Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Xiaomi MI 9
Last Updated: Dec 08 2022 00:20, Started by
kiario
, Jan 31 2019 17:46
·
0
#1802
Posted 04 July 2021 - 16:50
Eu nu am primit, desi am telefonul de doi ani si merge in continuare ceas, faptul ca Android 12 este aproape de lansare si Mi 9 nu a primit nici macar 11, este cam aiurea. Totusi, cum sa primeasca Mi 9 SE android 11 inaintea lui Mi 9...
|
#1804
Posted 16 July 2021 - 19:19
Am primit acum vreo 2 zile. Sunt pe 12.5.1 - Android 11.
|
#1805
Posted 16 July 2021 - 20:37
nice, varianta globala sau eu?
eu inca astept security patch level la ce luna a ajuns? Edited by soul18reaver, 16 July 2021 - 20:37. |
#1806
Posted 16 July 2021 - 23:39
Eu am varianta globala, este la 01.06 security patch-ul.
|
#1808
Posted 21 July 2021 - 10:55
Salutare.Sunt posesor de xiaomi mi9 . Am avut displayul spart , l-am inlocuit la un service gsm bine cotat ,dar surpriza, ecranul are o dunga pe el de sus pana jos care nu poate fi stearsa cu alcool sau altceva. LA cateva zile au aparut pixelii morti . Si nici ecranul nu se comporta ca cel original desi am primit asigurari ca imi vor pune display original. negrul nu e negru , este prea luminos ecranul , luminozitatea este pe auto si o ia razna noaptea de imi sparge ochii. Dar in primul rand culorile nu mai sunt aceleasi ca inainte , unele poze se vad pixelat in functie de ce luminozitate am pe telefon, fapt care nu se intampla inainte. Am fost la ei dar au dat vina pe furnizor si nu vor sa comande alt display pentru a mi-l schimba. MI-au propus sa-mi dea banii inapoi doar daca dau jos ecranul nou (desi au spus ca mai mult ca sigur se va sparge cand il vor scoate, deci nu mai au ce sa faca cu el ) si sa-mi puna ecranul vechi( care era crapat total , facand telefonul nefunctionabil). Un fel de santaj zic eu . Urmatorul pas e sa ma duc la ANPC, ei oferindu-mi garantie un an. Sfaturi ? Eu vreau telefonul sa functioneze ca inainte. Cer prea mult ? Multumesc anticipat
|
#1809
Posted 21 July 2021 - 12:02
Au dat garanție iar produsul a dat rasol. Dă-i înainte pe orice cale legală săi faci să-și respecte contractul.
|
#1810
Posted 21 July 2021 - 12:38
@soulfan, pentru a ajunge la OPC (ANPC) trebuie mai intai sa primesti un raspuns scris de la service legat de o posibila solutionare din partea lor.
Asadar tot de la ei trebuie sa incepi cu demersurile. Insa cum specifica si Alxdava da-le telefonul sa-ti solutioneze problemele aparute, caci banuiesc ca ti-au oferit o garantie pentru piesa montata (ecran). Din descrierile tale cred ca ecranul e unul LCD si nu un Amoled, precum cel original. Poti incerca si tu sa iti dai seama daca-i un LCD sau Amoled, ideal ar fi sa ai prin preajma un telefon cu Amoled pentru comparatii https://smartphones....atters-0171949/ Edited by Ciubex, 21 July 2021 - 14:06. |
|
#1811
Posted 21 July 2021 - 15:25
Da, am garantie un an. Dar ei au dat-o pe partea de functionalitate, ca telefonul este functional and shit...si ca ei si-au facut treaba. Eu le-am spus ca nu mi-au vandut ce trebuie iar ei se scuza ca e vina furnizorului si ca nu vor sa riste prin a-mi monta alt ecran ca poate e fail si ala si ei vor iesi in perdere de fiecare data. Ceva de genul... eu raman de fraier. de asta ma gandeam sa ma duc la anpc pentru ca nu e vina mea ca ei nu stiu sa-si aleaga furnizorii
|
#1812
Posted 21 July 2021 - 15:38
Da, poti apela la ANPC, doar ca ei te vor trimite la service pentru a incerca intai o intelegere "amiabila cu vanzatorul", ei abia dupa aceasta etapa intervin.
Citat de pe site-ul ANPC: Quote Vă rugăm să apelați la această modalitate numai după ce încercați să rezolvați amiabil problema cu operatorul economic care a comercializat produsul sau a prestat serviciul. În situația în care nu ați ajuns la o înțelegere cu vânzătorul sau cu administratorul unității, atunci aveți dreptul să depuneți o reclamație.... Edited by Ciubex, 21 July 2021 - 15:39. |
#1813
Posted 21 July 2021 - 15:46
e amoled ecranul, am facut testul , nu am nici un fel de lumina doar pixeli morti , vreo 3 4. am sa trag o fuga iar pe la ei sa mai port o discutie, le-am spus si inainte ca nu vreau sa ma cert , eu am fost de buna credinta in schimb ei o dau la intors
|
#1814
Posted 21 July 2021 - 18:06
Pixeli morți înseamnă produs defect și echivalează cu aplicarea garanției. Punct.
Explică-le că-ți poti face un țel în viață în a-i face foarte cunoscuți pentru produsele de "calitate" pe care le distribuie și fac. P.S. dacă prima oară au putut scoate ecranul o pot face din nou, iar faptul că se sparge nici nu mai contează având în vedere defectul existent Edited by Alxdava, 21 July 2021 - 18:06. |
#1815
Posted 09 August 2021 - 15:28
UPDATE : am fost azi pe la ei sa verific ecranul nou , atasat provizoriu . Arata bine culorile , este mai apropiat de original dar surpriza ....are un fir de par sub sticla, pe mijlocul ecranului. Mare oftica am tras . Oamenii au zis ca se lasa pagubasi ... vor sa-mi dea banii inapoi ca ei nu vor sa mai faca retur iar si sa incerce alt display . Sau sa le aduc eu un display si il monteaza ei gratuit, dar ma gandesc ca la cum au dat ei chix cu furnizori de incredere , eu am sanse mici sa gasesc un display bun, mai ales ca la mine dispare sansa de retur daca il iau de pe net. nici nu stiu ce sa mai fac , eu am ramas fara telefon momentan (nasol). Am cautat pe net display , majoritatea nu il au in stoc . Deci tineti bine telefonul in mana pentru ca se pare ca e o mare baataie de cap cu inlocuirea displayului la acest model
|
|
#1816
Posted 09 August 2021 - 23:05
Vezi de la GSM net: https://www.gsmnet.r...aomi-mi-9-negru
Cica il au pe stoc. Eu mai demult am luat de la ei un ecran si avea probleme, cei de la service-ul la care l-am dus pentru montaj mi-au dat o foaie cu stampila lor cu mentiunea defectului constatat si am primit de la GSM net banii inapoi pe display. Uite aici conditiile de garantie: https://www.gsmnet.ro/garantie Edited by Ciubex, 09 August 2021 - 23:07. |
#1817
Posted 10 August 2021 - 11:15
Si cum ai rezolvat ? de unde ai luat alt display?
Edited by Ciubex, 10 August 2021 - 21:05. |
#1818
Posted 10 August 2021 - 21:05
Tot de la ei, cel de-al doilea nu a mai avut problema primului. Insa al doilea l-am luat dupa ceva timp, caci nu mai aveau pe stoc.
(Nu mai cita mesajul anterior, te rog vezi si regulamentul de ce) |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users