Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Mașină spațioasă și confortabilă, 10000 de euro (Citroen C5 II break)
#1
Posted 03 November 2018 - 23:32
1. Buget: 10000 EUR, cu cât mai ieftin cu atât mai bine.
2. Nevoi: - minim 5 locuri - folosit pentru excursii, cărat lucruri uneori, mers la muncă când plouă. 10000 km/an. - priorități în ordine aproximativă: spațiu, confort, să fie relativ joasă, putere. 3. Combustibil: benzină, o trec pe GPL. 4. Cutie: oricare, aș prefera manuală. 5. Modele preferate (detaliez într-un post separat): Citroen C5 2 break Mazda 5 3 Alte modele Ford S-Max 1 - scump și dacă pun GPL pierd avantajul locurilor în plus. Renault Laguna 3 break Ford Mondeo 3 break - cam urâtă dar are multe tipuri de motor Citroen Grand Picasso 1 - iubesc designul, dar e înaltă și dacă pun GPL oricum pierd avantajul locurilor în plus Peugeot 5008 1 - designe interesant, aceeași problemă cu GPL-ul |
#3
Posted 03 November 2018 - 23:42
#4
Posted 03 November 2018 - 23:44
#5
Posted 03 November 2018 - 23:47
Pentru niste bani economisiti cari o bomba dupa tine, si in plus iti castreaza motorul.
|
#7
Posted 03 November 2018 - 23:55
Vezi ca ai i20 pe publi 24 la 9500, nou nout. Sau dai 10700 si iei i30 cu motor mai mare si 100 de cai, dar cu 18000 km
Edited by Water100, 04 November 2018 - 00:02. |
#8
Posted 03 November 2018 - 23:57
Water100, on 03 noiembrie 2018 - 23:47, said:
Pentru niste bani economisiti cari o bomba dupa tine, si in plus iti castreaza motorul. Astea-s fantasme de Dacia 1300. Instalatiile GPL actuale au randament ca al benzinei. Daca schimb in mers, gaz-benzina, nu simt nimic. La fel in depasiri. |
#9
Posted 04 November 2018 - 00:01
YOUR_GOD, on 03 noiembrie 2018 - 23:57, said:
Astea-s fantasme de Dacia 1300. Instalatiile GPL actuale au randament ca al benzinei. Daca schimb in mers, gaz-benzina, nu simt nimic. La fel in depasiri. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/L693hMNCMhU?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Asta din video este 1.3 multijet. Uite si un benzinar 1.2 8v: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/PK81rpt83mc?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by diegodanny, 04 November 2018 - 00:04. |
#10
Posted 04 November 2018 - 00:04
Și acum cu opțiunile serioase:
1. Citroen C5: Are suspensia hidraulică care-mi place indredibil de mult pentru confort (și mici avantaje legate de remorcă, schimbarea roților, se lasă în jos ca să încarci ceva greu). Mai are și opțiuni interesante precum geamuri laminate și faruri direcționale. Singura chestie care mi-a displăcut în ea e că linia geamurilor e prea sus la locurile din spate. Principala nedumerire e legată alegerea între motoare: 2.0 MPI - 104 KW, euro 4, cutie cu doar 5 trepe 1.6 THP - 115 KW, euro 5. cutie cu 6 trepte. E disponibil pe modelele de după 2010, dar mă neliniștește că e turbo și cu injecție directă (deci scoate pulbere*). 2. Mazda 5 III Opțiunea de rezervă. Arată foarte bine și are roata de rezervă înăuntru, și aș putea pune un rezervol GPL mai mititel acolo. Ca minivan nu-i chiar așa șmecher, în realitate pare că are 4 locuri întregi și 3 mai înghesuite (n-am fost în mașină). Edited by landadev, 04 November 2018 - 00:05. |
|
#11
Posted 04 November 2018 - 00:07
#12
Posted 04 November 2018 - 00:08
Referitor la GPL: am pe mașina curentă și sunt foarte foarte mulțumit. Din păcate mașina de acum e la sfârșitul vieții, nu mai pot trage de ea fără să cheltuiesc de 2 ori valoarea ei.
Referitor la siguranța GPL: căutați pe youtube teste cu rezervoarele alea. Într-un accident am mai multă încredere în rezervorul de GPL decât în cel de benzină. Referitor tipul de mașină: prefer combi. Și ultima problemă: mașina cam trebuie să o aduc din afară, când am căutat la noi n-am găsit C5 cu benzină. Edited by landadev, 04 November 2018 - 00:12. |
#13
Posted 04 November 2018 - 00:23
landadev, on 04 noiembrie 2018 - 00:08, said:
Referitor la siguranța GPL: căutați pe youtube teste cu rezervoarele alea. Cel mai misto e cand mergi asa incet frumos si bum, iesi in flacari din masina si toti aia din spate dau sa o ia pe trotuare sa scape din infern... de obicei pe toate tunelurile mari din UE e un semn de nu sau deviatie sau declarare speciala pentru LPG. https://www.google.c...!7i13312!8i6656 Edited by andreic, 04 November 2018 - 00:37. |
#14
Posted 04 November 2018 - 00:38
andreic, on 04 noiembrie 2018 - 00:23, said:
Am vazut real life la rusi, masina zici ca e racheta dupa buseala Lasa chestiile idealizate de pe net... Cel mai misto e cand mergi asa incet frumos si bum, iesi in flacari din masina si toti aia din spate dau sa o ia pe trutouare sa scape din infern... pe toate tunelurile mari din UE e un semn de nu sau deviatie sau declarare speciala pentru LPG. https://www.google.c...!7i13312!8i6656 Să lăsăm te rog discuția doar despre modelele alea de mașină, facem topic separat dacă vrei. Dacă ar fi cu mult mai periculoase ar fi interzise și nu s-ar monta din fabircă. Pe scurt: - avantaje: GPL se aprinde la o temperatură mai mare ca a benzinei, rezervorul GPL e etanș și mai rezistent ca cel de benzină; în caz de accident nu se scurge combustibilul, ci iese prin supapa de suprapresiune. - dezavantaje: e mult mai volatil și în tunel se poate acumula gazul. |
#15
Posted 04 November 2018 - 00:39
Statistic, nu am auzit de niciun accident cu victime, provocat de GPL. De ani de zile. Insa multi au decedat din cauza benzinei. Mai poti fi lovit de un meteorit sau de fulger...
|
|
#16
Posted 04 November 2018 - 00:42
landadev, on 04 noiembrie 2018 - 00:38, said:
Să lăsăm te rog discuția doar despre modelele alea de mașină, facem topic separat dacă vrei. Dacă ar fi cu mult mai periculoase ar fi interzise și nu s-ar monta din fabircă. Pe scurt: - avantaje: GPL se aprinde la o temperatură mai mare ca a benzinei, rezervorul GPL e etanș și mai rezistent ca cel de benzină; în caz de accident nu se scurge combustibilul, ci iese prin supapa de suprapresiune. - dezavantaje: e mult mai volatil și în tunel se poate acumula gazul. YOUR_GOD, on 04 noiembrie 2018 - 00:39, said:
Statistic, nu am auzit de niciun accident cu victime, provocat de GPL. De ani de zile. Edited by andreic, 04 November 2018 - 00:44. |
#17
Posted 04 November 2018 - 01:51
Water100, on 03 noiembrie 2018 - 23:55, said:
Vezi ca ai i20 pe publi 24 la 9500, nou nout. Sau dai 10700 si iei i30 cu motor mai mare si 100 de cai, dar cu 18000 km landadev, on 03 noiembrie 2018 - 23:32, said:
- folosit pentru excursii, cărat lucruri uneori, mers la muncă când plouă. 10000 km/an. Edited by Baxon, 04 November 2018 - 01:54. |
#18
Posted 04 November 2018 - 10:08
diegodanny, on 04 noiembrie 2018 - 00:01, said:
a mea este din 2004 si la drum lung scot intre 3% - 4% cu ac oprit si cu ac pornit intre 4 - 5%, motor 1.2 16v benzina - cum arata acest "drum lung" si cu ce viteza mergi de scoti consumu' asta ? TruculMagic, on 03 noiembrie 2018 - 23:42, said:
Tu la toate topicele posibile, in afara de Fiat mai stii altceva ? |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users