal prefer DCT-urile, insa aici e chestie de gust.

#89
officer_nats

officer_nats

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 776
  • Înscris: 14.10.2018
Benzinarul de 1,6 turbo are 180 CP si 265 Nm pe termic / 230 CP si 350 Nm pe hybrid si vine cu cutie 6 AT - cutie clasica, cu convertizor. Dieselul de 2,2 (tot turbo, fireste) are 202 CP si 440 Nm si vine cu cutie 8 DCT umeda. Nu ma ingrijoreaza garantia, in prezent am un Hyundai I40 luat de nou si nimeni n-a carait nimic la garantie, timp de 5 ani. Ma ingrijoareaza o supraimpozitare puternica a dieselului, mai ales a motoarelor peste 2000 cm3. Si, este adevarat ca la o hardughie de aproape 1700 kg la gol, cat are I40, + pasageri + bagaje, m-am invata cu un consum de max 7% la drum lung si talpa si nu stiu daca m-as invata cu 12% la un hybrid, cat dau proprietarii pe forumuri pentru Tucson, nu pentru Santa Fe.... :))) Si I40, cu cei 320 Nm, rupe la depasiri in a 3-a si a 4-a, chiar si a 5-a, daca vii tare din spate. Cu 265 Nm pe termic, la 1900 Kg masina goala, cred ca o sa fie mai greu, ca nu intra electricul sa te scoata din belea la orice viteza.

#90
officer_nats

officer_nats

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 776
  • Înscris: 14.10.2018
In sfarsit, s-au aliniat planetele: ramane Peugeot 5008 facelift GT pack. Nu are 4x4 - dar nici nu prea am nevoie si nu o comand cu panoramic (plafomul este mai lasat cu 7 cm si la locurile 3+2 din spate chiar se simte). In rest, tot ce se putea pune - parbriz incalzit, night vision, HTrack, incarcator telefon wireless, alarma, etc.
Am facut test drive cu 1,6 benzina 180 CP 250 Nm si mi s-a parut puturoasa. La 2,0 HDI 180 CP 400 Nm mi s-a schimbat fata precum zambetul lui Iliescu. Cutie Aisin 8 AT (cu convertizor).

Edited by officer_nats, 09 April 2021 - 17:52.


Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate