Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
De ce tot mai multe mărci feminine de cosmetice au game dedicate bărbaților?
Last Updated: Jul 01 2018 20:05, Started by
Koal
, Jun 22 2018 19:46
·
0
#37
Posted 23 June 2018 - 00:35
@jadcomp
Te protejează de transpirație! Reclamele Old Spice au umor englezesc dar un pic cam de culoare. P&G ar putea să îl roage pe Micutzu să schimbe culoarea umorului. |
#38
Posted 23 June 2018 - 05:03
#39
Posted 23 June 2018 - 05:41
Koal, nu stiu cati ani ai si de ce ti-ai creat o parere gresita ca anumite marci erau adresate exclusiv femeilor dar te asigur ca inca inainte de a fi impuscat cizmarul, in shopurile din Romania se gasea deodorant Rexona pentru barbati, cel albastru care avea un miros deosebit si nepotrivit pentru femei care il aveau pe cel roz, cu miros dulceag. Cam la fel era si cu Fa care avea doua deodorante mari si late, unul de dama si unul de barbati. Si la sapunuri aceste doua firme aveau arome diferite pentru cele doua genuri. Iar crema Nivea era universala. 8 x 4 avea "deodorant for men" de cand a intrat pe piata dupa decembrie 1989, era parca maro.
Dar ce-i cu salutul asta al tau: "Salut câteva mărci care au rămas fidele publicului masculin: ......"? Esti cumva un misogin? |
#41
Posted 23 June 2018 - 09:15
Koal, on 22 iunie 2018 - 19:46, said:
Producătorii de cosmetice au impresia că economisesc lansând extensii de brand pentru cât mai multe mărci care inițial adresau publicul feminin. Tehnicianul1970, on 22 iunie 2018 - 20:29, said:
De cand cu "pizdificarea" barbatilor... si producatorii de parfumuri si alte articole cosmetice au inceput sa fabrice si pentru sexul masculin. myshyk, on 22 iunie 2018 - 20:42, said:
Pentru asa- numitele "curve masculine", care se inmultesc pe zi ce trece. Daca ar fi fost vorba de lac de unghii sau rimel, poate era ceva adevar in ce ziceti voi. Dar nu cand vine vorba de parfurm, gel de dus, sampon si alte chestii uzuale. |
#42
Posted 23 June 2018 - 11:23
Ia uite - H&M a lansat colectii de haine pentru homosexuali (din aia) in tari in care diversitatea sexuala este interzisa:
http://www.businessm...soarea-17274278 |
#43
Posted 23 June 2018 - 11:33
#44
Posted 23 June 2018 - 15:03
rosix, on 23 iunie 2018 - 11:23, said:
Ia uite - H&M a lansat colectii de haine pentru homosexuali (din aia) in tari in care diversitatea sexuala este interzisa: http://www.businessm...soarea-17274278 |
#45
Posted 23 June 2018 - 19:14
Cousteau, on 23 iunie 2018 - 05:41, said:
Koal, nu stiu cati ani ai si de ce ti-ai creat o parere gresita ca anumite marci erau adresate exclusiv femeilor dar te asigur ca inca inainte de a fi impuscat cizmarul, in shopurile din Romania se gasea deodorant Rexona pentru barbati, cel albastru care avea un miros deosebit si nepotrivit pentru femei care il aveau pe cel roz, cu miros dulceag. Cam la fel era si cu Fa care avea doua deodorante mari si late, unul de dama si unul de barbati. Si la sapunuri aceste doua firme aveau arome diferite pentru cele doua genuri. Iar crema Nivea era universala. 8 x 4 avea "deodorant for men" de cand a intrat pe piata dupa decembrie 1989, era parca maro. Dar ce-i cu salutul asta al tau: "Salut câteva mărci care au rămas fidele publicului masculin: ......"? Esti cumva un misogin? Arată-mi un ambalaj al săpunurilor Rexona sau Fa din anii 1980 pe care să scrie că erau pentru bărbați. Tocmai asta încerc eu să spun de 3 pagini încoace, că ar fi mai bine ca pe pachete să nu scrie „for men” sau altele asemenea, chiar și în cazul produselor care chiar sunt dedicate doar bărbaților. Doamna care folosea Old Spice alesese marca pentru aroma plăcută pe care o avea, chiar dacă marca a fost poziționată ca una masculină cu ambalaj viu colorat. Pe prima pagină spuneam că introducerea acestei diferențieri face ca anumite produse să se adreseze doar unei jumătăți a pieței, și că paradoxal extensia de brand pentru bărbați restrânge piața pe care o poate avea o aromă, deși pretinde că extinde piața brandului. Și la mine în familie persoanele de sex feminin au folosit arome unisex sau chiar masculine uneori. |
#46
Posted 23 June 2018 - 19:33
criztu, on 23 iunie 2018 - 11:33, said:
faptu ca tu stii ce e aia extensie de brand, imi spune ca esti o persoana foarte feminina. Eu am impresia că dumneata încurci extensiile de păr cu extensiile de brand. Termenul acesta aparține disciplinei marketingului, nu coaforului. Primul exemplu când mă gândesc la o extensie de brand este Adidas. Brandul Adidas a ajuns sinonim cu încălțămintea sport în mai multe limbi, chiar și în română când te pregătești să mergi la alergat încalți adidașii deși aceștia poartă o altă siglă. Ei bine, brandul Adidas are multe extensii de brand, echipament sportiv (tricouri, pantaloni, treninguri, pelerine, alte obiecte de vestimentație), și produse cosmetice. Brandul Ace, inițial folosit pentru un înălbitor cu clor, a primit mai multe extensii de brand și este folosit pentru mai multe produse de curățenie. În general nu este o idee grozavă să folosești același brand pentru mai multe tipuri de produse decât dacă acele produse sunt compatibile, dacă fac parte din aceeași categorie. Spre exemplu nu sunt sigur că o cafea sub marca Marlboro este o idee bună [extensie de brand a Marlboro], deși aș prefera să existe o astfel de cafea și să nu mai existe țigări sub acest brand. |
|
#47
Posted 23 June 2018 - 22:24
#48
Posted 25 June 2018 - 10:30
@tytysor
Doar de șase ori. Acesta este subiectul firului de discuție, de aceasta este folosit de mai multe ori acest termen. |
#49
Posted 25 June 2018 - 11:28
Koal, on 23 iunie 2018 - 19:14, said:
Arată-mi un ambalaj al săpunurilor Rexona sau Fa din anii 1980 pe care să scrie că erau pentru bărbați. Koal, on 23 iunie 2018 - 19:14, said:
Tocmai asta încerc eu să spun de 3 pagini încoace, că ar fi mai bine ca pe pachete să nu scrie „for men” sau altele asemenea, chiar și în cazul produselor care chiar sunt dedicate doar bărbaților. Si in cazul altor produse exista si alte diferente, pe langa miros. De ex. sapun lichid/gel de dus, multe dintre alea pentru femei tind sa faca pielea mai catifelata, pe cand cele de barbati tind sa aiba detergent mai puternic si parfum mai intens.. de ex. gelul dus nivea for men bate la cur multe alte produse de la firme "cu traditie" pentru barbati(eg. adidas, axe, old spice) Koal, on 23 iunie 2018 - 19:14, said:
extensia de brand pentru bărbați restrânge piața 2. nu restrange nimic, nu e neobisnuit ca femeile sa se dea cu produse marketate ca fiind de barbati, si viceversa (mai putin, dar se intampla) E ridicol sa incepi o astfel de discutie cu astfel de branduri de duzina. Daca vrei sa mai inveti una alta, uita-te pe la Houbigant, Guerlain, ba chiar Chanel - ca exemplu mai "nou" (Pour Monsieur 1955 - ring a bell?) ... exista si exemple in care branduri asociate cu barbatii, produc mai nou si pentru femei, de ex Acqua di Parma. Bine, e drept ca discutia nu are nimic de substanta, caci in final e o chestiune de marketing/pozitionare si ca nu opreste nimeni pe nimeni sa cumpere o chestie sau alta chestie in functie strict de preferinte. Edited by Geth_Prime, 25 June 2018 - 11:33. |
#50
Posted 25 June 2018 - 21:44
@Geth_Prime
Dacă inventam eu termenul acesta eram, dacă nu bogat, cel puțin un respectat economist. Vezi te rog: https://en.wikipedia...Brand_extension Sunt pentru definirea unor branduri distincte pentru aromele dedicate bărbaților, tocmai pentru că o persoană care nu este neapărat în targetul acelui produs este mai scuzabilă când folosește un brand în a cărui denumire nu este pomenit targetul. Deci paradoxal renunțarea la extensia de brand (infinit + 1) dedicată bărbaților cred eu că este în favoarea produsului scuzând folosirea lui de alte persoane. -- Da, săpunurile Fa aveau și arome masculine și arome feminine, și erau destul de dure cu murdăria (conținutul bazic caracteristic mai degrabă produselor masculine, pe care l-am menționat și eu și jadcomp și tu), dar nu scria pe ele că sunt pentru bărbați, deci extensia de brand (infinit + 2) nu exista la acel moment. La urma urmei de ce să nu existe și săpunurile Mi (în loc de Fa for men)? Dimpotrivă, am menționat cele mai cunoscute branduri din piață, nu branduri de duzină, dar nici branduri de lux (nu îmi sunt simpatice cele de lux). Edited by Koal, 25 June 2018 - 21:53. |
#51
Posted 28 June 2018 - 02:23
Erau si pe timpul lu" ceașc, cu ambalaj specific, pentru barbati, in general negru sau albastru inchis.
Daca facea sau nu bine la marketing, nu stiu, nu am fost in birourile mahărilor din firma. Edited by crisstonne, 28 June 2018 - 02:25. |
|
#53
Posted 01 July 2018 - 07:35
Mișto chestia asta. Mărcile feminine au și produse pentru bărbați, dar femeile tot parfumuri masculine folosesc.
|
#54
Posted 01 July 2018 - 20:05
@Mazarin
Pentru că este destul de subiectivă chestiunea asta, sunt parfumuri, nu trebuie numite masculine sau feminine. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users