Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Dieselul nu a murit.
Last Updated: Oct 24 2018 21:48, Started by
DanyHiker
, Oct 22 2018 12:09
·
0
#1
Posted 22 October 2018 - 12:09
Am citit un articol interesant zic eu despre asa zisa resuscitare a motoarelor diesel.
Chiar ma gandeam ca sunt putine sanse ca VW sa renunte asa de usor la buzunarul umplut de vanzarea masinilor pe motorina. Ideea e ca cei de la Bosch, sustin ca au gasit o solutie care va permite reducerea cantitatii de NoX emisa de autovehiculele diesel Quote
Soluția inventată de Bosch permite motoarelor diesel să emită doar 13 mg/km oxizi de azot, limita obligatorie UE fiind de 120 mg/km. âFiind lideri pe tehnologia diesel nu ne putem uita cum dieselul dispare. Am creat acest sistem care reduce nivelul oxizilor de azot de zece oriâ, a declarat Mihai Boldijar, reprezentantul Grupului Bosch în România. Credeti ca va mai putea fi resuscitat dieselul (dpv al poluarii) sau va merge pe trendul descendent? Parerea mea e ca suna bine ideea, desi imi da impresia ca doar se incearca amanarea nevitabilului. Edited by dan1980_25, 22 October 2018 - 12:11. |
#2
Posted 22 October 2018 - 12:18
Dieselul nu moare, inca (zic cei de la Bosch)...
https://forum.softpe...ei-de-la-bosch/ Imi pare rau ca-ti stric topicul |
#3
Posted 22 October 2018 - 12:19
Titlul articolului este idiot: senzorul reprezinta o mica parte din sistemul care promite emisii NOx mult mai mici ca in prezent.
Stirea a mai circulat pe-aici, aia de la fituica online pe care o citezi abia acum s-a prins. Cat despre indeplinirea promisiunilor, ramane de vazut... extraordinary claims require extraordinary evidence. Deocamdata Bosch sunt cei care au implementat sisteme de trisat emisiile. Exista temerea ca ce implementeaza acum ar fi un sistem de trisat mai eficient Pe de alta parte, cum spuneam si pe celalalt topic, daca functioneaza... OK, e o solutie si asta. Ce vreau eu e reducerea poluarii in orase. |
#4
Posted 22 October 2018 - 12:22
Meanwhile in Bucuresti,nu e zi sa nu dau de vreo 2 dieseluri(turisme,nu dube,etc) care sa fumege la greu. Dimineata asta 20 minute bara la bara mi-am dat cu eau-du-diesel in spatele unui Passat din 2010-12 ceva(perfect intretinuta exterior de altfel).
La benzinarache ,oricat de janghine sunt pe sosele nu prea vezi asa de des nici pe departe. |
#5
Posted 22 October 2018 - 12:24
AdrianHH, on 22 octombrie 2018 - 12:22, said:
Meanwhile in Bucuresti,nu e zi sa nu dau de vreo 2 dieseluri(turisme,nu dube,etc) care sa fumege la greu. Dimineata asta 20 minute bara la bara mi-am dat cu eau-du-diesel in spatele unui Passat din 2010-12 ceva(perfect intretinuta exterior de altfel). La benzinarache ,oricat de janghine sunt pe sosele nu prea vezi asa de des nici pe departe. Asa e cand te costa 100 de lei sa treci ITP cu orice janghina vs sume de 10x mai mari pentru a repara problema |
#7
Posted 22 October 2018 - 12:29
Am fost acum o saptamana intr-un targ auto sh la Mures sa iau pulsul pietei
Din sutele de masini expuse la vanzare de samsari, am vazut maxim 20 de masini pe benzina. Din totalul masinilor expuse, cred ca 75% erau VW si Audi. Se observa clar faptul ca indiferent de tendintele din occident, in materie de masini romanii considera ca un Passat diesel e masina suprema. In general romanul nu vrea sa auda de altceva. Edited by dan1980_25, 22 October 2018 - 12:30. |
#8
Posted 22 October 2018 - 12:44
dan1980_25, on 22 octombrie 2018 - 12:29, said:
. Din sutele de masini expuse la vanzare de samsari, am vazut maxim 20 de masini pe benzina. Din totalul masinilor expuse, cred ca 75% erau VW si Audi. .. Samsarii vand masini care aduc profit lor. |
#9
Posted 22 October 2018 - 12:51
dan1980_25, on 22 octombrie 2018 - 12:29, said:
Am fost acum o saptamana intr-un targ auto sh la Mures sa iau pulsul pietei Din sutele de masini expuse la vanzare de samsari, am vazut maxim 20 de masini pe benzina. Din totalul masinilor expuse, cred ca 75% erau VW si Audi. Se observa clar faptul ca indiferent de tendintele din occident, in materie de masini romanii considera ca un Passat diesel e masina suprema. In general romanul nu vrea sa auda de altceva. In toate parcurile de masini sh din germania dieselurile sunt mult mai multe decat benzinarele. |
#10
Posted 22 October 2018 - 13:00
Here we go again!
Bine ca ai facut topicul asta ca nu aveam unde vorbi pe marginea acestui subiect |
|
#11
Posted 22 October 2018 - 13:07
treaba e¨ din protap ! ...
un gram de motorina contine mai multa energie decat un gram de benzina ! ... Edited by realduc, 22 October 2018 - 13:07. |
#13
Posted 22 October 2018 - 13:32
diesel-ul nu trebuie lasat sa moara in opinia mea
ci mai degraba inbunatatite tehnologiile folosite pt filtrarea emisiilor. randamentul acestui motor este incredibil... |
#14
Posted 22 October 2018 - 13:34
un benzinar aspirat cu motorul varza consuma de rupe, sau il repari sau platesti pe benzina inca odata pretul masinii
un diesel terminat merge saracul pana "o ia pe ulei" sau se rupe fizic, cu aceeasi pompa de injectie si injectoare consumul va fi acelasi desi scade puterea, iar reparatiile sunt muuult mai scumpe, incepand cu turbina, in plus poate sa puna motorina proasta cumparata "la marginea drumului" sau chiar combinata cu ulei de floarea soarelui sau recuperat de la bucatarii ca atare un proprietar de masina diesel varza poate alege sa o fumege pana o da la remat noile tehnologii diesel doar incearca sa sa scada noxele, eu cred ca dieselul va muri odata cu benzinarele, in aceeasi clipa noile tendinte eco de interzicere nu mai diferentiaza benzina/motorina, interzic toate motoarele cu ardere interna (inclusiv gpl, etanol, si orice arde) si asta va fi destul de curand in UE - cam prin 2030 -2040 - doar nu credeti ca se interzic benzinarele dar dieselul ramane, nu are cum sa fie mai putin poluant decat electricele ce ramane? electrice, hidrogen, cu soare, cu panze cand bate vantul, si ce s-o mai inventa peste vreo 5-10 ani o sa imi cumpar o masina mica, de plastic, electrica, si cand merg la mare iau generatorul pe benzina in portbagaj... mai opresc pe margine, mai beau un ceai, mai incarc bateria... Edited by Oxigen1234, 22 October 2018 - 13:46. |
#15
Posted 22 October 2018 - 13:34
Mihai_3, on 22 octombrie 2018 - 13:32, said:
diesel-ul nu trebuie lasat sa moara in opinia mea ci mai degraba inbunatatite tehnologiile folosite pt filtrarea emisiilor. randamentul acestui motor este incredibil... Randamentul este sub 50%!!!! dintr-un motor electric. Este ca si cum ai avea doi muncitori, unul iti produce 5 piese pe ora, altul iti produce 10, dar tu il lauzi pe ala care produce 5. |
|
#16
Posted 22 October 2018 - 13:49
De parca oxidul de azot ar fi cel mai mare poluator la diesel...
|
#18
Posted 22 October 2018 - 14:09
Nu e vorba doar de emisii de CO2 aici ci si de alti compusi emisi de diesel.
Mihai_3, on 22 octombrie 2018 - 13:32, said:
randamentul acestui motor este incredibil... https://www.greencar...y-of-38-percent |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users