Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Dieselul nu a murit.
#19
Posted 22 October 2018 - 14:12
dan1980_25, on 22 octombrie 2018 - 12:09, said:
Credeti ca va mai putea fi resuscitat dieselul (dpv al poluarii) sau va merge pe trendul descendent? Parerea mea e ca suna bine ideea, desi imi da impresia ca doar se incearca amanarea nevitabilului. Dieselul e pe duca nu ca n-ar mai fi bun ci pentru ca vor producatorii auto sa vanda altceva la preturi mai mari si iobagii trebuie impinsi sa se ingramadeasca sa cumpere. Ori, cum poti face un om sa scoata banul daca nu infigandu-i un bat ascutit in fund? Industria auto finanteaza cu bani grei guverne corupte, trusturi de presa.. agentii de normare a poluarii... numai sa dea mesajele corecte in piata, care le servesc interesele. |
#21
Posted 22 October 2018 - 14:23
rosix, on 22 octombrie 2018 - 14:12, said: Dieselul e pe duca nu ca n-ar mai fi bun ci pentru ca vor producatorii auto sa vanda altceva la preturi mai mari si iobagii trebuie impinsi sa se ingramadeasca sa cumpere. Ori, cum poti face un om sa scoata banul daca nu infigandu-i un bat ascutit in fund? Industria auto finanteaza cu bani grei guverne corupte, trusturi de presa.. agentii de normare a poluarii... numai sa dea mesajele corecte in piata, care le servesc interesele. De exemplu Angela Merkel von Stassi |
#22
Posted 22 October 2018 - 14:28
Jana nu e moarta, jana se transforma...
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/jCVbXX452JQ?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#23
Posted 22 October 2018 - 14:29
ro_explorer, on 22 octombrie 2018 - 14:09, said:
Nu e vorba doar de emisii de CO2 aici ci si de alti compusi emisi de diesel. Te referi la benzinarele astea noi in ciclu Atkinson ? Da, ai dreptate in cazul asta. https://www.greencar...y-of-38-percent https://newsroom.toy...ain2018/engine/ |
#24
Posted 22 October 2018 - 14:31
rosix, on 22 octombrie 2018 - 14:12, said:
pentru ca vor producatorii auto sa vanda altceva la preturi mai mari si iobagii trebuie impinsi sa se ingramadeasca sa cumpere. De ce nu investesti bani in producatorii auto care au declarat ca nu se vor alatura nebuniei electrice si care, dupa logica ta, vor face o gramada de bani vanzand masini ieftine cu aceleasi performante? |
#25
Posted 22 October 2018 - 14:38
figo1988, on 22 octombrie 2018 - 13:34, said:
Randamentul este sub 50%!!!! dintr-un motor electric. Este ca si cum ai avea doi muncitori, unul iti produce 5 piese pe ora, altul iti produce 10, dar tu il lauzi pe ala care produce 5. Una dintre problemele inca nerezolvate este si faptul ca bateriile in masinile electrice sunt prea scumpe pentru omul de rand din EMEA... Iar asta contribuie la pretul total de achizitie initiala cu o autonomie aproax. 400km (?!) iar aici in Est Europa permanent nu imi ajunge "combustibilul" la o masina electrica. un alt punct este ca trebuie sa stau pe loc cu masina pentru a o "incarca" pe cand la un conbustibil lichid (bezina/diesel) in cateva minute am iesit in bezinarie. Sunt aspecte care conteaza foarte mult. Edited by Mihai_3, 22 October 2018 - 14:40. |
#26
Posted 22 October 2018 - 14:48
La o electrica nu trebuie sa treci pe la benzinarie. O incarci acasa peste noapte, la servici cand muncesti, la supermarket cand faci cumparaturile ... e mereu incarcata. Stai pe loc sa o incarci cand vrei sa faci 1000Km intr-o zi, atunci da, stai de 2-3 ori cate o ora (la drum lung, adica oricum unde e indicat sa faci cate o pauza din cand in cand).
Da, dieselul nu a murit inca dar e in faza terminala. Acum i se aplica tratament paleativ. Benzinarele nu sunt nici ele tare in urma. Fara un transplant electric ar da coltul si astea repede. |
#27
Posted 22 October 2018 - 14:54
figo1988, on 22 octombrie 2018 - 14:31, said: De ce nu investesti bani in producatorii auto care au declarat ca nu se vor alatura nebuniei electrice si care, dupa logica ta, vor face o gramada de bani vanzand masini ieftine cu aceleasi performante? E mai greu sa gandesti cu capul tau. Mai bine crezi in Soros si masoni care comploteaza pentru distrugerea dieselului ! |
#28
Posted 22 October 2018 - 14:54
Bun, si cand toti vor fi nevoiti sa incarce acasa peste noapte, la servici cand muncesc, la supermarket cand fac cumparaturile - cum va fi? Iti suna a ceva fezabil?
Dieselul poate sa "moara" (mai precis sa devina tehnologie de nisa), pentru ca are alternative - benzina hibrid, in principal. Suntem insa departe de electrificarea totala. |
|
#29
Posted 22 October 2018 - 14:54
figo1988, on 22 octombrie 2018 - 13:34, said: Randamentul este sub 50%!!!! dintr-un motor electric. Este ca si cum ai avea doi muncitori, unul iti produce 5 piese pe ora, altul iti produce 10, dar tu il lauzi pe ala care produce 5. |
#30
Posted 22 October 2018 - 14:55
In toata acesta batalie impotriva motoarelor cu ardere se omite un aspect important..... amprenta de CO2 si restul care apare la fabricarea si ulterior folosirea variantelor electrice. Studiile recente arata ca de ex. in Germania, un motor electric va parcurge cca. 65K km pana va ajunge sub emisiile generate de un motor diesel. S-au luat in calcul, emisiile legate de fabricarea celulelor bateriilor ( care altfel spus contin elemnte puternic otravitoare; litiu, mercur, etc ), a restului componentelor, a producerii energiei electrice pentru incarcarea acumulatorilor. In Germania producere curentului electric se face preponderent pe centrale cu carbune. Acelasi motor electric, exploatat in Norvegia, care produce curentul hidro, va parcurge doar cca. 15k km pana va fi depasit la noxe de diesel ( cumulata la cantitate ). Daca mai punem in calcul necesitatea inlocuirii bateriilor periodic... cred ca deocamdata ne cam da cu virgula. Poluarea va disparea sau se va reduce, cand o alta sursa de energie nepoluanta va fi disponibila pe scara larga la preturi rezonabile.
Edited by lepetir, 22 October 2018 - 14:57. |
#31
Posted 22 October 2018 - 14:57
alexpet, on 22 octombrie 2018 - 14:54, said:
pune la socoteala si cum se obtine energia aia electrica si apoi vezi randamentul, o sa fi uimit Uimeste-ma Eficienta unei centrale cu carbune (cam cea mai murdara si mai ineficienta forma de producere a electricitatii dpdv al poluarii rezultate) este aproape identica cu a unui motor diesel functionand in conditii de eficienta maxima. |
#32
Posted 22 October 2018 - 15:08
lepetir, on 22 octombrie 2018 - 14:55, said:
In toata acesta batalie impotriva motoarelor cu ardere se omite un aspect important..... amprenta de CO2 si restul care apare la fabricarea si ulterior folosirea variantelor electrice. lepetir, on 22 octombrie 2018 - 14:55, said:
Studiile recente arata ca de ex. in Germania, un motor electric va parcurge cca. 65K km pana va ajunge sub emisiile generate de un motor diesel. S-au luat in calcul, emisiile legate de fabricarea celulelor bateriilor Edited by andreic, 22 October 2018 - 15:09. |
#33
Posted 22 October 2018 - 15:09
TS030, on 22 octombrie 2018 - 14:54, said:
Bun, si cand toti vor fi nevoiti sa incarce acasa peste noapte, la servici cand muncesc, la supermarket cand fac cumparaturile - cum va fi? Iti suna a ceva fezabil? |
|
#34
Posted 22 October 2018 - 15:22
Presa tabloida, infecta, abunda zilnic de articole platite de corporatii...
https://www.capital.ro/comunicat/rca-sau-amenda-ce-este-mai-rentabil/?utm_source=Capital&utm_medium=widget_sidebar&campanie_utm=wg_comunicate_articol https://www.mediafax...pertii-17565071 Toate aceste articole salta mingea la fileul unor corporatii astfel incat aceasta sa faca cat mai multi bani pe seama fraierilor care trebuie sa decarteze. |
#35
Posted 22 October 2018 - 15:33
rosix, on 22 octombrie 2018 - 15:22, said:
sa faca cat mai multi bani pe seama fraierilor care trebuie sa decarteze. Edited by ro_explorer, 22 October 2018 - 15:33. |
#36
Posted 22 October 2018 - 15:36
figo1988, on 22 octombrie 2018 - 14:57, said:
Uimeste-ma Eficienta unei centrale cu carbune (cam cea mai murdara si mai ineficienta forma de producere a electricitatii dpdv al poluarii rezultate) este aproape identica cu a unui motor diesel functionand in conditii de eficienta maxima. Edited by alexpet, 22 October 2018 - 15:37. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users