Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Factura Vodafone halucinanta
Last Updated: Apr 09 2019 15:50, Started by
EquinuS
, Jan 25 2019 19:51
·
0
#1
Posted 25 January 2019 - 19:51
Povestea incepe in luna Septembrie anul trecut.
Aveam 5 abonamente la Vodafone ( 3 de voce si doua de date tableta respectiv hotspot )...incepand din luna Septembrie nu am mai primit nici o factura din partea Vodafone.Am verificat lunar si in contul My Vodafone cat si in magazine in jurul datei de 17 a fiecarei luni,zi in care aveam data de facturare. Ca si forma de plata foloseam direct debit...deci banii pentru abonamente se retrageau automat din cont pe data de 18 a lunii. Astazi primesc o notificare de reziliere a tuturor abonamentelor de catre Vodafone pentru neplata abonamentelor de 4 luni. Pe langa notificarea de reziliere primesc si o factura 13813.02 RON. Ce naiba fac in cazul de fata ? Ma duc la ANPC? Angajez un avocat? |
#2
Posted 25 January 2019 - 20:06
Si ce contine acea factura de 14.000 lei? Daca facturile nu sunt ok si sunt emise gresit clar ANPC, altfel dupa Vodafone te trezesti si cu recuperatori pe cap pt neplata pana fac si ei verificari la reclamatie.
Primul pas afla ce contine facturile si de ce sunt asa de mari. Cat plateai de obicei pe luna? Edited by costinuti, 25 January 2019 - 20:09. |
#3
Posted 25 January 2019 - 20:09
si cand ai vazut ca nu mai apar facturi, ce ai facut? sau ai crezut ca le plateste zana maseluta?
|
#4
Posted 25 January 2019 - 20:10
EquinuS, on 25 ianuarie 2019 - 19:51, said:
Ca si forma de plata foloseam direct debit...deci banii pentru abonamente se retrageau automat din cont pe data de 18 a lunii. Păcat, totuși, că n-ai fost din prima lună să vezi care-i treaba. Ai trecut cumva de pe persoană fizică pe persoană juridică (sau invers)? |
#5
Posted 25 January 2019 - 20:10
Slai, dar totusi 14.000 lei prea mult ca nu cred ca avea call center totusi, si in plus mai avea si direct debit!!!!!
|
#6
Posted 25 January 2019 - 20:15
EquinuS, on 25 ianuarie 2019 - 19:51, said:
primesc si o factura 13813.02 RON. costinuti, on 25 ianuarie 2019 - 20:10, said:
Slai, dar totusi 14.000 lei prea mult ca nu cred ca avea call center totusi, si in plus mai avea si direct debit!!!!! |
#7
Posted 25 January 2019 - 20:17
EquinuS, on 25 ianuarie 2019 - 19:51, said:
Ce naiba fac in cazul de fata ? Ma duc la ANPC? Angajez un avocat? 1. verifica inca o data contul de Myvoda 2. dupa ce ai toate datele pe care le-ai descris, trimisa reclamatie direct catre ei (daca e asa) cu CC la ANPC si ANCOM, sa nu te mai chinui cu reclamatii separate 3. incerca sa vezi ce zice si Voafone Helper |
#8
Posted 25 January 2019 - 20:18
costinuti, on 25 ianuarie 2019 - 20:10, said:
Slai, dar totusi 14.000 lei prea mult ca nu cred ca avea call center totusi, si in plus mai avea si direct debit!!!!! |
#9
Posted 25 January 2019 - 20:22
costinuti, on 25 ianuarie 2019 - 20:06, said:
Si ce contine acea factura de 14.000 lei? Daca facturile nu sunt ok si sunt emise gresit clar ANPC, altfel dupa Vodafone te trezesti si cu recuperatori pe cap pt neplata pana fac si ei verificari la reclamatie. Primul pas afla ce contine facturile si de ce sunt asa de mari. Cat plateai de obicei pe luna? Ultimele 3 facturi : 617 Ron , 631 Ron , 1598 Ron (ultima factura a venit mai mare ca de obicei pentru ca am fost plecat si am folosit roaming-ul in Israel) slai, on 25 ianuarie 2019 - 20:09, said:
si cand ai vazut ca nu mai apar facturi, ce ai facut? sau ai crezut ca le plateste zana maseluta? N-am chef de glume la ora asta. althea, on 25 ianuarie 2019 - 20:10, said:
Întâi cere detalii de la banca la care ai DD. Nu pot să cred că le-au trimis facturile și n-au virat banii. Dacă nu le-au trimis facturile poate ai avea șanse cu ANPC atașând o hârtie de la bancă din care să reiasă asta. Păcat, totuși, că n-ai fost din prima lună să vezi care-i treaba. Ai trecut cumva de pe persoană fizică pe persoană juridică (sau invers)? Nu,abonamentele erau pe persoana fizica. |
#10
Posted 25 January 2019 - 20:22
slai, on 25 ianuarie 2019 - 20:09, said:
si cand ai vazut ca nu mai apar facturi, ce ai facut? sau ai crezut ca le plateste zana maseluta? |
|
#11
Posted 25 January 2019 - 20:25
RealThing, on 25 ianuarie 2019 - 20:17, said: 1. verifica inca o data contul de Myvoda 2. dupa ce ai toate datele pe care le-ai descris, trimisa reclamatie direct catre ei (daca e asa) cu CC la ANPC si ANCOM, sa nu te mai chinui cu reclamatii separate 3. incerca sa vezi ce zice si Voafone Helper 1.Contul de My Vodafone nu mai exista. 2.Luni cu siguranta asta am sa fac ( deja am luat legatura cu un avocat) 3.Am sunat la RC de pe telefonul unui amic,telefoanele mele nu mai au semnal,iar abonamentele de date nu mai functioneaza...am vorbit cu cineva la *222 le-am dat numele meu si codul de client...acesta nu mai exista (codul de client). |
#12
Posted 25 January 2019 - 20:28
pai si nu trebuia sa primeasca o notificare de la ei inainte?
un sms sau un email cu `ba penis vezi ca ai facturi neplatite`. |
#13
Posted 25 January 2019 - 20:29
EquinuS, on 25 ianuarie 2019 - 20:25, said: 1.Contul de My Vodafone nu mai exista. 2.Luni cu siguranta asta am sa fac ( deja am luat legatura cu un avocat) 3.Am sunat la RC de pe telefonul unui amic,telefoanele mele nu mai au semnal,iar abonamentele de date nu mai functioneaza...am vorbit cu cineva la *222 le-am dat numele meu si codul de client...acesta nu mai exista (codul de client). Ideea e sa faci ceva PANA ajung sa vada creanta catre o firma de recuperare. TaTa_RzV, on 25 ianuarie 2019 - 20:28, said:
Cum adica neplata abonamentelor de 4 luni? Pai cine te lasa pe tine sa folosesti serviciul 4 luni si apoi ti-l inchide? Miroase a troleala. La urmatorul post de genul iei pauza, si asa ai rupt aria cat am stat eu in tarile calde. costl, on 25 ianuarie 2019 - 20:28, said:
Solutia e sa platesti datoria. Tu la fel. |
#14
Posted 25 January 2019 - 20:30
Nu ne zici ce fel de produse/servicii contine factura aia....
Poate ai fost victima unei fraude, ca se poarta, e drept la PJ |
#15
Posted 25 January 2019 - 20:31
|
#16
Posted 25 January 2019 - 20:32
Bun, asta inseamna ca esti inca safe. Factura in format fizic nu aveai?
|
#17
Posted 25 January 2019 - 20:34
Daca tu spui ca ai dovada facturile de la ei in care apare ca platita si ca ai si extrasele de cont care dovedesc asta le trimiti frumos o sesizare cu ele atasate si le ceri rezolvarea situatiei.
Desi nu cred ca faceau ei o astfel de eroare. |
#18
Posted 25 January 2019 - 20:42
LunaCrystal, on 25 ianuarie 2019 - 20:22, said:
De ce ar trebuit sa faca ceva cand a vazut ca nu ii vin facturi cat timp a activat un serviciu de plata automata a facturilor si a avut mereu bani suficienti in cont omul si-a facut datoria. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users