Dieselul nu a murit.
#37
Posted 22 October 2018 - 15:37
Pai el se referea la curent provenit din niste hidrocentrale ajutate de niste eoliene si suplimentate cu niste panouri solare.
Edited by ro_explorer, 22 October 2018 - 15:38. |
#38
Posted 22 October 2018 - 15:40
ro_explorer, on 22 octombrie 2018 - 15:09, said:
Foarte fezabil, caci cum nu se schimba tot parcul auto batand din palme, tranzitia va fi progresiva atat in priviinta retelei de incarcare cat si a parcului auto. Traiesc realitatea asta aici in zona Stockholm si dezvoltarea parcului auto merge mana in mana cu dezvoltarea retelei de incarcare. Exista mai multe probleme - reteaua de incarcare, timpii de incarcare, capacitatea acumulatorilor (autonomia), capacitatea de productie a acumulatorilor. Poate solutia "finala" nici nu va fi bazata pe acumulatori. |
#39
Posted 22 October 2018 - 15:40
ro_explorer, on 22 octombrie 2018 - 15:33, said:
Totul e o conspiratie impotriva muncitorului cu asez dizel, model 2000, cu juma de milion de km la bord. Cum poti sa profiti de bietul muncitor care si-a varsat toate economiile de o viata intr-o coaza care sta si ii rugineste in troturarul din fata garsonierei confort 2? Vai ... nu, el trebuie protejat ca sa aiba cu ce se deplasa in parc duminica dupamiaza, cu o oprire la benzinarie unde sa puna motorina de 12 lei. Lasa povestile... Ce rost au astfel de articole, evident platite si partizane intr-o presa presupus libera care (se presupune ca) nu linge in fund corporatiile ??? Ia uite: Comisia Europeană vrea modificarea legii RCA. Tarifele la asigurări, în pericol de creștere https://www.digi24.r...restere-1018073 Edited by rosix, 22 October 2018 - 15:42. |
#40
Posted 22 October 2018 - 15:51
rosix, on 22 octombrie 2018 - 15:40, said:
Lasa povestile... Ce rost au astfel de articole, Nu e locul sa discutam despre RCA (care e mult prea bland in Romania in opinia mea). |
#41
Posted 22 October 2018 - 15:57
TS030, on 22 octombrie 2018 - 14:54, said:
Bun, si cand toti vor fi nevoiti sa incarce acasa peste noapte, la servici cand muncesc, la supermarket cand fac cumparaturile - cum va fi? Iti suna a ceva fezabil? |
#42
Posted 22 October 2018 - 16:11
alexpet, on 22 octombrie 2018 - 15:36, said:
exact....cand vorbesti de eficienta te legi de la ce se intampla incepand cu prima lopata de carbune care produce electricitatea consumata de un motor electric, nu la faptul ca motorul electric are eficienta de aproape 100%....te-am uimit? vezi ca tovarasii aia care au facut articolul "au uitat" sa calculeze si poluarea produsa cu extractia, rafinarea, transportul si depozitarea combustibililor fosili ! rosix, on 22 octombrie 2018 - 15:40, said:
Lasa povestile... Ce rost au astfel de articole, evident platite si partizane intr-o presa presupus libera care (se presupune ca) nu linge in fund corporatiile ??? Ia uite: Comisia Europeană vrea modificarea legii RCA. Tarifele la asigurări, în pericol de creștere https://www.digi24.r...restere-1018073 Tu mai faci mult offtopic pe aici cu teoria conspiratiei ? |
#43
Posted 22 October 2018 - 17:06
alexpet, on 22 octombrie 2018 - 15:36, said: exact....cand vorbesti de eficienta te legi de la ce se intampla incepand cu prima lopata de carbune care produce electricitatea consumata de un motor electric, nu la faptul ca motorul electric are eficienta de aproape 100%....te-am uimit? |
#44
Posted 22 October 2018 - 17:13
figo1988
Aici te inseli. Local, randamentul unui motor electric este mai mare decit al unuia termic, insa, daca privesti pe ansamblul lantului de producere a energiei s-ar putea sa-ti vina sa plingi. Energia electrica este produsa si din arderea de combustibili fosili ( nu toate statele au hidro sau eoliana , caci cea nucleara este si mai poluanta pe termen lung, ca sa nu mai spun ca racirea facuta cu apele riurilor cresc temperatura mediului ), la care mai adauga randamentul transportului si punctelor de transformare, pierderile la incarcare si caldura disipata la incarcarea bateriilor. Si ca sa-ti temperez elanul , citeste cam cita energie se consuma ca sa produci acele baterii de acumulatori ( numai metale rare ) si transportul vehiculelor - de multe ori pe mari si oceane si vezi cit consuma si polueaza un motor de vapor - si apoi sustine electricul. Nu iubesc in mod special motorul termic , dar producerea de energie mecanica apelind la resurse situate mai jos pe scara lantului energetic este cea mai rentabila cu cit esti mai aproape de combustibilii fosili. Ceea ce facem noi acum este sa scoatem gazele din ora si sa le mutam in alte zone, ca strutul care daca baga capul in nisip si nu vede lumea inseamna ca nu exista in acceptiunea lui. In opinia mea solutia este transportul in comun, daca s-ar putea gratis si atunci nu am apela la mijloace auto proprii decit in caz exceptional. Asa nu facem decit sa urmam exemplul prost al SUA care nu au aproape de loc in suburban transport in comun si trotuare si ai musai nevoie de masina. |
#45
Posted 22 October 2018 - 17:27
#46
Posted 22 October 2018 - 17:43
Șmecheria este ca cei mai mulți români nu-si permit mașini noi ( alea cu tehnologia lui peste ) . Ei își permit dieseluri vechi si rulate , asa ca este irelevant pentru tzugulan daca a aparut o tehnologie noua diesel ca el nu si-o permite. Problema este ce fac milioanele de romani care au bani doar de tehnologie veche ?
|
|
#48
Posted 22 October 2018 - 17:47
Renunță la masini ce nu și le permit și își cumpără mașini din clase mai mici
Poți sa iei Softpedia la sfaturi cumpărare sa vezi ca majoritate își dorește SC sedanuri mari sau mașini cel puțin din clasa compacta pentru utilizare urbana cu 2-3 ieșiri în exterior pe an. |
#49
Posted 22 October 2018 - 17:59
AdrianHH, on 22 octombrie 2018 - 12:22, said:
Dimineata asta 20 minute bara la bara mi-am dat cu eau-du-diesel in spatele unui Passat din 2010-12 ceva(perfect intretinuta exterior de altfel). |
#50
Posted 22 October 2018 - 18:02
andu2006, on 22 octombrie 2018 - 17:13, said:
Ceea ce facem noi acum este sa scoatem gazele din ora si sa le mutam in alte zone, |
#51
Posted 22 October 2018 - 18:24
JurasikMan, on 22 octombrie 2018 - 17:43, said:
Șmecheria este ca cei mai mulți români nu-si permit mașini noi ( alea cu tehnologia lui peste ) . Ei își permit dieseluri vechi si rulate , asa ca este irelevant pentru tzugulan daca a aparut o tehnologie noua diesel ca el nu si-o permite. Problema este ce fac milioanele de romani care au bani doar de tehnologie veche ? Pai exact asta am spus si eu mai sus. Stiind ca peste 90% din popor e rupt in cur, si abia isi permite o masina normala, ce rost are toata retorica asta a corporatiilor, a presei, a institutiilor europene? Ca nu am ajuns sa ne cumparam masina pe care ne-o dorim, ca am trece cu totii la hibrid de maine. Il doare pe stat in fund de poluare. Totul e facut ca firmele sa vanda mai scump tehnlogie mai noua. Acu 10 ani era 18000 lei un Logan chel. Acum cat e? Edited by rosix, 22 October 2018 - 18:28. |
|
#52
Posted 22 October 2018 - 18:26
Nu mai cumperi nimic. Daca nu iti permiti inseamna ca asta e nivelul.
|
#53
Posted 22 October 2018 - 18:29
#54
Posted 22 October 2018 - 18:30
rosix, on 22 octombrie 2018 - 14:12, said:
.... Industria auto finanteaza cu bani grei guverne corupte, trusturi de presa.. agentii de normare a poluarii... numai sa dea mesajele corecte in piata, care le servesc interesele. In alte tari cum ar fi Suedia, se spune ca guvernul este direct implicat in campania de reducere a noxelor, a poluarii si utilizarea de surse alternative. In ceea ce priveste masinile electrice se stie ca in Suedia a aparut prima sosea ce inlesneste incarcarea din mers. https://www.theguard...opens-in-sweden Un alt exemplu de implicare este sustinerea proiectului de conversie a doua ferry-boat-uri ce fac legatura intre Helsingor (Danemarca) si Helsinborg (Suedia). Cele doua nave sunt ''incarcate electric'' in timpul debarcarii si imbarcarii pasagerilor si autovehiculelor. https://electrek.co/...ic-ferries-abb/ ... Bine, acum nu avem de unde sti daca oficialii respectivi au si interese personale in a sustine firmele ce implementeaza acele tehnologii. Edited by costeld69, 22 October 2018 - 18:37. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users