Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Adaptor usb3.1gigabit vs Adaptor ...

La multi ani @Atreides!

La multi ani @KENSINGTON!

La multi ani @burebista!
 La multi ani de Florii!

Stihl fs 70 c-e

Challengers (2024)

Care mai sunt mediile de admitere...
 Laptop cu HDD atasare memorie MMC...

Hartile google nu mai au chenarul...

Tomate in ghiveci la curte?

Idei cale de actiune recuperare g...
 Intoleranța lactoza- vegan v...

Tobe acustice insonorizare in blo...

Cine canta? Fragment din melodie...

Tablou sigurante Dacia Sandero 2012
 

Start and Stop ?

* * * - - 5 votes
  • Please log in to reply
118 replies to this topic

#73
richelieu

richelieu

    Monsenior Members

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 36,478
  • Înscris: 04.05.2006
Când vrei sa pleci de pe loc, ridici piciorul de pe frâna și pana când îl pui pe acceleratie, motorul a și pornit :)
Nimic mai simplu

#74
terratec

terratec

    Troll hunter

  • Grup: Moderators
  • Posts: 12,056
  • Înscris: 02.03.2003

View Postbusiness11, on 24 mai 2018 - 15:32, said:

nu stiu cum multi isi pot da cu parerea fara nimic la baza, asa fiecare isi da cu parerea ca afecteaza nu stiu ce. Aratati-mi si mie un raport technic ceva care sa imi dovedeasca faptul ca acest sistem ar strica motorul sau turbina sau bateria sau alte tampenii. Masiniile cu sistemul start/stop au baterii diferite fata de masiniile normale, care sunt adaptate pentru aceste sisteme.

De turbina nu imi dau seama de ce sa se strice, la fel si alte parti. Va rog opriti-va sa faceti afirmatii fara o mica dovada.

De ce ai pretentia sa iti fie oferita documentatie tehnica ? Ai studii tehnice de specialitate ?
Pari foarte convins de ideile tale si ar fi interesant sa spui pe ce sunt fundamentate.
Momentant reproduci cu abilitate notiuni de marketing servite de producatori. Observ ca soliciti "dovezi" atunci cand sunt discutate aspecte tehnice.

Esti pregatit sa faci niste analize metalografice pe un numar relevant de piese si sa concepi un mic raport ?

#75
robylup

robylup

    ala cu bateriile

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,483
  • Înscris: 27.11.2009

View Postshadow_x3x, on 14 iunie 2018 - 09:05, said:

In primul rand nu generaliza, sunt multe tipuri de transmisii automate (convertizor, ctv, robotizate, dublu-ambreiaj etc).
Toate au si alta treapta, nu doar drive, n si reverse. N-am vazut cutie automat moderna care sa aiba doar aceste 3 trepte. Ori exista un buton sport, ori exista treapta/trepte alow, sport, second samd
Vorbim de cutii moderne puse pe masini cu start/stop, nu de cutii din anii 90.

Edited by robylup, 14 June 2018 - 11:24.


#76
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,666
  • Înscris: 15.12.2009
Masina mea anterioara (un C4 diesel cu cutie in 6 trepte, cu convertizor de cuplu - model 2015) avea doar PRNDM atat. Meniul de dezactivare SS era sub 2 straturi de meniu de la afisarea implicita (radio sau navigatie) asa ca era incomod de dezactivat. In 3 ani de zile l-am oprit doar de 3 ori (de 2 ori de curiozitate si a treia oara ca era foarte cald afara si nu am vrut sa stau nici 1 secunda far aerul conditionat in eficienta maxima).

Deci nu exista mod sport si nici nu i-am dus dorul. Masina actuala are mod sport dar la ce imi trebuie modul ala in utilizare niormala nu inteleg .. asadar stau pe mod "confort".

Edited by ro_explorer, 16 June 2018 - 00:54.


#77
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,906
  • Înscris: 14.11.2004
Cat timp masina nu este un hibrid sau plug-in hibrid nu vad rostul la prostia asta in trafic stop and go unde se inainteaza incet cu pauze mici. La semafoare lungi ii vad rostul in conditii destul de limitate.

Eu la automata am manarit niste fire cu semnale si am facut in asa fel incat sa se anuleze direct, fara sa mai apas pe buton si in acelasi timp sa nu inregistreze eroare.

#78
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,282
  • Înscris: 16.08.2016
Sistemul nu este făcut special pentru România :) producătorii nu sunt de vina ca în România nu avem infrastructura

#79
Flat

Flat

    Bugetar Esențial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 32,875
  • Înscris: 23.06.2006
exact
start stop este esential in orase unde ai semafoare sincronizate si in general rosu daca l-ai prins dureaza mai mult de un minut, stai de iti vine rau. dar apoi te duci pe unda verde

in ro prinzi rosu dupa rosu si mai si stai blocat in giratorii intersectii stradute. deci sistemul intra in functiune mult mai des si mult mai scurt, facandu-l inutil pentru poluare si obositor pt motor

#80
Remicade

Remicade

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,776
  • Înscris: 25.11.2009
La Renault intra dupa 3 secunde de inactivitate, mi se pare EXAGERAT de scurt la alte marci cum e ?

#81
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,282
  • Înscris: 16.08.2016
La fel :) O sa te obișnuiești sa îl dezactivezi din automatism (în max 1-2 luni) In orașele aglomerate fără semafoare sincronizate e inutil

#82
Remicade

Remicade

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,776
  • Înscris: 25.11.2009
Pareri ?
"Mai toate masinile moderne beneficiaza de acest sistem menit sa contribuie la un consum redus. Insa producatorii se pare ca au omis aspectul protejarii turbinei, sau poate chiar asta isi doresc, ca soferii sa revina cat mai repede la service? Sa zicem ca fortezi masina si turezi motorul conducand agresiv. Sistemul S&S nu stie ca turbina este incinsa si cand opresti la semafor va opri automat motorul. In acest moment, turbina ramane fara racire, deoarece nu mai circula uleiul prin sistem. Iar acest lucru poate duce, in timp, la stricarea turbinei, deoarece caldura excesiva poate deforma axul central al turbocompresorului. Asadar, daca stim ca am condus mai agresiv, e recomandat sa dezactivam sistemul S&S si sa-l pornim doar cand conducem linistit."
link

#83
M0sGerila

M0sGerila

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,916
  • Înscris: 19.12.2007
De aia eu il opresc dupa ce pornesc masina. Bine, si pentru ca e stresant !

#84
Remicade

Remicade

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,776
  • Înscris: 25.11.2009
Pana la urma cea mai utila functie a lui Start and Stop asta e sa vezi daca bateria e descarcata :).

#85
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,666
  • Înscris: 15.12.2009

View PostRemicade, on 26 iunie 2018 - 20:23, said:

Pareri ?
"Mai toate masinile moderne beneficiaza de acest sistem menit sa contribuie la un consum redus."
Cea mai mare tampenie posibila ... sistemul start-stop nu e pentru reducerea consumului ci pentru reducerea poluarii inutile in regim urban. Si nu se strica nici o turbina. Legende urbane.

#86
Remicade

Remicade

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,776
  • Înscris: 25.11.2009
Consumul si poluarea sunt in relatie directa.

#87
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,666
  • Înscris: 15.12.2009
Da, dar daca consumul la ralanti este neglijabil pentru fiecare posesor de automobil, poluarea simultan generata de sute/mii de masini care stau la semafor intr-un oras gen bucuresti este importanta pentru cei din zona respectiva.

#88
richelieu

richelieu

    Monsenior Members

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 36,478
  • Înscris: 04.05.2006
Sa pună pomi mai mulți

#89
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,611
  • Înscris: 15.06.2007
Sunt curios daca viata bateriei special conceputa pentru modelele cu start/stop este sau nu influentata de folosirea sau dezactivarea functiei S/S.   Sau durabilitatea unei astfel de baterii este pur si simplu o chestiune de timp/ imbatranire iar modul de exploatare este mai putin important.

#90
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,666
  • Înscris: 15.12.2009
Nu e afectata in nici un fel. Diferenta intre o baterie "speciala" pentru SS si una "normala" este rezistenta interna. Bateria trece printr-un stres enorm la pornire, curenti de sute de amperi, stres minimizat de o rezistenta interna scazuta. Dezactivand SS practic scazi stresul cu pornirile si bateria sta incarcata mereu, ca orice alta baterie cu plumb.

Edited by ro_explorer, 16 October 2018 - 16:06.


Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate