Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Recomandare ipad

Ce fel de disc pentru acest circu...

Windows 11 24H2 pe release?

Intrebare motor auto
 Opel Astra K

Romania - tara formelor fara fond?

Probleme sistem audio mașina

Radio care se incinge
 problema -amplificator cu tranzis...

Retragere bani din cont inainte d...

Plata cu cardul si bacsisul

Primire bani din Danemarca prin N...
 Alerta securitate Fedora Linux 40...

Problemuțe sistem audio ma&#...

Renovare balcon

installation has failed there was...
 

Honda Civic Sport Plus - 1.5 VTC Turbo MT

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
1277 replies to this topic

#1207
igor06

igor06

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,194
  • Înscris: 23.07.2007
Oare nu poti schimba doar scaunul?
Ma gandesc ca poate fi o varianta mai ieftina decat o alta masina.

#1208
uhu10uhu

uhu10uhu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,744
  • Înscris: 04.10.2006
Pacat. Puteau sa recicleze scaunele de la ultime generatie de Accord si gata.


#1209
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,497
  • Înscris: 18.06.2007
Clar. Poate lua un alt scaun în care se simte ok și să mute sinele.

#1210
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,443
  • Înscris: 08.12.2006
Sper ca faceti caterinca..

#1211
takis

takis

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,657
  • Înscris: 22.03.2007
Ma mira totusi ca, timp de 2 sau 3 ani de cand ai masina, nu te.ai plans de incomoditatea scaunelor, asa cum o faci acum. Probabil ca sunt si alti factori care te.au impins sa iei aceasta decizie, de a schimba Civicul, asa, peste noapte, cu o masina cu motor aspirat care are o dinamica inferioara Hondei si despre care nu se stiu inca multe detalii legate de fiabilitate, fiind inca prea noua pe piata.

Asta nu inseamna ca nu te cred ca ai probleme de sanatate, pe care iti doresc sa ti le rezolvi cat mai curand!

#1212
igor06

igor06

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,194
  • Înscris: 23.07.2007

View Postcloschkutza, on 06 septembrie 2020 - 22:03, said:

Sper ca faceti caterinca..
Eu intrebam serios.
Spre exemplu: sa pui scaune de type R pe civic (nu am nici cea mai mica idee daca merge si ce presupune acest fel de schimbare; era doar o idee)

Legat de Skyactiv X, eu stiam/citeam ca e facut mai mult pentru consum si confort + ca e mai slab (ca acceleratie) decat un turbo cu putere similara.
Din ce citeam pe acest jurnal, tu ai o inclinatie pt condus sportiv (parca erai decis chiar sa iei un type R).
Esti sigur ca Skyactiv X e alegerea potrivita?

#1213
marius0707

marius0707

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 219
  • Înscris: 22.11.2007
Omul a zis ca a luat Mazda pentru socri, nu pentru el

#1214
igor06

igor06

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,194
  • Înscris: 23.07.2007

View Postcloschkutza, on 04 septembrie 2020 - 21:43, said:

Aleasa a fost Mazda 3 G122 MT, echipare Plus, Soul Red Crystal, momentan in tranzit spre Romania dinspre Japonia.

...
De asemenea, astept vesti de la ei privind o eventuala oferta de trade-in pentru Civic-ul meu, mai precis la cat l-ar evalua.

View Postcloschkutza, on 04 septembrie 2020 - 22:00, said:

Aleasa mentionata mai sus este pentru socrul meu ( am scris pe pagina din urma ce si cum).
In ceea ce ma priveste, situatia este in stadiul de potentiala inlocuire / achizitie, sa vedem cum ne intelegem la bani.

View Postigor06, on 05 septembrie 2020 - 10:43, said:

Si cu ce te gandesti sa inlocuiesti Civic-ul? Posted Image

View Postcloschkutza, on 05 septembrie 2020 - 14:30, said:

Mazda 3 Sedan, skyactive x, ceva echipare echivalenta insa musai cu pachetul de sonorizare Bose.

View Postmarius0707, on 07 septembrie 2020 - 05:45, said:

Omul a zis ca a luat Mazda pentru socri, nu pentru el
@marius0707: Ti-am facut un rezumat mai sus. Sper ca acum e clar.

#1215
alliNdanuTz

alliNdanuTz

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,806
  • Înscris: 12.06.2010
Ca o mica paranteza legat de SkyX, eu l-am testat pe CX30 si nu se simt deloc cei 180cp, nu mi se pare vreo diferenta semnificativa fata de G120 pe care il am eu :)

#1216
Romanwraig

Romanwraig

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 688
  • Înscris: 14.12.2009

View Postcloschkutza, on 06 septembrie 2020 - 13:44, said:

Cum am zis, fiecare avem corpuri diferite, unii suntem mai plinuti, altii mai subtiri / ososi, unii avem picioarele mai lungi, altii mai scurte, unii avem trunchiul mai lung, altii mai scurt, etc.
A nu se intelege ca dau vina pe masina pentru probleme mai sus amintite, nu are nici o treaba, problema este mai veche si se datoreaza altor factori. Doar ca, asa cum am spus mai sus, EU nu ma simt confortabil nici dupa 2 ani de convietuit cu ea = > nu se va schimba nimic in viitor.

Deci, daca aveti idei de schimbari (in bine Posted Image ) bagati!



As zice sa incerci sa modifici inclinarea spatarului, sa il dai mai aproape de verticala, deci inclinarea sa fie mai mica decat acum. Asta iti va permite sa in impingi volanul in fata => mai mult loc pentru picioare.

Apoi, incearca sa ridici putin sezutul , astfel incat piciorul stang sa se poata sprijini pe scaun atunci cand sta pe rest foot.

Durerea lombara vine de la faptul ca ai coloana arcuita atunci cand stai in scaun, ideea e sa o tii cat mai dreapta. La inceput o sa ti se para ciudat, dar cu timpul o sa-ti dai seama ca ai gasit pozitia corecta Posted Image

#1217
Al3csutzul

Al3csutzul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,833
  • Înscris: 19.07.2006
Probabil si closhcutza ca si multi altii, si-a dat seama ca acesti cai putere multi sunt useless daca nu ii poti pune pe sosea si nu avem strazi pt ei ! pt 2-3 plecari mai in forta de la semafor nu cred ca merita sa-ti fu*i sanatatea sau pt 1-2 concedii pe an.

Nu zic ca nu e fun ..dar se poate si fara ei, plus ca Mazda aia stiu ca se invarte pe la 166 cp..adica totusi,e ceva cu care iti poti face treaba linistit !

Edited by Al3csutzul, 07 September 2020 - 09:14.


#1218
mvmcristina

mvmcristina

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 195
  • Înscris: 08.07.2007
Poziția corecta pentru condus este recomandata unei coloane fără probleme, pentru călătorii sub 2 ore din rațiuni de siguranta(atenție și în eventualitatea unui accident).

Poziția "in șezut" este nociva pentru orice coloană lombara(cu atât mai mult una cu probleme ). Ideea e sa respecți prin postura curburile fiziologice și sa eviți pozițiile vicioase de delordozare. Poți sa stai și pe bancuta de lemn din trenul personal 4ore cu o coloana susținută de un tonus muscular adecvat. Deci gimnastica medicala și puf durerea dispare în 3-4 luni indiferent de cât de rău e scaunul.

#1219
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,443
  • Înscris: 08.12.2006

View Posttakis, on 06 septembrie 2020 - 23:32, said:

Ma mira totusi ca, timp de 2 sau 3 ani de cand ai masina, nu te.ai plans de incomoditatea scaunelor, asa cum o faci acum. Probabil ca sunt si alti factori care te.au impins sa iei aceasta decizie, de a schimba Civicul, asa, peste noapte, cu o masina cu motor aspirat care are o dinamica inferioara Hondei si despre care nu se stiu inca multe detalii legate de fiabilitate, fiind inca prea noua pe piata.

Asta nu inseamna ca nu te cred ca ai probleme de sanatate, pe care iti doresc sa ti le rezolvi cat mai curand!

Am tot mentionat problema scaunelor de pe la inceputuri, inclusiv faptul ca nu ma simt sustinut de scaun mai deloc si/sau ca am avut dureri dupa singurul drum lung facut cu masina.
Avand problemele recente mi-am mai dat seama ca nu pot sa-mi conduc masina fara disconfort mai mare decat atunci cand am condus fordul sotiei. In ultima vreme de multe ori am preferat sa iau ford-ul pentru ca desi nici in ala scaunul nu e vreo opera de arta, disconfortul resimtit in timpul si dupa condus este mai mic (am primit OK de la doctor sa conduc / stau in sezut insa nu pentru perioade lungi, momentan).
De asemenea, avand in vedere problemele cu care m-am luptat in ultimele 3-4 saptamani, care m-au incapacitat total ~2, evident ca mi s-a schimbat si felul in care privesc situatia si prioritatile.

View Postigor06, on 06 septembrie 2020 - 23:59, said:

Eu intrebam serios.
Spre exemplu: sa pui scaune de type R pe civic (nu am nici cea mai mica idee daca merge si ce presupune acest fel de schimbare; era doar o idee)

Legat de Skyactiv X, eu stiam/citeam ca e facut mai mult pentru consum si confort + ca e mai slab (ca acceleratie) decat un turbo cu putere similara.
Din ce citeam pe acest jurnal, tu ai o inclinatie pt condus sportiv (parca erai decis chiar sa iei un type R).
Esti sigur ca Skyactiv X e alegerea potrivita?

Scaunele de Type R se pot pune pe Civic normal insa costul in acest moment este de cateva mii de Eur, cost care ar fi pe acolo cu diferenta de bani intre masini, deci vreo mare economie nu fac.
Stiu ca exista diferenta dpdv dinamic intre cele 2 si ca SkyX, desi pe hartie este apropiat de 1.5T Honda, nu are acelasi feeling (motor aspirat vs turbo) insa:
- nici cu Civic-ul nu stau toata ziua calare pe el, pentru ca traficul nu permite, pentru ca nu am eu chef, pentru ca drumurile sunt cum sunt, etc. Ca idee, suspensia nu cred ca as stat in Dynamic mai mult de 500 km de cand o am, efectiv nu am avut unde sa o tin asa. Ca mai ciupesc cateva minute de alergatura, poate, la un drum de 1h, sa zicem, da, insa realist vorbind, majoritatea timpului este exploatata normal spre alert, sa zic.
- cum stiti, in paralel conduc Fiesta sotiei, 1.25l, 82cp si nu ma simt frustrat in nici un fel cand o conduc. Ba chiar ma distrez cu ea de cele mai multe ori, dau in motorasu' ala ca surdu'n clopot.

SkyX-ul asta momentan este cel mai puternic motor pe care il aduce Mazda la noi. Nu s-o fi simtind el ca cel de pe Civic (care oricum se stie ca produce cuplu si putere mai mare decat declarat) insa nici motor de 82 cp nu e. Practic, sunt dispus sa renunt la o parte din comportamentul dinamic (de care oricum ma folosesc rar) pentru ceva mai mult confort in viata de zi cu zi, de care o sa beneficiez de fiecare data cand plec undeva, indiferent ca merg mai incet sau mai infipt.

View PostalliNdanuTz, on 07 septembrie 2020 - 07:44, said:

Ca o mica paranteza legat de SkyX, eu l-am testat pe CX30 si nu se simt deloc cei 180cp, nu mi se pare vreo diferenta semnificativa fata de G120 pe care il am eu Posted Image

Pai cuplul este similar la ambele (211Nm vs 224 Nm) si treptele am impresia ca-s mai lungi pe SkyX. Diferentele, din ce am inteles, apar sus, peste 4500 rpm, SkyX-ul avand un "top-end" dragut.
Oricum, facut test-drive cu SkyG de 122cp si am ramas surprins ca in trafic normal se misca bine si natural. Cand auzi de 122cp te gandesti ca e o martoaga insa este perfect decent ca masina normala, de zi cu zi.

View PostRomanwraig, on 07 septembrie 2020 - 08:15, said:

As zice sa incerci sa modifici inclinarea spatarului, sa il dai mai aproape de verticala, deci inclinarea sa fie mai mica decat acum. Asta iti va permite sa in impingi volanul in fata => mai mult loc pentru picioare.

Apoi, incearca sa ridici putin sezutul , astfel incat piciorul stang sa se poata sprijini pe scaun atunci cand sta pe rest foot.

Durerea lombara vine de la faptul ca ai coloana arcuita atunci cand stai in scaun, ideea e sa o tii cat mai dreapta. La inceput o sa ti se para ciudat, dar cu timpul o sa-ti dai seama ca ai gasit pozitia corecta Posted Image

Sunt la 1 click de complet vertical Posted Image (reglajul este cu pozitii predefinite, nu cu rotita). Am incercat si stau incomod rau, perfect drept + am impresia ca toata greutatea se sprijina doar pe fese.
Referitor la ridicat scaunul, cand acesta se ridica unghiul sezutului fata de verticala scade pe masura ce se ridica. Plus, ma incurc cu piciorul stang de coloana volanului + am impresia ca stau cu capul in tavan, avand in vedere ca am spatarul destul de drept.

View Postmvmcristina, on 07 septembrie 2020 - 11:24, said:

Poziția corecta pentru condus este recomandata unei coloane fără probleme, pentru călătorii sub 2 ore din rațiuni de siguranta(atenție și în eventualitatea unui accident).
Poziția "in șezut" este nociva pentru orice coloană lombara(cu atât mai mult una cu probleme ). Ideea e sa respecți prin postura curburile fiziologice și sa eviți pozițiile vicioase de delordozare. Poți sa stai și pe bancuta de lemn din trenul personal 4ore cu o coloana susținută de un tonus muscular adecvat. Deci gimnastica medicala și puf durerea dispare în 3-4 luni indiferent de cât de rău e scaunul.

Foarte corect ce zici si deja am demarat acest proces. Dar ce fac pana atunci ( a se vedea ce am zis mai sus), ma uit la masina? Cu atat mai mult cu cat odata scapat de problemele curente (care la un moment dat vor disparea sau se vor reduce considerabil), raman cu cele care tin de confortul la drum lung si lipsa sustinerii laterale, atat pentru mine cat si pentru sotie.

Edited by closchkutza, 07 September 2020 - 11:35.


#1220
mvmcristina

mvmcristina

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 195
  • Înscris: 08.07.2007
Nici șoferii de tir care călăresc scaune Sf nu sunt complet satisfăcuți...

#1221
mvmcristina

mvmcristina

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 195
  • Înscris: 08.07.2007
Deci încet încet încolțește ideea de confort al unei automate cu zvac-ul unui turbo, rafinamentul exterior al unei alfa Romeo, cu sonorizare premium, suspensie de rolls royce. Se pune ca nu mai e de actualitate rearanjarea brutala a organelor interne într-un Type r pentru un zâmbet?

Pana la noi ordine drumuri scurte, condus delicat, lin, fin + 1 ora de kinetoterapie zilnic. Spor

Am încercat cu 2 perne ortopedice pentru șezut diferite cu rezultate modeste.

Rămăsese perna de silicon din reclamele chinezești în care te așezi pe cofragul cu oua în siguranță. Încearcă poate poate.

Pokemonul poate merge și liniștit....

De evitat menținerea fără pauza a pozițiilor vicioase pentru coloana mai mult de 1 ora(birou, stat în picioare, condus), șocurile vibratiile(skyjet) sariturile(kangoo bungeejump)

#1222
sebulbus

sebulbus

    cereal killer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 26,068
  • Înscris: 03.12.2005

View Postcloschkutza, on 06 septembrie 2020 - 16:13, said:

Vorba sotiei, cat i-ar costa in plus sa aibe 3 dimensiuni de scaune ( ma refer la scobitura), S, M, L, ca la haine, si cand iti dai comanda de masina iti alegi si dimensiunea scaunului, functie de corpul fiecaruia (sa aiba frumos in showroom cele 3 marimi de scaun, te asezi, vezi care te strange, care ti-e larg si alegi dimensiunea care iti vine cel mai bine). La exterior scaunul poate avea aceeasi dimensiune, aceeasi forma, diferenta sa fie doar la spatiul dintre “œaripioare”. Asta daca tot e scump sa-l faca mai ajustabil.

Mai simplu se face avand un acelasi scaun cu suport lateral reglabil. Niste pungi de aer care se umfla si te strang in brate mai tare sau mai putin. Asta e solutia in general adoptata de scaunele sport ale diverselor marci. Alea mai fancy se si tot umfla-desumfla functie de viraje ca sa nu mai ajungi lipit de fata de usa.

#1223
buntzi

buntzi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,328
  • Înscris: 09.09.2006

View Postmvmcristina, on 07 septembrie 2020 - 12:08, said:

Deci încet încet încolțește ideea de confort al unei automate cu zvac-ul unui turbo, rafinamentul exterior al unei alfa Romeo, cu sonorizare premium, suspensie de rolls royce. [...]
Aș zice că descrii un S8...

#1224
freaka-da-disk

freaka-da-disk

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,106
  • Înscris: 12.12.2018
S8ul are ceva din gingasia unui rinocer, nimic din rafinamentul unei Alfa Romeo...

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate