Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...
 probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National
 Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...
 Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...
 

De ce tot mai multe mărci feminine de cosmetice au game dedicate bărbaților?

* - - - - 1 votes
  • Please log in to reply
53 replies to this topic

#37
Koal

Koal

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,969
  • Înscris: 21.08.2008
@jadcomp
Te protejează de transpirație!

Reclamele Old Spice au umor englezesc dar un pic cam de culoare.
P&G ar putea să îl roage pe Micutzu să schimbe culoarea umorului.

#38
rosix

rosix

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,873
  • Înscris: 01.02.2008

 Koal, on 22 iunie 2018 - 21:10, said:

Drogerie Markt cu Balea Ampulenkur nu au nicio rușine.
Ambele firme sunt germane.

Apropo și Vaseline de la Unilever are variantă pentru bărbați.

La asta chiar nu pot sa nu dau like, am ras de m-am cracanat.

Edited by rosix, 23 June 2018 - 05:28.


#39
Cousteau

Cousteau

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,365
  • Înscris: 25.04.2007
Koal, nu stiu cati ani ai si de ce ti-ai creat o parere gresita ca anumite marci erau adresate exclusiv femeilor dar te asigur ca inca inainte de a fi impuscat cizmarul, in shopurile din Romania se gasea deodorant Rexona pentru barbati, cel albastru care avea un miros deosebit si nepotrivit pentru femei care il aveau pe cel roz, cu miros dulceag. Cam la fel era si cu Fa care avea doua deodorante mari si late, unul de dama si unul de barbati. Si la sapunuri aceste doua firme aveau arome diferite pentru cele doua genuri. Iar crema Nivea era universala. 8 x 4 avea "deodorant for men" de cand a intrat pe piata dupa decembrie 1989, era parca maro.

Dar ce-i cu salutul asta al tau: "Salut câteva mărci care au rămas fidele publicului masculin: ......"? Esti cumva un misogin?

#40
rosix

rosix

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,873
  • Înscris: 01.02.2008
"Alege noua prospetime, FA"

#41
misumi82

misumi82

    New Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 12
  • Înscris: 15.06.2018

 Koal, on 22 iunie 2018 - 19:46, said:

Producătorii de cosmetice au impresia că economisesc lansând extensii de brand pentru cât mai multe mărci care inițial adresau publicul feminin.
Nu e adevarat ca s-ar fi adresat doar publicului feminin. Insa si daca ar fi adevarat. nu vad problema, e doar o chestiune de marketing. Caracteristicile produselor si parfumurile (cu anumite exceptii - caci exista si produse unisex) sunt oarecum diferite.

 Tehnicianul1970, on 22 iunie 2018 - 20:29, said:

De cand cu "pizdificarea" barbatilor... si producatorii de parfumuri si alte articole cosmetice au inceput sa fabrice si pentru sexul masculin.

 myshyk, on 22 iunie 2018 - 20:42, said:

Pentru asa- numitele "curve masculine", care se inmultesc pe zi ce  trece.Posted Image Posted Image
Ideea asta e o mare prostie, cosmetice pentru barbati exista de sute de ani. De fapt, primele parfumuri, se adresau regalitatii, fara deosebire de sex.

Daca ar fi fost vorba de lac de unghii sau rimel, poate era ceva adevar in ce ziceti voi. Dar nu cand vine vorba de parfurm, gel de dus, sampon si alte chestii uzuale.

#42
rosix

rosix

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,873
  • Înscris: 01.02.2008
Ia uite - H&M a lansat colectii de haine pentru homosexuali (din aia) in tari in care diversitatea sexuala este interzisa:

http://www.businessm...soarea-17274278

#43
criztu

criztu

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,298
  • Înscris: 03.09.2002

 Koal, on 22 iunie 2018 - 19:46, said:

Principalele dezavantaje ale extensiilor de brand destinate bărbaților:

faptu ca tu stii ce e aia extensie de brand, imi spune ca esti o persoana foarte feminina.

#44
misumi82

misumi82

    New Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 12
  • Înscris: 15.06.2018

 rosix, on 23 iunie 2018 - 11:23, said:

Ia uite - H&M a lansat colectii de haine pentru homosexuali (din aia) in tari in care diversitatea sexuala este interzisa:

http://www.businessm...soarea-17274278
Mai citeste o data articolul, ai inteles gresit. Nu au lansat nimic acolo.

#45
Koal

Koal

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,969
  • Înscris: 21.08.2008

 Cousteau, on 23 iunie 2018 - 05:41, said:

Koal, nu stiu cati ani ai si de ce ti-ai creat o parere gresita ca anumite marci erau adresate exclusiv femeilor dar te asigur ca inca inainte de a fi impuscat cizmarul, in shopurile din Romania se gasea deodorant Rexona pentru barbati, cel albastru care avea un miros deosebit si nepotrivit pentru femei care il aveau pe cel roz, cu miros dulceag. Cam la fel era si cu Fa care avea doua deodorante mari si late, unul de dama si unul de barbati. Si la sapunuri aceste doua firme aveau arome diferite pentru cele doua genuri. Iar crema Nivea era universala. 8 x 4 avea "deodorant for men" de cand a intrat pe piata dupa decembrie 1989, era parca maro.

Dar ce-i cu salutul asta al tau: "Salut câteva mărci care au rămas fidele publicului masculin: ......"? Esti cumva un misogin?

Arată-mi un ambalaj al săpunurilor Rexona sau Fa din anii 1980 pe care să scrie că erau pentru bărbați.

Tocmai asta încerc eu să spun de 3 pagini încoace, că ar fi mai bine ca pe pachete să nu scrie „for men” sau altele asemenea, chiar și în cazul produselor care chiar sunt dedicate doar bărbaților.

Doamna care folosea Old Spice alesese marca pentru aroma plăcută pe care o avea, chiar dacă marca a fost poziționată ca una masculină cu ambalaj viu colorat.

Pe prima pagină spuneam că introducerea acestei diferențieri face ca anumite produse să se adreseze doar unei jumătăți a pieței, și că paradoxal extensia de brand pentru bărbați restrânge piața pe care o poate avea o aromă, deși pretinde că extinde piața brandului.

Și la mine în familie persoanele de sex feminin au folosit arome unisex sau chiar masculine uneori.

#46
Koal

Koal

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,969
  • Înscris: 21.08.2008

 criztu, on 23 iunie 2018 - 11:33, said:

faptu ca tu stii ce e aia extensie de brand, imi spune ca esti o persoana foarte feminina.

Eu am impresia că dumneata încurci extensiile de păr cu extensiile de brand.
Termenul acesta aparține disciplinei marketingului, nu coaforului.

Primul exemplu când mă gândesc la o extensie de brand este Adidas.
Brandul Adidas a ajuns sinonim cu încălțămintea sport în mai multe limbi,
chiar și în română când te pregătești să mergi la alergat încalți adidașii deși aceștia poartă o altă siglă.

Ei bine, brandul Adidas are multe extensii de brand, echipament sportiv (tricouri, pantaloni, treninguri, pelerine, alte obiecte de vestimentație), și produse cosmetice.

Brandul Ace, inițial folosit pentru un înălbitor cu clor, a primit mai multe extensii de brand și este folosit pentru mai multe produse de curățenie.

În general nu este o idee grozavă să folosești același brand pentru mai multe tipuri de produse decât dacă acele produse sunt compatibile, dacă fac parte din aceeași categorie. Spre exemplu nu sunt sigur că o cafea sub marca Marlboro este o idee bună [extensie de brand a Marlboro], deși aș prefera să existe o astfel de cafea și să nu mai existe țigări sub acest brand.

#47
tytysor

tytysor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,450
  • Înscris: 02.09.2006

 criztu, on 23 iunie 2018 - 11:33, said:

faptu ca tu stii ce e aia extensie de brand, imi spune ca esti o persoana foarte feminina.
io cred ca-i place la nebunie cum suna, a repetat de un infinit de ori in primul post!

Edited by tytysor, 23 June 2018 - 22:28.


#48
Koal

Koal

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,969
  • Înscris: 21.08.2008
@tytysor
Doar de șase ori.
Acesta este subiectul firului de discuție, de aceasta este folosit de mai multe ori acest termen.

#49
Geth_Prime

Geth_Prime

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 72
  • Înscris: 23.06.2018

 Koal, on 23 iunie 2018 - 19:14, said:

Arată-mi un ambalaj al săpunurilor Rexona sau Fa din anii 1980 pe care să scrie că erau pentru bărbați.
Mai intai arata-ne tu unul pe care scrie ca erau pentru femei.

 Koal, on 23 iunie 2018 - 19:14, said:

Tocmai asta încerc eu să spun de 3 pagini încoace, că ar fi mai bine ca pe pachete să nu scrie „for men” sau altele asemenea, chiar și în cazul produselor care chiar sunt dedicate doar bărbaților.
Asta este o chestiune de marketing, de pozitionare pe piata si de ajutare a clientilor sa gaseasca produsul statistic probabil mai potrivit. Spre exemplu, putinor barbati le plac parfumurile florale(in special flori albe, dar nu numai), respectiv putinor femei le plac parfumurile puternice lemnoase/rasinoase, arome de fum sau bauturi alcoolice(da, da, se folosesc in parfumuri la greu). Pe la mijloc, unisex, sunt in general parfumurile fresh, acvatice/citrice, astea de multe ori sunt unisex de facto, desi din ratiuni de marketing sunt adesea diferentiate pe ambalaj. Exista producatori de parfumuri de nisa ce evita asocierea parfumurilor cu vreun sex, de ex. Frederic Malle. Cred ca sunt si producatori de deodorante de duzina care fac acelasi lucru. Dar in general nu e buna ideea, altfel ar fi facut toti asta.

Si in cazul altor produse exista si alte diferente, pe langa miros. De ex. sapun lichid/gel de dus, multe dintre alea pentru femei tind sa faca pielea mai catifelata, pe cand cele de barbati tind sa aiba detergent mai puternic si parfum mai intens.. de ex. gelul dus nivea for men bate la cur multe alte produse de la firme "cu traditie" pentru barbati(eg. adidas, axe, old spice)

 Koal, on 23 iunie 2018 - 19:14, said:

extensia de brand pentru bărbați restrânge piața
1. extensie de brand - termen inventat de tine, nu inseamna nimic
2. nu restrange nimic, nu e neobisnuit ca femeile sa se dea cu produse marketate ca fiind de barbati, si viceversa (mai putin, dar se intampla)

E ridicol sa incepi o astfel de discutie cu astfel de branduri de duzina. Daca vrei sa mai inveti una alta, uita-te pe la Houbigant, Guerlain, ba chiar Chanel - ca exemplu mai "nou" (Pour Monsieur 1955 - ring a bell?) ... exista si exemple in care branduri asociate cu barbatii, produc mai nou si pentru femei, de ex Acqua di Parma.

Bine, e drept ca discutia nu are nimic de substanta, caci in final e o chestiune de marketing/pozitionare si ca nu opreste nimeni pe nimeni sa cumpere o chestie sau alta chestie in functie strict de preferinte.

Edited by Geth_Prime, 25 June 2018 - 11:33.


#50
Koal

Koal

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,969
  • Înscris: 21.08.2008
@Geth_Prime

Dacă inventam eu termenul acesta eram, dacă nu bogat, cel puțin un respectat economist.
Vezi te rog:
https://en.wikipedia...Brand_extension

Sunt pentru definirea unor branduri distincte pentru aromele dedicate bărbaților, tocmai pentru că o persoană care nu este neapărat în targetul acelui produs este mai scuzabilă când folosește un brand în a cărui denumire nu este pomenit targetul. Deci paradoxal renunțarea la extensia de brand (infinit + 1)  dedicată bărbaților cred eu că este în favoarea produsului scuzând folosirea lui de alte persoane.


--
Da, săpunurile Fa aveau și arome masculine și arome feminine, și erau destul de dure cu murdăria (conținutul bazic caracteristic mai degrabă produselor masculine, pe care l-am menționat și eu și jadcomp și tu), dar nu scria pe ele că sunt pentru bărbați, deci extensia de brand (infinit + 2) nu exista la acel moment.

La urma urmei de ce să nu existe și săpunurile Mi (în loc de Fa for men)?

Dimpotrivă, am menționat cele mai cunoscute branduri din piață, nu branduri de duzină, dar nici branduri de lux (nu îmi sunt simpatice cele de lux).

Edited by Koal, 25 June 2018 - 21:53.


#51
crisstonne

crisstonne

    Ἀταραξία

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 40,183
  • Înscris: 13.01.2011
Erau si pe timpul lu" ceașc, cu ambalaj specific, pentru barbati, in general negru sau albastru inchis.
Daca facea sau nu bine la marketing, nu stiu, nu am fost in birourile mahărilor din firma.

Edited by crisstonne, 28 June 2018 - 02:25.


#52
aaaa4567

aaaa4567

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,475
  • Înscris: 18.10.2011
Pentru ca barbatii n-au ce face cu timpul lor, de-aia.Posted Image

#53
Mazarin

Mazarin

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 320
  • Înscris: 10.06.2018
Mișto chestia asta. Mărcile feminine au și produse pentru bărbați, dar femeile tot parfumuri masculine folosesc.

#54
Koal

Koal

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,969
  • Înscris: 21.08.2008
@Mazarin
Pentru că este destul de subiectivă chestiunea asta, sunt parfumuri, nu trebuie numite masculine sau feminine.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate