Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Noul motor Renault 1.3 TCe H5Ht de 160 CP are 4 cilindri si o injectie de 250 bari-Dacia Duster 1.3 TCe
Last Updated: Jun 14 2020 09:47, Started by
max_01
, May 08 2018 08:08
·
0
#1
Posted 08 May 2018 - 08:08
,,
Acest motor realizat de Alianta Renault-Nissan-Mitsubishi și Daimler are 4 cilindri in linie si este supraalimentat. Sistemul de supraalimentare este capabil de 250 bari si dezvolta o putere maxima de 160 CP la o turatie de 5.500 rpm. Acest motor realizat de Renault impreuna cu Nissan are 4 cilindri in linie si este supraalimentat. Noua motorizare ofera si un moment motor de 270 Nm incepand cu o turatie de 1.750 Nm, adica exact puterea dezvoltata de motorul diesel 1.5 dCi de 110 CP. Conform primelor informatii noul motor care echipeaza gama Scenic 2018 este capabil sa consume in medie doar 5.4 litri de benzina si are o viteza maxima de 200 km/h. Noua motorizare urmeaza sa apara si pe gama Dacia Duster si Dacia Lodgy 2018. Pentru a intelege cat de important este acest motor nu trebuie uitat faptul ca noul Mercedes Clasa A este echipat exclusiv cu aceasta motorizare. In viitor ne asteptam si la gama Mercedes Clasa C sa fie dotata cu aceasta motorizare in versiunea de putere de 160 CP.'' http://www.autolates...-duster-1-3-tce ,,Mașinile Mercedes-Benz, parteneri cu Renault în dezvoltarea acestui propulsor, vor beneficia la rândul lor de acest motor pe mai multe modele, în diferite configurații. În mod teoretic, noul Energy TCe 140 (cu versiunile TCe 115 și TCe 160), așa cum este denumit după nomenclatorul comercial – ar trebui să înlocuiască vechiul TCe 130 (1.2 litri), însă practic acest lucru nu se va întâmpla pentru toate modelele. Noul motor din familia Energy TCe este un motor cu injecție directă, la fel ca TCe 130, are o cilindree de 1330 centimetri cubi, și este disponibil în trei variante de putere. TCe 115, de 115 CP, are un un cuplu maxim de 220 Nm, la 1500 rpm, în timp ce puterea maximă se atinge la 4.500 rpm. Acesta va fi oferit doar cu cutie manuală în 6 trepte. TCe 140 va avea puterea maximă de 140 CP la 5.000 rpm, iar cuplul maxim de 240 Nm va fi atins la 1600 rpm. Cea mai puternică versiune a motorului va fi TCe 160, cei 160 CP fiind obținuți la 5.500 rpm, cu un cuplu maxim de 270 Nm, la 1750 rpm. Acesta din urmă, ca și cel intermediar, vor putea fi comandate și cu o cutie automată de tip EDC, în 7 trepte.'' Consumurile acestor motoare se situează, conform datelor producătorului, calculate pe baza standardelor NEDC, între 5,4 și 5,6 litri/100 km, ceea ce corespunde unei emisii de CO2 de 122 – 124 g/km. Una dintre caracteristicile acestor motoare este stabilitatea cuplului pe o plajă destul de mare, până la aproximativ 3.500 rpm, ceea ce îi oferă un comportament superior în diferite situații, simultan cu un consum mai mic de carburant. Noul motor este produs în uzina din Spania a Grupului Renault, urmând să fie livrat pe mașinile vândute din ianuarie 2018.'' https://www.profit.r...enault-17526245 Cel putin in acest an, Dacia Logan si Sandero nu vor fi echipate cu acest motor care este creatia a 4 mari producatori auto dintre care unul este premium. Edited by max_01, 08 May 2018 - 08:29. |
#2
Posted 08 May 2018 - 08:11
#3
Posted 08 May 2018 - 08:20
Mai mint mult astia?
In curand o sa fie cu 3 turbine si 2 cilindri, apoi cu 5 turbine si 1 cilindru, iar in tot acest timp consumul scade si puterea creste. Zici ca e programul de guvernare PSD! |
#4
Posted 08 May 2018 - 08:24
Iar apoi o sa ramina doar turbinele, si il vor face turboreactor!
|
#5
Posted 08 May 2018 - 08:36
#6
Posted 08 May 2018 - 08:44
eu nu as lua masina cu acest motor,nu inca
astept altii sa le testeze pe banii lor si abia dupa Edited by ceanu1980, 08 May 2018 - 08:46. |
#7
Posted 08 May 2018 - 08:51
#8
Posted 08 May 2018 - 10:12
BB8, on 08 mai 2018 - 08:20, said:
Mai mint mult astia? In curand o sa fie cu 3 turbine si 2 cilindri, apoi cu 5 turbine si 1 cilindru, iar in tot acest timp consumul scade si puterea creste. Zici ca e programul de guvernare PSD! |
#9
Posted 08 May 2018 - 10:41
cand s-a trecut la motorizarea de 2000 de la 1900,daca nu e destul ex,atunci meri nainte cu strugurii
|
#10
Posted 08 May 2018 - 10:42
max_01, on 08 mai 2018 - 08:08, said:
Sistemul de supraalimentare este capabil de 250 bari Presiunea de supraalimentare este de ordinul a 1 - 2 bari. Valoarea de 250 bari este probabil presiunea maxima din sistemul de injectie directa de combustibil. |
|
#11
Posted 08 May 2018 - 10:54
max_01, on 08 mai 2018 - 08:36, said:
Cele doua modele sunt vandute foarte bine la export asa ca trebuie echipate cu motorizari cat mai atragatoare. |
#13
Posted 08 May 2018 - 13:34
#14
Posted 08 May 2018 - 14:29
#15
Posted 08 May 2018 - 15:02
Competitia pe piata auto este mare si fiecare producator investeste in tehnologii noi, prin care urmaresc sa creasca performanta masinilor, sa le faca mai atractive pentru cumparatori si aceasta nu este un lucru rau. La capitolul motoare Renault nu a stat rau nici pana acum, dar pe benzina in plaja 130 CP si 200 CP au avut un gol neacoperit si le era necesar acest motor care va fi fabricat in variante de 115 CP, 140 CP si 160 CP. Inca un lucru de remarcat este faptul ca Renault a preluat cutia de viteze automata cu variatie continua CVT XTRONIC de la Nissan care se comporta foarte bine. Are o constructie aparte fata de celelalte CVT-uri prin faptul ca pana la viteza de 40 km/h functioneaza ca o cutie normala, iar de la aceasta viteza se pune automat in functiune CVT-ul. Am facut test-drive cu Koleos cu cutie automata CVT XTRONIC si mi-a placut mai mult decat Megane cu cutia automata EDC la care se manifesta o intarziere cam mare de la apasatul pedalei si pana reactioneaza cutia.
|
|
#16
Posted 08 May 2018 - 20:57
kolfleading, on 08 mai 2018 - 10:42, said:
Notiunea de supraalimentare de obicei se refera la introducerea fortata de aer in motor (cu turbina sau supercharger). Presiunea de supraalimentare este de ordinul a 1 - 2 bari. Valoarea de 250 bari este probabil presiunea maxima din sistemul de injectie directa de combustibil. Intotdeauna incurca ordinul cifrelor si tu vrei sa aiba habar de presiunea din admisie si cea din injectoare |
#17
Posted 08 May 2018 - 21:09
max_01, on 08 mai 2018 - 08:08, said: ,, Acest motor realizat de Alianta Renault-Nissan-Mitsubishi și Daimler are 4 cilindri in linie si este supraalimentat. Sistemul de supraalimentare este capabil de 250 bari si dezvolta o putere maxima de 160 CP la o turatie de 5.500 rpm. Acest motor realizat de Renault impreuna cu Nissan are 4 cilindri in linie si este supraalimentat. Noua motorizare ofera si un moment motor de 270 Nm incepand cu o turatie de 1.750 Nm, adica exact puterea dezvoltata de motorul diesel 1.5 dCi de 110 CP. Conform primelor informatii noul motor care echipeaza gama Scenic 2018 este capabil sa consume in medie doar 5.4 litri de benzina si are o viteza maxima de 200 km/h. Noua motorizare urmeaza sa apara si pe gama Dacia Duster si Dacia Lodgy 2018. Pentru a intelege cat de important este acest motor nu trebuie uitat faptul ca noul Mercedes Clasa A este echipat exclusiv cu aceasta motorizare. In viitor ne asteptam si la gama Mercedes Clasa C sa fie dotata cu aceasta motorizare in versiunea de putere de 160 CP.'' http://www.autolates...-duster-1-3-tce ,,Mașinile Mercedes-Benz, parteneri cu Renault în dezvoltarea acestui propulsor, vor beneficia la rândul lor de acest motor pe mai multe modele, în diferite configurații. În mod teoretic, noul Energy TCe 140 (cu versiunile TCe 115 și TCe 160), așa cum este denumit după nomenclatorul comercial – ar trebui să înlocuiască vechiul TCe 130 (1.2 litri), însă practic acest lucru nu se va întâmpla pentru toate modelele. Noul motor din familia Energy TCe este un motor cu injecție directă, la fel ca TCe 130, are o cilindree de 1330 centimetri cubi, și este disponibil în trei variante de putere. TCe 115, de 115 CP, are un un cuplu maxim de 220 Nm, la 1500 rpm, în timp ce puterea maximă se atinge la 4.500 rpm. Acesta va fi oferit doar cu cutie manuală în 6 trepte. TCe 140 va avea puterea maximă de 140 CP la 5.000 rpm, iar cuplul maxim de 240 Nm va fi atins la 1600 rpm. Cea mai puternică versiune a motorului va fi TCe 160, cei 160 CP fiind obținuți la 5.500 rpm, cu un cuplu maxim de 270 Nm, la 1750 rpm. Acesta din urmă, ca și cel intermediar, vor putea fi comandate și cu o cutie automată de tip EDC, în 7 trepte.'' Consumurile acestor motoare se situează, conform datelor producătorului, calculate pe baza standardelor NEDC, între 5,4 și 5,6 litri/100 km, ceea ce corespunde unei emisii de CO2 de 122 – 124 g/km. Una dintre caracteristicile acestor motoare este stabilitatea cuplului pe o plajă destul de mare, până la aproximativ 3.500 rpm, ceea ce îi oferă un comportament superior în diferite situații, simultan cu un consum mai mic de carburant. Noul motor este produs în uzina din Spania a Grupului Renault, urmând să fie livrat pe mașinile vândute din ianuarie 2018.'' https://www.profit.r...enault-17526245 Cel putin in acest an, Dacia Logan si Sandero nu vor fi echipate cu acest motor care este creatia a 4 mari producatori auto dintre care unul este premium. |
#18
Posted 08 May 2018 - 21:26
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users