Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
cum si daca se poate realiza?
Last Updated: Nov 16 2018 14:44, Started by
karax
, Nov 15 2018 16:26
·
0
#1
Posted 15 November 2018 - 16:26
avem in economia mondiala niste giganti. mari de tot. intreb si eu ceva simplu...cum poate o firma , ca e magazin, ca e o fabrica , whatever, sa ajunga din urma pe astia mari? tinand cont ca ala mare are bani de unde sa lase pretul jos ca sa falimenteze pe cel mic...astfel el oferind produse la preturi mai mici decat poate producatorul mic sa produca si cel mic e nevoit sa intre in faliment.
as vrea sa stiu chestia asta pentru ca am un meci cu niste unii , croiti rau pe strainatate si multinationale , si care vor cearta neaparat.... raspunsul poate fi orice de la strategie macroeconomica pana la strategie microeconomica, whatever, numai sa imi oferiti un raspuns daca exista ofcourse... |
#2
Posted 15 November 2018 - 16:36
Incerci sa te diferentiezi, prin produse, prin calitatea serviciilor...profesionalismul angajatilor...etc.
Cauti noi segmente. Vezi unde poti vinde cu marja mai mare, schimbi clientii carora te adresezi cu unii mai potenti financiar.....bla bla bla |
#3
Posted 15 November 2018 - 16:42
si daca ala mare deja a achizitionat toti oamenii buni la afaceri, vanzari etc etc si ii plateste mult mai mult si i-a transferat la o sucursala noua? daca ala mare construieste 3-4 departamente cu 3-4 echipe care se ocupa de n produse simultan? spre exemplu pepsi si coca cola sunt detinute de aceeasi companie desi nu toata lumea stie asta...
|
#4
Posted 15 November 2018 - 16:47
DEDEMAN
Au inceput cu un butic prapadit iar astazi cam detin monopolul in Romania. Secretul ? Fondatorii - fratii Pavăl - sunt matematicieni si au reinvestit aproape tot profitul. Nu au facut afaceri cu statul si nu au avut legaturi cu fosta Securitate. Te poti bate cu aia mari daca ai creier ? DEDEMAN este un exemplu ca - DA Ba chiar poti sa-i invingi |
#5
Posted 15 November 2018 - 16:51
nu sunt convins.....daca ala mare are si el cap...nu il mai ajungi...
pai pe carpacii din Romania a fost usor sa ii faca dedeman ca aia n-aveau creier insa sa vedem daca sunt capabili sa se bata cu carrefour sau mai stiu eu ce altul... |
#6
Posted 15 November 2018 - 16:53
Nu e nevoie sa-l ajungi. Doar sa-l deranjezi suficient cat sa te cumpere cu totul.
Cam asa se afc afacerile in ziua de azi. Care are o idee buna o dezvolta pana atrage atentia la o multiantionala care vien cu banul si-l cumpara. Dupa care omul poate decide - ramane ca director la multinationala aia - dar va putea fi dat ulterior afara, sau cu banii primiti mai face de o idee si deschide alta firma. |
#7
Posted 15 November 2018 - 16:55
karax, on 15 noiembrie 2018 - 16:42, said:
si daca ala mare deja a achizitionat toti oamenii buni la afaceri, vanzari etc etc si ii plateste mult mai mult si i-a transferat la o sucursala noua? daca ala mare construieste 3-4 departamente cu 3-4 echipe care se ocupa de n produse simultan? spre exemplu pepsi si coca cola sunt detinute de aceeasi companie desi nu toata lumea stie asta... Glumesti? Mai pune si Fanta... tot de aceeasi companie. Toata lumea stie, Cola,Pepsi,Fanta etc. De unde ti-a venit ideea ca nu toata lumea stie asta? Edited by hwplanet, 15 November 2018 - 16:55. |
#8
Posted 15 November 2018 - 16:55
Exact la fel cum au ajuns mari astia mari... cam asa poti sa faci si tu.
Ba chiar si mai bine, avind in vedere ca stii deja 180 de metode de la 190 de firme diferite. Unii prin calitate, altii prin preturi mici, altii prin inovatii... s.a.m.d. Tu le aduni pe toate si voila, reusesti sa cureseti lumea, peste 10-100 de ani. |
#9
Posted 15 November 2018 - 16:56
Care carpaci mai karax ?
Vezi de ce nu vei avea niciodata success ? Gandesti cu ... spatele Concurenta lor directa este Hornbach și Praktiker (Germania), Brico Dépôt, Leroy Merlin (Franta) Astia sunt niste giganti carora DEDEMAN le cam da suturi in fund |
#10
Posted 15 November 2018 - 17:02
|
#11
Posted 15 November 2018 - 17:27
eiffel, on 15 noiembrie 2018 - 16:53, said:
Nu e nevoie sa-l ajungi. Doar sa-l deranjezi suficient cat sa te cumpere cu totul. Cam asa se afc afacerile in ziua de azi. Care are o idee buna o dezvolta pana atrage atentia la o multiantionala care vien cu banul si-l cumpara. Dupa care omul poate decide - ramane ca director la multinationala aia - dar va putea fi dat ulterior afara, sau cu banii primiti mai face de o idee si deschide alta firma. |
#12
Posted 15 November 2018 - 17:30
#13
Posted 15 November 2018 - 17:37
buyonevideo, on 15 noiembrie 2018 - 16:55, said:
Exact la fel cum au ajuns mari astia mari... cam asa poti sa faci si tu. Ba chiar si mai bine, avind in vedere ca stii deja 180 de metode de la 190 de firme diferite. Unii prin calitate, altii prin preturi mici, altii prin inovatii... s.a.m.d. Tu le aduni pe toate si voila, reusesti sa cureseti lumea, peste 10-100 de ani. Naijax, on 15 noiembrie 2018 - 17:30, said: Atunci vezi si eMAG Sau alt exemplu intr-o industrie relativ noua - SOFTWIN - se lupta de la egal la egal cu aia mari antiqque, on 15 noiembrie 2018 - 17:02, said: Pepsi si Coca-Cola nu sunt detinute de aceeasi companie lol, de unde ai scos-o si pe asta? Compania PepsiCo a fost fondată în 1965 prin fuziunea companiei Pepsi-Cola cu Frito-Lay. Compania Tropicana a fost cumpărată în 1998, iar în 2001, PepsiCo a fuzionat cu The Quaker Oats Company[1]. deci exemplu clar despre cum merg lucrurile... iata aici Portofoliul Coca-Cola România cuprinde băuturile răcoritoare Coca-Cola, Sprite, Fanta, sucurile Cappy, ceaiurile Nestea, băutura energizantă Burn și apa minerală Dorna[7]. ai impresia ca alte companii produc astea? nope.... check this out The Coca-Cola formula and brand were bought in 1894 by Asa Griggs Candler (December 30, 1851 – March 12, 1929), who incorporated The Coca-Cola Company. |
#14
Posted 15 November 2018 - 18:04
karax, on 15 noiembrie 2018 - 17:37, said:
ok dar iata ce vedem pe wiki Compania PepsiCo a fost fondată în 1965 prin fuziunea companiei Pepsi-Cola cu Frito-Lay. Compania Tropicana a fost cumpărată în 1998, iar în 2001, PepsiCo a fuzionat cu The Quaker Oats Company[1]. deci exemplu clar despre cum merg lucrurile... iata aici Portofoliul Coca-Cola România cuprinde băuturile răcoritoare Coca-Cola, Sprite, Fanta, sucurile Cappy, ceaiurile Nestea, băutura energizantă Burn și apa minerală Dorna[7]. ai impresia ca alte companii produc astea? nope.... check this out The Coca-Cola formula and brand were bought in 1894 by Asa Griggs Candler (December 30, 1851 – March 12, 1929), who incorporated The Coca-Cola Company. Potoleste-te ma ca ramanem si fara curci dupa porci si capre... Pesi e una Coca Cola e alta. |
#15
Posted 15 November 2018 - 18:17
asta cu Dedeman este doar partial corecta. Au avut noroc de un market in dezvoltare cu niste concurenti slabi pe marketul romanesc care in perioada de aur se specializau doar pe Bucuresti pentru ca in Moldova spuneau ca puterea de cumparare este mult prea mica. Asa ca Dedeman in Moldova nu a avut concurenta ani de zile si cand s-au ridicat au intrat in Ardeal si dupaia in Bucuresti. Avand un Know-How mai ridicat pe plan de business in Romania au mancat incet incet restul grupelor mari de magazine straine care erau in Romania doar prin Bucuresti si cateva orase mai mari prezente. Una peste alta Dedeman a oferit si servici de calitate si diversificate.
Referitor la intrebarea initiatorului: in general cu inovatie castigi in fata celor mari. Daca ai un produs care sa aiba ceva in plus fata de concurenta, indiferent daca vorbim de un serviciu excelent, de angajati excelenti si asa mai departe. Exista multe companii mici care au reusit sa se dezvolte si sa se lupte cu gigantii. Chiar si asa uneori trebuie sa acceptam faptul ca unele companii (daca vorbim de mancare spre exemplu cum este Carrefour, Auchan, etc), au pur si simplu mult prea mare putere si influenta astfel ca au posibilitatea sa puna presiune pe distribuitori. Edited by business11, 15 November 2018 - 18:22. |
|
#16
Posted 15 November 2018 - 18:37
Quote Atunci vezi si eMAG Nu mai e demult acelasi patron. Acum e o multinationala din Africa de Sud care i-a cumparat cu ceva ani in urma. Se folosesc de brand. Si deja au cam acaparat piata online cumparand aproape pe toti. Quote Concurenta lor directa este Hornbach și Praktiker (Germania), Brico Dépôt, Leroy Merlin (Franta) Brico Depot nu este Franta. A fost Bricostore Franta, dar au fost cumparati de King Fisher - Anglia. Atunci au devenit si Brico Depot. Doar magazinele de la noi si parca inca 1-2 tari est europene. |
#17
Posted 15 November 2018 - 18:55
Observati ca toate magazinele Dedeman sunt in afara oraselor, sau in zone apropiate de acestea.
Ei au cumparat terenuri agricole la preturi mult mai mici decat cele din orase, fata de alte lanturi de magazine de constructii care sunt in interiorul oraselor (Praktiker, BricoDepot etc.). Astfel ei au preturi bune, implicit vanzari mai mari, deoarece nu se calicesc sa vanda scump pentru a-si recupera rapid banii investiti in construirea respectivului magazin. In plus si aprovizionarea este mai usoara, cu un singur TIR poate aproviziona mult mai mult decat ceilalti cu camionete sau septici. |
#18
Posted 15 November 2018 - 18:59
Naijax, on 15 noiembrie 2018 - 16:47, said:
DEDEMAN Au inceput cu un butic prapadit iar astazi cam detin monopolul in Romania. Secretul ? Fondatorii - fratii Pavăl - sunt matematicieni si au reinvestit aproape tot profitul. Nu au facut afaceri cu statul si nu au avut legaturi cu fosta Securitate. Te poti bate cu aia mari daca ai creier ? DEDEMAN este un exemplu ca - DA Ba chiar poti sa-i invingi |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users