Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Info Coronavirus/Vaccinare vs Fake News

Furtul din magazine in SUA schimb...

Margherita de la Clejani da decla...

Tigari din afara UE
 Maitre Gims - Est-ce que tu m'...

Solutii incalzire portabile

Tot ce era alb este roz acum,de ce?

Windows 11 + hdd vechi
 Scara lemn pe vanguri

Ce telefon sa-mi iau?

Cum circula banii intr-o economie...

ortoped foisor contact-ruptura LIA
 Gingia creste peste masea

Comutatoare si RCCB 18 mm

Despre setarile OBS Studio !

Cum reacționezi ca tata cand...
 

Pareri Emag.ro (2018+)

* * * - - 7 votes
  • Please log in to reply
4111 replies to this topic

#3745
mkscorpion0

mkscorpion0

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,846
  • Înscris: 26.10.2017
Iulian Stanciu nu mai este CEO... deci degeaba te agiti.

#3746
-koss-

-koss-

    Technology apprentice

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,616
  • Înscris: 29.11.2017
Voua vă merge acum să adaugați poze în reviewurile de pe emag? Mie nu îmi mai merge să adaug poze.

#3747
Malineanu

Malineanu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,838
  • Înscris: 29.12.2020

View Post-koss-, on 17 aprilie 2022 - 18:20, said:

Voua vă merge acum să adaugați poze în reviewurile de pe emag? Mie nu îmi mai merge să adaug poze.
Sincer, mie mi-au disparut cateva review-uri negative dar niciodata cele pozitive, inca mai sunt acolo dupa ani si ani ...

#3748
-ARA-

-ARA-

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,670
  • Înscris: 01.08.2021
O mizerie.

#3749
-koss-

-koss-

    Technology apprentice

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,616
  • Înscris: 29.11.2017
Mda... am mai încercat un review de test și pozele nu se încarcă. Am încercat din alt browser.. degeaba Posted Image

#3750
-koss-

-koss-

    Technology apprentice

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,616
  • Înscris: 29.11.2017

View Post-koss-, on 17 aprilie 2022 - 18:20, said:

Voua vă merge acum să adaugați poze în reviewurile de pe emag? Mie nu îmi mai merge să adaug poze.

Mda.. dupa diferite incercari la rezolutii, formate de fisiere diferite in sfarsit a mers sa uploadez poze la reviewuri dar insa doar din aplicatia de mobil si de acolo cu greu.. Posted Image

Edited by -koss-, 18 April 2022 - 09:33.


#3751
Razvan319

Razvan319

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 254
  • Înscris: 07.06.2021

View Post-koss-, on 17 aprilie 2022 - 21:55, said:

Mda... am mai încercat un review de test și pozele nu se încarcă. Am încercat din alt browser.. degeaba Posted Image
sterge cookiurile emag

#3752
Aylinn1

Aylinn1

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 21
  • Înscris: 17.03.2020
Incredibil, deci in 2 saptamani pretul la ceai negru a mers de la 21,4 lei > 23,5 lei > 31 lei > 46,88 lei si mereu era oferta zilei/stock busters Posted Image

#3753
liberlamare

liberlamare

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,533
  • Înscris: 16.05.2007
s-a terminat vopseaua

#3754
maccip

maccip

    44 ani

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,362
  • Înscris: 06.01.2007
E normal ca produsele sa vina cu scociul pus de producator rupt si re"sigilat" de emag?
Ultimile doua produse mai mari asa mi-au venit.
Mai lipsesc si niste stickere pe-acolo. Ma rog, n-ar fi o problema, intreb doar daca e normal asa ceva. Produs cumparat nou, nu la resigilate sau ceva.

#3755
tioopedi

tioopedi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,145
  • Înscris: 01.12.2018
Fix asa am patit si eu.
La mobila de bucatarie.

#3756
-koss-

-koss-

    Technology apprentice

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,616
  • Înscris: 29.11.2017

View Postmaccip, on 21 aprilie 2022 - 18:18, said:

E normal ca produsele sa vina cu scociul pus de producator rupt si re"sigilat" de emag?
Ultimile doua produse mai mari asa mi-au venit.
Mai lipsesc si niste stickere pe-acolo. Ma rog, n-ar fi o problema, intreb doar daca e normal asa ceva. Produs cumparat nou, nu la resigilate sau ceva.

Au mai făcut încă o dată controlul calității cei de la emag.. Posted Image

#3757
maccip

maccip

    44 ani

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,362
  • Înscris: 06.01.2007
Nici de pe aliexpress nu le primesc cotrobaite inauntru.
In fine, important e sa nu primesc in locul produsului un tablou cu vladimir putin.

#3758
cuculea

cuculea

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,301
  • Înscris: 08.12.2006

View Postmaccip, on 21 aprilie 2022 - 18:18, said:

E normal ca produsele sa vina cu scociul pus de producator rupt si re"sigilat" de emag?
Ultimile doua produse mai mari asa mi-au venit.
Mai lipsesc si niste stickere pe-acolo. Ma rog, n-ar fi o problema, intreb doar daca e normal asa ceva. Produs cumparat nou, nu la resigilate sau ceva.
Am patit ceva de genul cu un fierastrau electric. Comandat nou (nu resigilat) , ajus la mine cu ambalajul distrus in proportie  de 80%. L-am intrebat pe curiei de ce arata in halul ala , mi a zis ca asa l-a preluat. Mi-a sugerat sa verific produsul ceea ce am si facut si am constatat ca produsul in sine era intact, fara urme de utilizare sau urme de lovire. I-am facut inaite o poza, chiar de cand era in masina curierului si am trimis poza la emag unde am cerut explicatii , de ce . Mi-au raspus ca produsul a plecat in bune conditi de la ei , cu ambalajul intreg, si ca e vina curierului pentru ambalajul deteriorat.....na...pe cine sa crezi? curierul mi a zis ca asa l-a preluat. In fine...fierastraul merge foarte bine, isi face traba cu brio la ce bani am dat pe el.

Edited by cuculea, 22 April 2022 - 07:32.


#3759
maccip

maccip

    44 ani

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,362
  • Înscris: 06.01.2007
La emag am patit cu doua produse, ambele ambalate cu polistirene si doua cutii de catre producator, cu scoci de tip sigiliu pus de catre producator, dar taiat si pus scoci de emag.
Primul produs (un aspirator cu injectie-extractie), era clar resigilat, dar vandut ca nou. Avea urme de utilizare.
Al doilea, un multicooker nu avea urme vizibile de utilizare, insa avea scociuri lipsa pe el
Oricum, eu evit cat pot de mult emag. Iau de la ei cand nu am alta optiune. Si motivul serios pentru care fac asta e ca singurul produs de la ei la care am apelat la garantie, mi s-a rezolvat in mod nesatisfacator (mi-au dat mai putin de jumate de bani inapoi, fara niciun motiv). Pana atunci, consideram emag un avantaj ca ai garantia in contul lor, nu mai trebuie sa pastrezi hartii si facturi. Dar cand am vazut despre ce fel de garantie ofera ei in realitate, m-am dezumflat.
Eu nu dau retur si nu apelez la garantie asa, aiurea. Ca am mai avut probleme cu produsele, dar mi le-am remediat singur, acolo unde s-a putut. Si in 13 ani de cand sunt client la ei, am luat produse de zeci de mii de lei, fara a face retur si fara a apela la garantie pentru defectiuni minore. De exemplu uscator care-mi prindea hainele. Nu am apelat la garantie sau retur ci l-am desfacut si reparat singur. Era o componenta de plastic montata prost. Alt aparat care a facut figuri de la prima folosire, am preferat sa-l repar singur. Un adaptor nu a functionat si i-am schimbat cablul USB lipit. Adica, am facut niste eforturi totusi sa nu le dau nici lor nici mie de lucru aiurea. Ca nici mie nu-mi convine bataia de cap cu returul sau garantia, daca consider ca pot remedia problema in 2-3-4 ore de munca.

Adica..puii mei. Te mai uiti si la client. Singurul produs la care s-a apelat la garantie din multele zeci de produse pentru care nu s-a apelat, un rahat de grill de 600 lei. Ma tine vreo 2 luni cuel in servis, desi stiam ca are o problema software si la final imi spune ca nu are cum sa mi-l repare si-mi dau mai putin de 300 lei pe el? Welll.  sunt chiar dezamagit de practica asta. Si cu ocazia asta mi-am adus aminte si de reviewurile negative pe care nu mi le-au publicat pe motive aiurea. Desi am o droaie de reviewuri pozitive, unele scrise cu sarcasm, cu multa mistocareala pe care mi le-au publicat fara probleme. Un review negativ nu-l scriu cu mistocareala.

Exemplu cel mai recent. Iau un irigator bucal de la waterpick. A mers el ce-a mers, cateva zile, dupa care a inceput sa porneasca singur in baie, noaptea. Intr-o noapte l-am oprit de vreo 3 ori.
In desfac si vad ca are placa electronica plina de apa. Il pun la loc, mai merge inca cateva zile si iara porneste singur.. L-am lasat asa o perioada si nu l-am mai folosit, dupa care l-am reparat prin dat cu oja placa. El merge si acum, dar cu modificarea asta facuta de mine.
Review, negativ, evident, ca nu sta multa lume sa dea placa electronica cu oja sa faca produsul functional.
Nu mi-au pulicat reviewul pe motiv ca am dat detalii irelevante, cica. Adica faptul ca l-am desfacut si am gasit apa in el era detaliu irelevant in opinia lor. Ca trebuia sa apelez la garantie, nu sa-l desfac.
Pai bine ma, tuvan limba. Dar cred ca clientul ar trebui sa stie totusi ca acest produs poate avea probleme.
Adica ce-ar fi trebuit sa scriu sa fie relevant? Ca nu merge si atat? Eu am scris si care-i problema, sa inteleaga viitorul cumparator. E treaba lui ce face ca apeleaza la garantie sau si-l repara singur.

Am mai avut niste becuri pentru care am scris doar ca s-au ars mai repede decat altele. Niste mizerii de becuri Spin vandute de ei, cu o droaie de reviewuri de 5 stele. Acolo am scris doar ca s-au ars 2 din 8, fara sa dau "detalii irelevante" si tot nu mi l-au publicat pe motiv ca trebuia sa fi apelat la garantie daca becurile s-au ars. Reviewurile cica se fac pentru produsul functional, adica pentru celelalte 6 becuri care nu s-au ars. Absolut stupid. Becurile intr-adevar faceau lumina multa, dar degeaba ca s-au ars toate 8 in final.

Garantie la becuri? Ma lasi? Bag piciorul in ele de becuri. Sunt proaste si gata. Nu ma intereseaza sa mi le schimbe cu altele la fel de proaste.

#3760
danb1961

danb1961

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,286
  • Înscris: 09.03.2002
Pentru un voucher Emag:
1. Care este perioada de valabilitate voucher ?
2. Pot fi facute cumparaturi partiale cu acelasi voucher ?
Multumesc

#3761
Adm

Adm

    Property Caretaker

  • Grup: Administrators
  • Posts: 21,162
  • Înscris: 22.05.2003
1. Scrie in cont, daca il adaugi.
2. Nu stiu

#3762
georgica

georgica

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,228
  • Înscris: 30.01.2003
Parțial în sensul de comandă de 50 de lei și voucher de 100 => să rămână 50 de lei pe voucher - nu.

Așa scrie la mine:

Quote

pe o singura comanda; diferenta pe care nu o folosesti nu se reporteaza


Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate