Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Donez medicamente renale ptr pisica
 Ce componenta e asta si ce ziceti...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...

Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila
 Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...

Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K
 Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio

Un nou pericol pt batrani

Ar trebui sa vindem imobiliarele ...
 

Factura Vodafone halucinanta

* * - - - 6 votes
  • Please log in to reply
81 replies to this topic

#1
EquinuS

EquinuS

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 106
  • Înscris: 02.01.2019
Povestea incepe in luna Septembrie anul trecut.

Aveam 5 abonamente la Vodafone ( 3 de voce si doua de date tableta respectiv hotspot )...incepand din luna Septembrie nu am mai primit nici o factura din partea Vodafone.Am verificat lunar si in contul My Vodafone cat si in magazine in jurul datei de 17 a fiecarei luni,zi in care aveam data de facturare.
Ca si forma de plata foloseam direct debit...deci banii pentru abonamente se retrageau automat din cont pe data de 18 a lunii.
Astazi primesc o notificare de reziliere a tuturor abonamentelor de catre Vodafone pentru neplata abonamentelor de 4 luni.
Pe langa notificarea de reziliere primesc si o factura 13813.02 RON.

Ce naiba fac in cazul de fata ?
Ma duc la ANPC?
Angajez un avocat?

#2
costinuti

costinuti

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,433
  • Înscris: 19.09.2007
Si ce contine acea factura de 14.000 lei? Daca facturile nu sunt ok si sunt emise gresit clar ANPC, altfel dupa Vodafone te trezesti si cu recuperatori pe cap pt neplata pana fac si ei verificari la reclamatie.

Primul pas afla ce contine facturile si de ce sunt asa de mari.
Cat plateai de obicei pe luna?

Edited by costinuti, 25 January 2019 - 20:09.


#3
slai

slai

    User Incredibil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,867
  • Înscris: 25.01.2007
si cand ai vazut ca nu mai apar facturi, ce ai facut? sau ai crezut ca le plateste zana maseluta?

#4
althea

althea

    Guru Member

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 11,660
  • Înscris: 30.10.2009

 EquinuS, on 25 ianuarie 2019 - 19:51, said:

Ca si forma de plata foloseam direct debit...deci banii pentru abonamente se retrageau automat din cont pe data de 18 a lunii.
Întâi cere detalii de la banca la care ai DD. Nu pot să cred că le-au trimis facturile și n-au virat banii. Dacă nu le-au trimis facturile poate ai avea șanse cu ANPC atașând o hârtie de la bancă din care să reiasă asta.
Păcat, totuși, că n-ai fost din prima lună să vezi care-i treaba.

Ai trecut cumva de pe persoană fizică pe persoană juridică (sau invers)?

#5
costinuti

costinuti

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,433
  • Înscris: 19.09.2007
Slai, dar totusi 14.000 lei prea mult ca nu cred ca avea call center totusi, si in plus mai avea si direct debit!!!!!

#6
pasilla

pasilla

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 55,778
  • Înscris: 31.03.2012

 EquinuS, on 25 ianuarie 2019 - 19:51, said:

primesc si o factura 13813.02 RON.

Pune aici factura aia cu datele blurate.

 costinuti, on 25 ianuarie 2019 - 20:10, said:

Slai, dar totusi 14.000 lei prea mult ca nu cred ca avea call center totusi, si in plus mai avea si direct debit!!!!!
E destul de usor sa cheltui banii aia cu 5 abonamente in 4 luni.

#7
RealThing

RealThing

    paid assassin

  • Grup: Moderators
  • Posts: 28,553
  • Înscris: 06.02.2006

 EquinuS, on 25 ianuarie 2019 - 19:51, said:

Ce naiba fac in cazul de fata ?
Ma duc la ANPC?
Angajez un avocat?

1. verifica inca o data contul de Myvoda
2. dupa ce ai toate datele pe care le-ai descris, trimisa reclamatie direct catre ei (daca e asa) cu CC la ANPC si ANCOM, sa nu te mai chinui cu reclamatii separate
3. incerca sa vezi ce zice si Voafone Helper

#8
slai

slai

    User Incredibil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,867
  • Înscris: 25.01.2007

 costinuti, on 25 ianuarie 2019 - 20:10, said:

Slai, dar totusi 14.000 lei prea mult ca nu cred ca avea call center totusi, si in plus mai avea si direct debit!!!!!
probabil sunt ceva telefoane, etc, luate, si evident, ca alea voda tot lui i le imputa, ca ei nu cred ca va veni zana maseluta sa plateasca.

#9
EquinuS

EquinuS

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 106
  • Înscris: 02.01.2019

 costinuti, on 25 ianuarie 2019 - 20:06, said:

Si ce contine acea factura de 14.000 lei? Daca facturile nu sunt ok si sunt emise gresit clar ANPC, altfel dupa Vodafone te trezesti si cu recuperatori pe cap pt neplata pana fac si ei verificari la reclamatie.

Primul pas afla ce contine facturile si de ce sunt asa de mari.
Cat plateai de obicei pe luna?

Ultimele 3 facturi : 617 Ron , 631 Ron , 1598 Ron (ultima factura a venit mai mare ca de obicei pentru ca am fost plecat si am folosit roaming-ul in Israel)

 slai, on 25 ianuarie 2019 - 20:09, said:

si cand ai vazut ca nu mai apar facturi, ce ai facut? sau ai crezut ca le plateste zana maseluta?

N-am chef de glume la ora asta.

 althea, on 25 ianuarie 2019 - 20:10, said:

Întâi cere detalii de la banca la care ai DD. Nu pot să cred că le-au trimis facturile și n-au virat banii. Dacă nu le-au trimis facturile poate ai avea șanse cu ANPC atașând o hârtie de la bancă din care să reiasă asta.
Păcat, totuși, că n-ai fost din prima lună să vezi care-i treaba.

Ai trecut cumva de pe persoană fizică pe persoană juridică (sau invers)?

Nu,abonamentele erau pe persoana fizica.

#10
LunaCrystal

LunaCrystal

    Clubbing is life!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,529
  • Înscris: 20.10.2006

 slai, on 25 ianuarie 2019 - 20:09, said:

si cand ai vazut ca nu mai apar facturi, ce ai facut? sau ai crezut ca le plateste zana maseluta?
De ce ar trebuit sa faca ceva cand a vazut ca nu ii vin facturi cat timp a activat un serviciu de plata automata a facturilor si a avut mereu bani suficienti in cont omul si-a facut datoria.

#11
EquinuS

EquinuS

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 106
  • Înscris: 02.01.2019

 RealThing, on 25 ianuarie 2019 - 20:17, said:


1. verifica inca o data contul de Myvoda
2. dupa ce ai toate datele pe care le-ai descris, trimisa reclamatie direct catre ei (daca e asa) cu CC la ANPC si ANCOM, sa nu te mai chinui cu reclamatii separate
3. incerca sa vezi ce zice si Voafone Helper

1.Contul de My Vodafone nu mai exista.
2.Luni cu siguranta asta am sa fac ( deja am luat legatura cu un avocat)
3.Am sunat la RC de pe telefonul unui amic,telefoanele mele nu mai au semnal,iar abonamentele de date nu mai functioneaza...am vorbit cu cineva la *222 le-am dat numele meu si codul de client...acesta nu mai exista (codul de client).

#12
alx42

alx42

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,802
  • Înscris: 26.06.2014
pai si nu trebuia sa primeasca o notificare de la ei inainte?
un sms sau un email cu `ba penis vezi ca ai facturi neplatite`.

#13
RealThing

RealThing

    paid assassin

  • Grup: Moderators
  • Posts: 28,553
  • Înscris: 06.02.2006

 EquinuS, on 25 ianuarie 2019 - 20:25, said:


1.Contul de My Vodafone nu mai exista.
2.Luni cu siguranta asta am sa fac ( deja am luat legatura cu un avocat)
3.Am sunat la RC de pe telefonul unui amic,telefoanele mele nu mai au semnal,iar abonamentele de date nu mai functioneaza...am vorbit cu cineva la *222 le-am dat numele meu si codul de client...acesta nu mai exista (codul de client).

Ideea e sa faci ceva PANA ajung sa vada creanta catre o firma de recuperare.

 TaTa_RzV, on 25 ianuarie 2019 - 20:28, said:

Cum adica neplata abonamentelor de 4 luni? Pai cine te lasa pe tine sa folosesti serviciul 4 luni si apoi ti-l inchide? Miroase a troleala.

La urmatorul post de genul iei pauza, si asa ai rupt aria cat am stat eu in tarile calde.

 costl, on 25 ianuarie 2019 - 20:28, said:

Solutia e sa platesti datoria.

Tu la fel.

#14
crocko.dilul

crocko.dilul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,540
  • Înscris: 30.07.2007
Nu ne zici ce fel de produse/servicii contine factura aia....
Poate ai fost victima unei fraude, ca se poarta, e drept la PJ

#15
EquinuS

EquinuS

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 106
  • Înscris: 02.01.2019

 alx42, on 25 ianuarie 2019 - 20:28, said:

pai si nu trebuia sa primeasca o notificare de la ei inainte?
un sms sau un email cu `ba penis vezi ca ai facturi neplatite`.

Scrie in notificare ca abonamentele or sa fie inchise incepand cu data de 25/01/2019.

#16
RealThing

RealThing

    paid assassin

  • Grup: Moderators
  • Posts: 28,553
  • Înscris: 06.02.2006
Bun, asta inseamna ca esti inca safe. Factura in format fizic nu aveai?

#17
costl

costl

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,294
  • Înscris: 25.12.2018
Daca tu spui ca ai dovada facturile de la ei in care apare ca platita si ca ai si extrasele de cont care dovedesc asta le trimiti frumos o sesizare cu ele atasate si le ceri rezolvarea situatiei.
Desi nu cred ca faceau ei o astfel de eroare.

#18
slai

slai

    User Incredibil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,867
  • Înscris: 25.01.2007

 LunaCrystal, on 25 ianuarie 2019 - 20:22, said:

De ce ar trebuit sa faca ceva cand a vazut ca nu ii vin facturi cat timp a activat un serviciu de plata automata a facturilor si a avut mereu bani suficienti in cont omul si-a facut datoria.
nu-i asa ca tu daca gasesti un portofel cu bani intai te uiti in jur sa nu te vada cine l-a pierdut cand il iei, apoi te duci undeva, deoparte, sa-i numeri, sa vezi cat ti-a adus norocul?

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate