Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Cafeneaua Orange
Last Updated: Apr 09 2024 13:48, Started by
Nimcid25
, Jan 04 2019 18:40
·
63
#2575
Posted 18 March 2021 - 08:50
SPECULATIV
Cîțule, mă Cîțule, nu-i așa că ești un mare nesimțit, mă? |
#2576
Posted 01 April 2021 - 17:31
Vreo veste despre popascu?
Sper doar sa fie suparat pe noi.... |
#2577
Posted 01 April 2021 - 19:42
Se fac 2 luni de când nu a mai intrat. Sper să fie ok. Să nu îl fi atins virusul.
|
#2578
Posted 10 April 2021 - 07:36
Salut, am și eu o întrebare: abonamentele cu internet nelimitat (de exemplu Smart 15) au limita de viteza? Dacă da, care e aceasta? Mulțumesc!
(Îmi cer scuze dacă am pus întrebarea pe topicul greșit) |
#2579
Posted 10 April 2021 - 07:42
Din ce știu...nu se limitează. În cazul meu n-am observat așa ceva (Smart 30).
PS: E cafenea, poți vorbi despre orice, dar cu bun simț . |
#2580
Posted 10 April 2021 - 11:09
Nu limitează nimic. Am smart 15 și am făcut trafic vreo 800 GB într-o lună, când n-am avut internet fix. Uite și viteza.
Attached Files |
#2581
Posted 15 April 2021 - 15:24
crislacor, on 09 aprilie 2021 - 09:58, said:
...Și se întîmplă rahaturi ca cel de acum o lună, cu mărirea aia „pe sub mînă”... Într-un fel, aș putea aproxima această situație cu cea derivată din comerțul online, cu returnarea produsului fără a oferi un motiv. Oricît de „în avantajul clientului” ar fi chestia asta, oricît de normală, firească, omenească (spuneți-i cum vreți) vi s-ar părea, eu spun că are ca prim efect creșterea artificială a prețului, adică un dezavantaj major pentru cel care într-adevăr își cumpără produsul respectiv! rul acesta! Operatorii fac un profit mare. Se intampla sa fi lucrat la unul dintre ei, am avut acces la date de pe atunci, iar in prezent, de vreo cateva ori pe an, mai tin legatura cu fosti colegi si mecanismele de a scoate banii din tara au ramas active in continuare. Sigur ca in actele contabile locale este oaresce profit, destul chiar, dar daca ai urmari schema de sifonare (a se citi finantare a firmei muma), ai vedea ca situatia chiar este misto. Ca se pune presiune pe sclaveti sa vanda abonamente, sa-i tina pe captivi in... captivitate, e normal. Biciul. Capitalismul: exploatarea omului de catre om. Iar legat de saracii furnizori online, permite-mi sa-ti spun ca un frigider decent, A+, volum si doua compartimente, de exemplu, la importator/furnizor poate costa xRon (x ar fi 300-400ron), iar la vanzare online ajunge la 1000ron, "redus" de la 1400ron. Iar daca mai stii si schema emag, emag marketplace mai precis, le ia tuturor 28% din pretul de vanzare, ceea ce inseamna ca acestia automat isi maresc pretul de vanzare. Si, cel mai important aspect, legat de retururile pe bune: cand se returneaza de multe ori un produs, ratingurile (zeci de rating-uri) de 1 stea, si totusi gasesti produsul la vanzare sau/si la resigilate... si sunt multe jeguri de produse de o calitate foarte slaba care stau de ani de zile la vanzare. Or avea si anumite pierderi, punctual vorbind, dar per ansamblu castiga enorm. Sa-ti mai dau exemplu cu toate depozitele din jurul Bucurestiului? Sunt cu sutele sau chiar cu miile, si nu cred ca exagerez, in general legate de A1, A2 si mai nou A3. Deci mi se pare ca plangi de mila unora care au lacrimi de la cat rad de clientii lor. Fyi: am vazul listele de preturi de la "promotiile" emag, stockbusters, BF, shopping days, etc. si se schimba procentul de "discount" in functie de target. Daca s-a vandut mult, daca targetul e OK, mai dau un 5%. Daca atarna prin depozit, discountul e mai mare, daca vor sa scape de ele. Oricum, targetul e sa iasa pe plus no/matter/what. Si de magazinele dezvoltate de fosti sau existenti angajati care vand acelasi produs, in functie de cum se "inteleg"'intre ei... stiu prea multe ca sa ma impresioneze retururile "fara motiv". Ca si daca le dai motivul,'repet, they don't care! Edited by MELODY, 15 April 2021 - 15:20. |
#2582
Posted 15 April 2021 - 15:34
MELODY, on 15 aprilie 2021 - 15:24, said:
(...) Deci mi se pare ca plangi de mila unora care au lacrimi de la cat rad de clientii lor.(...) |
#2583
Posted 16 April 2021 - 12:51
Ba da, am inteles ideea ta
Dar cred ca nu este corecta, vorbim de un volum de comenzi (la emag) de zeci si sute de comenzi pe minut, mii, zeci de mii de comenzi pe zi. La nivel national. Pe ZI. Numarul de retururi este intre 0.1-3% la majoritatea comenzilor. Asa ca este doar o impresie din partea ta ca anumite retururi te-ar afecta in mod direct. Vorbim de stocuri de produse de mii de produse de acelasi in depozitele din Bucuresti si din tara. Iar returul este infim in comparatie cu numarul de retururi. Iar cu exceptia produselor defecte, returnate pe bune, care ajung inapoi la furnizor/importator/producator, lucru care pe emag/tine nu va afecteaza deloc, restul de retururi intra la resigilate. Emag isi ia banutii pe ele, mai devreme sau mai tarziu. Valabil si la alti retaileri. Deci ni se pare ca universul online se invarte in jurul nostru, insa in realitate suntem niste bulgarasi de pamant pe un camp arabil... permite-mi asocierea . Deci eu zic ca poti sa dormi linistit, asa fac si eu, fara sa ma ingrijorez de ce returneaza altii. Singurul, singurul, si unicul motiv pentru care platesti mai mult, este sa faca altii mai multi bani pe seama veniturilor si cheltuielilor tale. Adica profitul altora. Capitalism. crislacor, on 09 aprilie 2021 - 09:58, said: Într-un fel, aș putea aproxima această situație cu cea derivată din comerțul online, cu returnarea produsului fără a oferi un motiv. Oricît de „în avantajul clientului” ar fi chestia asta, oricît de normală, firească, omenească (spuneți-i cum vreți) vi s-ar părea, eu spun că are ca prim efect creșterea artificială a prețului, adică un dezavantaj major pentru cel care într-adevăr își cumpără produsul respectiv! Deci da, eu unul, de bună-credință, ies în pierdere pentru că există cîțiva alții care fac un sport din achiziția și returnarea produselor! Zic ca ai mers pe o ipoteza incorecta si nedocumentata. Este doar o impresie si o discutie la bere, evident, chiar si ce scriu eu, desi cel putin unul dintre noi a vazut cifre reale in tabelurile unui mare retailer online. |
#2584
Posted 16 April 2021 - 13:14
|
#2585
Posted 12 May 2021 - 14:09
Off-topic sau poate nu: Are cineva idee din Orange Money, cum poți vedea/descărca contractul? Din app, nu găsesc și mă gândeam că-l voi primi pe mail, ceva. Mulțumesc.
Edited by Vlad_22, 12 May 2021 - 14:09. |
#2586
Posted 12 May 2021 - 14:23
Aici nimic nu poate fi off-topic, stam si discutam pe indelete.
Si fara patima daca se poate. Revenind, de ce nu intrebi tu si Orange-helper-ul? Edited by Taxon, 12 May 2021 - 14:23. |
#2588
Posted 13 May 2021 - 20:57
#2589
Posted 15 May 2021 - 21:25
Unde e Popascu? Îmi lipsesc postările lui
Edited by satellite_pro, 15 May 2021 - 21:27. |
|
#2590
Posted 17 May 2021 - 12:57
Popascu e unde-i place, bine merci, in nota lui caracteristica.
Gen, ultima strigare: "INFORMARE" Mult s-au mai pervertit și jurnalismul și televiziunile. Stau într-o doară cu urechile la TV. etc.etc. Edited by Taxon, 17 May 2021 - 13:04. |
#2591
Posted 22 June 2021 - 15:48
Hello!!!
Un nou concurs în aplicația My Orange : Pinata Party Screenshot_20210622_164356.jpg 65.66K 32 downloads Screenshot_20210622_164543.jpg 69.88K 37 downloads Screenshot_20210622_164746.jpg 74.4K 42 downloads Baftă! |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users