Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...
 Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...
 Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio
 Un nou pericol pt batrani

Ar trebui sa vindem imobiliarele ...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik
 

omologare 4 locuri in cabina camion

- - - - -
  • Please log in to reply
72 replies to this topic

#37
OPEDI

OPEDI

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,729
  • Înscris: 16.11.2017

View Postpimi, on 24 august 2018 - 11:16, said:

asa cum e asta
12.000
Camoinul costa doua

#38
searchman

searchman

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 711
  • Înscris: 08.01.2007
#pimi - ultima propunere depaseste bugetul alocat iar un model asemanator la un pret rezonabil nu am gasit. trebuie obligatoriu sa fie duba izoterma deoarece consider cea mai costisitoare si consumatoare de efort operatiune ar fi izolarea ei. in plus nu cred ca reusesc sa igramadesc 2 paturi fixe si o cabina de dus plus wc in 4 m.

#39
pimi

pimi

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,771
  • Înscris: 15.01.2007
nu mai foloseste nimeni generatoare oameni buni....sunt panouri solare care iti rezolva problema
pt incalzire exista echipamente auxiliare dedicate gen siroco webasto etc.
nu vreau sa te speriu dar nu ai nici cea mai mica sansa la bugetul de 7 mii  sunt costuri care se vor aduna si vei depasi aceasta suma .
pe luton van ai un pat dublu deasupra cabinei iti mai ramane sa plasezi unu

Edited by pimi, 24 August 2018 - 11:35.


#40
searchman

searchman

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 711
  • Înscris: 08.01.2007
daca trag prima linie de buget real, care sper sa fie cam 80% din cel final, si depasesc 7.000 euro cred ca voi renunta.
sunt 2 considerente: orice i-as face tot va fi un camion de 20 de ani cu o rulota in spate si pentru 2 iesiri de durata pe an (cate 2 poate 3 saptamani) plus 5-6 week-end prelungit este o investitie mult prea mare.

am studiat si problema Luton Van insa nici macar eu nu prea ma simt in largul meu intr-o lada cu 50 cm pana la capac (restul familiei nici atat). in camoper am vazut ca nivelul patului suspendat coboara mult ai cred ca min 1 m astfel incat daca tre ridici in sezut sa nu atingi plafonul .

#41
rumegus

rumegus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,349
  • Înscris: 03.04.2011
Unde dracu visezi sa gasesti camion in stare acceptabila la 7000 euroi? Aproape 2000 te costa doar un set de cauciucuri ieftine.

#42
searchman

searchman

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 711
  • Înscris: 08.01.2007
pe olyx sau pe Germania ....ca nu mai e rozi nici colo-sa.

#43
Nytro84

Nytro84

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,635
  • Înscris: 07.07.2016
Ai de PLM.
Omule am incercat destui sa-ti dam sfaturi dar daca nu esti convins ca tu detii adevarul absolut atunci nu are rost sa mai postam

#44
OPEDI

OPEDI

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,729
  • Înscris: 16.11.2017
camionul este cea mai nefericita alegere.
detarata? da, poate fi luata in considerare

#45
searchman

searchman

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 711
  • Înscris: 08.01.2007
raman la convingerea precum ca daca nu aveam o problema legata de existenta a 4 locuri omologate in cabina proiectul era unul realizabil si in acel buget .
cum toate raspunsurile primite infirma posibilitatea omologarii acelor scaune la un cost rezonabil, costurile foarte mari atata cu achizitia cat si cu intretinerea unui camion 7.5to - la recomandarea colegilor de pe forum, iar un cub de 4m pus pe pe o utilitara 3.5to cu 5-6 locuri nu o consider o varianta agreabila (dimensiunea spatiului in cub dar si a celui pt al doilea rand de scaune total insuficient pt 4 pers si toaleta) imi raman 2 variante: renunt (si cumpar o rulota clasica) sau poate un microbuz 15+1 sau asemanator de la care sa pastrez al doilea rand de scaune (eventual sa il inlocuiesc cu o canapea omologata cu centuri care se transforma in pat ca in cazul autorulotelor). pt a doua varianta este forte putin probabil sa ma incadrez in buget deci ii dau sanse reduse de realizare.

#46
pimi

pimi

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,771
  • Înscris: 15.01.2007
Eu cred că pierdem timpul cu tine.
Deci o doka  de 3.5 t cu 6 locuri in cabina și 9 mp de caroserie cub pe ea e prea mica dar un furgon de 16 locuri mult mai mic îți ajunge.
Nu ai nici o Pb cu omologarea în camion a locurilor pt că ți-am arătat camioane cu 7 locuri din fabrica.
Problema ta de fapt tine de aria medicala a forumului.

#47
searchman

searchman

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 711
  • Înscris: 08.01.2007
afirmatiile tale inepte ma lasa rece. doar atat te duce capul ...
am un vecin care a primit de la firma un VW T6 doka si l-am testat. am mai vazut si Sprinter si Iveco. nu au niste scaune standard ci o bancheta ordinara cu o distanta foarte mica fata de scaunul din fata. daca instalez acolo cele doua scaune auto pt copiii mei o sa le strivesc picioarele. nicio sansa sa calatoreasca 5.000 km in aceste conditii.
cel mai mare cub pe care l-a vazut instalat pe o doka este de 4m . am facut zeci de incercari cum as putea monta 2 paturi si wc si bucatarie in acel spatiu si nu am reusit. de fapt nu au reusit inginerii proiectanti ai firmelor care construiesc rulote sa se incadreze in aceasta suprafata. in plus in cub inaltimea nu este suficienta pt amplasarea unor paturi suprapuse care farta sa te lovesti cu capul de plafon cand te ridici pt ca inaltimea este in jur de 2,25 la majoritatea lor.

un ex., de microbuz cu potential este: https://www.olx.ro/o...html#a83ba77623 .

Edited by searchman, 27 August 2018 - 10:21.


#48
rumegus

rumegus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,349
  • Înscris: 03.04.2011
Microbusul e mult mai aproape decat camionul, plus ca trebuie doar mobilat. Dar nu unul ca ala, care cred ca si-a trait viata, a fost forjat destul in cei 16 ani, ca doar nu e al unei batrane ce l-a tinut in garaj si mergea cu el doar duminica la biserica. Vorbesti de drumuri de 5000km. Trebuie sa fi iresponsabil sa pleci cu asa ceva mai departe de 50km de casa. De ce crezi ca-l vinde cu 2500€?

#49
florin71_skoda

florin71_skoda

    Guru Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 18,070
  • Înscris: 02.01.2008
Eu sint curios cum au primit pina acum ITP-ul daca au 6 scaune lipsa.
Sau poate ca asta o fi motivul pentru care-l vinde ? Ca sau mai schimbat lucrurile si nu mai pot lua ITP-ul daca nu monteaza si scaunele lipsa ?

#50
rumegus

rumegus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,349
  • Înscris: 03.04.2011
Cum ai calculat ca sunt scaune lipsa? Pe la mine da cu plus, 27 e mai mult decat 21. N-am auzit ca la itp sa numere scaunele, daca sunt mai putine, sa te.respinga. Buba e atunci cand ai prea multe. Multi au scos scaunele din spate, sa aiba loc pt bagaje. Cand aveam Damasul, scoteam si bagam des ultima bancheta, in functie de nevoile de moment, dura doua minute, 4 surube si o cheie de 10.

#51
searchman

searchman

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 711
  • Înscris: 08.01.2007
acel anunt era pt exemplificare insa nici nu poti merge prea sus cu costul de achizitie pt ca altfel, dupa conversia facuta, te apropii de pretul unei autorulote construite de ingineri in fabrica.
legat de izolarea lui in comparatie cu un van aparerile sunt impartite. la van este mai simplu de izolat fiind numai tabla insa ai o problema cu omologarea geamurilor pe care le tai in caroserie iar la microbuz este complicat de izolat in spatele geamurilor pe care le vrei opturate.

#52
OPEDI

OPEDI

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,729
  • Înscris: 16.11.2017
Nu cred ca-i atat de simpla omologarea unei autorulote.
Se presupune ca acolo stau oameni, dorm, beau cafea.
Iar asta se va intampla si in timpil calatoriei, indiferent cat s-ar jura pe rosu proprietarul.
Asta presupune borme de siguranta.
Daca-i cade dulapul in cap?
daca fuge scaunul?
Daca, daca.
Inginerul nu semneaza ca primarul.

#53
searchman

searchman

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 711
  • Înscris: 08.01.2007
in urma "incurajarilor" primite cred ca cel mai oportun ar fi sa ma las pagubas....

#54
petit_christian

petit_christian

    Homo mirabilis

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,833
  • Înscris: 15.08.2014

View PostOPEDI, on 27 august 2018 - 15:41, said:

Nu cred ca-i atat de simpla omologarea unei autorulote.
Se presupune ca acolo stau oameni, dorm, beau cafea.
Iar asta se va intampla si in timpil calatoriei, indiferent cat s-ar jura pe rosu proprietarul.
Asta presupune borme de siguranta.
Daca-i cade dulapul in cap?
daca fuge scaunul?
Daca, daca.
Inginerul nu semneaza ca primarul.
Nu cunosc legislatia romaneasca, dar in V Europei, unde turismul cu caravanul/camperul este o adevarata industrie, legea interzice expres calatoria in spatiul de locuit al acestor vehicule.
Pe scurt,, ai 2 locuri in certificat, iei 2 oameni in cabina si 0 in spatiul amenajat pt dormit.
Acum, daca cineva totusi calatoreste in spatiul de locuit, o face pe raspunderea lui, adica, in caz de ceva, nu raspunde proiectantul, inginerul, samd, ca vb aia, ce ai cautat acolo?

@initiator:nu cred ca poti sa faci dintrun microbuz un adevarat campingvar, pt ca dupa cum zici, nu ai buget. Dar, daca nu ai pretentii prea mori, poti sa amenajezi strictul necesar:4 paturi, o minibucatarie si aia e. daca insa ai pretentii mai mari, fara suparare, astea costa (spun fara rautate). Un prieten de al meu a dat pe un campingcar  17000 € si tot a mai mesterit ceva la el. Asta e.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate