Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
DPD curier pareri
Last Updated: Mar 17 2024 00:11, Started by
marcos11
, Aug 08 2018 12:30
·
4
#2
Posted 08 August 2018 - 12:38
cu o simpla cautare, mai gaseai 3 topicuri despre ei si serviciile lor
https://forum.softpe...d#entry23280696 https://forum.softpe...d#entry22520037 https://forum.softpe...d#entry22233850 |
#3
Posted 08 August 2018 - 12:42
si noi, teoretic, ce-ar fi trebuit sa facem? how about no...
|
#4
Posted 08 August 2018 - 12:47
Pana acum livrarile de la ei sint primite in termen. O singura data au intarziat la ridicarea unui colet returnat firmei. A explicat soferul cu care am discutat ca titularul de ruta a avut o problema de sanatate in familie si nu i-a lasat toate retururile. L-am inteles nu am facut scandal. In schimb la telefonul dispeceratului mi-au raspuns fara probleme iar operatorul mi-a dat numarul soferului de zona.
|
#5
Posted 08 August 2018 - 13:14
Daca vrei sa te angajezi la ei,nu sunt nici mai buni nici mai rai decat restul.
Daca te intereseaza insa functionarea DPD-ului,gasesti pe forum alte cateva subiecte deschise pe aceasta tema.Eu mi-aduca aminte de trei.Poate-s mai multe. |
#6
Posted 08 August 2018 - 15:54
DPD ul din ultimul an cam da rateuri....pe relatia EU -Romania.
|
#7
Posted 08 August 2018 - 17:47
Am avut peste 200 livrari din UK catre Romania cu ei in ultimii 10 ani Nici o problema Daca e sa ma intrebi pe mine, cand vorbesti de calitatea serviciilor unor companii nationale/internationale , conteaza MUUUUUUUUUUUUUUULT si zona geografica in care locuiesti in Romania
|
#8
Posted 08 August 2018 - 21:41
de cca 1-2 luni, au o politica pe care eu nu o inteleg, decat daca are ca scop falimentarea: curierul nu mai are numar de telefon, nu poti sa-l contactezi! te suna printr-un numar de centrala, daca nu esti pe faza, ai ratat! la acel numar, bineinteles ca nu raspunde nimeni! eu am atentionat pe cei de la care mai cumpar diverse, sa nu imi mai trimita cu dpd, ptr la la ploiesti au sediu undeva unde rupi masina..
|
#9
Posted 09 August 2018 - 17:23
Trebuie evitati pentru ca nu sunt seriosi. Fac probleme cu buna stiinta si tind sa-i dau dreptate lui richi_e, cineva doreste sa ii falimenteze.
Agentii nu suna, nu livreaza in termen si uneori trimit inapoi marga la expeditor, chiar si in cazul livrarilor internationale. In ultimii ani au repetat de multe ori aceste "greseli" si nu s-a mai putut lucra cu ei. Nu cred ca mai exista o firma care sa incerce atat de mult sa se sinucida. |
#10
Posted 15 April 2019 - 09:19
Am incheiat de curand contract cu DPD, am inceput sa trimit colete de pe 10 aprilie.
Nu vrea nimeni sa-i falimenteze, se falimenteaza singuri. Nici macar nu vin sa ridice comenzile. Nimeni nu spune nimic, nu poti sa obtii nici un fel de informatii. Este corect ca nu mai au numere de telefon curierii. Suni intoate directiile fara nici un rezultat. Foarte dezamagit! |
|
#11
Posted 27 August 2019 - 13:10
nu comandati de la dechatlon daca sunt produse voluminoase. cei de la dpd nu se sinchisesc sa livreze decat dupa zeci de telefoane si cu mari intarzieri. dezastru.
|
#12
Posted 04 October 2019 - 09:13
Exprerienta mea cu DPD.
Primesc ieri mesaj ca voi primi coletul intre orele 9-17. Stausul comenzii imi spune ca asteapta confirmarea adresei de livrare; nu pot sa cred, e o gluma imi zic. Mai ramanea sa ma intrebe daca sunt sigur ca am banii de ramburs. Spre seara incerc sa iau legatura cu ei; proasta idee, pentru ca de abia azi dimineata am reusit sa-i contactez dupa ce am insista pret de fo' ora. (azi statusul imi indica faptul ca acel colet a fost azi noapte in Bucuresti, iar dimineata la 07.11, la...Buzau). Aflu ca s-a creat nus' ce problema si voi primi coletul luni. bun, zic si de ce nu primesc un mesaj in sensul asta? O brambureala de tot rasu'. Tocmai am sesizat pe cei de la Dedeman (ei sunt furnizorii coletului si cei care si-au alkes firma de curierat) si m-au asigurat ca vor lua in serios aceasta sesizare la modul cum partenerul lor presteaza aceste servicii. Ca se mai intampla intarzieri inteleg, dar sa ceri confirmarea adresei de livrare (printr-un mod ciudat), sa nu anunti clientul ca vei anula livrarea pentru ziua anuntata, mi se pare sinucidere curata cand serviciile de curierat ale altor firme merg ceas. Concluziile le trageti voi, eu doar am sesizat acest incident. |
#13
Posted 04 October 2019 - 12:31
Poate a fost o eticheta rupta/dezlipita si au cerut confirmare...stiu multe cazuri de marfa expediata gresit pe alt continent si nu a murit nimeni...
|
#14
Posted 04 October 2019 - 13:34
Sa ne intelegem. Nu mi-au cerut sa le dau adresa de livrare ci doar sa o confirm pe aia initiala. Asta inseamna ca adresa era perfect lizibila, deci cade varianta dumitale. Bun si daca mi-au cerut asta ce s-a intamplat? Nici pana la ora asta nu m-a contactat nimeni sa-mi zica ceva despre livrare. Ramane pe luni, cred, desi coletul are arrival scan in Galati.
de ce spuneam ca e ciudat modul de a cere confirmare adresa; in mesajul in care eram "amenintat" ca voi promi pe 3 coletul era si o adresa de genul http://i.idpd. Dupa ce accesai adresa aia vedeai cerea de confirmare adresa. Asta insemna ca era musai sa ai conexiune la net. Daca nu am, ce fac, pentru ca la telefonul ala, mi-a trebuit o ora de insistente, cu telefonul pe birou, comutat pe speaker. Foarte ciudat mod de comunicare cu clientii; de respect, nu mai vorbim. Astept sa vad cand si cum voi fi anuntat ca voi primi acel colet. Repet; am intelegere pentru situatiile care cer asa ceva, nu si pentru indolenta si lipsa de comunicare. Edited by iancuMIC, 04 October 2019 - 13:35. |
#15
Posted 17 December 2020 - 01:04
Ce mai proasta firma de curierat posibil. Am asteptat sa-mi aduca un colet vreo 4 zile si nu vroia curierul sa mi-l aduca acasa pe motiv ca nu are timp. M-am lasat pagubas de livrarea lor si am bifat din aplicatia lor ca refuz livrarea si gata.
La refuzul livrarii trebuiau sa aiba nesimtitii si o rubrica in care sa pot scrie si motivul refuzului.. Nu voi mai folosi serviciile lor. |
|
#16
Posted 29 September 2021 - 02:21
Am comandat pt prima data la DPD curier pt ridicare intr-un interval orar specific, insa a venit abia a doua zi. Si atunci cu 2-3 telefoane date. Pana acum am folosit cargus, fancurier, sameday si n-am avut problema asta. Nasol, bine ca eram acasa a doua zi ca altfel nu avea cine sa dea pachetul.
|
#17
Posted 23 October 2022 - 20:46
am livrat ramburs cu mizeria de dpd in septembrie 2022 si de atunci ma rog de ei sa-mi transfere sumele datorate.
e aproape noiembrie si nu pare ca s-ar grabi. oare ii voi mai recupera .. ? |
#18
Posted 08 November 2022 - 12:46
Exista cumva o firmã fantomã care trimite colete ramburs 69.99 lei la DPD ?
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users