Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Dupa 20 ani de facultate, am uita...

Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg
 Drept de proprietate intelectuala...

Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...
 Frecventa modificata radio

Un nou pericol pt batrani

Ar trebuii sa vindem imobiliarele...

Dupa renuntarea la aparat dentar
 pelerinaj in Balcik

Noul format Jpegli iși propu...

Dade, dade

Probleme accesare nr test telefon
 

Noul motor Renault 1.3 TCe H5Ht de 160 CP are 4 cilindri si o injectie de 250 bari-Dacia Duster 1.3 TCe

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
151 replies to this topic

#37
g_obreja

g_obreja

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 61
  • Înscris: 12.11.2017
Pe fosta mea masina am dat-o la Rabla la sub 150k km.

#38
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

View Postirulan_corrino, on 12 mai 2018 - 21:07, said:

Adică calcul egoist.
Totuși mașina aceea va mai circula și după ce o vei vinde tu.
Și de asta contează fiabilitatea per total nu pe perioada de garanție.
greșești. Cat timp cumperi o mașină cu banii tai, te interesează strict ce faci tu cu ea pe perioada în care o deții. Ai grijă de ea că vrei să o ții 15 ani, sau o forjezi de o ia mama dracu că ești reisar sau ai mulți bani și te doare la bască, nu contează, nimeni nu sta îngrijorat de situația mașinii după ce o vinde, cu excepția sa zicem când pleacă tot în familie, ceea ce nu se pune.

E doar un fier, nu te atașezi emoțional de el într-atât încât să îți pese de altceva, de fierul pe care îl ai deja în utilizare, mai nou, mai frumos, mai dotat,etc...

Edited by MembruAnonim, 15 May 2018 - 05:56.


#39
cosmin72

cosmin72

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 166
  • Înscris: 25.02.2009
salut , toate bune si frumoase , toti ne laudam cu ce avem , in special cei cu VW ,,, doar se stie sunt cele mai tari din parcare si nici nu se accepta discutii negative despre ei , dar daca eu as vrea sa cumpar un Captur cu acest model de mptor 1.3 benzina , in Romania azi see poate face ? unde si la ce pret , multumesc .....

#40
M0sGerila

M0sGerila

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,916
  • Înscris: 19.12.2007
Daca este pe site poti cumpara, daca nu, nu !

Desi ma indoiesc sa puna 160cp pe chichineata aia !

#41
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,282
  • Înscris: 16.08.2016
Motorul de 1.3 o sa înlocuiască vechiul 1.2, probabil ca pana la sfârșitul anului o sa fie disponibil

#42
M0sGerila

M0sGerila

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,916
  • Înscris: 19.12.2007
L-a inlocuit deja, dar vine cu puteri de 115, 140, 160....

#43
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007
Bă ejti nebun?
1.3 160cp?

Cumnatul meu doar ce si-a luat Nissan Qashqai, 1.6 turbo benzină, 163cp, sau așa ceva.
Asta de 1.3 scoate 160 cp?
Să vezi ce misto fac de el...

#44
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Ceva dovezi?

#45
gozmyn

gozmyn

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,642
  • Înscris: 17.03.2009
In presa a aparut de mult timp zvonul ca se va inlocui motorul de 1.2 TCe cu motorul 1.3TCe. Ideea e ca pe Duster nu va avea niciodata mai mult de 130 cai, deci stati linistiti.

#46
M0sGerila

M0sGerila

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,916
  • Înscris: 19.12.2007

View Postericmario, on 14 septembrie 2018 - 20:35, said:

Bă ejti nebun?
1.3 160cp?

Cumnatul meu doar ce si-a luat Nissan Qashqai, 1.6 turbo benzină, 163cp, sau așa ceva.
Asta de 1.3 scoate 160 cp?
Să vezi ce misto fac de el...
E pe piata de ceva vreme ...
Si , da , are si 160cp !
https://group.renaul...ce-and-daimler/

Edited by M0sGerila, 15 September 2018 - 09:35.


#47
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

View PostMembruAnonim, on 14 septembrie 2018 - 22:59, said:

Ceva dovezi?
?

#48
stefandinescu70

stefandinescu70

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 814
  • Înscris: 29.08.2009
Dar nu se intreaba nimeni pe aici cum se va comporta filtrul de particule ( GPF ) cu care este dotat acest motor cu injectie directa de benzina ???    Da, .... acum tot ce misca pe benzina ( de la 1 sept 2018 ) , are filtru de particule montat pe evacuare si  devine un cosmar cand se infunda ... mai ales la cei cu pedala grea si mers mult in oras ...  Din acesta cauza si din cauza noilor norme WLPT aparute , consumul de combustibil este ridicat ( isi face regenerarea permanent prin ardere de combustibil suplimentar in fazele de evacuare ale motorului ) ) iar puterea nu pleaca de jos din turatie , cum se lauda Renault la 1.3 TCE sau 1.6TCE  , pleaca acum de pe la 2000 rpm , altfel infunda filtru GPF . .  Deci din ce in ce mai bine ....  ( adica mai prost )  ..
   Vorbiti doar de 1.33 TCE si de puterea lui maxima de 160 cp .. de parca asta ar fi o mare gaselnita sa scoti din 1390 cmc un max de 160 cp.  Stiati ca nu se mai poate pune GPL pe acest motor de 1.33 L ( TCE ) , oricare ar fi puterea lui , 110/ 140/160    ??    deci pa si pusi iubitorilor de ieftineala in miscare .. Tot mai bun este un diesel de 1.6 DCI biturbo care scoate un frumos 160 cp dar un cuplu imens de 380 nm si tot euro6d este si dupa noile norme WLPT

Edited by stefandinescu70, 16 September 2018 - 15:24.


#49
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,282
  • Înscris: 16.08.2016
Poți sa pui gpl la motoarele turbo cu injecție directa doar ca nu rentează din cauza costurilor mari ale instalatiei

#50
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,164
  • Înscris: 13.11.2017

View Poststefandinescu70, on 16 septembrie 2018 - 15:20, said:

Dar nu se intreaba nimeni pe aici cum se va comporta filtrul de particule ( GPF ) cu care este dotat acest motor cu injectie directa de benzina ???    Da, .... acum tot ce misca pe benzina ( de la 1 sept 2018 ) , are filtru de particule montat pe evacuare si  devine un cosmar cand se infunda ... mai ales la cei cu pedala grea si mers mult in oras ...  Din acesta cauza si din cauza noilor norme WLPT aparute , consumul de combustibil este ridicat ( isi face regenerarea permanent prin ardere de combustibil suplimentar in fazele de evacuare ale motorului ) ) iar puterea nu pleaca de jos din turatie , cum se lauda Renault la 1.3 TCE sau 1.6TCE  , pleaca acum de pe la 2000 rpm , altfel infunda filtru GPF . .  Deci din ce in ce mai bine ....  ( adica mai prost )  ..
   Vorbiti doar de 1.33 TCE si de puterea lui maxima de 160 cp .. de parca asta ar fi o mare gaselnita sa scoti din 1390 cmc un max de 160 cp.  Stiati ca nu se mai poate pune GPL pe acest motor de 1.33 L ( TCE ) , oricare ar fi puterea lui , 110/ 140/160 ?? deci pa si pusi iubitorilor de ieftineala in miscare .. Tot mai bun este un diesel de 1.6 DCI biturbo care scoate un frumos 160 cp dar un cuplu imens de 380 nm si tot euro6d este si dupa noile norme WLPT

Ai cateva inexactitati:

- Nu toate benzinarele vor fi dotate cu GPF. Exemplu noul Ford Focus.
-GPF-ul nu se infunda la fel ca DPF-ul si nu are nevoie de regenerari genul celor necesare DPF-ului datorita faptului ca benzina nu este un combustibil la fel de "murdar" ca motorina. Asta asa spus mai 'babeste'. Plus ca GPF-ul este de vreo 10 ori mai ieftin ca DPF-ul si are durata de viata aproximativ egala cu a masinii. Mai multe informatii gasesti pe net despre GPF.
- 380 Nm nu este un cuplu imens iar faptul ca obtii din doua turbine cam aceeasi putere pe care o are o benzinara cu o singura turbina, benzinara fiind mult mai ieftina, face ca in continuare dieselul sa ramana indezirabil pentru multi.
- Ma indoiesc ca dieselul acesta va fi EURO 6D fara cantitati mari de Ad-blue (vezi scandalul cu rezervoarele de AdBlue incorect calibrate de pe masinile germane).

View PostMicroEdge, on 16 septembrie 2018 - 15:37, said:

Poți sa pui gpl la motoarele turbo cu injecție directa doar ca nu rentează din cauza costurilor mari ale instalatiei

Nu renteaza si fiindca va consuma in continuare si benzina (25% benzina, 75% gaz)

#51
stefandinescu70

stefandinescu70

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 814
  • Înscris: 29.08.2009
Imi plac colegii de forum care sunt informati sau se pricep, jos cu palaria , dar , nu pot sa nu te contrazic , un pic .. La noile motoare benzinare cu GPF , nu se poate pune GPL pentru ca instalatia de GPL nu stie de regenerarile necesare filtrului si nu il poate curata  , ca nu are cu ce sa il arda in ciclul de evacuare/curatare al motorului , mai simplu spus , explodeaza usor gazul , daca il injectezi in ciclul de evacuare fierbinte al motorului , iar partea de 25 % de benzina care trece prin injectoarele de benzina nu este suficienta sa faca regenerarea programata de ECU motor. Deci ori va fi imposibil de pus GPL , ori va fi extraordinar de scumpe modificarile de facut pentru transformarea pe GPL .
Iar partea referitoare la Ford Focus ca nu va avea GPF , este ori marketing mincinos al lui Ford , ori pun motoare din nou cu injectie indirecta de benzina  , ceea ce inseamna un pas inapoi in evolutia Ford , asta numai ca sa pacaleasca si sa nu urmeze noile reguli WLTP,   cu incepere de la 1 Sept 2018 . Legea/regula este simpla si clara , TOT ce este cu Injectie Directa de benzina, TOT are / sau trebuie sa aiba GPF , deoarece produce particule care trebuiesc retinute si nu lasate in atmosfera ( cica mai nocive decat la diesel ) .
Apropo filtrul GPF , este mai dens decat un DPF de la diesel si lucreaza la temperaturi cu mult mai mari decat la diesel  . Si , in final  , DA , tot ce va fi diesel , este cu SCR si DPF  , adica arde si un plus de Ad Blue ( care este acum ieftin sau foarte ieftin , circa un euro pe 1000 km , deci Ok dupa parerea mea ) .
Oricum , sunt curios cat de inspirat a fost Mercedes cu aceste motoare 1.33 TCE  de la Renault , sa le vedem in timp ce spun , cu injectie la 250 de bari , turbine la 1200 grade si boost de 2.4 bar, trebuie el sa dea cu virgula de la vreun fabricant de componente produse in China, gen ieftineala , gen Delphi, care a dus grav inapoi Mercedesul la calitate ..  Internele acestui 1.33TCE sunt toate forjate ( deci scumpe de inlocuit ) si consumurile de carburant sunt cat la un echivalent de 2.0 litri turbat , model vechi , dar relaxat in functionare ..  

PS.   380 nm , nu o sa vezi curand la un benzir de 1.33 litri sau chiar de 1.6 litri . Abia pe RS cel de 1.8 TCE si 280 cp abia lipeste pe la 380 nm . Deci diesel rules INCA
.....aici despre filtrele GDF      https://www.corning....ate-filter.html

Edited by stefandinescu70, 16 September 2018 - 16:48.


#52
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,164
  • Înscris: 13.11.2017
Eu zic ca e bine sa lasi presupunerile referitoare la Ford. Va avea aceeasi motorizare si fara GPF. Punct. Reducerea emisiei de particule au facut-o numai din ECU.
Iar legea e simpla si clara nu in sensul ca toate motoarele GDI trebuie sa aiba GDF ci doar cele care nu indeplinesc normele EURO6 cand sunt testate in ciclu WLTP, caci marea majoritate nu indeplineau normele EURO 6 decat in ciclu NEDC, multe dintre diesele nici macar in acel ciclu, de aia au si pus dispozitive de trisare a emisiilor.
Iar cat despre diesel rules, eu zic sa te uiti la cifrele de vanzari ale dieselului Posted Image ! Tu nu intelegi ca degeaba ai acel cuplu daca iti trebuie doua turbine ca sa ajungi la puterea unui benzinar cu o singura turbina ?. Asta inseamna pret mai mare si posibilitati de defectare mai multe. Si atunci pentru ce sa iei diesel ?
Iar la consumuri eu zic sa te abtii pana o sa mergi cu o benzinara turbo. Consumurile au ajuns destul de apropiate, mai ales de cand dieselul trebuie sa respecte normele de poluare in noul ciclu WLTP

Tocmai datorita temeperaturilor mai mari ale gazelor arse, GPF-ul nu are nevoie de regenerari la fel ca DPF-ul :

"Petrol engines exhaust gases are at a higher temperature than in diesel engines, making active regeneration strategies almost unnecessary."

https://www.linkedin...es-javier-nadal

Edited by Ford4, 16 September 2018 - 17:36.


#53
stefandinescu70

stefandinescu70

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 814
  • Înscris: 29.08.2009
......Iar la consumuri eu zic sa te abtii pana o sa mergi cu o benzinara turbo....

Aici sincer nu comentez .......Posted Image Posted Image...   va fi  NEVER  asta ..  Posted Image

#54
M0sGerila

M0sGerila

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,916
  • Înscris: 19.12.2007
Era o steluta acolo...in extraurban la viteze cu 20% mai mici...benzinarul turbo consuma mai putin decat dieselul ! :D

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate