Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...
 Ditra 25

Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...

De ce vor atația politicieni...
 ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...
 Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...
 

Factura Vodafone halucinanta

* * - - - 6 votes
  • Please log in to reply
81 replies to this topic

#19
EquinuS

EquinuS

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 106
  • Înscris: 02.01.2019

 crocko.dilul, on 25 ianuarie 2019 - 20:30, said:

Nu ne zici ce fel de produse/servicii contine factura aia....

Deci :
Taxa reziliere servicii voce mobila : 4705.71 RON
Taxa reziliere servicii date : 1412.24 RON
Penalitati : 1706 RON
Rate terminal(e) : 4097.88 RON
Rate tableta : 1514 RON

 RealThing, on 25 ianuarie 2019 - 20:32, said:

Factura in format fizic nu aveai?

Nu...aveam factura electronica.

#20
pasilla

pasilla

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 55,778
  • Înscris: 31.03.2012
Pare ca ai cumparat "chestii" de la Voda si acum trebuie sa le platesti.
Daca platesti restantele la zi + penalitatile de intarziere, acea factura se va anula.

Edited by pasilla, 25 January 2019 - 20:46.


#21
costl

costl

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,294
  • Înscris: 25.12.2018
Esti sigur ca ai factura ca urmare a neplatii abonamentelor timp de 4 luni?
Ai facut cumva o reziliere sau portare?
Sau suspectezi ca e posibil sa fi facut cineva fraudulos in numele tau?

 EquinuS, on 25 ianuarie 2019 - 20:43, said:

Deci :
Taxa reziliere servicii voce mobila : 4705.71 RON
Taxa reziliere servicii date : 1412.24 RON
Penalitati : 1706 RON
Rate terminal(e) : 4097.88 RON
Rate tableta : 1514 RON



Nu...aveam factura electronica.


#22
RealThing

RealThing

    paid assassin

  • Grup: Moderators
  • Posts: 28,553
  • Înscris: 06.02.2006

 EquinuS, on 25 ianuarie 2019 - 20:43, said:

Nu...aveam factura electronica.
Verifica si in mail in spam.

#23
EquinuS

EquinuS

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 106
  • Înscris: 02.01.2019

 pasilla, on 25 ianuarie 2019 - 20:44, said:

Pare ca ai cumparat "chestii" de la Voda si acum trebuie sa le platesti.

Se pare ca nu intelegi sau nu vrei sa intelegi...NU EU AM REZILIAT CONTRACTELE,VODAFONE A FACUT-O!

#24
pasilla

pasilla

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 55,778
  • Înscris: 31.03.2012

 EquinuS, on 25 ianuarie 2019 - 20:46, said:

Se pare ca nu intelegi sau nu vrei sa intelegi...NU EU AM REZILIAT CONTRACTELE,VODAFONE A FACUT-O!
Vezi ce restante ai de plata, plateste si se rezolva.

Edited by pasilla, 25 January 2019 - 20:47.


#25
costl

costl

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,294
  • Înscris: 25.12.2018
Si de unde ai concluzionat ca a facut asta pentru ca nu ai platit 4 luni facturile?

#26
nepot

nepot

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,129
  • Înscris: 15.03.2005
Eu primul drum l-as face la banca sa cer un extras de cont. Ești sigur ca aveai bani în cont cand trebuia sa iti traga Vodafone banii?
Asa multi bani ai incat nu realizai lunar ca nu au iesit peste 1000 de lei cat bănuiesc ca sunt abonanentele si ratele la terminale?
Oricum, primul pas e banca - extrase de cont din care sa reiasa c aveai (daca aveai) bani suficienți la date scadente, apoi cu alea si cu contractul de direct debit te adresezi Vodafone.

#27
Vlad_22

Vlad_22

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,002
  • Înscris: 16.07.2015
Ai cam facut-o lata, Equinus.

Edited by Vlad_22, 25 January 2019 - 20:51.


#28
sags

sags

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,940
  • Înscris: 24.04.2013
Verifica-ti contul bancar din septembrie incoace, daca exista inregistrate plati sau urme ale imposibilitatii de plata. De exemplu la debit direct neonorat din motive de lipsa fonduri e un comision TRANSFOND (‘BNR’/ ‘SENT’) de 0,55LEI, desi nu stiu exact cum se reflecta asta in cazul bancii tale; normal ar fi sa iti paseze tie acest comision, dar nu stiu cum e la cei cu ‘zero pe toata linia’ (daca ai asa ceva).

Dupa acea factura de cca 1600LEI ai mai avut consum substantial in roaming sau alte motive de factura mare? Ma gandesc ca poate o data nu au fost suficienti bani in cont si nu s-a facut plata, apoi platile urmatoare contineau si restanta deci erau si mai mari de unde iar lipsa fonduri.

Mai e un detaliu ce tine de debit direct: exista o limita de suma pe care o autorizezi, cel putin asa tin minte ca am vazut la banca mea. Daca o data ai avut factura mai mare plata a fost automat refuzata, apoi a intervenit efectul in cascada descris mai sus. In acest caz nici nu stiu daca iti ia comisionul acela de 0,55LEI.

Treaba cu codul de client absent imi pare suspecta. Ar trebui sa ramana si dupa incheierea contractului, indiferent de motivul incetarii, nu puteau sa il faca disparut instantaneu mai ales ca doar azi urma sa se inchida abonamentul. Poate totusi e o incurcatura in evidenta lor.

Edited by sags, 25 January 2019 - 21:00.


#29
EquinuS

EquinuS

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 106
  • Înscris: 02.01.2019

 abac, on 25 ianuarie 2019 - 20:48, said:

Iti iei tableta in rate dar te duci cu coada pe sus in Israel si spargi ca belferul pe roaming 250 de euro in loc sa cumperi o cartela locala din aeroport.

Stiu, n-ai chef de glume la ora asta.

Scuza-ma ca nu mi-am luat iPad-ul cu 800 Euro...banii jos.

#30
costl

costl

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,294
  • Înscris: 25.12.2018

 nepot, on 25 ianuarie 2019 - 20:48, said:

Eu primul drum l-as face la banca sa cer un extras de cont. Ești sigur ca aveai bani în cont cand trebuia sa iti traga Vodafone banii?
Asa multi bani ai incat nu realizai lunar ca nu au iesit peste 1000 de lei cat bănuiesc ca sunt abonanentele si ratele la terminale?
Oricum, primul pas e banca - extrase de cont din care sa reiasa c aveai (daca aveai) bani suficienți la date scadente, apoi cu alea si cu contractul de direct debit te adresezi Vodafone.
El spune ca are si facturile de la Vodafone in care apare plata lunar si fara restante, cu astea plus extrasul de cont, se rezolva rapid printr-o sesizare la serviciul clienti.
De ce nu a facut asta pana acum ramane un mister, asta era primul lucru pe care il faceam.
Dar nu inteleg de unde a concluzionat el ca e o problema cu plata ultimelor facturi.
Ca acea factura de reziliere venea si daca cineva a facut o gluma si s-a dat drept el (folosind telefonul lui sau mailul lui) si a cerut rezilierea inainte de termen a abonamentelor, si cum avea tot felul de deviceuri cumparate cu subventie si in rate, s-au pus toate pe factura de reziliere, evident.

#31
EquinuS

EquinuS

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 106
  • Înscris: 02.01.2019

 sags, on 25 ianuarie 2019 - 20:53, said:

Verifica-ti contul bancar din septembrie incoace, daca exista inregistrate plati sau urme ale imposibilitatii de plata. De exemplu la debit direct neonorat din motive de lipsa fonduri e un comision TRANSFOND (‘BNR’/ ‘SENT’) de 0,55LEI, desi nu stiu exact cum se reflecta asta in cazul bancii tale; normal ar fi sa iti paseze tie acest comision, dar nu stiu cum e la cei cu ‘zero pe toata linia’ (daca ai asa ceva).

Dupa acea factura de cca 1600LEI ai mai avut consum substantial in roaming sau alte motive de factura mare? Ma gandesc ca poate o data nu au fost suficienti bani in cont si nu s-a facut plata, apoi platile urmatoare contineau si restanta deci erau si mai mari de unde iar lipsa fonduri.

Mai e un detaliu ce tine de debit direct: exista o limita de suma pe care o autorizezi, cel putin asa tin minte ca am vazut la banca mea. Daca o data ai avut factura mai mare plata a fost automat refuzata, apoi a intervenit efectul in cascada descris mai sus. In acest caz nici nu stiu daca iti ia comisionul acela de 0,55LEI.

Treaba cu codul de client absent imi pare suspecta. Ar trebui sa ramana si dupa incheierea contractului, indiferent de motiv incetarii, nu puteau sa il faca disparut instantaneu mai ales ca doar azi urma sa se inchida abonamentul. Poate totusi e o incurcatura in evidenta lor.

Si la mine la banca ( Unicredit ) exista limita de autorizare lunara...in cazul meu maximum este setat la 2500 RON.
In listele de plati prin direct debit am pe toata coloana (24 de luni ) :

"Fond Transfer Status : OK   Order Execution : OK    Direct Payment : Successifully"

#32
pasilla

pasilla

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 55,778
  • Înscris: 31.03.2012

 costl, on 25 ianuarie 2019 - 20:58, said:

El spune ca are si facturile de la Vodafone in care apare plata lunar si fara restante,
Eu am inteles altceva.

 EquinuS, on 25 ianuarie 2019 - 19:51, said:

incepand din luna Septembrie nu am mai primit nici o factura din partea Vodafone.
Am verificat lunar si in contul My Vodafone cat si in magazine in jurul datei de 17 a fiecarei luni,zi in care aveam data de facturare.


#33
costl

costl

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,294
  • Înscris: 25.12.2018
Si atunci ce a mai verificat lunar si ce intreba in Shop?
Adica se cam contrazice, ba spune ca nu a primit facturi ba ca le verifica lunar.

#34
EquinuS

EquinuS

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 106
  • Înscris: 02.01.2019

 costl, on 25 ianuarie 2019 - 20:58, said:

El spune ca are si facturile de la Vodafone...

Tu citesti ce am scris sau vorbesti sa te bagi in seama?

#35
GeorgicaPopescuIoan

GeorgicaPopescuIoan

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 800
  • Înscris: 20.01.2019
Nu stiu dar eu primesc intotdeauna email/sms cand o plata a fost facuta , sau cand un direct deb nu a fost onorat .

#36
costl

costl

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,294
  • Înscris: 25.12.2018
Dar tu ai citit ce ai scris.
Ba spui ca nu ti-au trimis facturi ba ca le verificai lunar si reverificai in Shop.
Sa presupunem ca e prima varianta cea corecta, ca nu ti-au trimis factura, tu ce credeai, ca ai prins o eroare in sistem prin care poti sa stai fara sa platesti?
Indiferent de modul cum plateai factura, fie la ghiseu fie paypoint, fie online, internet banking, etc facturile tot se emit si arata suma de plata si incasarile.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate