Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Start and Stop ?
Last Updated: Nov 01 2019 20:12, Started by
Remicade
, May 24 2018 14:05
·
0
#73
Posted 14 June 2018 - 09:17
Când vrei sa pleci de pe loc, ridici piciorul de pe frâna și pana când îl pui pe acceleratie, motorul a și pornit
Nimic mai simplu |
#74
Posted 14 June 2018 - 10:02
business11, on 24 mai 2018 - 15:32, said:
nu stiu cum multi isi pot da cu parerea fara nimic la baza, asa fiecare isi da cu parerea ca afecteaza nu stiu ce. Aratati-mi si mie un raport technic ceva care sa imi dovedeasca faptul ca acest sistem ar strica motorul sau turbina sau bateria sau alte tampenii. Masiniile cu sistemul start/stop au baterii diferite fata de masiniile normale, care sunt adaptate pentru aceste sisteme. De turbina nu imi dau seama de ce sa se strice, la fel si alte parti. Va rog opriti-va sa faceti afirmatii fara o mica dovada. De ce ai pretentia sa iti fie oferita documentatie tehnica ? Ai studii tehnice de specialitate ? Pari foarte convins de ideile tale si ar fi interesant sa spui pe ce sunt fundamentate. Momentant reproduci cu abilitate notiuni de marketing servite de producatori. Observ ca soliciti "dovezi" atunci cand sunt discutate aspecte tehnice. Esti pregatit sa faci niste analize metalografice pe un numar relevant de piese si sa concepi un mic raport ? |
#75
Posted 14 June 2018 - 11:23
shadow_x3x, on 14 iunie 2018 - 09:05, said:
In primul rand nu generaliza, sunt multe tipuri de transmisii automate (convertizor, ctv, robotizate, dublu-ambreiaj etc). Vorbim de cutii moderne puse pe masini cu start/stop, nu de cutii din anii 90. Edited by robylup, 14 June 2018 - 11:24. |
#76
Posted 16 June 2018 - 00:52
Masina mea anterioara (un C4 diesel cu cutie in 6 trepte, cu convertizor de cuplu - model 2015) avea doar PRNDM atat. Meniul de dezactivare SS era sub 2 straturi de meniu de la afisarea implicita (radio sau navigatie) asa ca era incomod de dezactivat. In 3 ani de zile l-am oprit doar de 3 ori (de 2 ori de curiozitate si a treia oara ca era foarte cald afara si nu am vrut sa stau nici 1 secunda far aerul conditionat in eficienta maxima).
Deci nu exista mod sport si nici nu i-am dus dorul. Masina actuala are mod sport dar la ce imi trebuie modul ala in utilizare niormala nu inteleg .. asadar stau pe mod "confort". Edited by ro_explorer, 16 June 2018 - 00:54. |
#77
Posted 19 June 2018 - 02:22
Cat timp masina nu este un hibrid sau plug-in hibrid nu vad rostul la prostia asta in trafic stop and go unde se inainteaza incet cu pauze mici. La semafoare lungi ii vad rostul in conditii destul de limitate.
Eu la automata am manarit niste fire cu semnale si am facut in asa fel incat sa se anuleze direct, fara sa mai apas pe buton si in acelasi timp sa nu inregistreze eroare. |
#78
Posted 19 June 2018 - 07:58
Sistemul nu este făcut special pentru România producătorii nu sunt de vina ca în România nu avem infrastructura
|
#79
Posted 19 June 2018 - 08:16
exact
start stop este esential in orase unde ai semafoare sincronizate si in general rosu daca l-ai prins dureaza mai mult de un minut, stai de iti vine rau. dar apoi te duci pe unda verde in ro prinzi rosu dupa rosu si mai si stai blocat in giratorii intersectii stradute. deci sistemul intra in functiune mult mai des si mult mai scurt, facandu-l inutil pentru poluare si obositor pt motor |
#81
Posted 21 June 2018 - 21:29
La fel O sa te obișnuiești sa îl dezactivezi din automatism (în max 1-2 luni) In orașele aglomerate fără semafoare sincronizate e inutil
|
#82
Posted 26 June 2018 - 20:23
Pareri ?
"Mai toate masinile moderne beneficiaza de acest sistem menit sa contribuie la un consum redus. Insa producatorii se pare ca au omis aspectul protejarii turbinei, sau poate chiar asta isi doresc, ca soferii sa revina cat mai repede la service? Sa zicem ca fortezi masina si turezi motorul conducand agresiv. Sistemul S&S nu stie ca turbina este incinsa si cand opresti la semafor va opri automat motorul. In acest moment, turbina ramane fara racire, deoarece nu mai circula uleiul prin sistem. Iar acest lucru poate duce, in timp, la stricarea turbinei, deoarece caldura excesiva poate deforma axul central al turbocompresorului. Asadar, daca stim ca am condus mai agresiv, e recomandat sa dezactivam sistemul S&S si sa-l pornim doar cand conducem linistit." link |
|
#83
Posted 26 June 2018 - 21:42
De aia eu il opresc dupa ce pornesc masina. Bine, si pentru ca e stresant !
|
#84
Posted 27 June 2018 - 14:39
Pana la urma cea mai utila functie a lui Start and Stop asta e sa vezi daca bateria e descarcata .
|
#85
Posted 27 June 2018 - 19:28
Remicade, on 26 iunie 2018 - 20:23, said:
Pareri ? "Mai toate masinile moderne beneficiaza de acest sistem menit sa contribuie la un consum redus." |
#87
Posted 27 June 2018 - 22:39
Da, dar daca consumul la ralanti este neglijabil pentru fiecare posesor de automobil, poluarea simultan generata de sute/mii de masini care stau la semafor intr-un oras gen bucuresti este importanta pentru cei din zona respectiva.
|
|
#89
Posted 16 October 2018 - 15:31
Sunt curios daca viata bateriei special conceputa pentru modelele cu start/stop este sau nu influentata de folosirea sau dezactivarea functiei S/S. Sau durabilitatea unei astfel de baterii este pur si simplu o chestiune de timp/ imbatranire iar modul de exploatare este mai putin important.
|
#90
Posted 16 October 2018 - 16:04
Nu e afectata in nici un fel. Diferenta intre o baterie "speciala" pentru SS si una "normala" este rezistenta interna. Bateria trece printr-un stres enorm la pornire, curenti de sute de amperi, stres minimizat de o rezistenta interna scazuta. Dezactivand SS practic scazi stresul cu pornirile si bateria sta incarcata mereu, ca orice alta baterie cu plumb.
Edited by ro_explorer, 16 October 2018 - 16:06. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users