Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
De ce tot mai multe mărci feminine de cosmetice au game dedicate bărbaților?
Last Updated: Jul 01 2018 20:05, Started by
Koal
, Jun 22 2018 19:46
·
0
#1
Posted 22 June 2018 - 19:46
Producătorii de cosmetice au impresia că economisesc lansând extensii de brand pentru cât mai multe mărci care inițial adresau publicul feminin.
Cele mai la îndemână exemple: Dove (Unilever), Rexona (Unilever), Nivea (Beiersdorf), 8x4 (Beiersdorf), Malizia (Mirato), chiar și branduri care erau specializate pe produse cosmetice profesionale au primit astfel de extensii de brand: Vichy (L'Oreal), Garnier minerals (Garnier), Yves Saint Laurent, Gerovital (Farmec), și chiar și mărcile private folosite de marile rețele de magazine suferă de aceeași boală, game de produse sub aceeași marcă, cu extensie de brand pentru bărbați. Dar regele nepotrivirilor rămâne marca Fa Men (Schwarzkopf & Henkel) alăturarea celor doi termeni este o cacofonie și în română și în alte limbi latine. [Henkel are mai multe mărci nepotrivite pentru limba română, Silan și Somat fiind două din ele.] -- Deunăzi am dorit să cumpăr un deodorant și am văzut că în zona destinată deodorantelor pentru bărbați s-a așternut doliul, toată zona este neagră sau bleumarin închis, domină deodorantele amintite mai sus, cu nume feminin dar extensie de brand pentru bărbați și ce este și mai supărător este că astea au succes. Cum să fii bărbat și să folosești Dove când Dove a avut zeci de campanii adresate doar femeilor? Cum să folosești Fa Men când și Eminescu dacă ar trăi ar fi împotriva acestui nume? „Voi sunteți urmașii Romei? Niște răi și niște fameni! I-e rușine omenirii să vă zică vouă oameni!” (Mihai Eminescu, Scrisoarea III) Este cert că și cosmeticele astea contribuie la feminizarea bărbatului. -- Principalele dezavantaje ale extensiilor de brand destinate bărbaților: - limitează grafica pe care extensia de brand o poate oferi, este limitat spectrul de culori pe care ambalajul îl va avea, - se creează asocieri neplăcute între numele feminin și targetul masculin al produsului, - în unele cazuri construcțiile onomastice sunt nefericite, - din start este limitat la jumătate targetul unei anumite arome, deși există și arome unisex care ar putea fi lansate cu mai mult succes sub un brand neutru, Eu sper că marile companii vor scoate de la naftalină brandurile la care renunțaseră pentru a dezvolta extensiile de brand actuale. Salut câteva mărci care au rămas fidele publicului masculin: Old Spice - ușor de remarcat între atâtea negrituri, Denim, STR8. Edited by Koal, 22 June 2018 - 19:58. |
#2
Posted 22 June 2018 - 19:51
de metrosexualitate, sau o fi parte din miscarea feminista care vrea egaliate intre barbati si femeii
sper sa nu aibe legatura cu #pinkTax |
#3
Posted 22 June 2018 - 19:51
E vorba doar despre bani.
Edited by pasilla, 22 June 2018 - 19:52. |
#4
Posted 22 June 2018 - 19:52
Koal, on 22 iunie 2018 - 19:46, said:
Salut câteva mărci care au rămas fidele publicului masculin: Old Spice - ușor de remarcat între atâtea negrituri, Adidas, [ https://i.imgur.com/z3y8FQ0.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Koal, on 22 iunie 2018 - 19:46, said:
Cum să fii bărbat și să folosești Dove când Dove a avut zeci de campanii adresate doar femeilor? Cum să folosești Fa Men când și Eminescu dacă ar trăi ar fi împotriva acestui nume? „Voi sunteți urmașii Romei? Niște răi și niște fameni! I-e rușine omenirii să vă zică vouă oameni!” (Mihai Eminescu, Scrisoarea III) Tu esti unul din aia cu cardul drac? Edited by Jammalan-the-Prophet, 22 June 2018 - 19:56. |
#6
Posted 22 June 2018 - 19:54
#7
Posted 22 June 2018 - 19:54
Koal, on 22 iunie 2018 - 19:46, said:
Producătorii de cosmetice au impresia că economisesc lansând extensii de brand pentru cât mai multe mărci care inițial adresau publicul feminin. Este cert că și cosmeticele astea contribuie la feminizarea bărbatului. -- Principalele dezavantaje ale extensiilor de brand destinate bărbaților: - limitează grafica pe care extensia de brand o poate oferi, este limitat spectrul de culori pe care ambalajul îl va avea, - se creează asocieri neplăcute între numele feminin și targetul masculin al produsului, - în unele cazuri construcțiile onomastice sunt nefericite, - din start este limitat la jumătate targetul unei anumite arome, deși există și arome unisex care ar putea fi lansate cu mai mult succes sub un brand neutru, Eu sper că marile companii vor scoate de la naftalină brandurile la care renunțaseră pentru a dezvolta extensiile de brand actuale. Salut câteva mărci care au rămas fidele publicului masculin: Old Spice - ușor de remarcat între atâtea negrituri, Adidas, Denim, STR8. |
#8
Posted 22 June 2018 - 19:55
Pentru ca barbatul modern este cel care foloseste mai multe produse cosmetice decat femeile .
|
#9
Posted 22 June 2018 - 19:55
@MarianG
Este chiar împotriva feminismului, dacă scrii pe un produs „Nivea Man” nu încurajezi o femeie să îl încerce. |
#10
Posted 22 June 2018 - 19:55
Fiindca si barbatilor le trebuie sapun, sampon, gel de dus, deodorant, parfum etc
|
|
#11
Posted 22 June 2018 - 19:56
#12
Posted 22 June 2018 - 19:56
@Pasilla
Este o impresie greșită pe care o au producătorii că economisești bani. Eu cred că nu economisești dacă folosești același nume pentru produse destinate femeilor și produse destinate bărbaților, dimpotrivă creezi problemele enumerate mai sus. |
#13
Posted 22 June 2018 - 19:56
#14
Posted 22 June 2018 - 19:57
@Jammalan-the-Prophet
Acolo este invers, a fost mai întâi o marcă dedicată bărbaților, oricum ai dreptate, am să o șterg de pe listă. |
#15
Posted 22 June 2018 - 19:59
Koal, on 22 iunie 2018 - 19:56, said:
@Pasilla Este o impresie greșită pe care o au producătorii că economisești bani. Eu cred că nu economisești dacă folosești același nume pentru produse destinate femeilor și produse destinate bărbaților, dimpotrivă creezi problemele enumerate mai sus. diegodanny, on 22 iunie 2018 - 19:56, said:
Depinde la ce te referi, nu toti suntem nesimtiti cu femeile Edited by pasilla, 22 June 2018 - 20:00. |
|
#17
Posted 22 June 2018 - 20:02
pasilla, on 22 iunie 2018 - 19:59, said:
Da. Si ca recompensa femela iti face cadou un produs cosmetic, ca doar nu te deplasezi tu sa ti-l cumperi. Iar despre cadouri, noi trebuie sa le luam cadouri nu ele noua ele ne da cadoul in fiecare seara |
#18
Posted 22 June 2018 - 20:04
@feribalint
Am uitat de multe, am vrut să dau doar câteva exemple. Întâmplător am menționat Vichy de la L'Oreal. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users