Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Cumparare masina electrica
Last Updated: May 21 2024 21:37, Started by
bzalex
, Sep 30 2018 11:36
·
43
#199
Posted 16 October 2018 - 16:11
Adica daca o sa creasca numarul vanzarilor de masini electrice oare o sa mai vedem prima de la stat? Sau poate va scadea?
Deci e bun si asteptatul, sa stai sa apara un model mai nou cu un pret mai bun si o autonomie mai mare. Dar poate pierzi prima de la stat, iar timpii de asteptare vor fi din ce in ce mai mari si mai pierzi si anii in care nu e inca aglomeratie mare la prizele de incaracare, iar curentul mai este inca gratis. In fine, eu nu am mai asteptat si sunt convins ca la momentul cand am comandat Leaf-ul a fost cea mai buna alegere dintre ce puteai achizitiona in Romania la acel moment. |
#200
Posted 16 October 2018 - 20:44
Sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea! Sunt curios la iarna cum se comporta bateria.
Vineri sper sa iau si eu masina din reprezentanta, Kia Soul EV. As fi curios sa facem un test la iarna cu ambele masini la -20 grade celsius, sa vedem ce se intampla!? Edited by Crispy23, 16 October 2018 - 20:46. |
#201
Posted 16 October 2018 - 21:32
@Crispy23 Multumesc pentru urari. La fel si tie iti urez. Sunt convins ca ai facut o alegere buna. Cunosc fiabilitatea masinilor Kia, pentru ca detin inca una iar prima a ramas in familie.
Garantia de 7 ani este reala si nu am avut probleme cand a fost ceva de inlocuit. De bucurat, da ma bucur de ea. Chiar e o bucurie sa mergi cu ea. Am strans cam 1300 de km din august pana acum si sunt la fel de incantat ca la inceput. La iarna, cu autonomia nu imi fac prea multe probleme. Merg in general in oras sau exterior maxim 140 km dus-intors si nu sunt dependent de statiile publice de incarcare. |
#204
Posted 16 October 2018 - 23:00
bobalex18, on 16 octombrie 2018 - 22:54, said:
Eu am întrebat în "familie" la Hyundai de kona ev și spuneau că nu știu când îl vor aduce pentru că lista de așteptare este de 1 an la kona. anul viitor sigur. pana atunci, avantaj Leaf (care se pare din teste ca este cam surclasat de varianta mica de Kona, 40kwh). Cea de 64 va rupe cam tot (in universul cat de cat "platibil", nu Tesla) personal insa, ca masina imi place mai mult Leaf-ul. Edited by zeroice, 16 October 2018 - 23:14. |
#205
Posted 17 October 2018 - 05:58
75crdi said: De bucurat, da ma bucur de ea. Chiar e o bucurie sa mergi cu ea. Am strans cam 1300 de km din august pana acum si sunt la fel de incantat ca la inceput. La iarna, cu autonomia nu imi fac prea multe probleme. Merg in general in oras sau exterior maxim 140 km dus-intors si nu sunt dependent de statiile publice de incarcare. Cam ce autonomie ai cu ea? Pe mine ma bate gandul sa imi fac un upgrade la baterie si modulele vechi sa le folosesc la sistemul solar. |
#206
Posted 17 October 2018 - 06:17
Cam 270km mixt, fara autostrada. In oras ceva mai mult, desi sa fiu sincer nu am lasat-o pana acum sa scada mai putin de 19%.
Pe de alta parte nu folosesc modul ECO, dar falosesc exclusiv ePedal (care este super, odata ce te-ai obisnuit cu el nu mai vrei altceva). Cel mai bun consum a fost undeva pana in 11 kw la 100km. Per total, neresetat de cand am luat-o, consumul mediu e de 14.1Kw. |
#207
Posted 17 October 2018 - 06:47
11 KWh/100km... 14.1kWh/100km... Hai ca unitatile de măsură să le punem corect ca și asa e multa confuzie. Edited by ro_explorer, 17 October 2018 - 06:47. |
#208
Posted 17 October 2018 - 08:16
hopa, Dacia Duster Hybrid
https://translate.go...-zf/&edit-text= range electric: 60km Si un test comparativ Leaf, eGolf, BMW i3, Soul EV si Ampera-E https://translate.go...html&edit-text= Bineinteles ca trag subiectiv de eGolf, dar Leaf ii sufla in ceafa, mai ales la pret. Ce zic insa bine este: "one should not forget that the electricity in Germany is largely derived from fossil fuels such as coal or natural gas. E-mobility will only become environmentally friendly if regenerative energy sources dominate the electricity mix" De asemenea info de la Volvo indica faptul ca vor aduce XC40 PHEV in RO incepand de anul viitor. Edited by zeroice, 17 October 2018 - 08:22. |
|
#209
Posted 17 October 2018 - 08:51
#210
Posted 17 October 2018 - 09:12
zeroice, on 17 octombrie 2018 - 08:16, said:
Ala nu e un concept nou. BMW are implementarea asta pe masini de serie. Mini-ul meu are exact tehnologia aia in el (puntea fata actionata cu motor termicprin transmisie automata cu convertizor de cuplu si puntea spate, electrica, complet independenta).
Edited by ro_explorer, 17 October 2018 - 09:13. |
#211
Posted 17 October 2018 - 11:09
cata, on 17 octombrie 2018 - 08:51, said: Posibil sa fie si prin Romania. Am vazut un Duster acum 2 zile in Corbeanca, banuiesc ca era ceva electric pentru ca nu am vazut toba si ca a plecat de pe loc ca o ,,racheta,,, plus ca avea numere de AG probe |
#212
Posted 17 October 2018 - 11:25
ro_explorer, on 17 octombrie 2018 - 09:12, said:
Ala nu e un concept nou. BMW are implementarea asta pe masini de serie. Mini-ul meu are exact tehnologia aia in el (puntea fata actionata cu motor termicprin transmisie automata cu convertizor de cuplu si puntea spate, electrica, complet independenta). noutatea consta in faptul ca este de fapt un "add-on" pentru orice masina obisnuita cu motor termic dispus longitudinal, indiferent de platforma. in cazul asta, l-au testat pe un Duster de serie obisnuit, cu volan pe dreapta, import India. |
#214
Posted 17 October 2018 - 11:44
#215
Posted 17 October 2018 - 12:26
Sursa este "common sense". Un motor electric de vreo 60-80 CP cu un set de baterii (li-ion) care sa ii asigure vreo 60 km autonomie, plus modificările computerului de bord și a acționarii cutiei de viteze, plus circuitul de încărcare, luate ca dispozitiv separat ca add-on, costa cca 6000-10000 euro.
La mașinile phev dacă te uiți la diferența de preț fata de suratele fără partea electrica vezi ca e vorba de vreo 3000 - 4000 euro, dar acolo se absoarbe o parte din preț în dotările extra ale mașinii. |
#216
Posted 17 October 2018 - 14:26
Problema mare pe care o va avea Dacia este faptul că este poziționată ca o mașină low cost. Poate pe Duster care a început să se apropie de pragul inferior al mașinilor care nu sunt low cost vor pune și motorizare hibridă. Pentru restul au anunțat că vor recurge la motorizări pe gpl pentru a putea îndeplini viitoarele norme de emisii.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users