Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Mașină spațioasă și confortabilă, 10000 de euro (Citroen C5 II break)
Last Updated: Nov 05 2018 09:14, Started by
landadev
, Nov 03 2018 23:32
·
0
#19
Posted 04 November 2018 - 10:48
De 10.000 de euro iei un C5 2 de toata frumusetea. Chiar si un C5 3, dar nu stiu daca te incadrezi la 1.6thp. Motorul ala e tare (facut de BMW) dar fii atent si intereseaza-te bine ca din cate am citit astea cu injectie directa nu pot fi puse pe GPL. De fapt pot fi puse dar costa dublu sau triplu si va functiona mai mult pe benzina.
Apoi ai grija ca nu toate C5 au suspensia aia smechera. |
#20
Posted 04 November 2018 - 14:38
Corect spus... cu gpl-ul si suspensia - e ceva mai "delicata" inclusiv la costuri...
Am avut un Mondeo 1,8 SCI - injectie directa benzina si nu am putut sa-i pun gpl, adica nu mai avea rost - costa cam 10.000 lei o instalatie pentru motoarele astea. In schimb foarte multumit de consum - am scos 6.2 consum exterior in concedii cu 4 persoane + bagj full, atat pe autostrada la medie de 140km/h , cat si pe drumuri de munte. Singur in masina, condus "normal' exterior la viteza intre 100 - 120 km/h mi-a afisat pe bord 4,9l media. Bucuresti - Buzau prin Mizil, am avut medie de 5 l, dupa care am intrat pe E85 si pana la Bacau am ajuns cu consum mediu de 5,5 - bineintelecs ca a vazut ceva talpa... Frumos C5, dar vezi si la Ford... nu sunt chiat urate si ai de unde alege - au motoare foarte bune - ecoboost si poti pune si gpl. |
#21
Posted 05 November 2018 - 00:41
Mulțumesc de sfaturi, mă uit cu atenție să aibă suspensia hidraulică (după numele echipării și butoanele în plus pe bord).
Am verificat și există GPL pentru acest 1.6THP. Chiar dacă e scump echipamentul și nu-mi recuperez investiția la final, am să pun pe motiv de poluare (de exemplu tot ce găsesc pe net arată o scădere de minim 10 ori a numărului de particule la un motor GDI). Îmi pun problema dacă e mai bine să aleg motorul 2.0 MPI, pentru că nu e turbo și n-are nici probleme alea cu „colmatarea” (1) supapelor (https://www.etuners....sidues-buildup/) Pe moment am căutat doar pe mobile.de, că Germania e singurul loc de care vorbește tot românul și pot să-mi fac și treabă relativ curând pe acolo. Exemplu din 2010, 8700 EUR: https://suchen.mobil...99-76d1765badb2 (1) - nu găsesc termenul corect în română Edited by landadev, 05 November 2018 - 00:42. |
#22
Posted 05 November 2018 - 09:14
Motorul de 2l cred ca ar fi de prefereat - e vorba de cel de aici :
https://www.auto-dat...16v-140hp-15284 - suficient pentru masina asta - 140 CP - se preteaza mai bine pentru GPL - cost mai mic al instalatiei - consum Ok - un motor "clasic", consider ca e mai fiabil in timp si cu costuri mai reduse ca dezavantaje - demaraj mai slab 10.7 / 8.6 s - cuplu mai mic 200 / 240Nm - impozit mai mare dar astea sunt relative... |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users