Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Factura Vodafone halucinanta
Last Updated: Apr 09 2019 15:50, Started by
EquinuS
, Jan 25 2019 19:51
·
0
#19
Posted 25 January 2019 - 20:43
crocko.dilul, on 25 ianuarie 2019 - 20:30, said:
Nu ne zici ce fel de produse/servicii contine factura aia.... Deci : Taxa reziliere servicii voce mobila : 4705.71 RON Taxa reziliere servicii date : 1412.24 RON Penalitati : 1706 RON Rate terminal(e) : 4097.88 RON Rate tableta : 1514 RON RealThing, on 25 ianuarie 2019 - 20:32, said:
Factura in format fizic nu aveai? Nu...aveam factura electronica. |
#20
Posted 25 January 2019 - 20:44
Pare ca ai cumparat "chestii" de la Voda si acum trebuie sa le platesti.
Daca platesti restantele la zi + penalitatile de intarziere, acea factura se va anula. Edited by pasilla, 25 January 2019 - 20:46. |
#21
Posted 25 January 2019 - 20:45
Esti sigur ca ai factura ca urmare a neplatii abonamentelor timp de 4 luni?
Ai facut cumva o reziliere sau portare? Sau suspectezi ca e posibil sa fi facut cineva fraudulos in numele tau? EquinuS, on 25 ianuarie 2019 - 20:43, said:
Deci : Taxa reziliere servicii voce mobila : 4705.71 RON Taxa reziliere servicii date : 1412.24 RON Penalitati : 1706 RON Rate terminal(e) : 4097.88 RON Rate tableta : 1514 RON Nu...aveam factura electronica. |
#22
Posted 25 January 2019 - 20:46
#23
Posted 25 January 2019 - 20:46
#24
Posted 25 January 2019 - 20:47
#25
Posted 25 January 2019 - 20:48
Si de unde ai concluzionat ca a facut asta pentru ca nu ai platit 4 luni facturile?
|
#26
Posted 25 January 2019 - 20:48
Eu primul drum l-as face la banca sa cer un extras de cont. Ești sigur ca aveai bani în cont cand trebuia sa iti traga Vodafone banii?
Asa multi bani ai incat nu realizai lunar ca nu au iesit peste 1000 de lei cat bănuiesc ca sunt abonanentele si ratele la terminale? Oricum, primul pas e banca - extrase de cont din care sa reiasa c aveai (daca aveai) bani suficienți la date scadente, apoi cu alea si cu contractul de direct debit te adresezi Vodafone. |
#27
Posted 25 January 2019 - 20:51
Ai cam facut-o lata, Equinus.
Edited by Vlad_22, 25 January 2019 - 20:51. |
#28
Posted 25 January 2019 - 20:53
Verifica-ti contul bancar din septembrie incoace, daca exista inregistrate plati sau urme ale imposibilitatii de plata. De exemplu la debit direct neonorat din motive de lipsa fonduri e un comision TRANSFOND (‘BNR’/ ‘SENT’) de 0,55LEI, desi nu stiu exact cum se reflecta asta in cazul bancii tale; normal ar fi sa iti paseze tie acest comision, dar nu stiu cum e la cei cu ‘zero pe toata linia’ (daca ai asa ceva).
Dupa acea factura de cca 1600LEI ai mai avut consum substantial in roaming sau alte motive de factura mare? Ma gandesc ca poate o data nu au fost suficienti bani in cont si nu s-a facut plata, apoi platile urmatoare contineau si restanta deci erau si mai mari de unde iar lipsa fonduri. Mai e un detaliu ce tine de debit direct: exista o limita de suma pe care o autorizezi, cel putin asa tin minte ca am vazut la banca mea. Daca o data ai avut factura mai mare plata a fost automat refuzata, apoi a intervenit efectul in cascada descris mai sus. In acest caz nici nu stiu daca iti ia comisionul acela de 0,55LEI. Treaba cu codul de client absent imi pare suspecta. Ar trebui sa ramana si dupa incheierea contractului, indiferent de motivul incetarii, nu puteau sa il faca disparut instantaneu mai ales ca doar azi urma sa se inchida abonamentul. Poate totusi e o incurcatura in evidenta lor. Edited by sags, 25 January 2019 - 21:00. |
|
#29
Posted 25 January 2019 - 20:54
#30
Posted 25 January 2019 - 20:58
nepot, on 25 ianuarie 2019 - 20:48, said:
Eu primul drum l-as face la banca sa cer un extras de cont. Ești sigur ca aveai bani în cont cand trebuia sa iti traga Vodafone banii? Asa multi bani ai incat nu realizai lunar ca nu au iesit peste 1000 de lei cat bănuiesc ca sunt abonanentele si ratele la terminale? Oricum, primul pas e banca - extrase de cont din care sa reiasa c aveai (daca aveai) bani suficienți la date scadente, apoi cu alea si cu contractul de direct debit te adresezi Vodafone. De ce nu a facut asta pana acum ramane un mister, asta era primul lucru pe care il faceam. Dar nu inteleg de unde a concluzionat el ca e o problema cu plata ultimelor facturi. Ca acea factura de reziliere venea si daca cineva a facut o gluma si s-a dat drept el (folosind telefonul lui sau mailul lui) si a cerut rezilierea inainte de termen a abonamentelor, si cum avea tot felul de deviceuri cumparate cu subventie si in rate, s-au pus toate pe factura de reziliere, evident. |
#31
Posted 25 January 2019 - 21:00
sags, on 25 ianuarie 2019 - 20:53, said:
Verifica-ti contul bancar din septembrie incoace, daca exista inregistrate plati sau urme ale imposibilitatii de plata. De exemplu la debit direct neonorat din motive de lipsa fonduri e un comision TRANSFOND (‘BNR’/ ‘SENT’) de 0,55LEI, desi nu stiu exact cum se reflecta asta in cazul bancii tale; normal ar fi sa iti paseze tie acest comision, dar nu stiu cum e la cei cu ‘zero pe toata linia’ (daca ai asa ceva). Dupa acea factura de cca 1600LEI ai mai avut consum substantial in roaming sau alte motive de factura mare? Ma gandesc ca poate o data nu au fost suficienti bani in cont si nu s-a facut plata, apoi platile urmatoare contineau si restanta deci erau si mai mari de unde iar lipsa fonduri. Mai e un detaliu ce tine de debit direct: exista o limita de suma pe care o autorizezi, cel putin asa tin minte ca am vazut la banca mea. Daca o data ai avut factura mai mare plata a fost automat refuzata, apoi a intervenit efectul in cascada descris mai sus. In acest caz nici nu stiu daca iti ia comisionul acela de 0,55LEI. Treaba cu codul de client absent imi pare suspecta. Ar trebui sa ramana si dupa incheierea contractului, indiferent de motiv incetarii, nu puteau sa il faca disparut instantaneu mai ales ca doar azi urma sa se inchida abonamentul. Poate totusi e o incurcatura in evidenta lor. Si la mine la banca ( Unicredit ) exista limita de autorizare lunara...in cazul meu maximum este setat la 2500 RON. In listele de plati prin direct debit am pe toata coloana (24 de luni ) : "Fond Transfer Status : OK Order Execution : OK Direct Payment : Successifully" |
#32
Posted 25 January 2019 - 21:02
costl, on 25 ianuarie 2019 - 20:58, said:
El spune ca are si facturile de la Vodafone in care apare plata lunar si fara restante, EquinuS, on 25 ianuarie 2019 - 19:51, said:
incepand din luna Septembrie nu am mai primit nici o factura din partea Vodafone. Am verificat lunar si in contul My Vodafone cat si in magazine in jurul datei de 17 a fiecarei luni,zi in care aveam data de facturare. |
#33
Posted 25 January 2019 - 21:04
Si atunci ce a mai verificat lunar si ce intreba in Shop?
Adica se cam contrazice, ba spune ca nu a primit facturi ba ca le verifica lunar. |
|
#34
Posted 25 January 2019 - 21:04
#35
Posted 25 January 2019 - 21:05
Nu stiu dar eu primesc intotdeauna email/sms cand o plata a fost facuta , sau cand un direct deb nu a fost onorat .
|
#36
Posted 25 January 2019 - 21:07
Dar tu ai citit ce ai scris.
Ba spui ca nu ti-au trimis facturi ba ca le verificai lunar si reverificai in Shop. Sa presupunem ca e prima varianta cea corecta, ca nu ti-au trimis factura, tu ce credeai, ca ai prins o eroare in sistem prin care poti sa stai fara sa platesti? Indiferent de modul cum plateai factura, fie la ghiseu fie paypoint, fie online, internet banking, etc facturile tot se emit si arata suma de plata si incasarile. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users