Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Noul motor Renault 1.3 TCe H5Ht de 160 CP are 4 cilindri si o injectie de 250 bari-Dacia Duster 1.3 TCe
Last Updated: Jun 14 2020 09:47, Started by
max_01
, May 08 2018 08:08
·
0
#55
Posted 16 September 2018 - 18:16
stefandinescu70, on 16 septembrie 2018 - 17:39, said:
......Iar la consumuri eu zic sa te abtii pana o sa mergi cu o benzinara turbo.... Aici sincer nu comentez ....... ... va fi NEVER asta .. Atunci e bine sa nu presupui lucruri referitoare la diferenta de consum dintre diesel si benzina, mai ales ca tu ai avut experienta nefericita de crestere a consumului la masina ta diesel dupa ce a fost resoftata pentru a indeplini normele de emisii ! Edited by Ford4, 16 September 2018 - 18:16. |
#56
Posted 16 September 2018 - 18:38
#57
Posted 16 September 2018 - 19:24
Nu am înțeles greșit. E vorba de motorul de 1.6 dCI de la Renault care este echipat cu două turbocompresoare și are 160 CP.
https://m.promotor.r...160-cp-12138591 |
#58
Posted 17 September 2018 - 04:48
No coment . Intram pe taramul discutiilor fara sfarsit .
Edited by stefandinescu70, 17 September 2018 - 05:04. |
#59
Posted 02 October 2018 - 11:55
gozmyn, on 14 septembrie 2018 - 23:07, said:
In presa a aparut de mult timp zvonul ca se va inlocui motorul de 1.2 TCe cu motorul 1.3TCe. Ideea e ca pe Duster nu va avea niciodata mai mult de 130 cai, deci stati linistiti. https://www.auto-bil...148695.html  ... deci 130CP si 150CP |
#60
Posted 30 October 2018 - 18:23
Euro 6 are mai multi urmasi, de genul 6b, 6c si 6d. Chiar si 6d e de 2 tipuri: 6d TEMP si 6d full. In varianta Temp, care permite o deviatie mare de la 6d full, stiu ca nu e necesar filtrul de particule pe benzinare. In 6d full, deviatia e mai mica. In 7 nu se mai permite deviatie de la normele impuse.
|
#61
Posted 24 November 2018 - 16:46
stefandinescu70, on 16 septembrie 2018 - 15:20, said:
Dar nu se intreaba nimeni pe aici cum se va comporta filtrul de particule ( GPF ) cu care este dotat acest motor cu injectie directa de benzina ??? Da, .... acum tot ce misca pe benzina ( de la 1 sept 2018 ) , are filtru de particule montat pe evacuare si devine un cosmar cand se infunda ... mai ales la cei cu pedala grea si mers mult in oras ... Din acesta cauza si din cauza noilor norme WLPT aparute , consumul de combustibil este ridicat ( isi face regenerarea permanent prin ardere de combustibil suplimentar in fazele de evacuare ale motorului ) ) iar puterea nu pleaca de jos din turatie , cum se lauda Renault la 1.3 TCE sau 1.6TCE , pleaca acum de pe la 2000 rpm , altfel infunda filtru GPF . . Deci din ce in ce mai bine .... ( adica mai prost ) .. Vorbiti doar de 1.33 TCE si de puterea lui maxima de 160 cp .. de parca asta ar fi o mare gaselnita sa scoti din 1390 cmc un max de 160 cp. Stiati ca nu se mai poate pune GPL pe acest motor de 1.33 L ( TCE ) , oricare ar fi puterea lui , 110/ 140/160 ?? deci pa si pusi iubitorilor de ieftineala in miscare .. Tot mai bun este un diesel de 1.6 DCI biturbo care scoate un frumos 160 cp dar un cuplu imens de 380 nm si tot euro6d este si dupa noile norme WLPT se face remove dpf si in UK la greu.... https://www.autoexpr...iculate-filters ""In presa a aparut de mult timp zvonul ca se va inlocui motorul de 1.2 TCe cu motorul 1.3TCe. Ideea e ca pe Duster nu va avea niciodata mai mult de 130 cai, deci stati linistiti."" Se va face chip tuning dupa stai linistit.. Edited by eboda, 24 November 2018 - 16:49. |
#62
Posted 28 December 2018 - 21:34
Salutare,
Vin si eu cu ceva completari 1.la reno nu se foloseste AdBlue sunt mai destepti de atat, masina isi face singura regenerarile folosind post injectia sau 1 injector extra inainte de dpf, iar la benzina sa fim seriosi, benzina o poti folosi sa iti cureti un dpf, gpf-ul nu cred sa aiba vreo problema 2. am 1.33 tce 140 pe un Megane, merge super placut nu are lipsa de putere cuplul fiind de la 1600 pana pe la 3500 si de acolo intra cai, Trage ca un diesel (240nm pt 1.3l e cuplu de diesel) si fuge ca o benzina, o placere!, distributia variabila iar face multe, pusa pe sport e ca pusa pe jar 3 consum... eh.. comparativ cu grand scenic 1.6 dci 130 care e cu 350 kg mai greu, pe oras am consum mai mic la meganu asta 1.3, dar pe exterior la acelasi stil de condus am cu 2 l mai mare , dar precizez, la acelasi stil de condus, pt ca timpul de la A la B e mai mic cu benzina, totusi nu cred ca as putea obtine consum de 3.6l la mers normal in rand cu toti ceilalti, sau 6l media la 160 pe autostrada, cred ca ar lua 10l la 160km/h TCE-ul, inca nu am decat 4000km, mai vedem inca nici consumurile nu is foarte relevante pana nu se mai rodeaza, la dci pe la 20000km si-a dat drumul complet si motorul si consumul la benzina nu cred sa dureze asa mult am o singura durere la motorul asta, cp max e la 5000:( dupaia incepe sa piarda usor, 1.4 16v imi era drag cum ii placea pana in 6000 si abia dupaia pierdea putere, dar oricum e incomparabil mai placut de condus ca un diesel care dupa 3500 numa trage de moarte sa vina dupa el, nu e acelasi lucru sa prinzi 100 in a 4-a cu diesel sau a 2-a cu benzina treapta 2-a 98 km/h 3-a 144 km/h 4-a la 191 are 6000, dar pana in limitare cred ca prinde 200 ps. cel putin pe megane au sound generator pe sport si e un big add la drive feeling Edited by HondaD, 28 December 2018 - 21:36. |
#63
Posted 28 December 2018 - 22:57
Singurul regret sa zic asa este acest cuplu la turatii joase si care fata de 1.2 este cu 20% mai mare. Cred ca lagul nici nu se simte, la 1.2 il simt uneori, trebuie sa merg permanent la 2500 rpm...
De asemenea am observat ca pe sport treaba se schimba simtitor, trage mult mai jos, pe la 2000rpm, chiar mai jos, bine si consuma "altfel" 😂 Legat de consum...cat timp nu consuma cu mult peste un aspirat de cilindree apropiata, pentru mine e ok ! Sa il stapanesti sanatos, in curand vei simti o lasare a motorului 😉 |
#64
Posted 30 December 2018 - 18:41
pe sport pot sa zic ca e lag 0, adica numa sa te faci ca atingi pedala si zboara, in rest tot nu prea simti lag sau lipsa de putere pt ca pleaca cuplu de la 1600
|
|
#65
Posted 30 December 2018 - 19:40
Si zici ca faci o mica frana de motor de la 1800-2000 pana la 1600 si ai cuplu maxim, fara lag, in tr4 sau 5? Esti sigur?
Raspuns instant dupa frana de motor? |
#66
Posted 30 December 2018 - 20:53
In primul rand nu ai ce cauta in turatia respectiva nici cu 4 , nici cu 5.
In general vorbind nu ai ce cauta sub 2000 , in cazul meu 2400-2500 rpm. Ca idee am mers pe autostrada cu tr 5 tocmai fiindca daca mergeam cu tr6 aveam 1800-2000, adica un mers chinuit ! Prefer sa consum 0.5 litri in plus decat sa bulesc aiurea masina ! |
#67
Posted 17 January 2019 - 18:52
#68
Posted 17 January 2019 - 19:42
Nu cred ca criteriul asta contează mult la achiziția unei mașini noi
|
#69
Posted 30 January 2019 - 11:04
Eu nu pot sa cred ca vorbiti despre consum cand intrati pe taramul turbo la benzinare... Serios? Mai conteaza? N-am avut masini noi pe mana, decat un Megane 2 de 1.6 aspirat, saracu la 115CP mergea cum mergea combi fiind, apoi un 2 litri aspirat de 140CP si parca am simtit ceva. A dat Dumnezeu insa sa prind cateva zile noul Opel Insignia 2018 pe benzina cu turbina (cred ca e de 1.6 turbo, automat). Ma, deci efectiv nu te mai uiti la cat consuma la placerea ce o ai cand ii dai in gura. Se tot duce ca proasta ))
Eu ma gandesc asa: imi trag un Espace 4 de 2.0 turbo 170CP si cui ii mai pasa de consum. Pun GPL pe el si aia e. |
|
#70
Posted 30 January 2019 - 12:34
Eu nu ma uit la consum decat strict statistic. Si il masor pe compu (varza) de bord din 3000 km in 3000 km, cand voi ajunge la 10mii il voi lasa din 10 mii in 10 mii.
Mi-a consumat si 4.75% dar si 13.5% Treaba cu gpl-ul nu stiu cat de bine se pupa cu tipul asta de motor. Mai bine iti iei un 2.0 aspirat de 165 cp si ii pui gpl 😉 Ps: nu am 1.33 , am doar 1.2 🤣🤣 Edited by M0sGerila, 30 January 2019 - 12:35. |
#71
Posted 30 January 2019 - 16:23
Gama Duster se îmbogățește din 30 ianuarie cu o nouă versiune de motorizare pe benzină, performantă și economică. Este vorba de propulsorul 1.3 TCe, disponibil în două variante de putere, de 130 CP și 150 CP.
Noua motorizare este disponibilă în România, începând din data de 30 ianuarie 2019, pe versiunile de echipare Comfort și Prestige, exclusiv în configurația de tracțiune 4x2. Prețurile variază între 15.250 de Euro (TVA inclus) pentru versiunea Comfort, cu motorul 1.3 TCe de 130 CP și 17.500 de Euro (TVA inclus) pentru versiunea Prestige cu jante din aluminiu de 17” echipată cu motorul 1.3 TCe de 150 CP. Deschiderea comenzilor pentru varianta Duster 4x4 echipată cu acest motor va avea loc în a doua jumătate a anului 2019. Edited by cata, 30 January 2019 - 16:26. |
#72
Posted 30 January 2019 - 16:54
Bad post.
Edited by dan78rom, 30 January 2019 - 16:54. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users