Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
ULBS INFORMATICA

Index preturi

Boxa membrana tweeter infundata

Am nevoie de poze cu un curcubeu
 Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay

Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3
 Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...

De ce sunt oamenii nostalgici

Cum vand casa fara factura Hidroe...
 Scor FICO minim

Tonometru compensat CAS?

polita RCA ONLINE

Termostat frigider - verificare
 

Noul motor Renault 1.3 TCe H5Ht de 160 CP are 4 cilindri si o injectie de 250 bari-Dacia Duster 1.3 TCe

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
151 replies to this topic

#1
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,403
  • Înscris: 07.02.2017
,,
Acest motor realizat de Alianta Renault-Nissan-Mitsubishi și Daimler are 4 cilindri in linie si este supraalimentat.

Sistemul de supraalimentare este capabil de 250 bari si dezvolta o putere maxima de 160 CP la o turatie de 5.500 rpm.

Acest motor realizat de Renault impreuna cu Nissan are 4 cilindri in linie si este supraalimentat.

Noua motorizare ofera si un moment motor de 270 Nm incepand cu o turatie de 1.750 Nm, adica exact puterea dezvoltata de motorul diesel 1.5 dCi de 110 CP.

Conform primelor informatii noul motor care echipeaza gama Scenic 2018 este capabil sa consume in medie doar 5.4 litri de benzina si are o viteza maxima de 200 km/h.

Noua motorizare urmeaza sa apara si pe gama Dacia Duster si Dacia Lodgy 2018.

Pentru a intelege cat de important este acest motor nu trebuie uitat faptul ca noul Mercedes Clasa A este echipat exclusiv cu aceasta motorizare.

In viitor ne asteptam si la gama Mercedes Clasa C sa fie dotata cu aceasta motorizare in versiunea de putere de 160 CP.''
http://www.autolates...-duster-1-3-tce


,,Mașinile Mercedes-Benz, parteneri cu Renault în dezvoltarea acestui propulsor, vor beneficia la rândul lor de acest motor pe mai multe modele, în diferite configurații. În mod teoretic, noul Energy TCe 140 (cu versiunile TCe 115 și TCe 160), așa cum este denumit după nomenclatorul comercial – ar trebui să înlocuiască vechiul TCe 130 (1.2 litri), însă practic acest lucru nu se va întâmpla pentru toate modelele.

Noul motor din familia Energy TCe este un motor cu injecție directă, la fel ca TCe 130, are o cilindree de 1330 centimetri cubi, și este disponibil în trei variante de putere. TCe 115, de 115 CP, are un un cuplu maxim de 220 Nm, la 1500 rpm, în timp ce puterea maximă se atinge la 4.500 rpm. Acesta va fi oferit doar cu cutie manuală în 6 trepte. TCe 140 va avea puterea maximă de 140 CP la 5.000 rpm, iar cuplul maxim de 240 Nm va fi atins la 1600 rpm. Cea mai puternică versiune a motorului va fi TCe 160, cei 160 CP fiind obținuți la 5.500 rpm, cu un cuplu maxim de 270 Nm, la 1750 rpm. Acesta din urmă, ca și cel intermediar, vor putea fi comandate și cu o cutie automată de tip EDC, în 7 trepte.''
Consumurile acestor motoare se situează, conform datelor producătorului, calculate pe baza standardelor NEDC, între 5,4 și 5,6 litri/100 km, ceea ce corespunde unei emisii de CO2 de 122 – 124 g/km. Una dintre caracteristicile acestor motoare este stabilitatea cuplului pe o plajă destul de mare, până la aproximativ 3.500 rpm, ceea ce îi oferă un comportament superior în diferite situații, simultan cu un consum mai mic de carburant. Noul motor este produs în uzina din Spania a Grupului Renault, urmând să fie livrat pe mașinile vândute din ianuarie 2018.''
https://www.profit.r...enault-17526245

Cel putin in acest an, Dacia Logan si Sandero nu vor fi echipate cu acest motor care este creatia a 4 mari producatori auto dintre care unul este premium.

Edited by max_01, 08 May 2018 - 08:29.


#2
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,278
  • Înscris: 16.08.2016
Nu cred ca pe Duster și Lodgy o sa fie introdus asa repede :) Întâi trebuie sa echipeze mai multe modele Renault și Nissan

#3
BB8

BB8

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 36
  • Înscris: 07.05.2018
Mai mint mult astia?

In curand o sa fie cu 3 turbine si 2 cilindri, apoi cu 5 turbine si 1 cilindru, iar in tot acest timp consumul scade si puterea creste.

Zici ca e programul de guvernare PSD!

#4
dan78rom

dan78rom

    in omnia paratus

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,070
  • Înscris: 28.02.2008
Iar apoi o sa ramina doar turbinele, si il vor face turboreactor!

#5
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,403
  • Înscris: 07.02.2017

 MicroEdge, on 08 mai 2018 - 08:11, said:

Nu cred ca pe Duster și Lodgy o sa fie introdus asa repede Posted Image Întâi trebuie sa echipeze mai multe modele Renault și Nissan
Cele doua modele sunt vandute foarte bine la export asa ca trebuie echipate cu motorizari cat mai atragatoare.

#6
ceanu1980

ceanu1980

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,141
  • Înscris: 15.05.2008
eu nu as lua masina cu acest motor,nu inca
astept altii sa le testeze pe banii lor si  abia dupa

Edited by ceanu1980, 08 May 2018 - 08:46.


#7
costin001

costin001

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,761
  • Înscris: 13.08.2013
Strugurii de sus sunt acrii rau pentru unii. Asa s-a spus si despre 1.0 ecoboost de la Ford, ca e prost ca nu este fiabil, ca este prea mic pentru 125CP, si uite ca a fost premiat 6 ani la rand. Mercedes nu se complica cu motoare slabe sau proaste, asta este clar.

#8
A10

A10

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,068
  • Înscris: 19.12.2012

 BB8, on 08 mai 2018 - 08:20, said:

Mai mint mult astia?

In curand o sa fie cu 3 turbine si 2 cilindri, apoi cu 5 turbine si 1 cilindru, iar in tot acest timp consumul scade si puterea creste.

Zici ca e programul de guvernare PSD!
Tendinta e buna pt ca scazand numarul cilindrilor, intr o zi o sa ajungem sa folosim numai turbinele :))))

#9
ceanu1980

ceanu1980

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,141
  • Înscris: 15.05.2008
cand s-a trecut la motorizarea de 2000 de la 1900,daca nu e destul ex,atunci meri nainte cu strugurii

#10
kolfleading

kolfleading

    Born to Raise Hell

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,987
  • Înscris: 01.03.2013

 max_01, on 08 mai 2018 - 08:08, said:

Sistemul de supraalimentare este capabil de 250 bari
Notiunea de supraalimentare de obicei se refera la introducerea fortata de aer in motor (cu turbina sau supercharger).
Presiunea de supraalimentare este de ordinul a 1 - 2 bari.
Valoarea de 250 bari este probabil presiunea maxima din sistemul de injectie directa de combustibil.

#11
donbalon

donbalon

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 400
  • Înscris: 26.04.2018

 max_01, on 08 mai 2018 - 08:36, said:

Cele doua modele sunt vandute foarte bine la export asa ca trebuie echipate cu motorizari cat mai atragatoare.
Va fi introdus chiar in acest an, posibil in trimestrul III sau sigur in trimestrul IV, in locul motorului de 1,2 TCe de 125CP, care a cam avut probleme pe Duster.

#12
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,403
  • Înscris: 07.02.2017

 donbalon, on 08 mai 2018 - 10:54, said:

Va fi introdus chiar in acest an, posibil in trimestrul III sau sigur in trimestrul IV, in locul motorului de 1,2 TCe de 125CP, care a cam avut probleme pe Duster.
Ceea ce duce la mai putine vanzari la export.

#13
adisz

adisz

    Targu Mures

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,994
  • Înscris: 07.11.2006

 MicroEdge, on 08 mai 2018 - 08:11, said:

Nu cred ca pe Duster și Lodgy o sa fie introdus asa repede Posted Image Întâi trebuie sa echipeze mai multe modele Renault și Nissan

Si Mercedes,in primul rand.

#14
freddy2017

freddy2017

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,453
  • Înscris: 16.07.2017

 adisz, on 08 mai 2018 - 13:34, said:


Si Mercedes,in primul rand.
Le vor echipa pe toate.Fabrica are capacitatea sa faca fata necesarului de productie.Poate ca in acest moment deja exista un stoc suficient de motoare pentru a onora comenzile deja existente.

#15
codesmm

codesmm

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,022
  • Înscris: 17.11.2015
Competitia pe piata auto este mare si fiecare producator investeste in tehnologii noi, prin care urmaresc sa creasca performanta masinilor, sa le faca mai atractive pentru cumparatori si aceasta nu este un lucru rau. La capitolul motoare Renault nu a stat rau nici pana acum, dar pe benzina in plaja 130 CP si 200 CP au avut un gol neacoperit si le era necesar acest motor care va fi fabricat in variante de 115 CP, 140 CP si 160 CP. Inca un lucru de remarcat este faptul ca Renault a preluat cutia de viteze automata cu variatie continua CVT XTRONIC de la Nissan care se comporta foarte bine. Are o constructie aparte fata de celelalte CVT-uri  prin faptul ca pana la viteza de 40 km/h functioneaza ca o cutie normala, iar de la aceasta viteza se pune automat in functiune CVT-ul. Am facut test-drive cu Koleos cu cutie automata CVT XTRONIC si mi-a placut mai mult decat Megane cu cutia automata EDC la care se manifesta o intarziere cam mare de la apasatul pedalei si pana reactioneaza cutia.

#16
alexa32

alexa32

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,292
  • Înscris: 12.08.2006

 kolfleading, on 08 mai 2018 - 10:42, said:

Notiunea de supraalimentare de obicei se refera la introducerea fortata de aer in motor (cu turbina sau supercharger).
Presiunea de supraalimentare este de ordinul a 1 - 2 bari.
Valoarea de 250 bari este probabil presiunea maxima din sistemul de injectie directa de combustibil.
Ce pretentii ai si tu de la "presa" auto?!

Intotdeauna incurca ordinul cifrelor si tu vrei sa aiba habar de presiunea din admisie si cea din injectoare :)

#17
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,450
  • Înscris: 15.06.2007

 max_01, on 08 mai 2018 - 08:08, said:

,,
Acest motor realizat de Alianta Renault-Nissan-Mitsubishi și Daimler are 4 cilindri in linie si este supraalimentat.

Sistemul de supraalimentare este capabil de 250 bari si dezvolta o putere maxima de 160 CP la o turatie de 5.500 rpm.

Acest motor realizat de Renault impreuna cu Nissan are 4 cilindri in linie si este supraalimentat.

Noua motorizare ofera si un moment motor de 270 Nm incepand cu o turatie de 1.750 Nm, adica exact puterea dezvoltata de motorul diesel 1.5 dCi de 110 CP.

Conform primelor informatii noul motor care echipeaza gama Scenic 2018 este capabil sa consume in medie doar 5.4 litri de benzina si are o viteza maxima de 200 km/h.

Noua motorizare urmeaza sa apara si pe gama Dacia Duster si Dacia Lodgy 2018.

Pentru a intelege cat de important este acest motor nu trebuie uitat faptul ca noul Mercedes Clasa A este echipat exclusiv cu aceasta motorizare.

In viitor ne asteptam si la gama Mercedes Clasa C sa fie dotata cu aceasta motorizare in versiunea de putere de 160 CP.''
http://www.autolates...-duster-1-3-tce


,,Mașinile Mercedes-Benz, parteneri cu Renault în dezvoltarea acestui propulsor, vor beneficia la rândul lor de acest motor pe mai multe modele, în diferite configurații. În mod teoretic, noul Energy TCe 140 (cu versiunile TCe 115 și TCe 160), așa cum este denumit după nomenclatorul comercial – ar trebui să înlocuiască vechiul TCe 130 (1.2 litri), însă practic acest lucru nu se va întâmpla pentru toate modelele.

Noul motor din familia Energy TCe este un motor cu injecție directă, la fel ca TCe 130, are o cilindree de 1330 centimetri cubi, și este disponibil în trei variante de putere. TCe 115, de 115 CP, are un un cuplu maxim de 220 Nm, la 1500 rpm, în timp ce puterea maximă se atinge la 4.500 rpm. Acesta va fi oferit doar cu cutie manuală în 6 trepte. TCe 140 va avea puterea maximă de 140 CP la 5.000 rpm, iar cuplul maxim de 240 Nm va fi atins la 1600 rpm. Cea mai puternică versiune a motorului va fi TCe 160, cei 160 CP fiind obținuți la 5.500 rpm, cu un cuplu maxim de 270 Nm, la 1750 rpm. Acesta din urmă, ca și cel intermediar, vor putea fi comandate și cu o cutie automată de tip EDC, în 7 trepte.''
Consumurile acestor motoare se situează, conform datelor producătorului, calculate pe baza standardelor NEDC, între 5,4 și 5,6 litri/100 km, ceea ce corespunde unei emisii de CO2 de 122 – 124 g/km. Una dintre caracteristicile acestor motoare este stabilitatea cuplului pe o plajă destul de mare, până la aproximativ 3.500 rpm, ceea ce îi oferă un comportament superior în diferite situații, simultan cu un consum mai mic de carburant. Noul motor este produs în uzina din Spania a Grupului Renault, urmând să fie livrat pe mașinile vândute din ianuarie 2018.''
https://www.profit.r...enault-17526245

Cel putin in acest an, Dacia Logan si Sandero nu vor fi echipate cu acest motor care este creatia a 4 mari producatori auto dintre care unul este premium.
Degeaba.. daca nu pun acel motor si pe S classe,  e wax..   cine vrea sa se laude ca are mercedes, nu-si cumpara A classe.

#18
BB8

BB8

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 36
  • Înscris: 07.05.2018

 costin001, on 08 mai 2018 - 08:51, said:

Strugurii de sus sunt acrii rau pentru unii. Asa s-a spus si despre 1.0 ecoboost de la Ford, ca e prost ca nu este fiabil, ca este prea mic pentru 125CP, si uite ca a fost premiat 6 ani la rand. Mercedes nu se complica cu motoare slabe sau proaste, asta este clar.
Motorul ala e sublim.
E premiat de oameni care nu il conduc, dar care il voteaza pe hartie.
Daca ai pune intrebarea cheie: v-ati lua o masina dotata cu acest motor, s-ar putea sa ai surprize.

Trage greu si consuma mult.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate