Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Bagaj de cala deteriorat blue air!
Last Updated: Nov 21 2019 08:50, Started by
maladetz
, Dec 18 2018 13:05
·
0
#1
Posted 18 December 2018 - 13:05
Salutare,
Am avut neplacuta surpriză pentru a treia oară sa-mi gasesc bagajul de cala deteriorat doar ca de data asta a fost mult mai grav. Am luat din aeroport acel certificat constatator, am contactat blue air care mi-au cerut un dosar de acte pe care le-am trimis, au confirmat ca dosarul e complet și ca in termen de 60 de zile situația mea va fi rezolvata, au trecut de atunci trei luni de zile și nu am auzit nimic de la ei. Am incercat sa-i contactez iar atât pe mail (renumitul ll@airocraft..) cât și pe site dar n-am primit nici un raspuns. I-am contactat pe facebook și mi-au raspuns zicând că situația mea este in procesare dar nu mi-au spus cât mai durează pur si simplu m-au lăsat în aer. Intrebarea mea este dacă există vreo instituție a statului cum e OPC care sa protejeze clientul în astfel de situații? Multumesc anticipat! |
#2
Posted 18 December 2018 - 13:15
Pai cei de la ANPC ti-au spus ca nu-i de competenta lor cazul? Sau de ce cauti ALTA institutie care sa se ocupe de problema?
|
#3
Posted 18 December 2018 - 13:16
Daca cele 60 de zile sunt lucratoare, asta inseamna intr-adevar 3 luni calendaristice.
In caz ca nu exista OPC, etc. in astfel de situatii, apeleaza la reclama negativa. instiinteaza-i si pe ei de asta. poate, poate... |
#4
Posted 18 December 2018 - 13:16
Scuza-ma ca pun sare pe rana, da' daca te-au "lucrat" deja de 2 ori, de ce ai mai mers si a 3 oara cu ei ? A 4 oara nu mai gasesti bagajul de loc.
|
#5
Posted 18 December 2018 - 13:17
http://www.eccromania.ro/sesizari/
le trimiti o scrisoare recomandata la sediu cu o limita de raspundere de maxim 2 saptamani. Daca nu, contactezi ECC, daca nu, avocat. Oricum ai drept de cauza. Edited by business11, 18 December 2018 - 13:19. |
#6
Posted 18 December 2018 - 13:32
danyel61, on 18 decembrie 2018 - 13:16, said:
Scuza-ma ca pun sare pe rana, da' daca te-au "lucrat" deja de 2 ori, de ce ai mai mers si a 3 oara cu ei ? A 4 oara nu mai gasesti bagajul de loc. 2. E cea mai buna varianta din cele două rele , wizz air sunt mult mai nașpa , te-ar taxa și pt intrarea în aeroport. Deci nu prea am de ales. dan78rom, on 18 decembrie 2018 - 13:15, said:
Pai cei de la ANPC ti-au spus ca nu-i de competenta lor cazul? Sau de ce cauti ALTA institutie care sa se ocupe de problema? Sincer nu stiam ca e de competența lor, dar voi incerca sa-i contactez. |
#7
Posted 18 December 2018 - 13:39
fa o sesizare la anpc. cel mai probabil e de competenta lor. chiar daca nu e asa iti vor spune unde sa te adresezi fiindca sigur au mai vazut cazuri din astea.
|
#8
Posted 18 December 2018 - 14:05
Fa cum iti spun eu cu ECC-ul. Astia sunt cu ANPC ul si se ocupa de cazurile de genul cu bagajul deteriorat si asa mai departe.
|
#9
Posted 18 December 2018 - 14:37
maladetz, calatoresti des cu avionul ? poate ca ar fi mai utila o asigurare de calatorie, valabila pe o durata mai mare, chiar si un an. in functie de firma de asigurari si tipul asigurarii ales, beneficiezi de despagubiri pentru bagajele intarziate sau deteriorate. si nu mai stai dupa compania aeriana, sa-ti recuperezi paguba.
scriu din proprie experienta, la intoarcerea dintr-un sejur in turcia (pentru care am avut asigurare de calatorie) un troler, dupa ce ca a fost uitat pe aeroportul din istanbul, cand a ajuns - cu o zi intarziere, mai era si deteriorat, nu se mai putea repara sau utiliza. asa ca am cerut documentul doveditor de la aeroport, de la biroul de bagaje pierdute, si pe baza asigurarii, dupa ce am depus dosarul cu actele solicitate, in maxim 2 saptamani firma de asigurari mi-a platit trolerul, de fapt mi-a dat mai multi bani decat costase tot setul de 3 trolere, erau unele no-name, nici prea-prea, nici foarte-foarte. la cum sunt manevrate bagajele la aeroport, nici nu e de mirare ca se deterioreaza, efectiv sunt aruncate precum sacii de cartofi, unele peste altele, apucate de ce se nimereste, nu conteaza ca e maner, roata sau tija. |
#10
Posted 18 December 2018 - 14:54
maladetz, on 18 decembrie 2018 - 13:05, said:
Am luat din aeroport acel certificat constatator, am contactat blue air care mi-au cerut un dosar de acte pe care le-am trimis, au confirmat ca dosarul e complet și ca in termen de 60 de zile situația mea va fi rezolvata, au trecut de atunci trei luni de zile și nu am auzit nimic de la ei. Tot zic ca scriu la ANPC da' ori uit ori ma apuca greata. |
|
#11
Posted 18 December 2018 - 15:00
Ia cu lamaie si fa-ti timp. Doar asa ii mai sensibilizam putin.
Edited by dreaQ, 18 December 2018 - 15:00. |
#13
Posted 18 December 2018 - 15:38
corinadaniela, on 18 decembrie 2018 - 14:37, said:
maladetz, calatoresti des cu avionul ? poate ca ar fi mai utila o asigurare de calatorie, valabila pe o durata mai mare, chiar si un an. in functie de firma de asigurari si tipul asigurarii ales, beneficiezi de despagubiri pentru bagajele intarziate sau deteriorate. si nu mai stai dupa compania aeriana, sa-ti recuperezi paguba. scriu din proprie experienta, la intoarcerea dintr-un sejur in turcia (pentru care am avut asigurare de calatorie) un troler, dupa ce ca a fost uitat pe aeroportul din istanbul, cand a ajuns - cu o zi intarziere, mai era si deteriorat, nu se mai putea repara sau utiliza. asa ca am cerut documentul doveditor de la aeroport, de la biroul de bagaje pierdute, si pe baza asigurarii, dupa ce am depus dosarul cu actele solicitate, in maxim 2 saptamani firma de asigurari mi-a platit trolerul, de fapt mi-a dat mai multi bani decat costase tot setul de 3 trolere, erau unele no-name, nici prea-prea, nici foarte-foarte. la cum sunt manevrate bagajele la aeroport, nici nu e de mirare ca se deterioreaza, efectiv sunt aruncate precum sacii de cartofi, unele peste altele, apucate de ce se nimereste, nu conteaza ca e maner, roata sau tija. Tu cat plătești pe acea asigurare? Edited by maladetz, 18 December 2018 - 15:39. |
#14
Posted 18 December 2018 - 15:43
maladetz, on 18 decembrie 2018 - 15:38, said:
Nu călătoresc foarte des, cam de 2-3 ori pe an. Ideea asigurării nu e rea stiu ca revolut oferea ceva de genul dacă activez opțiunea premium.... Tu cat plătești pe acea asigurare? Daca iti iei Visa Gold la orice banca primesti asigurare de calatorie gratuit atata timp cat biletele sunt achitate cu cardul respectiv. E mai ieftin decat Revolut Metal Edited by -Jinx-, 18 December 2018 - 15:44. |
#15
Posted 18 December 2018 - 15:47
eu am platit aprox 70 lei/persoana pentru durata sejurului, dar am optat pentru o asigurare mai complexa, respectiv cu asigurare de sanatate si cu optiunea storno incluse. firma este generali asigurari, asigurarea se numeste "turist premium plus".
din cate am inteles, daca optezi pentru o asigurare pentru un an de zile, cu multiple iesiri din tara, este mai ieftin decat daca ai plati separat asigurare pentru fiecare calatorie/sejur. incearca sa faci o simulare pe site-ul firmei de asigurari. |
|
#16
Posted 18 December 2018 - 15:55
#17
Posted 18 December 2018 - 16:36
#18
Posted 20 December 2018 - 11:12
corinadaniela, on 18 decembrie 2018 - 14:37, said:
la cum sunt manevrate bagajele la aeroport, nici nu e de mirare ca se deterioreaza, efectiv sunt aruncate precum sacii de cartofi, unele peste altele, apucate de ce se nimereste, nu conteaza ca e maner, roata sau tija. Am zburat in vara de pe aeroporturile din Cluj si Timisoara, nu mai tin minte exact in care din ele se purtau cu bagajele de parca erau ale lor. Asezate toate ordonat, frumos cum n-am mai vazut niciodata. Am ramas impresionat |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users