Bagaj de cala deteriorat blue air!
Last Updated: Nov 21 2019 08:50, Started by
maladetz
, Dec 18 2018 13:05
·
0
#19
Posted 24 December 2018 - 14:24
#20
Posted 02 January 2019 - 11:25
#21
Posted 02 January 2019 - 13:12
se pare ca pina la dv. nimeni nu a spus ca nu angajatii firmei aeriene se ocupa de bagaje pe aeroporturi! nu are nici o legatura compania aeriana cu manipularea bagajelor!
|
#22
Posted 02 January 2019 - 18:35
giuliani, on 02 ianuarie 2019 - 11:25, said: ma gandesc ca nu e vreo diferenta daca e blue sau wizz (eu cu wizz am zburat), toti cei care incarca bagajele sunt angajati ai aeroportului nu ai companiei aeriene. Aeroportul are angatii lui, firmele de handling au angajatii lor. Companiile aeriene au contracte de prestari serviciicu firmele de handling nu cu angajatii aeroportului |
#23
Posted 02 January 2019 - 21:29
tytysor, on 02 ianuarie 2019 - 13:12, said:
se pare ca pina la dv. nimeni nu a spus ca nu angajatii firmei aeriene se ocupa de bagaje pe aeroporturi! nu are nici o legatura compania aeriana cu manipularea bagajelor! |
#24
Posted 03 January 2019 - 20:52
Da, clar, despagubirile le plateste linia aeriana. Am vrut sa subliniez ca angajatii aeroportului nu au nicio raspundere in ceea ce priveste bagajele stricate/pierdute/furate si ca intreaga responsabilitate apartine firmei de handling. In cazul de fata, Blue si-a facut propria firma de handling si nu apeleaza la cele doua firme mari prezente pe Otopeni(RAS si Globe Ground).
|
#25
Posted 06 February 2019 - 13:52
burebista, on 18 decembrie 2018 - 16:36, said:
Ai dreptate. Tocma' ce le-am impins o sesizare la ANPC. D-zeu cu mila mai departe. Am fost despagubit in august cu 200 lei. M-am uitat in istoric si intr-adevar asa e. Nu stiu cum naiba mi-a scapat ca de obicei am ochiul ager la ce-mi intra in contul de card. Deci la mine s-a terminat cu bine. |
#26
Posted 08 February 2019 - 01:23
burebista, on 06 februarie 2019 - 13:52, said:
M-am facut de kko la ANPC. Au impins termenul pina in prelungiri da' macar mi-au dat un raspuns de mi-a crapat obrazul de rusine de blonda ce sunt. Am fost despagubit in august cu 200 lei. M-am uitat in istoric si intr-adevar asa e. Nu stiu cum naiba mi-a scapat ca de obicei am ochiul ager la ce-mi intra in contul de card. Deci la mine s-a terminat cu bine. |
#27
Posted 08 February 2019 - 09:15
Pai chestia e ca am facut reclamatia degeaba. Mi-au stricat bagajul in iunie si in august mi-au virat banii. Din pacate n-am observat ca mi-au intrat in cont (n-am primit niciun mail/telefon/semn de la BlueAir ca au platit) si am facut reclamatia tocma' in decembrie.
Am primit raspunsul de la ANPC dupa 30+15 zile. Si pe mail scanat si chiar m-a sunat si o doamna de la ANPC sa-mi comunice rezultatul investigatiei lor. Si da, ANPC chiar pot ajuta. Sau cel putin in cazul meu au facut investigatii pina m-au lamurit. |
#28
Posted 08 February 2019 - 13:12
burebista, on 08 februarie 2019 - 09:15, said:
Pai chestia e ca am facut reclamatia degeaba. Mi-au stricat bagajul in iunie si in august mi-au virat banii. Din pacate n-am observat ca mi-au intrat in cont (n-am primit niciun mail/telefon/semn de la BlueAir ca au platit) si am facut reclamatia tocma' in decembrie. Am primit raspunsul de la ANPC dupa 30+15 zile. Si pe mail scanat si chiar m-a sunat si o doamna de la ANPC sa-mi comunice rezultatul investigatiei lor. Si da, ANPC chiar pot ajuta. Sau cel putin in cazul meu au facut investigatii pina m-au lamurit. Edited by maladetz, 08 February 2019 - 13:13. |
|
#29
Posted 08 February 2019 - 13:52
Mda, la mine a durat de la inceputul lui iunie pina pe 22 august cind mi-au virat banii. Grosso-modo cam 3 luni.
La tine au cam trecut cele 3 luni ce-i drept. Cam asa arata tranzactia in cont la mine. despagubire.jpg 38.1K 29 downloads |
#30
Posted 08 February 2019 - 15:56
burebista, on 08 februarie 2019 - 13:52, said:
Mda, la mine a durat de la inceputul lui iunie pina pe 22 august cind mi-au virat banii. Grosso-modo cam 3 luni. La tine au cam trecut cele 3 luni ce-i drept. Cam asa arata tranzactia in cont la mine. despagubire.jpg La mine ar cam trebui să apară. Ti-au plătit exact cat era pe factura? |
#31
Posted 08 February 2019 - 16:03
Mi-au cerut o suma estimativa ca nu mai aveam factura (era o valiza cumparata din tirg).
Am cerut 165 lei mi-au dat 200. Sa fie primit. |
#32
Posted 12 February 2019 - 21:04
burebista, on 08 februarie 2019 - 16:03, said:
Mi-au cerut o suma estimativa ca nu mai aveam factura (era o valiza cumparata din tirg). Am cerut 165 lei mi-au dat 200. Sa fie primit. |
#33
Posted 14 March 2019 - 11:12
|
#34
Posted 14 March 2019 - 14:09
Tot ce era cadru de plastic (inclusiv rotile) era crapat/spart/desprins. Valiza in sine era OK dar nu mai putea fi folosita pe post de troller.
Arata ca si cum a cazut de la inaltime si cu viteza de pe caruciorul lor si s-a mai si rostogolit de citeva ori, ca altfel nu-mi explic cum naiba tot ce era cadru de plastic s-a dus. La mine au dat in plus si au recuperat de la tine sau cum? Edited by burebista, 14 March 2019 - 14:10. |
#35
Posted 14 March 2019 - 15:40
La mine cadrul a fost deteriorat și manerul telescopic nu mai functioneaza cum trebuie insă roțile mai sunt cumva bune. Trolerul avea un an vechime poate de asta nu au dat toți banii.....
Totusi nu inteleg de ce naiba trebuie să le arunce din cala avionului, e chiar asa greu sa puna o bandă rulantă mobila pe care sa puna bagajele și să încarce acea masina? Edited by maladetz, 14 March 2019 - 15:43. |
#36
Posted 14 March 2019 - 18:42
Pe banda se urca in avion și evident și coboară, dacă se face îmbarcarea mai devreme sau se aduc bagajele mai târziu ai și ocazia sa ii vezi. Problema e ca probabil uneori pe langabtrantitul clasic unele bagaje mai cad de pe banda aia dacă nu sunt puse bine, de aici și daunele mai mari când se distruge in proporție mai mare bagajul.
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users