Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Cumparare masina electrica
Ultima postare: mai 21 2024 21:37, Inițiat de
bzalex
, sep 30 2018 11:36
·
43
#14276
Publicat: 27 iunie 2022 - 08:17
garett, on 27 iunie 2022 - 08:13, said:
Tu ce crezi? exploatare =/= incarcare/alimentare. https://dexonline.ro...itie/exploatare in alta ordine, niste ne-tastaturisti care nu stau pe softpedia, unii saraki de la bloomberg, https://about.bnef.c...ce-gap-narrows/ Electric vehicles should be cheaper to buy on average than combustion vehicles in about five years, without subsidies luand in calcul cat e la noi ajutorul, cred ca putem adapta pt RO. |
#14277
Publicat: 27 iunie 2022 - 08:19
garett, on 27 iunie 2022 - 08:13, said:
Doh, ZOE se bagă în priză pentru minim o oră, la X3 se face refill în 5 minute! Tu ce crezi? Inca o data: vorbim despre o a doua masina, de oras. Deci nici nu are sens comparatia. Iar Zoe, masina de oras fiind, se incarca acasa/la supermarket. In timp ce tu iti vezi de treaba ta. Este ca diferenta intre spalatul vaselor de mana sau la masina: dureaza mai putin de mana, dar masina spala singura si nu-ti ocupa tie timp. Nu stiu cum sa explic ca sa fie mai clar si pentru cei care se incapataneaza sa nu inteleaga: iti iei o masina din banii pe care nu-i dai pe benzina si o folosesti in oras, fara sa mai pierzi timpul la benzinarie. Editat de sparkyson, 27 iunie 2022 - 08:21. |
#14278
Publicat: 27 iunie 2022 - 08:25
#14279
Publicat: 27 iunie 2022 - 09:05
wrc2007, on 27 iunie 2022 - 08:17, said: https://about.bnef.c...ce-gap-narrows/ Electric vehicles should be cheaper to buy on average than combustion vehicles in about five years, without subsidies Eu unul abia astept. Însă promisiunea asta o aud de cel puțin 10 ani. Ca scade prețul la baterii (și cică chiar scade însă mașinile tot se scumpesc), ca electricitatea verde e aproape gratis în timp ce mie in ultimii 10 ani factura mi s-a dublat (și la anul mi se dublează iar), etc. Vad zilnic știri despre cât de jos a ajuns prețul la kwh de baterie sau de energie solara însă cumva la mine nu ajunge scăderea asta. Tesla a promis model 3 de baza la 35.000 dolari. Se mai aude ceva de chestia asta sau încă de lucrează la ea? Pe de alta parte sunt convins ca articolul e corect. Nu pentru ca se ieftinesc électricele, ci pentru ca se scumpesc fosilele Un pârlit de Golf 1.5 a ajuns pe la 35ke...La mk8 a crescut cu 50% prețul fata de mk7. În ritmul asta un MK9 mijloc de gama probabil ajunge cât ID3 (44k acum). Editat de KiloW, 27 iunie 2022 - 09:07. |
#14280
Publicat: 27 iunie 2022 - 10:10
KiloW, on 27 iunie 2022 - 09:05, said:
. În ritmul asta un MK9 mijloc de gama probabil ajunge cât ID3 (44k acum). passat deja primeste un usor facelift, dupa care opreste productia, E ultimul model. A4/A6 la fel. probabil cand id3 va deveni cunoscut destul, va inlocui Golf. polo se va opri si el urmand sa apara id1/id2, desi se pare ca VW renunta la modele mici/ieftine. |
#14283
Publicat: 27 iunie 2022 - 12:02
KiloW, on 27 iunie 2022 - 10:16, said:
e US mentality. ei au impins asa sus SUV, soccer moms, d-astea. asta se cere, asta se vinde. doar ca nu va fi inlocuit cu SUV, ci cu alta berlina, doar ca EV. si din motive de marketing se va redenumi. https://www.autoexpr...production-2026 https://www.motortre...ic-future-cars/ |
#14284
Publicat: 27 iunie 2022 - 12:10
KiloW, on 27 iunie 2022 - 09:05, said:
Tesla a promis model 3 de baza la 35.000 dolari. Se mai aude ceva de chestia asta sau încă de lucrează la ea? Editat de kolfleading, 27 iunie 2022 - 12:10. |
|
#14287
Publicat: 27 iunie 2022 - 21:42
Am avut intai Skoda Citigo! Buna masina. Apoi Spring. Intre cele 2, pt mine, Springul a fost mai bun. Portbagaj mult mai mare (la Citigo era ca si inexistent), consum mult mai mic pe incalzire si racire, garda la sol mai mare! Citigoul avea incalzire in parbriz, buna treaba, avand in vedere ca incalzirea te rupea! Sprigul mai avea si medianav, care era ok, roata rezerva (de care nu am avut nevoie, dar era buna sa o stii acolo) si bineinteles pretul! La citigo mi-a venit un mail pt rechemare ca au constatat ei ca unele baterii se descarca de aiurea si sa-i faca resoftare. Eu nu am patit asa ceva. I-am sunat si m-au programat peste vreo 40 de zile in mijlocul lunii august si mi-au si zis ca trebuie sa duc masina de dimineata si sa o las 1, eventual 2 zile. Nu masina la schimb. Adica sa o duc si sa plec cu taxiul sau cu RATB-ul! Le-am zis ca nu-mi convine ziua ca sunt in concediu si mi-au spus sa revin. N-am mai revenit ca imi era si putin frica sa nu-mi face ceva nasol la ea, ca mergea bine si, intre timp am si vandut-o!
Cu springul asta iarna, pe un frig naprasnic, m-am dus la Kaufland sa o incarc. Incarca de ziceai ca e la AC. Am stat 2si1/2 ore sa o incarc de la 25% la 95%. Intrasera uberistii in trpidatii, ca asteptau dupa mine! Ei veneau in fiecare zi sa incarce, uneori si de 2 ori pe zi si aveau pretentia ca eu sa plec, sa-i las pe ei. A fost si ultima data cand l-am incarcat la CCS. Atunci m-am hotarat sa trec la un nivel superior. Oricum la fosila nu m-as mai intoarce nici daca mi-ai da una cadou! Acum de vreo 10 zile am trecut la a 3 a masina electrica. Tesla model 3 Standard range, 60kw. Alta viata. Zici ca ai trait degeaba pana acum (gluma)! Altceva! Ce m-a determinat sa trec la tesla si nu la alt model de la alta firma: in primul rand nu are revizii obligatorii! Ideea ca trebuie sa o duci la revizie dimineata sa o lasi acolo si tu sa-ti iei o zi de concediu sau sa te descurci cu transportul la servici si ei sa-ti umfle nota de plata cu aiureli, ca nu au ce sa faca la ea, ma scoate din sarite! La tesla le fac online, alta viata. Reteaua de superchergere e trasnet la Tesla (prin Europa, cel putin), incarci fara card, fara batai de cap, la restul stai cu portofelul plin de carduri si te rogi sa prinzi un incarcator liber! Am fost de 3 ori la Promenada sa incarc, o singura data le-am prins pe toate 6 ocupate dar in 5 minute s-a eliberat una. Masina cand ii spui ca mergi sa incarci incepe se preconditioneze bateria ca sa incarci optim. Am vazut si eu cum incarca cu 158 kw, a mea! De autopilot, ce sa mai zic, mergi pe autostrada cu mana pe volan, fara sa faci nimic. La inceput cam strangi din buci la viraje ca nu prea iti vine sa te dai pe mana ei, dar ia curbele impecabil. Ce lane assist la Citigo, care te balanganea dintr-o parte in alta pana nu mai vedea linia si se ducea in balarii. Era bun doar prima data, daca, sa zic, intoarceai capul si fara sa vrei trageai si de volan. In rest nu te bazai pe el. La spring nici nu mai avea asa ceva! Avea franarea de urgenta, care era buna. Fișiere atașateEditat de dorel232004, 27 iunie 2022 - 21:47. |
#14289
Publicat: 27 iunie 2022 - 22:11
Multumesc! 35000 euro cu totul adica si cu 2 rable cumparate de mine!
De atunci, de cand m-am inscris, a mai crescut cu 5000 euro! Am facut primul drum afara din oras, sambata, la casa de vacanta, cam 370 km, am ajuns cu 50%, ca e in urcare, acolo am incarcat-o cu 10%, ca nu stiam ce o fi la intoarcere si am ajuns cu 20%. Deci puteam sa merg fara incarcare! Si la intoarcere, pe autostrada m-am trezit la un moment dat ca mergeam si cu 160 km/h. Pe autopilot mergea cu 130km/h. Cu Springul o incarcam de 2 ori pe drum, ca nu puteam sa ma intorc in aceeasi zi, cu incarcare la casnic! Ce mi-a mai placut la Tesla: are de toate din prima, nu incepe ca la altii, de la si cand incepi sa alegi si una si alta ajungi sa dublezi valoarea! Ce mai m-a impresionat la Tesla: cand am ajuns la destinatie era fanul crescut peste metru si teren in panta. Nu vedeam nimic in fata, noroc ca stiam drumul. Mai cu toate masinile am patinat pe panta aia, asta nici nu a carait, a urcat fara probleme! Editat de dorel232004, 27 iunie 2022 - 22:11. |
|
#14292
Publicat: 28 iunie 2022 - 00:50
Multumesc!
Ce e interesant la Tesla fata de alte masini; nu trebuie ai ai telecomanda si pornitul masinii e f simplu. Deci ai aplicatia pe telefon, ca nu cred ca e cineva in zilele astea sa umble fara telefon, cand te apropii de masina te simte si cand apesi clante se deschide usa. Intri in masina, calci frana si bagi maneta de la bord intr-o pozitie, depinde in ce directie vrei sa pleci, in fata sau in spate. Si gata! Nu telecomanda, nu butoane sa apesi sau chei sa rotesti! Cand pleci, la fel, apesi un buton din capatul respectivei manete, ca sa o bagi in parcare si ai iesit. Se armeaza singura! Sa vezi cand o incarci la supercharger cum e: iei pistolul de incarcat si te apropii cu el de gura de incarcare, apesi un buton de pe el si se deschide usita care acopera gura de incarcare si infigi pistolul in ea. Cand termini scoti pistolul si usita coboara singura. Deci nu manete sa deblochezi gura de incarcare sau sa scoti tot felul de capacele, pe care noaptea nici nu vezi sa le pui la loc. Ce mai, altceva! Dai un ban dar merita! Are o stabilitate fantastica, zici ca se lipeste de sosea! Portbagaj mare, are si in fata, ce mai, sunt f incantat de ea! Editat de dorel232004, 28 iunie 2022 - 00:45. |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 2
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi