Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Noul Kia Sorento vs noul Hyundai SantaFe vs Ford Edge facelift
#1
Posted 15 February 2019 - 20:08
Mi s-a marit familia si, automat, caut o masina mai mare. Dar nu la spatiul interior, pentru ca aici sunt mai mult decat multumit de ce am acum, cat mai ales la portbagaj. La ce aveam pana acum, trebuie indesat si un carucior de bebelus, ca sa fiu mai exact... ))
Break-urile nu imi plac, eu oricum sunt fan berline dar acestea au limitele lor. Prima alegere a fost intre Hyundai Tucson, Kia Sportage, Ford Kuga si Mazda CX5. Din pacate, la toate portbagajul este limitat, mai ales dupa ce unele au trecut la baterii. Oricum, in ciuda motorului de 2.2, CX5 e departe de toate celelalte, in opinia mea, desigur, in ciuda faptului ca este sesizabil mai scumpa. Dar calitatea interiorului, cel putin, e ireprosabila. Deci am trecut la clasa superioara si la un buget de cam 45+k euro au ramas cele trei de mai sus. Kia are avantajul unei configurari cu 7 locuri, la nevoie. Hyundaiul se cam pliaza pe nevoile mele (ambele au acelasi motor de 2.2. diesel, 200CP, 440 Nm si cutie 8AT) iar Ford ii da la o parte cu noua configuratie motor+cutie. Eu inclin spre Ford, dar nu ma satisface garantia de doar 2 ani si pretul oarecum peste buget. Kia bate la garantie (7 ani) dar pierde la designul fad, mai ales in interior. Hyundai SanteFe de-abia a fost scoasa din cuptor, cred ca mai trebuie lasata la racit, plus designul de nisa. In aceeasi clasa se bat Koleos si Xtrail, dar sunt sarace in motorizare si dotari, chit ca si costa mai putin. Ar mai fi Skoda Kodiaq, dar motorul e saracut iar o echipare superioara ajunge ajunge la multi bani. In plus, calitatea interiorului lasa de dorit. Ce sa fie? Txs! Edited by officer_nats, 15 February 2019 - 20:14. |
#4
Posted 15 February 2019 - 20:29
tioopedi, on 15 februarie 2019 - 20:19, said:
7 locuri?? Ce fel de familie ai?? robyboss2018, on 15 februarie 2019 - 20:19, said:
Ia un Ford , nu o sa regreti, sunt mecanici multi care se pricep la Ford si nu cred ca ai avea vreo problema cu unul nou, am multi colegi de facultate cu Ford din 2016-2017 si nu au avut nici o problema cu ele |
#6
Posted 15 February 2019 - 20:35
Kia 7 ani garantie+3 daca platesti, 10 ani stai linistit.
|
#8
Posted 15 February 2019 - 20:58
Noi am fost 4, iar de curand suntem 5, asa ca sunt la curent de ceva vreme cu problematica:
1. Toate SUV-urile, chiar si cele "mari" pt Europa, adica X5/ML/Sorento etc, au portbagaj neincapator, mai ales cand vine vorba sa pui si caruciorul. 2. Masinile cu 7 locuri sunt utile in cazul inc are trebuie sa duci gasca la film sau undeva aproape, pt ca scaunele din spate sunt mici, iar cand le desfaci abia ramane loc de un bax de apa. 3. Chiar daca nu iti plac masinile brek, ele reprezinta cea mai buna solutie la dilema, exceptand cazul in ccare nu cumperi o Land Cruiser sau un G Klasse. Santa Fe vs Edge tine mai mult de placerea ta, decat de spatiul util, dar personal m-as uita la conditiile de garantie. https://www.autoevol...dup-112338.html P.S. La ce buget ai, de ce tii mortis sa iei noua? Gasesti SUV-uri premium la banii aia, cu km decenti. Edited by Courage, 15 February 2019 - 21:02. |
#9
Posted 15 February 2019 - 21:12
MD, on 15 februarie 2019 - 20:58, said: Am luat-o in ordine, ce nu este in regula? Ar fi trebuit sa ma uit direct dupa Porsche???Courage, on 15 februarie 2019 - 20:58, said:
Noi am fost 4, iar de curand suntem 5, asa ca sunt la curent de ceva vreme cu problematica: 1. Toate SUV-urile, chiar si cele "mari" pt Europa, adica X5/ML/Sorento etc, au portbagaj neincapator, mai ales cand vine vorba sa pui si caruciorul. 2. Masinile cu 7 locuri sunt utile in cazul inc are trebuie sa duci gasca la film sau undeva aproape, pt ca scaunele din spate sunt mici, iar cand le desfaci abia ramane loc de un bax de apa. 3. Chiar daca nu iti plac masinile brek, ele reprezinta cea mai buna solutie la dilema, exceptand cazul in ccare nu cumperi o Land Cruiser sau un G Klasse. Santa Fe vs Edge tine mai mult de placerea ta, decat de spatiul util, dar personal m-as uita la conditiile de garantie. https://www.autoevol...dup-112338.html P.S. La ce buget ai, de ce tii mortis sa iei noua? Gasesti SUV-uri premium la banii aia, cu km decenti. tioopedi, on 15 februarie 2019 - 20:30, said:
tucson Edited by officer_nats, 15 February 2019 - 21:12. |
#10
Posted 15 February 2019 - 21:13
officer_nats, on 15 februarie 2019 - 20:08, said: Toate mașinile indicate de tine, cu excepția Mazda au prețuri de pornire pe la 18 - 20.000 euro. Mazda CX5 varianta de bază este vreo 22.000 euro Tu vrei să dai vreo 45.000 euro, adică mai mult decât dublul prețului de versiunii de bază. Înțeleg că de banii ăia vei primi mai multe dotări însă părerea mea este că atunci când ajungi la dublul prețului versiunii de bază ar trebui să treci la următoarea categorie/tip de mașină. De ex. BMW X4 XDrive20i este 48.500 euro preț de listă, dar sigur se pot obține reduceri și este o mașină mai frumoasă/bine văzută/luxoasă/etc. față de cele indicate de tine, la aproximativ același preț. În mod evident la BMW nu vei avea toate dotările de pe versiunile de top de la mărcile indicate de tine, dar sunt convins că BMW-ul are destule dotări. Deci, până la urmă este o chestie de opțiuni - vrei o mașină dintr-o categorie inferioară, dar cu foarte multe dotări, multe din ele inutile, sau o mașină dintr-o categorie superioară, dar cu mai puține dotări ? |
|
#11
Posted 15 February 2019 - 21:18
Courage, on 15 februarie 2019 - 20:58, said:
P.S. La ce buget ai, de ce tii mortis sa iei noua? Gasesti SUV-uri premium la banii aia, cu km decenti. Am avut masini la mana a 2-a in care am bagat foarte multi bani si o masina noua la care s-au rezolvat toate problemele elegant, pe garantie, in cei 5 ani. Am devenit fan masina noua, schimbata la 2-3 ani dupa ce iese din garantie. spider8, on 15 februarie 2019 - 21:13, said:
Toate mașinile indicate de tine, cu excepția Mazda au prețuri de pornire pe la 18 - 20.000 euro. Mazda CX5 varianta de bază este vreo 22.000 euro Tu vrei să dai vreo 45.000 euro, adică mai mult decât dublul prețului de versiunii de bază. Înțeleg că de banii ăia vei primi mai multe dotări însă părerea mea este că atunci când ajungi la dublul prețului versiunii de bază ar trebui să treci la următoarea categorie/tip de mașină. De ex. BMW X4 XDrive20i este 48.500 euro preț de listă, dar sigur se pot obține reduceri și este o mașină mai frumoasă/bine văzută/luxoasă/etc. față de cele indicate de tine, la aproximativ același preț. În mod evident la BMW nu vei avea toate dotările de pe versiunile de top de la mărcile indicate de tine, dar sunt convins că BMW-ul are destule dotări. Deci, până la urmă este o chestie de opțiuni - vrei o mașină dintr-o categorie inferioară, dar cu foarte multe dotări, multe din ele inutile, sau o mașină dintr-o categorie superioară, dar cu mai puține dotări ? Edited by officer_nats, 15 February 2019 - 21:19. |
#12
Posted 15 February 2019 - 21:21
spider8, on 15 februarie 2019 - 21:13, said: Toate mașinile indicate de tine, cu excepția Mazda au prețuri de pornire pe la 18 - 20.000 euro. Mazda CX5 varianta de bază este vreo 22.000 euro Tu vrei să dai vreo 45.000 euro, adică mai mult decât dublul prețului de versiunii de bază. Înțeleg că de banii ăia vei primi mai multe dotări însă părerea mea este că atunci când ajungi la dublul prețului versiunii de bază ar trebui să treci la următoarea categorie/tip de mașină. De ex. BMW X4 XDrive20i este 48.500 euro preț de listă, dar sigur se pot obține reduceri și este o mașină mai frumoasă/bine văzută/luxoasă/etc. față de cele indicate de tine, la aproximativ același preț. În mod evident la BMW nu vei avea toate dotările de pe versiunile de top de la mărcile indicate de tine, dar sunt convins că BMW-ul are destule dotări. Deci, până la urmă este o chestie de opțiuni - vrei o mașină dintr-o categorie inferioară, dar cu foarte multe dotări, multe din ele inutile, sau o mașină dintr-o categorie superioară, dar cu mai puține dotări ? |
#13
Posted 15 February 2019 - 21:43
La un Peugeot 5008 te-ai uitat?
Sau poate chiar un Honda CRV? Dintre cele enumerate de tine, daca e neaparata opinia doar din astea, as alege Kia. Al doilea ar fi Ford. Edited by Seteh, 15 February 2019 - 21:45. |
#14
Posted 15 February 2019 - 21:52
Seteh, on 15 februarie 2019 - 21:43, said:
La un Peugeot 5008 te-ai uitat? Sau poate chiar un Honda CRV? Dintre cele enumerate de tine, daca e neaparata opinia doar din astea, as alege Kia. Al doilea ar fi Ford. |
#16
Posted 15 February 2019 - 21:59
Rational vorbind, cx5 ori Sportage merita pe la un 30 mii. La 45 mii euroi oricate dotari ar avea, deja intri pe teritoriul unor suvuri mai mari sau premium care desi nu or fi ele full extra, merita luat e in calcul. Cu 45k poti sa iei un x5 configurat decent care totusi e cu totul altceva fata de orice Mazda sau suv de volum.
|
#17
Posted 15 February 2019 - 22:03
tuareg. sunt pe stoc. are motor de suv, nu ca celelalte. 2 sau 2.2 e putin pt o masina mare
Edited by rzv74, 15 February 2019 - 22:07. |
#18
Posted 15 February 2019 - 22:18
cavaliere, on 15 februarie 2019 - 21:59, said:
Rational vorbind, cx5 ori Sportage merita pe la un 30 mii. La 45 mii euroi oricate dotari ar avea, deja intri pe teritoriul unor suvuri mai mari sau premium care desi nu or fi ele full extra, merita luat e in calcul. Cu 45k poti sa iei un x5 configurat decent care totusi e cu totul altceva fata de orice Mazda sau suv de volum. cavaliere, on 15 februarie 2019 - 21:59, said:
Rational vorbind, cx5 ori sportage merita pe la un 30 mii. La 45 mii euroi oricate dotari ar avea, deja intri pe teritoriul unor suvuri mai mari sau premium care desi nu or fi ele full extra, merita luat e in calcul. Cu 45k poti sa iei un x5 configurat decent care totusi e cu totul altceva fata de orice Mazda sau suv de volum. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users