Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
CEC bank
Last Updated: Apr 25 2024 17:50, Started by
mrfe
, Nov 16 2018 21:41
·
89
#1135
Posted 09 August 2022 - 11:53
Pai, dupa alimentare, i-am cheltuit, si am plan de rate de restituit in viitor, de peste 15.000 lei desi limita e de 13.750 lei, adica peste plafon.
Tranzactiile blocate sunt ratele ce trebuie restituite in viitor. gac1, on 09 august 2022 - 11:31, said:
Nu cred ca am inteles ce vrei sa subliniezi. ...... Aici nu inteleg scenariul de utilizare daca faci vreo rambursare la o plata cu acel card. Ce cheltui se imparte in rate fara dobanda, ca orice alta plata cu cardul de credit CEC. Attached FilesEdited by wertyck, 09 August 2022 - 11:50. |
#1136
Posted 09 August 2022 - 11:59
Pai da dar cum i-ai cheltuit ? ai luat ceva in rate ?
Daca da, cred ca tu practic te-ai imprumutat de la tine insuti. Adaugand acea suma cash 2.916 lei ti-ai marit limita fix cu acea suma pana la ~16.660. Totalul ratelor viitoare este 15k inradevar dar 3k din ei sunt deja "platiti" de tine prin acea suma depusa aditional. Imprumutul real de la banca pe care il ai este in continuare sub limita , este fix acea suma "total sume pentru acoperirea integrala a cardului".~12.3k Complicat oricum nici eu nu pot sa formulez foarte bine |
#1137
Posted 10 August 2022 - 06:02
sags, on 04 august 2022 - 14:55, said: …
|
#1138
Posted 10 August 2022 - 10:19
gac1, on 09 august 2022 - 11:31, said:
Aici nu inteleg scenariul de utilizare daca faci vreo rambursare la o plata cu acel card. Ce cheltui se imparte in rate fara dobanda, ca orice alta plata cu cardul de credit CEC. Te lasă doar limita de credit aprobată |
#1140
Posted 11 August 2022 - 13:31
wertyck, on 09 august 2022 - 10:58, said:
Va pun o captura de la extrasul cardului de credit de la CEC. Ciudatenia, care pe mine nu ma deranjeaza, este ca la CEC poti cheltui peste limita cardului, stabilita de banca, daca alimentezi contul cu bani, peste suma "Total de plata luna curenta", care era de restituit astfel incat, sa nu platesti vreo dobanda(total rate scadente+4 lei comision lunar) sau daca faci vreo rambursare la o plata cu acel card. Ce cheltui se imparte in rate fara dobanda, ca orice alta plata cu cardul de credit CEC. Puteai sa stergi IBAN-ul |
#1143
Posted 12 August 2022 - 14:35
Stiti ceva despre cardurile Visa Multicurrency? Am auzit vorbindu-se in sucursala despre ele.
Din ce vad in ghidul lor de utilizare a cardurilor, practic mai intai s-ar incerca decontarea din contul aferent valutei in care ai facut tranzactia, apoi din contul de lei daca nu ai sold suficient. Quote Tranzacții în valută – cu cardul Visa MultiCurrency Cardul tău Visa Multicurrency poate avea atașate conturi curente în până la 9 valute: RON (lei), EUR (euro), USD(dolari), SEK (coroane suedeze), PLN (zloty polonez), HUF (forint) ,GBP(lire sterline),DKK (coroane daneze),CHF (franci elvetieni), CAD (dolari canadieni). La emiterea cardului, se va deschide automat contul în lei asociat cardului. Pentru celelalte valute, este necesar să deschizi conturile din Mobile Banking (nu se percep comisioane de deschidere și administrare lunară). În cazul unei tranzacții în euro, dacă ai cont deschis în euro și soldul este suficient, tranzacția (retragere ATM/plată la comerciant) se va deconta direct din contul în euro. Dacă ai cont în euro, dar suma nu este suficientă, Banca va autoriza efectuarea tranzacției din contul curent în lei pe care-l va debita ulterior utilizând cursul BNR, din data înregistrării în cont a tranzacției. Modul de procesare a tranzacțiilor este similar pentru toate celelalte monede din lista de mai sus, pentru care există conturi curente deschise și disponibil în cont. În cazul unor tranzacții în alte valute decât cele de mai sus, pentru care nu există posibilitatea deschiderii unui cont curent, se vor efectua schimburi valutare după cum urmează: suma în valuta străină va fi convertită în USD, la cursul intern Visa valabil la data decontării interbancare, iar suma rezultată în USD va fi convertită și debitată din contul curent în lei, la cursul BNR valabil în ziua înregistrării în cont a tranzacției. |
#1144
Posted 13 August 2022 - 16:12
(Discutia a pornit pe un alt topic, dar in ce priveste CEC Bank e mai bine sa fie continuata aici.)
Pot confirma functionalitatea contactless la bancomate CEC. Nu stiu daca la toate (probabil nu, din discutia la care m-am referit) insa stiu ca deja de cativa ani CEC planuia sa isi schimbe reteaua de bancomate cu unele noi avand inclusiv aceasta functionaliate. Tocmai acum am fost de am verificat la unul situat prin apropiere. A ‘mirosit’ carduri de la 3 banci (CEC inclus) si a cerut PIN-ul; mai departe nu am mers ca nu aveam de facut nici o operatie. E drept ca prima data, cand afisa reclame, nu a detectat rapid cardul si am apasat pe ENTER sa afiseze sigla CEC Bank si jos siglele emitentilor de carduri acceptate. Apoi insa a mers si cu celelalte carduri fara sa apas pe nimic. Poate cand ‘doarme’ prea adanc nu detecteaza nimic pe contanctless, sau poate dureaza mai mult (m-am cam grabit). LE: Ma refer la ATM-uri, NU la automatele SelfPay chiar daca acestea sunt prezente (si) in utitaile CEC. Edited by sags, 13 August 2022 - 16:17. |
|
#1145
Posted 14 August 2022 - 06:07
Exiata la Cec bank in aplicatia online sectiune cashback cum este la ING?
|
#1146
Posted 14 August 2022 - 07:18
MembruAnonim, on 14 august 2022 - 06:07, said:
Exiata la Cec bank in aplicatia online sectiune cashback cum este la ING? Nu. Singura urma de cashback la CEC ar fi la cardurile de debit premium (Visa Gold / MasterCard World): "maximum 0,5% din valoarea tranzacțiilor comerciale efectuate lunar" (link). Edited by sftpdt, 14 August 2022 - 07:21. |
#1147
Posted 23 August 2022 - 09:12
#1148
Posted 23 August 2022 - 13:09
Mai are cineva probleme cu aplicatia? La mine nu mai functioneaza autentificarea cu amprenta si nu mai functioneaza nici butonul de acceptare a platilor online in momentul in care vine notificarea.
|
#1149
Posted 23 August 2022 - 16:03
Oare se poate trece de la pachetul Bun Venit la Smart?
|
|
#1150
Posted 23 August 2022 - 17:22
De ce nu s-ar putea?
Dar cu vizita de rigoare in agenția CEC. |
#1151
Posted 23 August 2022 - 19:08
Alta modificare la pachetele Smart / Premium: 5 plati interbancare in lei gratuite/luna pentru Smart, nelimitat pentru Premium.
Quote Nota: Incepand cu data de 22.08.2022, Pachetul Smart beneficiaza de 5 plati interbancare gratuite in lei efectuate prin Internet Banking/Mobile Banking, iar Pachetul Premium de plati interbancare gratuite in lei, nelimitat, efectuate prin Internet Banking/Mobile Banking. Edited by sftpdt, 23 August 2022 - 19:12. |
#1152
Posted 23 August 2022 - 19:31
Si o chestie urata: cursul folosit pentru echivalentul in valuta a plafonului de scutire la Premium s-a modificat din cel BNR care era independent de banca in cursul CEC care de fapt ‘e’ mai multe (fo’ sase: internet bankimg + cont/card + casa de schimb valutar, fiecare cu cumparare si vanzare) si nu zice pe care il foloseste. Cum plafonul e in LEI si ar trebui cumulate toate valutele, poate face conversie valuta->LEI si ar folosi cursul la care vanzi tu valuta, adica acela mai dezavantajos; dar tot raman 3 cursuri…
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users