Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...
 probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National
 Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...
 Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...
 

Bagaj de cala deteriorat blue air!

- - - - -
  • Please log in to reply
44 replies to this topic

#19
maladetz

maladetz

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,120
  • Înscris: 06.02.2011

View Postgiuliani, on 20 decembrie 2018 - 11:12, said:


Am zburat in vara de pe aeroporturile din Cluj si Timisoara, nu mai tin minte exact in care din ele se purtau cu bagajele de parca erau ale lor. Asezate toate ordonat, frumos cum n-am mai vazut niciodata. Am ramas impresionat Posted Image
Cu blue air?

#20
giuliani

giuliani

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,153
  • Înscris: 18.05.2007

View Postmaladetz, on 24 decembrie 2018 - 14:24, said:

Cu blue air?


ma gandesc ca nu e vreo diferenta daca e blue sau wizz (eu cu wizz am zburat), toti cei care incarca bagajele sunt angajati ai aeroportului nu ai companiei aeriene.

#21
tytysor

tytysor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,450
  • Înscris: 02.09.2006
se pare ca pina la dv. nimeni nu a spus ca nu angajatii firmei aeriene se ocupa de bagaje pe aeroporturi! nu are nici o legatura compania aeriana cu manipularea bagajelor!

#22
lls869

lls869

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 608
  • Înscris: 21.07.2011

View Postgiuliani, on 02 ianuarie 2019 - 11:25, said:



ma gandesc ca nu e vreo diferenta daca e blue sau wizz (eu cu wizz am zburat), toti cei care incarca bagajele sunt angajati ai aeroportului nu ai companiei aeriene.


Aeroportul are angatii lui, firmele de handling au angajatii lor. Companiile aeriene au contracte de prestari serviciicu firmele de handling nu cu angajatii aeroportului

#23
maladetz

maladetz

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,120
  • Înscris: 06.02.2011

View Posttytysor, on 02 ianuarie 2019 - 13:12, said:

se pare ca pina la dv. nimeni nu a spus ca nu angajatii firmei aeriene se ocupa de bagaje pe aeroporturi! nu are nici o legatura compania aeriana cu manipularea bagajelor!
Bun, si cine raspunde pentru bagajul tau? Compania cu care ai zburat nu? Teoretic ei trebuie sa te despagubeasca si dupa sa-si recupereze banii de la cei cu care au contract pentru manipularea bagajelor. E ca si cum ai comanda un produs online iar daca nu primesti produsul nu raspunde firma de la care l-ai cumparat pentru ca nu ei sau angajatii lor transporta coletele ci curierul .

#24
lls869

lls869

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 608
  • Înscris: 21.07.2011
Da, clar, despagubirile le plateste linia aeriana. Am vrut sa subliniez ca angajatii aeroportului nu au nicio raspundere in ceea ce priveste bagajele stricate/pierdute/furate si ca intreaga responsabilitate apartine firmei de handling. In cazul de fata, Blue si-a facut propria firma de handling si nu apeleaza la cele doua firme mari prezente pe Otopeni(RAS si Globe Ground).

#25
burebista

burebista

    Manic Miner

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,292
  • Înscris: 23.05.2003

View Postburebista, on 18 decembrie 2018 - 16:36, said:

Ai dreptate. Tocma' ce le-am impins o sesizare la ANPC.
D-zeu cu mila mai departe.
M-am facut de kko la ANPC. Au impins termenul pina in prelungiri da' macar mi-au dat un raspuns de mi-a crapat obrazul de rusine de blonda ce sunt. :D
Am fost despagubit in august cu 200 lei.
M-am uitat in istoric si intr-adevar asa e. Nu stiu cum naiba mi-a scapat ca de obicei am ochiul ager la ce-mi intra in contul de card. :)

Deci la mine s-a terminat cu bine.

#26
maladetz

maladetz

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,120
  • Înscris: 06.02.2011

View Postburebista, on 06 februarie 2019 - 13:52, said:

M-am facut de kko la ANPC. Au impins termenul pina in prelungiri da' macar mi-au dat un raspuns de mi-a crapat obrazul de rusine de blonda ce sunt. Posted Image
Am fost despagubit in august cu 200 lei.
M-am uitat in istoric si intr-adevar asa e. Nu stiu cum naiba mi-a scapat ca de obicei am ochiul ager la ce-mi intra in contul de card. Posted Image

Deci la mine s-a terminat cu bine.
Deci ANPC chiar are autoritate asupra lor? Cat timp a durat pana ai primit banii? I-ai primit in august , dar cand ai facut reclamatia? Eu inca nu am primit nimic de asta intreb daca ANPC chiar pot ajuta in astfel de situatie.

#27
burebista

burebista

    Manic Miner

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,292
  • Înscris: 23.05.2003
Pai chestia e ca am facut reclamatia degeaba. Mi-au stricat bagajul in iunie si in august mi-au virat banii. Din pacate n-am observat ca mi-au intrat in cont (n-am primit niciun mail/telefon/semn de la BlueAir ca au platit) si am facut reclamatia tocma' in decembrie.
Am primit raspunsul de la ANPC dupa 30+15 zile. Si pe mail scanat si chiar m-a sunat si o doamna de la ANPC sa-mi comunice rezultatul investigatiei lor.

Si da, ANPC chiar pot ajuta. Sau cel putin in cazul meu au facut investigatii pina m-au lamurit. :)

#28
maladetz

maladetz

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,120
  • Înscris: 06.02.2011

View Postburebista, on 08 februarie 2019 - 09:15, said:

Pai chestia e ca am facut reclamatia degeaba. Mi-au stricat bagajul in iunie si in august mi-au virat banii. Din pacate n-am observat ca mi-au intrat in cont (n-am primit niciun mail/telefon/semn de la BlueAir ca au platit) si am facut reclamatia tocma' in decembrie.
Am primit raspunsul de la ANPC dupa 30+15 zile. Si pe mail scanat si chiar m-a sunat si o doamna de la ANPC sa-mi comunice rezultatul investigatiei lor.

Si da, ANPC chiar pot ajuta. Sau cel putin in cazul meu au facut investigatii pina m-au lamurit. :)
Eu am făcut reclamația in septembrie, le-am trimis toate actele plus poze, mi-au confirmat că dosarul e complet și ca va dura 60 de zile sa fie procesat insă nu am mai auzit nimic de la ei si nici banii nu sunt in cont. O sa mai verific o data si daca nu au virat nimic o sa fac si eu reclamație la ANPC.

Edited by maladetz, 08 February 2019 - 13:13.


#29
burebista

burebista

    Manic Miner

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,292
  • Înscris: 23.05.2003
Mda, la mine a durat de la inceputul lui iunie pina pe 22 august cind mi-au virat banii. Grosso-modo cam 3 luni.
La tine au cam trecut cele 3 luni ce-i drept.

Cam asa arata tranzactia in cont la mine.


Attached File  despagubire.jpg   38.1K   29 downloads

#30
maladetz

maladetz

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,120
  • Înscris: 06.02.2011

View Postburebista, on 08 februarie 2019 - 13:52, said:

Mda, la mine a durat de la inceputul lui iunie pina pe 22 august cind mi-au virat banii. Grosso-modo cam 3 luni.
La tine au cam trecut cele 3 luni ce-i drept.

Cam asa arata tranzactia in cont la mine.


Attachment despagubire.jpg
Multumesc de raspuns.
La mine ar cam trebui să apară. Ti-au plătit exact cat era pe factura?

#31
burebista

burebista

    Manic Miner

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,292
  • Înscris: 23.05.2003
Mi-au cerut o suma estimativa ca nu mai aveam factura (era o valiza cumparata din tirg).
Am cerut 165 lei mi-au dat 200.
Sa fie primit. :)

#32
maladetz

maladetz

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,120
  • Înscris: 06.02.2011

View Postburebista, on 08 februarie 2019 - 16:03, said:

Mi-au cerut o suma estimativa ca nu mai aveam factura (era o valiza cumparata din tirg).
Am cerut 165 lei mi-au dat 200.
Sa fie primit. Posted Image
Iaca le-am impins si eu o reclamatie la ANPC, am contactat azi blue air pe facebook, au raspuns iar cand am intrebat de de dosarul de despagubire liniste totala, nu au mai raspuns, asa ca astept sa vad ANPC daca rezolva situatia.

#33
maladetz

maladetz

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,120
  • Înscris: 06.02.2011

View Postburebista, on 08 februarie 2019 - 16:03, said:

Mi-au cerut o suma estimativa ca nu mai aveam factura (era o valiza cumparata din tirg).
Am cerut 165 lei mi-au dat 200.
Sa fie primit. :)
Uite ca dupa ce ANPC a dat peste ei au plătit însă doar 100lei din 180 , bagajul tau a fost deteriorat Complet?

#34
burebista

burebista

    Manic Miner

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,292
  • Înscris: 23.05.2003
Tot ce era cadru de plastic (inclusiv rotile) era crapat/spart/desprins. Valiza in sine era OK dar nu mai putea fi folosita pe post de troller.
Arata ca si cum a cazut de la inaltime si cu viteza de pe caruciorul lor si s-a mai si rostogolit de citeva ori, ca altfel nu-mi explic cum naiba tot ce era cadru de plastic s-a dus.

La mine au dat in plus si au recuperat de la tine sau cum? Posted Image

Edited by burebista, 14 March 2019 - 14:10.


#35
maladetz

maladetz

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,120
  • Înscris: 06.02.2011
La mine cadrul a fost deteriorat și manerul telescopic nu mai functioneaza cum trebuie insă roțile mai sunt cumva bune. Trolerul avea un an vechime poate de asta nu au dat toți banii.....
Totusi nu inteleg de ce naiba trebuie să le arunce din cala avionului, e chiar asa greu sa puna o bandă rulantă mobila  pe care sa puna bagajele  și să încarce acea masina?

Edited by maladetz, 14 March 2019 - 15:43.


#36
Tz3posu

Tz3posu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 906
  • Înscris: 20.03.2009
Pe banda se urca in avion și evident și coboară, dacă se face îmbarcarea mai devreme sau se aduc bagajele mai târziu ai și ocazia sa ii vezi. Problema e ca probabil uneori pe langabtrantitul clasic unele bagaje mai cad de pe banda aia dacă nu sunt puse bine, de aici și daunele mai mari când se distruge in proporție mai mare bagajul.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate