Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...
 Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...
 Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio
 Un nou pericol pt batrani

Ar trebui sa vindem imobiliarele ...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik
 

Noul motor Renault 1.3 TCe H5Ht de 160 CP are 4 cilindri si o injectie de 250 bari-Dacia Duster 1.3 TCe

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
151 replies to this topic

#145
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,969
  • Înscris: 06.04.2007
Ce motorizare detii si defineste petarda

#146
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,282
  • Înscris: 16.08.2016

View PostNabucodonosor2020, on 08 mai 2020 - 14:38, said:

Sa nu ia sub nici o forma 0.9 tce!
Nu stiu cum este 1.33, dar sigur nu este petarda ca 0.9...
Nu stiu ce petarda ai tu dar ești în afara subiectului. Nu știi nici măcar cu ce motorizări vine acest model.

#147
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,906
  • Înscris: 14.11.2004

View PostNabucodonosor2020, on 08 mai 2020 - 14:38, said:

Sa nu ia sub nici o forma 0.9 tce!
Nu stiu cum este 1.33, dar sigur nu este petarda ca 0.9...

Defineste o petarda, 0.9TCe sau H4Bt este un motor mai mult decat decent care s-a dovedit a fi fiabil, mai are unele carente cu lantul de distributie sau patinele lui, dar sunt usor de remediat pe garantie. Consumul este bun, dinamica decenta pentru clasa masini. Iese la pensie pentru  H4Dt de 1L si 100CP care este si in varianta GPL si conform cu noile norme plus cuplabil cu transmisie CVT.

#148
Nabucodonosor2020

Nabucodonosor2020

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 982
  • Înscris: 19.02.2020
Am mai scris, nu mai reiau...

#149
corsa12

corsa12

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 63
  • Înscris: 31.05.2014

View PostBB8, on 08 mai 2018 - 08:20, said:

Mai mint mult astia?

In curand o sa fie cu 3 turbine si 2 cilindri, apoi cu 5 turbine si 1 cilindru, iar in tot acest timp consumul scade si puterea creste.

Zici ca e programul de guvernare PSD!

Mintea ta .... ai mea, pune mana si citeste lasa dracu psdul, eventual fa ca mine, daca poti, vreo 240 000 km cu un 1,33 tce si pe urma spune ceva concret

View Poststefandinescu70, on 16 septembrie 2018 - 15:20, said:

Dar nu se intreaba nimeni pe aici cum se va comporta filtrul de particule ( GPF ) cu care este dotat acest motor cu injectie directa de benzina ???    Da, .... acum tot ce misca pe benzina ( de la 1 sept 2018 ) , are filtru de particule montat pe evacuare si  devine un cosmar cand se infunda ... mai ales la cei cu pedala grea si mers mult in oras ...  Din acesta cauza si din cauza noilor norme WLPT aparute , consumul de combustibil este ridicat ( isi face regenerarea permanent prin ardere de combustibil suplimentar in fazele de evacuare ale motorului ) ) iar puterea nu pleaca de jos din turatie , cum se lauda Renault la 1.3 TCE sau 1.6TCE  , pleaca acum de pe la 2000 rpm , altfel infunda filtru GPF . .  Deci din ce in ce mai bine ....  ( adica mai prost )  ..
   Vorbiti doar de 1.33 TCE si de puterea lui maxima de 160 cp .. de parca asta ar fi o mare gaselnita sa scoti din 1390 cmc un max de 160 cp.  Stiati ca nu se mai poate pune GPL pe acest motor de 1.33 L ( TCE ) , oricare ar fi puterea lui , 110/ 140/160 ?? deci pa si pusi iubitorilor de ieftineala in miscare .. Tot mai bun este un diesel de 1.6 DCI biturbo care scoate un frumos 160 cp dar un cuplu imens de 380 nm si tot euro6d este si dupa noile norme WLPT
Vorbesti numai prostii habarnist de prima clasa

View Postalex87nfs, on 08 iunie 2019 - 22:53, said:

Quasqai vinde foarte bine ca ofera un ambalaj bun si prostii pun botu,are multe optiuni si briz brizuri care iti iau ochii si design exterior frumos ce-i drept dar e o coaja de fapt..niste plastice de toata jena(chiar de Dacie pe ici colo)..eram cu banii jos sa o cumparam ca nevasta era innebunita dar dupa drive test i-o trecut si ei..inafara de scaune si motor nu e ninic woow,sistemul bose e doar pe hartie,suspensia cu jante pe 19 e galagioasa,cutia mamaliga ca pe renault(manuala)si se sta si inghesuit in fata..doar Suzuki is mai slabe ca Nissanurile de la japonezi in momentul asta
Total habarnist sau acrii strugurii, trebuie sa fii dus cu capul ca sa spui ca te a convins un test drive

#150
SSpantzer

SSpantzer

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,325
  • Înscris: 19.03.2019
Ia lumineaza-ne tu mare stiutor !
Tu de prin ce vagauni ai iesit ?

Unde ai facut tu 120 mii de km pe an cu motorul ala ?

#151
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,969
  • Înscris: 06.04.2007
Sunt curios cum misca 1.0 tce (si gpl) un Duster.
Ma duc la mesterii din Arad sa vad daca au de drive test

#152
Victor24D

Victor24D

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 156
  • Înscris: 20.05.2020

View Postmax_01, on 08 mai 2020 - 08:59, said:

Offtopic În cazul Renaultului Captur, nu se justifica diferența de preț de 1000 euro pt a opta pt motorul de 1,3l care dezvolta 130 cai putere fata de motorul de 1.0l care dezvolta 100 cai putere? Cred ca cu 3-4 persoane în mașină și portbagajul plin cu bagaje, când urci un deal, diferența de putere de 30 cai putere, plus cuplul motor de 240Nm(la cei 130 cai putere) vs 160Nm(la cei 100 cai putere), se simte, atât la dinamica de deplasare cât și la consum(motorul de 100 cai putere) ar fi turat pentru a putea o tine forța necesara de tracțiune.


Cam se justifica, parca 1.33 vine cu 4 cilindri, 1.0 are 3, unu are 160 NM cuplu altu 240, diferenta e ca unu poti pune gaz (1.0) ca e tot cu multipunct, si nu are filtru de particule . Dar diferenta intre cele 2 e sesizabila, 1.33 e mai echilibrat , nu se forteaza asa tare sa traga dupa el caroseria.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate