Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric

CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...
 Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...

Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...
 Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...

Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11
 securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...

De unde cumparati suspensii / gar...

[UNDE] Reconditionare obiecte lemn
 

Factura Vodafone halucinanta

* * - - - 6 votes
  • Please log in to reply
81 replies to this topic

#37
Getodacul

Getodacul

    ±

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,863
  • Înscris: 03.03.2004
In loc sa stai la povesti aici, suna la relatii clienti si afla ce s-a intamplat exact, chiar daca aia de la relatiile cu clientii Vodafone au momente de autism, tu esti un client de top printre persoanele fizice, sunt destui de putini (p.f.) inhamati la atatea lucruri cu Vodafone, e foarte posibil sa ai tratament preferential si persoana dedicata care sa se ocupe de contul tau. Reprezentantii Vodafone vor face tot ce depinde de ei sa te lamureasca, daca ajungi la recuperatori nimeni nu e multumit, ei isi scot doar un procent, tu ii injuri toata viata.

#38
costl

costl

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,294
  • Înscris: 25.12.2018
De instiintari prin mail si sms nici nu mai zic, ca primesti si din astea.

View PostGeorgicaPopescuIoan, on 25 ianuarie 2019 - 21:05, said:

Nu stiu dar eu primesc intotdeauna email/sms cand o plata a fost facuta , sau cand un direct deb nu a fost onorat .


#39
costy_ytsoc

costy_ytsoc

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,394
  • Înscris: 02.07.2005
spui ca nu ai mai primit facturi, timp de 4 luni nu ti-a trecut prin cap sa suni la ei, sa-i intrebi de sanatate? nu stiu cum e la direct debit dar eu cand platesc manual cu cardul primesc confirmari de plata,
Nu e clar daca in alea 4 luni din contul tau s-a facut plata  sau nu

#40
Crazy-Cat

Crazy-Cat

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 173
  • Înscris: 15.01.2019

View Postsags, on 25 ianuarie 2019 - 20:53, said:

Treaba cu codul de client absent imi pare suspecta.

In momentul in care se reziliaza un abonament sau tot portofoliul detinut de persoana fizica  se sterge si codul de client.La persoane juridice / PFA este diferit.
Singura modalitate de verificare este "Subscriber Financial Account Status" (SFAS) care se pastreaza (parca 12 luni) de catre departamentul plati.

#41
pasilla

pasilla

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 55,778
  • Înscris: 31.03.2012

View Postcosty_ytsoc, on 25 ianuarie 2019 - 21:14, said:

Nu e clar daca in alea 4 luni din contul tau s-a facut plata  sau nu
Daca se facea plata, nu se reziliau contractele.

#42
RealThing

RealThing

    paid assassin

  • Grup: Moderators
  • Posts: 28,553
  • Înscris: 06.02.2006
Bun, 3 suspenduri, alti doritori?

Ma scuzati, 5, sunt curios cati mai insista sa faca topicul praf.

Edited by RealThing, 25 January 2019 - 22:26.


#43
Ann0nyym0us

Ann0nyym0us

    Arrogant bastard

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,415
  • Înscris: 15.12.2009
Eu inteleg ca in contul MyVodafone nu apareau inregistrari cu facturi pentru ultimele 3 luni, insa in desfasuratorul bancar platile apar ca efectuate in aceste 3 luni.

Pare sa nu fie o eroare de care sa fie responsabil initiatorul.

#44
sags

sags

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,950
  • Înscris: 24.04.2013

View Postpasilla, on 25 ianuarie 2019 - 21:16, said:

Daca se facea plata, nu se reziliau contractele.
Nu neaparat. Ce listeaza initiatorul sunt exclusiv lucruri ce tin de momentul rezilierii (taxe de reziliere, rate ramase) si penalitati mari pentru nu stim ce. Penalizarea poate fi pentru acele taxe si rate daca rezilierea e mai veche. Nu pomeneste nimic de trafic normal, minute/SMS/date cu sau fara roaming, nici de abonament sau rate restante (desi cele din urma poate sunt incluse la capitolul ‘rate’ impreuna cu cele ramase). M-as gandi la incurcatura cu o portare facuta de altcineva.

Edited by sags, 25 January 2019 - 21:43.


#45
danv6

danv6

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 552
  • Înscris: 30.12.2010
E ceva ciudat in povestea initiatorului.
Eu unul am activata plata prin direct debit si, cum au spus colegii mai sus, primesc o serie intreaga de SMS-uri si mail-uri (de la VDF) atat inainte de scadenta platii cat si dupa efecturea ei. Intotdeauna am avut bani suficienti in cont dar presupun ca si daca n-as fi avut primeam o atentionare, ceva.
Mai exista o posibilitate: initiatorul sa fi optat sa nu primeasca niciun fel de mesaj/mail de la Vodafone. Atunci...
Termenul de  4 luni e si el ciudat. Din experienta mea, am vazut ca pana intr-o luna de la neplata ultimei facturi, VDF te avertizeaza si-ti da un termen de pana in 24h de plata&confirmare. Daca nu platesti, iti sunt taiate serviciile.

Edited by danv6, 25 January 2019 - 21:39.


#46
ceanu1980

ceanu1980

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,158
  • Înscris: 15.05.2008
doar atat spun,nu e prezentata toata povestea,nu te poti gandi direct la reclamatii si avocat,fara sa vb cu vodafone si cu banca

#47
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,370
  • Înscris: 01.12.2001
În 4 luni nu ai primit niciun sms sau mail de la V?
Suspect ca au așteptat 4 luni pana la suspendare.
Nicio factură emisa în 4 luni în cont? Sigur rezolvi.

#48
Crazy-Cat

Crazy-Cat

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 173
  • Înscris: 15.01.2019

View Postdanv6, on 25 ianuarie 2019 - 21:37, said:

Eu unul am activata plata prin direct debit si, cum au spus colegii mai sus, primesc o serie intreaga de SMS-uri si mail-uri (de la VDF) atat inainte de scadenta platii cat si dupa efecturea ei.

Eu nu primesc nici un sms sau mail de la Vodafone si am direct debit activat de vreo 6 ani.
Singura notificare o primesc din partea bancii printr-un mesaj intern ca suma "x" a fost transferata in contul Vodafone.

#49
danutzu_1069

danutzu_1069

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,686
  • Înscris: 17.01.2008
^^ Si care ar fi reactia VDF daca nu isi pot "trage" banii din contul tau pe motiv de fonduri insuficiente?
Asta nu stii ca nu ai patit-o

#50
Crazy-Cat

Crazy-Cat

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 173
  • Înscris: 15.01.2019
Hmmm...am si eu o intrebare (logica) zic eu : in cazul in care tu ca si client reziliezi esti obligat sa platesti o taxa de "justa despagubire" ( ilegala din punctul meu de vedere daca nu ti s-au oferit ceva beneficii)...in cazul de fata rezilierea a fost facuta de catre Vodafone impotriva vointei clientului...in cazul asta Vodafone nu ar trebui sa-i plateasca clientului despagubiri?

#51
pasilla

pasilla

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 55,778
  • Înscris: 31.03.2012

View PostCrazy-Cat, on 25 ianuarie 2019 - 22:58, said:

in cazul de fata rezilierea a fost facuta de catre Vodafone impotriva vointei clientului...in cazul asta Vodafone nu ar trebui sa-i plateasca clientului despagubiri?
Fii sigur ca asta e prevazut in contract. Nu platesti, se reziliaza.
Cum ar putea fi altfel ?

#52
BraviaAmpero

BraviaAmpero

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 923
  • Înscris: 03.11.2018
Eu nu inteleg care este faza cu ipadul ?
De asemeni nu inteleg daca nu ti-au venit facturi timp de 4 luni, cum poti sa stai asa ?
Si cum ti-au prelungit asa serviciile fara plata facturilor ?

Edited by BraviaAmpero, 25 January 2019 - 23:07.


#53
danutzu_1069

danutzu_1069

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,686
  • Înscris: 17.01.2008
@Crazy-Cat
VDF iti reziliaza contractul pentru neplata, nu ca asa a vrut X din VDF....
In cazul asta se percep penalitati....
In mod sigur scrie in contract, la Reziliere. Daca ai contractul la indemana, citeaza-l...
Chiar sunt curios ce scrie in contract la capitolul REZILERE..

Edited by danutzu_1069, 25 January 2019 - 23:06.


#54
Crazy-Cat

Crazy-Cat

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 173
  • Înscris: 15.01.2019
https://www.vodafone...set/v370551.pdf

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate