Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Factura Vodafone halucinanta
Last Updated: Apr 09 2019 15:50, Started by
EquinuS
, Jan 25 2019 19:51
·
0
#37
Posted 25 January 2019 - 21:07
In loc sa stai la povesti aici, suna la relatii clienti si afla ce s-a intamplat exact, chiar daca aia de la relatiile cu clientii Vodafone au momente de autism, tu esti un client de top printre persoanele fizice, sunt destui de putini (p.f.) inhamati la atatea lucruri cu Vodafone, e foarte posibil sa ai tratament preferential si persoana dedicata care sa se ocupe de contul tau. Reprezentantii Vodafone vor face tot ce depinde de ei sa te lamureasca, daca ajungi la recuperatori nimeni nu e multumit, ei isi scot doar un procent, tu ii injuri toata viata.
|
#38
Posted 25 January 2019 - 21:08
#39
Posted 25 January 2019 - 21:14
spui ca nu ai mai primit facturi, timp de 4 luni nu ti-a trecut prin cap sa suni la ei, sa-i intrebi de sanatate? nu stiu cum e la direct debit dar eu cand platesc manual cu cardul primesc confirmari de plata,
Nu e clar daca in alea 4 luni din contul tau s-a facut plata sau nu |
#40
Posted 25 January 2019 - 21:16
sags, on 25 ianuarie 2019 - 20:53, said:
Treaba cu codul de client absent imi pare suspecta. In momentul in care se reziliaza un abonament sau tot portofoliul detinut de persoana fizica se sterge si codul de client.La persoane juridice / PFA este diferit. Singura modalitate de verificare este "Subscriber Financial Account Status" (SFAS) care se pastreaza (parca 12 luni) de catre departamentul plati. |
#41
Posted 25 January 2019 - 21:16
#42
Posted 25 January 2019 - 21:19
Bun, 3 suspenduri, alti doritori?
Ma scuzati, 5, sunt curios cati mai insista sa faca topicul praf. Edited by RealThing, 25 January 2019 - 22:26. |
#43
Posted 25 January 2019 - 21:25
Eu inteleg ca in contul MyVodafone nu apareau inregistrari cu facturi pentru ultimele 3 luni, insa in desfasuratorul bancar platile apar ca efectuate in aceste 3 luni.
Pare sa nu fie o eroare de care sa fie responsabil initiatorul. |
#44
Posted 25 January 2019 - 21:31
pasilla, on 25 ianuarie 2019 - 21:16, said: Daca se facea plata, nu se reziliau contractele. Edited by sags, 25 January 2019 - 21:43. |
#45
Posted 25 January 2019 - 21:37
E ceva ciudat in povestea initiatorului.
Eu unul am activata plata prin direct debit si, cum au spus colegii mai sus, primesc o serie intreaga de SMS-uri si mail-uri (de la VDF) atat inainte de scadenta platii cat si dupa efecturea ei. Intotdeauna am avut bani suficienti in cont dar presupun ca si daca n-as fi avut primeam o atentionare, ceva. Mai exista o posibilitate: initiatorul sa fi optat sa nu primeasca niciun fel de mesaj/mail de la Vodafone. Atunci... Termenul de 4 luni e si el ciudat. Din experienta mea, am vazut ca pana intr-o luna de la neplata ultimei facturi, VDF te avertizeaza si-ti da un termen de pana in 24h de plata&confirmare. Daca nu platesti, iti sunt taiate serviciile. Edited by danv6, 25 January 2019 - 21:39. |
#46
Posted 25 January 2019 - 21:54
doar atat spun,nu e prezentata toata povestea,nu te poti gandi direct la reclamatii si avocat,fara sa vb cu vodafone si cu banca
|
|
#47
Posted 25 January 2019 - 22:00
În 4 luni nu ai primit niciun sms sau mail de la V?
Suspect ca au așteptat 4 luni pana la suspendare. Nicio factură emisa în 4 luni în cont? Sigur rezolvi. |
#48
Posted 25 January 2019 - 22:20
danv6, on 25 ianuarie 2019 - 21:37, said:
Eu unul am activata plata prin direct debit si, cum au spus colegii mai sus, primesc o serie intreaga de SMS-uri si mail-uri (de la VDF) atat inainte de scadenta platii cat si dupa efecturea ei. Eu nu primesc nici un sms sau mail de la Vodafone si am direct debit activat de vreo 6 ani. Singura notificare o primesc din partea bancii printr-un mesaj intern ca suma "x" a fost transferata in contul Vodafone. |
#49
Posted 25 January 2019 - 22:31
^^ Si care ar fi reactia VDF daca nu isi pot "trage" banii din contul tau pe motiv de fonduri insuficiente?
Asta nu stii ca nu ai patit-o |
#50
Posted 25 January 2019 - 22:58
Hmmm...am si eu o intrebare (logica) zic eu : in cazul in care tu ca si client reziliezi esti obligat sa platesti o taxa de "justa despagubire" ( ilegala din punctul meu de vedere daca nu ti s-au oferit ceva beneficii)...in cazul de fata rezilierea a fost facuta de catre Vodafone impotriva vointei clientului...in cazul asta Vodafone nu ar trebui sa-i plateasca clientului despagubiri?
|
#51
Posted 25 January 2019 - 23:03
Crazy-Cat, on 25 ianuarie 2019 - 22:58, said:
in cazul de fata rezilierea a fost facuta de catre Vodafone impotriva vointei clientului...in cazul asta Vodafone nu ar trebui sa-i plateasca clientului despagubiri? Cum ar putea fi altfel ? |
|
#52
Posted 25 January 2019 - 23:05
Eu nu inteleg care este faza cu ipadul ?
De asemeni nu inteleg daca nu ti-au venit facturi timp de 4 luni, cum poti sa stai asa ? Si cum ti-au prelungit asa serviciile fara plata facturilor ? Edited by BraviaAmpero, 25 January 2019 - 23:07. |
#53
Posted 25 January 2019 - 23:05
@Crazy-Cat
VDF iti reziliaza contractul pentru neplata, nu ca asa a vrut X din VDF.... In cazul asta se percep penalitati.... In mod sigur scrie in contract, la Reziliere. Daca ai contractul la indemana, citeaza-l... Chiar sunt curios ce scrie in contract la capitolul REZILERE.. Edited by danutzu_1069, 25 January 2019 - 23:06. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users