Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Poligon auto București

nelamurire legata de pret la mode...

Hotel cu restaurant si Demipensiu...

Croaziera in Mediterana de Vest 1...
 Copilot are pica pe Vladimir Putin

MicroSoft Edge: Cum pun Google in...

Dashcam

Mini server - VMware
 betano.ro

Poveste fara sfarșit

I-auziti voi! - nu vor romani...

Colon iritabil
 Perioada de gratie inexistenta

Cel mai ieftin TV LED mic

Reverse proxy si htaccess pe Raps...

Statie de epurare sau fosa septic...
 

Cafeneaua Orange

* * * - - 9 votes
  • Please log in to reply
2718 replies to this topic

#2575
Taxon

Taxon

    Cârcotaș nesuferit

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,092
  • Înscris: 19.01.2004
SPECULATIV

Cîțule, mă Cîțule, nu-i așa că ești un mare nesimțit, mă?

#2576
Taxon

Taxon

    Cârcotaș nesuferit

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,092
  • Înscris: 19.01.2004
Vreo veste despre popascu?
Sper doar sa fie suparat pe noi....

#2577
bikermanro

bikermanro

    Vitezoman pe internet

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,485
  • Înscris: 29.10.2007
Se fac 2 luni de când nu a mai intrat. Sper să fie ok. Să nu îl fi atins virusul.

#2578
Alberto4

Alberto4

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 562
  • Înscris: 12.05.2017
Salut, am și eu o întrebare: abonamentele cu internet nelimitat (de exemplu Smart 15) au limita de viteza? Dacă da, care e aceasta? Mulțumesc!
(Îmi cer scuze dacă am pus întrebarea pe topicul greșit)

#2579
A-ONE

A-ONE

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,929
  • Înscris: 28.09.2017
Din ce știu...nu se limitează. În cazul meu n-am observat așa ceva (Smart 30).

PS: E cafenea, poți vorbi despre orice, dar cu bun simț :D.


#2580
robertfulda

robertfulda

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 82
  • Înscris: 14.02.2007
Nu limitează nimic. Am smart 15 și am făcut trafic vreo  800 GB într-o lună, când n-am avut internet fix. Uite și viteza.

Attached Files



#2581
MELODY

MELODY

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,678
  • Înscris: 21.03.2005

 crislacor, on 09 aprilie 2021 - 09:58, said:

...Și se întîmplă rahaturi ca cel de acum o lună, cu mărirea aia „pe sub mînă”...
Într-un fel, aș putea aproxima această situație cu cea derivată din comerțul online, cu returnarea produsului fără a oferi un motiv. Oricît de „în avantajul clientului” ar fi chestia asta, oricît de normală, firească, omenească (spuneți-i cum vreți) vi s-ar părea, eu spun că are ca prim efect creșterea artificială a prețului, adică un dezavantaj major pentru cel care într-adevăr își cumpără produsul respectiv! rul acesta!
Te-am citat aici, ca sa fie on-topic.
Operatorii fac un profit mare. Se intampla sa fi lucrat la unul dintre ei, am avut acces la date de pe atunci, iar in prezent, de vreo cateva ori pe an, mai tin legatura cu fosti colegi si mecanismele de a scoate banii din tara au ramas active in continuare.
Sigur ca in actele contabile locale este oaresce profit, destul chiar, dar daca ai urmari schema de sifonare (a se citi finantare a firmei muma), ai vedea ca situatia chiar este misto.
Ca se pune presiune pe sclaveti sa vanda abonamente, sa-i tina pe captivi in... captivitate, e normal. Biciul. Capitalismul: exploatarea omului de catre om.
Iar legat de saracii furnizori online, permite-mi sa-ti spun ca un frigider decent, A+, volum si doua compartimente, de exemplu, la importator/furnizor poate costa xRon (x ar fi 300-400ron), iar la vanzare online ajunge la 1000ron, "redus" de la 1400ron.
Iar daca mai stii si schema emag, emag marketplace mai precis, le ia tuturor 28% din pretul de vanzare, ceea ce inseamna ca acestia automat isi maresc pretul de vanzare.

Si, cel mai important aspect, legat de retururile pe bune: cand se returneaza de multe ori un produs, ratingurile (zeci de rating-uri) de 1 stea, si totusi gasesti produsul la vanzare sau/si la resigilate... si sunt multe jeguri de produse de o calitate foarte slaba care stau de ani de zile la vanzare.

Or avea si anumite pierderi, punctual vorbind, dar per ansamblu castiga enorm. Sa-ti mai dau exemplu cu toate depozitele din jurul Bucurestiului? Sunt cu sutele sau chiar cu miile, si nu cred ca exagerez, in general legate de A1, A2 si mai nou A3.

Deci mi se pare ca plangi de mila unora care au lacrimi de la cat rad de clientii lor.

Fyi: am vazul listele de preturi de la "promotiile" emag, stockbusters, BF, shopping days, etc. si se schimba procentul de "discount" in functie de target. Daca s-a vandut mult, daca targetul e OK, mai dau un 5%. Daca atarna prin depozit, discountul e mai mare, daca vor sa scape de ele. Oricum, targetul e sa iasa pe plus no/matter/what.
Si de magazinele dezvoltate de fosti sau existenti angajati care vand acelasi produs, in functie de cum se "inteleg"'intre ei...
stiu prea multe ca sa ma impresioneze retururile "fara motiv". Ca si daca le dai motivul,'repet, they don't care!

Edited by MELODY, 15 April 2021 - 15:20.


#2582
crislacor

crislacor

    Cui îi pasă...?!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,060
  • Înscris: 20.06.2009

 MELODY, on 15 aprilie 2021 - 15:24, said:

(...)
Deci mi se pare ca plangi de mila unora care au lacrimi de la cat rad de clientii lor.(...)
Pare-se că nu m-ai înțeles! Nu plîngeam de mila companiilor, CI DE A MEA! Ce fac ei are efect asupra MEA! Iar ce fac alți semeni ai mei, cu efect asupra lor (asupra companiilor), se întoarce înzecit TOT ASUPRA MEA!

#2583
MELODY

MELODY

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,678
  • Înscris: 21.03.2005
Ba da, am inteles ideea ta :)
Dar cred ca nu este corecta, vorbim de un volum de comenzi (la emag) de zeci si sute de comenzi pe minut, mii, zeci de mii de comenzi pe zi. La nivel national. Pe ZI.
Numarul de retururi este intre 0.1-3% la majoritatea comenzilor.
Asa ca este doar o impresie din partea ta ca anumite retururi te-ar afecta in mod direct.
Vorbim de stocuri de produse de mii de produse de acelasi in depozitele din Bucuresti si din tara. Iar returul este infim in comparatie cu numarul de retururi.
Iar cu exceptia produselor defecte, returnate pe bune, care ajung inapoi la furnizor/importator/producator, lucru care pe emag/tine nu va afecteaza deloc, restul de retururi intra la resigilate. Emag isi ia banutii pe ele, mai devreme sau mai tarziu.
Valabil si la alti retaileri.
Deci ni se pare ca universul online se invarte in jurul nostru, insa in realitate suntem niste bulgarasi de pamant pe un camp arabil... permite-mi asocierea :D. Deci eu zic ca poti sa dormi linistit, asa fac si eu, fara sa ma ingrijorez de ce returneaza altii.
Singurul, singurul, si unicul motiv pentru care platesti mai mult, este sa faca altii mai multi bani pe seama veniturilor si cheltuielilor tale. Adica profitul altora. Capitalism.

 crislacor, on 09 aprilie 2021 - 09:58, said:


Într-un fel, aș putea aproxima această situație cu cea derivată din comerțul online, cu returnarea produsului fără a oferi un motiv. Oricît de „în avantajul clientului” ar fi chestia asta, oricît de normală, firească, omenească (spuneți-i cum vreți) vi s-ar părea, eu spun că are ca prim efect creșterea artificială a prețului, adică un dezavantaj major pentru cel care într-adevăr își cumpără produsul respectiv!

Deci da, eu unul, de bună-credință, ies în pierdere pentru că există cîțiva alții care fac un sport din achiziția și returnarea produselor!

Cati crezi ca pierd timpul si mutarea banilor din portofelul lor la un magazin online, ca mai apoi sa astepte sa li se intoarca banii?

Zic ca ai mers pe o ipoteza incorecta si nedocumentata.
Este doar o impresie si o discutie la bere, evident, chiar si ce scriu eu, desi cel putin unul dintre noi a vazut cifre reale in tabelurile unui mare retailer online.

#2584
crislacor

crislacor

    Cui îi pasă...?!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,060
  • Înscris: 20.06.2009

 MELODY, on 16 aprilie 2021 - 12:51, said:

(...)
Zic ca ai mers pe o ipoteza incorecta si nedocumentata.
(...)
Bine...

#2585
Vlad_22

Vlad_22

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,002
  • Înscris: 16.07.2015
Off-topic sau poate nu: Are cineva idee din Orange Money, cum poți vedea/descărca contractul? Din app, nu găsesc și mă gândeam că-l voi primi pe mail, ceva. Mulțumesc.

Edited by Vlad_22, 12 May 2021 - 14:09.


#2586
Taxon

Taxon

    Cârcotaș nesuferit

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,092
  • Înscris: 19.01.2004
Aici nimic nu poate fi off-topic, stam si discutam pe indelete.
Si fara patima daca se poate.

Revenind, de ce nu intrebi tu si Orange-helper-ul?

Edited by Taxon, 12 May 2021 - 14:23.


#2587
Vlad_22

Vlad_22

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,002
  • Înscris: 16.07.2015
L-am întrebat înainte, a dat doar seen, momentan.

#2588
manic_user

manic_user

    Slightly Older Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,306
  • Înscris: 16.01.2007

 Vlad_22, on 12 mai 2021 - 14:58, said:

L-am întrebat înainte, a dat doar seen, momentan.

Confirm acest comportament al Orange-helper-ului.

Trebuia să primești contractul ca atașament la email-ul Orange care te înștiințează despre activarea contului Orange Money.

#2589
satellite_pro

satellite_pro

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 423
  • Înscris: 27.03.2019
Unde e Popascu? Îmi lipsesc postările lui

Edited by satellite_pro, 15 May 2021 - 21:27.


#2590
Taxon

Taxon

    Cârcotaș nesuferit

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,092
  • Înscris: 19.01.2004
Popascu e unde-i place, bine merci, in nota lui caracteristica.
Gen, ultima strigare:

"INFORMARE"
Mult s-au mai pervertit și jurnalismul și televiziunile.
Stau într-o doară cu urechile la TV.

etc.etc.

Edited by Taxon, 17 May 2021 - 13:04.


#2591
A-ONE

A-ONE

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,929
  • Înscris: 28.09.2017
Hello!!!
Un nou concurs în aplicația My Orange : Pinata Party :)
Attached File  Screenshot_20210622_164356.jpg   65.66K   32 downloads
Attached File  Screenshot_20210622_164543.jpg   69.88K   37 downloads
Attached File  Screenshot_20210622_164746.jpg   74.4K   42 downloads

Baftă!

#2592
danielzgk

danielzgk

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,870
  • Înscris: 14.05.2013
O gluma buna!

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate