Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Pareri Emag.ro (2018+)
Last Updated: Apr 23 2024 23:50, Started by
Adm
, Nov 19 2018 10:27
·
170
#3745
Posted 17 April 2022 - 06:08
Iulian Stanciu nu mai este CEO... deci degeaba te agiti.
|
#3746
Posted 17 April 2022 - 18:20
Voua vă merge acum să adaugați poze în reviewurile de pe emag? Mie nu îmi mai merge să adaug poze.
|
#3747
Posted 17 April 2022 - 19:01
#3749
Posted 17 April 2022 - 21:55
Mda... am mai încercat un review de test și pozele nu se încarcă. Am încercat din alt browser.. degeaba
|
#3750
Posted 18 April 2022 - 09:33
-koss-, on 17 aprilie 2022 - 18:20, said:
Voua vă merge acum să adaugați poze în reviewurile de pe emag? Mie nu îmi mai merge să adaug poze. Mda.. dupa diferite incercari la rezolutii, formate de fisiere diferite in sfarsit a mers sa uploadez poze la reviewuri dar insa doar din aplicatia de mobil si de acolo cu greu.. Edited by -koss-, 18 April 2022 - 09:33. |
#3751
Posted 18 April 2022 - 19:00
#3752
Posted 21 April 2022 - 10:40
Incredibil, deci in 2 saptamani pretul la ceai negru a mers de la 21,4 lei > 23,5 lei > 31 lei > 46,88 lei si mereu era oferta zilei/stock busters
|
#3754
Posted 21 April 2022 - 18:18
E normal ca produsele sa vina cu scociul pus de producator rupt si re"sigilat" de emag?
Ultimile doua produse mai mari asa mi-au venit. Mai lipsesc si niste stickere pe-acolo. Ma rog, n-ar fi o problema, intreb doar daca e normal asa ceva. Produs cumparat nou, nu la resigilate sau ceva. |
|
#3756
Posted 21 April 2022 - 23:18
maccip, on 21 aprilie 2022 - 18:18, said:
E normal ca produsele sa vina cu scociul pus de producator rupt si re"sigilat" de emag? Ultimile doua produse mai mari asa mi-au venit. Mai lipsesc si niste stickere pe-acolo. Ma rog, n-ar fi o problema, intreb doar daca e normal asa ceva. Produs cumparat nou, nu la resigilate sau ceva. Au mai făcut încă o dată controlul calității cei de la emag.. |
#3757
Posted 22 April 2022 - 00:53
Nici de pe aliexpress nu le primesc cotrobaite inauntru.
In fine, important e sa nu primesc in locul produsului un tablou cu vladimir putin. |
#3758
Posted 22 April 2022 - 07:31
maccip, on 21 aprilie 2022 - 18:18, said:
E normal ca produsele sa vina cu scociul pus de producator rupt si re"sigilat" de emag? Ultimile doua produse mai mari asa mi-au venit. Mai lipsesc si niste stickere pe-acolo. Ma rog, n-ar fi o problema, intreb doar daca e normal asa ceva. Produs cumparat nou, nu la resigilate sau ceva. Edited by cuculea, 22 April 2022 - 07:32. |
#3759
Posted 22 April 2022 - 09:53
La emag am patit cu doua produse, ambele ambalate cu polistirene si doua cutii de catre producator, cu scoci de tip sigiliu pus de catre producator, dar taiat si pus scoci de emag.
Primul produs (un aspirator cu injectie-extractie), era clar resigilat, dar vandut ca nou. Avea urme de utilizare. Al doilea, un multicooker nu avea urme vizibile de utilizare, insa avea scociuri lipsa pe el Oricum, eu evit cat pot de mult emag. Iau de la ei cand nu am alta optiune. Si motivul serios pentru care fac asta e ca singurul produs de la ei la care am apelat la garantie, mi s-a rezolvat in mod nesatisfacator (mi-au dat mai putin de jumate de bani inapoi, fara niciun motiv). Pana atunci, consideram emag un avantaj ca ai garantia in contul lor, nu mai trebuie sa pastrezi hartii si facturi. Dar cand am vazut despre ce fel de garantie ofera ei in realitate, m-am dezumflat. Eu nu dau retur si nu apelez la garantie asa, aiurea. Ca am mai avut probleme cu produsele, dar mi le-am remediat singur, acolo unde s-a putut. Si in 13 ani de cand sunt client la ei, am luat produse de zeci de mii de lei, fara a face retur si fara a apela la garantie pentru defectiuni minore. De exemplu uscator care-mi prindea hainele. Nu am apelat la garantie sau retur ci l-am desfacut si reparat singur. Era o componenta de plastic montata prost. Alt aparat care a facut figuri de la prima folosire, am preferat sa-l repar singur. Un adaptor nu a functionat si i-am schimbat cablul USB lipit. Adica, am facut niste eforturi totusi sa nu le dau nici lor nici mie de lucru aiurea. Ca nici mie nu-mi convine bataia de cap cu returul sau garantia, daca consider ca pot remedia problema in 2-3-4 ore de munca. Adica..puii mei. Te mai uiti si la client. Singurul produs la care s-a apelat la garantie din multele zeci de produse pentru care nu s-a apelat, un rahat de grill de 600 lei. Ma tine vreo 2 luni cuel in servis, desi stiam ca are o problema software si la final imi spune ca nu are cum sa mi-l repare si-mi dau mai putin de 300 lei pe el? Welll. sunt chiar dezamagit de practica asta. Si cu ocazia asta mi-am adus aminte si de reviewurile negative pe care nu mi le-au publicat pe motive aiurea. Desi am o droaie de reviewuri pozitive, unele scrise cu sarcasm, cu multa mistocareala pe care mi le-au publicat fara probleme. Un review negativ nu-l scriu cu mistocareala. Exemplu cel mai recent. Iau un irigator bucal de la waterpick. A mers el ce-a mers, cateva zile, dupa care a inceput sa porneasca singur in baie, noaptea. Intr-o noapte l-am oprit de vreo 3 ori. In desfac si vad ca are placa electronica plina de apa. Il pun la loc, mai merge inca cateva zile si iara porneste singur.. L-am lasat asa o perioada si nu l-am mai folosit, dupa care l-am reparat prin dat cu oja placa. El merge si acum, dar cu modificarea asta facuta de mine. Review, negativ, evident, ca nu sta multa lume sa dea placa electronica cu oja sa faca produsul functional. Nu mi-au pulicat reviewul pe motiv ca am dat detalii irelevante, cica. Adica faptul ca l-am desfacut si am gasit apa in el era detaliu irelevant in opinia lor. Ca trebuia sa apelez la garantie, nu sa-l desfac. Pai bine ma, tuvan limba. Dar cred ca clientul ar trebui sa stie totusi ca acest produs poate avea probleme. Adica ce-ar fi trebuit sa scriu sa fie relevant? Ca nu merge si atat? Eu am scris si care-i problema, sa inteleaga viitorul cumparator. E treaba lui ce face ca apeleaza la garantie sau si-l repara singur. Am mai avut niste becuri pentru care am scris doar ca s-au ars mai repede decat altele. Niste mizerii de becuri Spin vandute de ei, cu o droaie de reviewuri de 5 stele. Acolo am scris doar ca s-au ars 2 din 8, fara sa dau "detalii irelevante" si tot nu mi l-au publicat pe motiv ca trebuia sa fi apelat la garantie daca becurile s-au ars. Reviewurile cica se fac pentru produsul functional, adica pentru celelalte 6 becuri care nu s-au ars. Absolut stupid. Becurile intr-adevar faceau lumina multa, dar degeaba ca s-au ars toate 8 in final. Garantie la becuri? Ma lasi? Bag piciorul in ele de becuri. Sunt proaste si gata. Nu ma intereseaza sa mi le schimbe cu altele la fel de proaste. |
|
#3760
Posted 23 April 2022 - 07:01
Pentru un voucher Emag:
1. Care este perioada de valabilitate voucher ? 2. Pot fi facute cumparaturi partiale cu acelasi voucher ? Multumesc |
#3762
Posted 23 April 2022 - 12:18
Parțial în sensul de comandă de 50 de lei și voucher de 100 => să rămână 50 de lei pe voucher - nu.
Așa scrie la mine: Quote pe o singura comanda; diferenta pe care nu o folosesti nu se reporteaza |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users