Bose - Produse si accesorii
Last Updated: Apr 26 2023 18:15, Started by
Pieptoasa
, Jun 17 2018 20:08
·
0
#55
Posted 31 August 2018 - 14:10
Gata, am reusit sa reconectez boxa, la mizeria lor de aplicatie, iar facut pasii, bagat parola la router...
Ditai firma nu pot sa faca ceva mai simplu si mai stabil/fiabil. Le tot dau pe feedback, ce probleme are aplicatia, cine stie daca baga la cap, sa o imbunatateasca. |
#56
Posted 31 August 2018 - 19:32
Fii atent ce am gasit :
If your network has changed or you want to connect your system to another network: Open the SoundTouch® app Select the Menu icon (≡) in the top left corner Note: On desktops and tablets, if the Menu icon (≡) is not visible, the slide out menu might already be open Select “Settings” Select "Add or Reconnect Speaker" Follow the onscreen instructions to complete the connection Poti opri si wifi-ul daca doresti (3 & volum -). Gasesti toate informatiile pe aici : link Cum ai procedat pana la urma? Ai conectat din nou boxa cu cablu usb si ai reluat pasii nu ? |
#57
Posted 31 August 2018 - 19:40
Am umblat din meniul aplicatiei, cum zici tu.
Nu am umblat pe laptop, niciodată, de cind le am. Doar din telefon, prin aplicatie. Nu se întimplă des, deconectarea, dar totusi, este frustrant, cind te gindesti ce firma celebra este Bose. Boxele sint super, imi place cum se aud, dar aplicatia... este un rahat prăjit. |
#58
Posted 31 August 2018 - 20:15
Asa este.. ai dreptate. Partea de software implica mai multe scenarii si probabil de aceea sunt cu un mare pas inapoi, se intampla si al altii, probabil nu atat de mari.
O voi conecta si eu la 5Ghz si confruntam opiniile in timp. Eu ma router Linksys WRT1900ACS. Edited by cammelia08, 31 August 2018 - 20:16. |
#59
Posted 01 September 2018 - 17:17
Uite si tu, 🐷-ărie.
Au facut reglajul general, si apoi pe cele individuale, buuun, pina aici. Dar de ce sa faci reglajul din bulinele alea albe ?! Helăăău, aitistii" lu" pește, aplicatia se folosește pe un ecran de telefon, uneori si pe lat/landscape. Trebuia ca barile de reglaj, sa aiba reglajul in capete, dai cu degetul de la mina stinga, se micșorează volumul, dai cu degetul de la mina dreapta, se mareste volumul, cimpul vizual pe centru, bulina, sa o ai in ochi, nu sa pui degetul pe ea. Apoi, am 2, 3, 5 boxe, am nevoie de niste gradatii, nu sa fac suprapunerea asa... la ochi, mai poarta lumea ochelari, ,,mai nu îi poarta ", repet, aplicatie = ecran telefon/tableta. Plus ca este inceata, parca nu este instalata in telefon. Daca ai ecranul oprit, il dechizi, apoi, stai si asteapta, sa isi revina din somn, in unele momente sta asa, gri, inactiva, astepti sa prinda culoare in obrăjori Nu cred ca este normal. L.E. Eu ca sa le reglez egal, ma mai folosesc de telecomanda fizica, fac trucul asta... ... deschid aplicatia, ma chiombesc bine, vad care boxa vreau sa o reglez, mai tare, mai incet, îndrept telecomanda spre ea si reglez. Ma uit pe ecran cum se modifica regleta virtuala, dar nah, nu am niste repere clare, cum era normal, niste liniuțe pe toata lungimea ei. Attached Files |
#60
Posted 01 September 2018 - 19:44
@crisstone
Da.. am remarcat si eu deficitul de detaliu in app-ul lor.. nu stiu, ar trebui sa am termen de comparatie cu app-ul unor alti producatori de boxe wifi dar presupun ca sunt mai la inceput cu soundtouch-ul, app care e utilizata pentru tot arsenalul lor de boxe wifi (iti inchipui). E ciudat sa tragi cu degetul..nici nu poti trage atat de find incat sa ajungi unde iti convine ca si volum. Cu 2 boxe e mai greu, de recunoscut! Ideea e ca daca lumea nu se plange ei nu se agita sa imbunatateasca ceva..dar in stadiul actual e de'a dreptul rusinoasa si asta am citit si in review-uri online! |
#61
Posted 01 September 2018 - 20:00
Exact, fin, asta este cuvîntul.
Nu este fin, in utilizare, poti sa tragi prea mult, prea puțin, si nu vezi. |
#62
Posted 02 September 2018 - 11:49
Intr-adevar.. confirm ca pana acum nu mi s-a deconectat
|
#63
Posted 02 September 2018 - 13:29
Sa zici daca ai rezolvat, cu gasitul boxei pe ledul portocaliu.
|
#64
Posted 02 September 2018 - 19:59
evident ca nu..portocaliu inseamna disconnected.
Attached FilesEdited by cammelia08, 02 September 2018 - 20:00. |
|
#65
Posted 03 September 2018 - 03:13
Ce bănuiești ca este ?
La mine, pe portocaliu a fost cind a picat semnalul din router, defect de la RDS. |
#66
Posted 03 September 2018 - 20:59
Ai incercat sa ii atribui IP fix si pe banda de 5Ghz? Cred ca depinde si de calitatea router-ului toata filozofia. Pana acum de cand am discutat de 5Ghz nu mi s-a deconectat.
Ma intreb cum de nu s-au gandit sa puna efectiv un button de wifi-off si sa nu ne oblige sa apasam 3 & - 5sec. Apesi initial 3 si porneste ce e pe 3.. ca vii cu - dupa 1sec, e foarte ciudat, foarte foarte! Edited by cammelia08, 03 September 2018 - 21:00. |
#67
Posted 03 September 2018 - 21:38
Eu sint cam noob pe zona asta.
Pur si simplu nu ma pasionează. O sa ma uit totusi in manual, sa vad cum trec din 2.4 in 5 Ghz. Totusi, ca si rationament logic... La mine doar una a pierdut conexiunea. Pai, nu reacționează ambele la fel ?! Iar... de fapt nu a mai intrat in on line, cind am pornit boxele, nu ca a picat in play, cind cintau. |
#68
Posted 06 September 2018 - 19:25
Eu zic sa incerci sa treci pe 5 cu ambele.. eu pana acum nu am mai avut probleme.
|
#69
Posted 22 September 2018 - 12:24
Mda... se pare ca este ceva din wi-fi de la telefon.
Ocazional, mai pica aplicatia, repornesc telefonul si totul revine la normal. Sa schimb in in 5 Ghz nu pot, ca mai am o camera de supraveghere si o priza inteligenta, ambele pe 2.4. |
|
#70
Posted 22 September 2018 - 17:04
Mie mi se comporta absolut normal de cand am trecut pe 5Ghz si am debifat functia UPnP din router.
|
#71
Posted 12 October 2018 - 00:34
A avut loc si prima...
Parca se misca o idee mai bine. Attached Files |
#72
Posted 12 October 2018 - 20:18
Frumos.. multumim pt. informatii si e un lucru bun ca producatorul acorda atentie actualizarilor.
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users