Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
omologare 4 locuri in cabina camion
Last Updated: Sep 14 2018 12:05, Started by
searchman
, Aug 23 2018 10:51
·
0
#37
Posted 24 August 2018 - 11:25
#38
Posted 24 August 2018 - 11:28
#pimi - ultima propunere depaseste bugetul alocat iar un model asemanator la un pret rezonabil nu am gasit. trebuie obligatoriu sa fie duba izoterma deoarece consider cea mai costisitoare si consumatoare de efort operatiune ar fi izolarea ei. in plus nu cred ca reusesc sa igramadesc 2 paturi fixe si o cabina de dus plus wc in 4 m.
|
#39
Posted 24 August 2018 - 11:31
nu mai foloseste nimeni generatoare oameni buni....sunt panouri solare care iti rezolva problema
pt incalzire exista echipamente auxiliare dedicate gen siroco webasto etc. nu vreau sa te speriu dar nu ai nici cea mai mica sansa la bugetul de 7 mii sunt costuri care se vor aduna si vei depasi aceasta suma . pe luton van ai un pat dublu deasupra cabinei iti mai ramane sa plasezi unu Edited by pimi, 24 August 2018 - 11:35. |
#40
Posted 24 August 2018 - 11:44
daca trag prima linie de buget real, care sper sa fie cam 80% din cel final, si depasesc 7.000 euro cred ca voi renunta.
sunt 2 considerente: orice i-as face tot va fi un camion de 20 de ani cu o rulota in spate si pentru 2 iesiri de durata pe an (cate 2 poate 3 saptamani) plus 5-6 week-end prelungit este o investitie mult prea mare. am studiat si problema Luton Van insa nici macar eu nu prea ma simt in largul meu intr-o lada cu 50 cm pana la capac (restul familiei nici atat). in camoper am vazut ca nivelul patului suspendat coboara mult ai cred ca min 1 m astfel incat daca tre ridici in sezut sa nu atingi plafonul . |
#41
Posted 24 August 2018 - 12:36
Unde dracu visezi sa gasesti camion in stare acceptabila la 7000 euroi? Aproape 2000 te costa doar un set de cauciucuri ieftine.
|
#42
Posted 24 August 2018 - 13:13
pe olyx sau pe Germania ....ca nu mai e rozi nici colo-sa.
|
#43
Posted 25 August 2018 - 07:37
Ai de PLM.
Omule am incercat destui sa-ti dam sfaturi dar daca nu esti convins ca tu detii adevarul absolut atunci nu are rost sa mai postam |
#44
Posted 25 August 2018 - 07:39
camionul este cea mai nefericita alegere.
detarata? da, poate fi luata in considerare |
#45
Posted 27 August 2018 - 08:51
raman la convingerea precum ca daca nu aveam o problema legata de existenta a 4 locuri omologate in cabina proiectul era unul realizabil si in acel buget .
cum toate raspunsurile primite infirma posibilitatea omologarii acelor scaune la un cost rezonabil, costurile foarte mari atata cu achizitia cat si cu intretinerea unui camion 7.5to - la recomandarea colegilor de pe forum, iar un cub de 4m pus pe pe o utilitara 3.5to cu 5-6 locuri nu o consider o varianta agreabila (dimensiunea spatiului in cub dar si a celui pt al doilea rand de scaune total insuficient pt 4 pers si toaleta) imi raman 2 variante: renunt (si cumpar o rulota clasica) sau poate un microbuz 15+1 sau asemanator de la care sa pastrez al doilea rand de scaune (eventual sa il inlocuiesc cu o canapea omologata cu centuri care se transforma in pat ca in cazul autorulotelor). pt a doua varianta este forte putin probabil sa ma incadrez in buget deci ii dau sanse reduse de realizare. |
#46
Posted 27 August 2018 - 09:24
Eu cred că pierdem timpul cu tine.
Deci o doka de 3.5 t cu 6 locuri in cabina și 9 mp de caroserie cub pe ea e prea mica dar un furgon de 16 locuri mult mai mic îți ajunge. Nu ai nici o Pb cu omologarea în camion a locurilor pt că ți-am arătat camioane cu 7 locuri din fabrica. Problema ta de fapt tine de aria medicala a forumului. |
|
#47
Posted 27 August 2018 - 09:58
afirmatiile tale inepte ma lasa rece. doar atat te duce capul ...
am un vecin care a primit de la firma un VW T6 doka si l-am testat. am mai vazut si Sprinter si Iveco. nu au niste scaune standard ci o bancheta ordinara cu o distanta foarte mica fata de scaunul din fata. daca instalez acolo cele doua scaune auto pt copiii mei o sa le strivesc picioarele. nicio sansa sa calatoreasca 5.000 km in aceste conditii. cel mai mare cub pe care l-a vazut instalat pe o doka este de 4m . am facut zeci de incercari cum as putea monta 2 paturi si wc si bucatarie in acel spatiu si nu am reusit. de fapt nu au reusit inginerii proiectanti ai firmelor care construiesc rulote sa se incadreze in aceasta suprafata. in plus in cub inaltimea nu este suficienta pt amplasarea unor paturi suprapuse care farta sa te lovesti cu capul de plafon cand te ridici pt ca inaltimea este in jur de 2,25 la majoritatea lor. un ex., de microbuz cu potential este: https://www.olx.ro/o...html#a83ba77623 . Edited by searchman, 27 August 2018 - 10:21. |
#48
Posted 27 August 2018 - 12:26
Microbusul e mult mai aproape decat camionul, plus ca trebuie doar mobilat. Dar nu unul ca ala, care cred ca si-a trait viata, a fost forjat destul in cei 16 ani, ca doar nu e al unei batrane ce l-a tinut in garaj si mergea cu el doar duminica la biserica. Vorbesti de drumuri de 5000km. Trebuie sa fi iresponsabil sa pleci cu asa ceva mai departe de 50km de casa. De ce crezi ca-l vinde cu 2500€?
|
#49
Posted 27 August 2018 - 12:34
Eu sint curios cum au primit pina acum ITP-ul daca au 6 scaune lipsa.
Sau poate ca asta o fi motivul pentru care-l vinde ? Ca sau mai schimbat lucrurile si nu mai pot lua ITP-ul daca nu monteaza si scaunele lipsa ? |
#50
Posted 27 August 2018 - 13:08
Cum ai calculat ca sunt scaune lipsa? Pe la mine da cu plus, 27 e mai mult decat 21. N-am auzit ca la itp sa numere scaunele, daca sunt mai putine, sa te.respinga. Buba e atunci cand ai prea multe. Multi au scos scaunele din spate, sa aiba loc pt bagaje. Cand aveam Damasul, scoteam si bagam des ultima bancheta, in functie de nevoile de moment, dura doua minute, 4 surube si o cheie de 10.
|
#51
Posted 27 August 2018 - 14:01
acel anunt era pt exemplificare insa nici nu poti merge prea sus cu costul de achizitie pt ca altfel, dupa conversia facuta, te apropii de pretul unei autorulote construite de ingineri in fabrica.
legat de izolarea lui in comparatie cu un van aparerile sunt impartite. la van este mai simplu de izolat fiind numai tabla insa ai o problema cu omologarea geamurilor pe care le tai in caroserie iar la microbuz este complicat de izolat in spatele geamurilor pe care le vrei opturate. |
|
#52
Posted 27 August 2018 - 15:41
Nu cred ca-i atat de simpla omologarea unei autorulote.
Se presupune ca acolo stau oameni, dorm, beau cafea. Iar asta se va intampla si in timpil calatoriei, indiferent cat s-ar jura pe rosu proprietarul. Asta presupune borme de siguranta. Daca-i cade dulapul in cap? daca fuge scaunul? Daca, daca. Inginerul nu semneaza ca primarul. |
#53
Posted 27 August 2018 - 16:01
in urma "incurajarilor" primite cred ca cel mai oportun ar fi sa ma las pagubas....
|
#54
Posted 27 August 2018 - 16:19
OPEDI, on 27 august 2018 - 15:41, said:
Nu cred ca-i atat de simpla omologarea unei autorulote. Se presupune ca acolo stau oameni, dorm, beau cafea. Iar asta se va intampla si in timpil calatoriei, indiferent cat s-ar jura pe rosu proprietarul. Asta presupune borme de siguranta. Daca-i cade dulapul in cap? daca fuge scaunul? Daca, daca. Inginerul nu semneaza ca primarul. Pe scurt,, ai 2 locuri in certificat, iei 2 oameni in cabina si 0 in spatiul amenajat pt dormit. Acum, daca cineva totusi calatoreste in spatiul de locuit, o face pe raspunderea lui, adica, in caz de ceva, nu raspunde proiectantul, inginerul, samd, ca vb aia, ce ai cautat acolo? @initiator:nu cred ca poti sa faci dintrun microbuz un adevarat campingvar, pt ca dupa cum zici, nu ai buget. Dar, daca nu ai pretentii prea mori, poti sa amenajezi strictul necesar:4 paturi, o minibucatarie si aia e. daca insa ai pretentii mai mari, fara suparare, astea costa (spun fara rautate). Un prieten de al meu a dat pe un campingcar 17000 € si tot a mai mesterit ceva la el. Asta e. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users