Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Kadjar 1.2 TCE 130 CP
Last Updated: Jun 17 2023 13:19, Started by
Remicade
, Jun 09 2018 12:17
·
3
#37
Posted 10 June 2018 - 19:33
Nu e nasol e ok ca nu ma deranjeaza inca o verificare eu sunt adeptul 1 pe an.
|
#38
Posted 10 June 2018 - 19:49
fotbal5, on 10 iunie 2018 - 19:17, said:
Nu stiu cum e la voi dar la mine ITP la anul deci 2 ani de cand am masina noua achizitionata. Si la mine e la fel pentru masina cumparata in sept. 2016. De noua legislatie beneficiaza doar cei care-si inmatriculeaza masinile in 2018. Legea a fost publicata in MO pe 29.12. 2017 |
#39
Posted 10 June 2018 - 21:32
Remicade, on 09 iunie 2018 - 15:13, said:
Gumele cu care a venit masina sunt Continental ContiEcoContact 5 215/60 R17 de vara bineinteles, si evident presiunile sunt mari de genul 3.6 atmosfere, nu am facut presiunea ptr ca stiu ca nu e voie cu anvelopele calde. Ramane pe data viitoare. 3.6 este presiune de stocaj, probabil ai nevoie de 2.2, cel mai bine vezi pe usa, ai acolo presiunile. |
#40
Posted 10 June 2018 - 22:47
A pus o poza in primul post. Presiunea se face dimineata, peste noapte se racesc suficient!
|
#41
Posted 11 June 2018 - 07:20
Am facut presiunea ieri dimineata, nu inteleg de ce nu a facut reprezentanta chestia asta, nici lichid de parbriz nu prea avea nu ca asta ar fi o chestie prea importanta.
|
#42
Posted 11 June 2018 - 07:33
Cu presiunea ai dreptate, restul sa zicem ca e normal, pana la urma si rezervorul e gol
|
#43
Posted 16 June 2018 - 21:06
In afara localitatilor mai trebuie aprinsa faza scurta daca masina are DRL ? A evoluat legislatia noastra sa se armonizeze cu normele europene ?
|
#44
Posted 16 June 2018 - 22:00
DRL (day runnig light) tine loc de faza scurta pe timp de zi si nu am auzit pe cineva sa fie amendat ca desi avea DRL, a fost amendat ca nu avea aprinsa faza scurta.
Edited by GCondruz18, 16 June 2018 - 22:00. |
#45
Posted 16 June 2018 - 22:21
E legislatie in vigoare, ar trebui sa o stiti ca cetateni ai acestei minunate tari.
Ordonanța nr. 14/2017 În circulația pe autostrăzi, pe drumurile expres și pe cele naționale europene (E) conducătorii de autovehicule și tractoare agricole sau forestiere sunt obligați să folosească și în timpul zilei luminile de întâlnire sau luminile pentru circulația diurnă. Edited by lula_canci, 16 June 2018 - 22:25. |
#46
Posted 16 June 2018 - 22:24
Nu am aprins vreodata faza scurta in ultimul an de cand conduc masini cu DRL.
S-a schimbat legislatia, sunt ok sa mergi doar cu ele. |
|
#47
Posted 17 June 2018 - 13:42
Am masina de fix 8 zile, nu am reusit sa fac decat vreo 340 km, baiatul meu de 11 ani a facut niste scheme pe trotineta miercuri si a picat pe ciment, fractura de col humeral, jumate din el e in ghips, zici ca-i Tutankamon junior. Avea tabara de la 1 iulie, o sa stea acasa. Sper sa fie functional pana in 15 iulie cand teoretic ar trebui sa plecam in vacanta.
M-am mai obisnuit cu masina si cu dimensiunile, desi e doar cu 10 cm mai lata decat Logan si cu 20 cm mai lunga o parchez mai greu in garaj. Loganul il bagam cu fata asta o bag cu spatele ca ies mai usor daca parcheaza cineva in fata. Motorul e extraordinar pentru cei 1.2 litri si masa masinii, desi e in rodaj si nu il abuzez se simte puterea lui la turatii cuminti de 2-3.000, o simt mai ales cand urc dealul Feleacu (cei care stau in Cluj cunosc) ca in oras la ce viteza medie am ar ajunge si vreo 30 ma gandesc . Am o problema uneori ca ridic prea repede ambreiajul si nu apas suficient acceleratia, evident se opreste motorul si apare mesajul de la Start and Stop "Apasati ambreiaj", in rest nici o problema. Am ridicat la maxim scaunul soferului, pozitia de condus e inalta si vezi parca mai bine ce se intampla in trafic. Manualele masinii si alte sistemului audio sunt citite de cateva ori deci nu mai exista functii necunoscute. Butonul de intensitatea iluminare bord nu stiam ce face dar conducand intr-o seara am vazut ca nu functioneaza decat noaptea, e o chestie logica pana la urma. O sa cumpar o bucata de aia rotunda de pasla care se pune la mobila sa nu se tranteasca ca am vazut ca e problema la ridicarea stergatorului soferului, zgaraie partea capotei unde se intalnesc. Ca sa nu se intample acest lucru ar trebui sa pui maneta intr-o anumita pozitie de ex cand schimbi lamelele dar de ex daca parchezi undeva si vrea cineva sa-ti ridice stergatorul e risc de intalnire nedorita a componentelor. Asa e gandit din ratiuni de aerodinamica. In schimb la pasager nu e problema. Tinuta de drum excelenta, directia usoara nu-ti impune nici un efort poti conduce cu un deget, nu stiu daca se intareste la viteze mari da o sa aflu, la curbe masina se tine excelent dar exista masina noua care sa fie altfel ? Tabloul de bord are niste brizbrizuri, se pot seta 4 preseturi care arata fiecare altfel si le poti pune vreo 5 culori diferite deci daca te plictisesti te poti juca cu schimbatul lor. Unul din preseturi are un interval ECO unde e cel mai bine sa schimbi vitezele, intre 1500-2500 turatii, in general viteza ti-o arata digital nu analogic, e un pic derutant pentru unul care 25 de ani s-a obisnuit cu analogic. Dar ne adaptam tehnologiei nu ? Per total momentan sunt foarte multumit de masina, daca nu era Kadjar probabil ca as fi luat Kia Sportage sau Hyundai Tucson dar termenele imense de livrare ale celor 2 m-au linistit pe loc. Nemteasca in nici un caz nu mi-as fi luat pentru ca e plin de ele si vroiam altceva, o sa-mi aud probabil cateva pe tema asta Attached Files |
#48
Posted 17 June 2018 - 18:01
Off, insanatosire grabnica!
Dupa vreo 300 de km cu ascutitoarea imi vine sa imi mai dau o bere pentru alegerea facuta. Este superb motorasul, fiind in rodaj am stat cuminte, sub 3000 , consum 5,2 pe 250 km de europene , mers in general la +20 km fata de limita, adica la minimul de amenda la 2000-2500 rpm . Depasesc 1000 de km relaxat cu un plin. Cred ca luna asta termin rodajul Edited by M0sGerila, 17 June 2018 - 18:01. |
#50
Posted 17 June 2018 - 18:36
Felicitari sa rulezi cate sute de mii de km vrei fara probleme. Ce consum mediu ai scos pana acum? La capat dar nu in ultimul rand insanatosire rapida juniorului si sa traga invatamintele cuvenite.
|
#51
Posted 17 June 2018 - 18:50
Multumesc, facuse schema aia de 99 de ori, a o suta oara nu i-a mai reusit. Consumul mediu nu-l stiu ptr ca m-am tot jucat si am resetat computerul de bord dar mi-am notat de cate ori am pus benzina si voi reveni cu cifre mai incolo.
Oricum din cate am vazut pe bord pana acum, e departeeeeeeee de tooooooot de ce zice cartea tehnica, 6.9 urban, 5.2 extern si 5.8 mixt. De ex in poza asta consumul mediu este 12 litri%, 13 km din Cluj Napoca sus la Ciurila la Zoo ptr cei care stiu zona. Drumul a fost exclusiv la deal. Attached FilesEdited by Remicade, 17 June 2018 - 18:47. |
|
#53
Posted 17 June 2018 - 23:29
GCondruz18, on 16 iunie 2018 - 22:00, said:
DRL (day runnig light) tine loc de faza scurta pe timp de zi si nu am auzit pe cineva sa fie amendat ca desi avea DRL, a fost amendat ca nu avea aprinsa faza scurta. Edit: De fapt s-a schimbat. Link Edited by abrakadaver07, 17 June 2018 - 23:32. |
#54
Posted 18 June 2018 - 07:57
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users