Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Despre compania de aministrare Sq...

Durere taietura deget dupa 2 luni

Dalți gravare lemn

Didgeridoo
 Motorola Edge 50 Ultra

Gaura perete apartament cu evitar...

Orientare antena prime focus

Problema conectare mail yahoo
 comisioane asociatie proprietari

Primul sistem de televiziune cu p...

Internetul este neutilizabil fara...

Eroare cloud burn icopy face id
 DermaRoller ce este ?

Articole limba Germana

Cum se imparte legal o mostenire ...

Avem sanse sa avem energie electr...
 

Noul motor Renault 1.3 TCe H5Ht de 160 CP are 4 cilindri si o injectie de 250 bari-Dacia Duster 1.3 TCe

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
151 replies to this topic

#55
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,149
  • Înscris: 13.11.2017

View Poststefandinescu70, on 16 septembrie 2018 - 17:39, said:

......Iar la consumuri eu zic sa te abtii pana o sa mergi cu o benzinara turbo....

Aici sincer nu comentez .......Posted Image Posted Image...   va fi  NEVER  asta ..  Posted Image

Atunci e bine sa nu presupui lucruri referitoare la diferenta de consum dintre diesel si benzina, mai ales ca tu ai avut experienta nefericita de crestere a consumului la masina ta diesel dupa ce a fost resoftata pentru a indeplini normele de emisii :) !

Edited by Ford4, 16 September 2018 - 18:16.


#56
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

View PostFord4, on 16 septembrie 2018 - 16:03, said:


- 380 Nm nu este un cuplu imens iar faptul ca obtii din doua turbine cam aceeasi putere pe care o are o benzinara cu o singura turbina

Cred că înțelegi greșit termenul "biturbo".

#57
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,149
  • Înscris: 13.11.2017
Nu am înțeles greșit. E vorba de motorul de 1.6 dCI de la Renault care este echipat cu două turbocompresoare și are 160 CP.

https://m.promotor.r...160-cp-12138591

#58
stefandinescu70

stefandinescu70

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 814
  • Înscris: 29.08.2009
No coment . Intram pe taramul discutiilor fara sfarsit .

Edited by stefandinescu70, 17 September 2018 - 05:04.


#59
l_stoian79

l_stoian79

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,778
  • Înscris: 29.08.2006

View Postgozmyn, on 14 septembrie 2018 - 23:07, said:

In presa a aparut de mult timp zvonul ca se va inlocui motorul de 1.2 TCe cu motorul 1.3TCe. Ideea e ca pe Duster nu va avea niciodata mai mult de 130 cai, deci stati linistiti.


https://www.auto-bil...148695.html   ... deci 130CP si 150CP

#60
DeusX

DeusX

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 147
  • Înscris: 22.06.2003
Euro 6 are mai multi urmasi, de genul 6b, 6c si 6d. Chiar si 6d e de 2 tipuri: 6d TEMP si 6d full. In varianta Temp, care permite o deviatie mare de la 6d full, stiu ca nu e necesar filtrul de particule pe benzinare. In 6d full, deviatia e mai mica. In 7 nu se mai permite deviatie de la normele impuse.

#61
eboda

eboda

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 605
  • Înscris: 07.12.2007

View Poststefandinescu70, on 16 septembrie 2018 - 15:20, said:

Dar nu se intreaba nimeni pe aici cum se va comporta filtrul de particule ( GPF ) cu care este dotat acest motor cu injectie directa de benzina ???    Da, .... acum tot ce misca pe benzina ( de la 1 sept 2018 ) , are filtru de particule montat pe evacuare si  devine un cosmar cand se infunda ... mai ales la cei cu pedala grea si mers mult in oras ...  Din acesta cauza si din cauza noilor norme WLPT aparute , consumul de combustibil este ridicat ( isi face regenerarea permanent prin ardere de combustibil suplimentar in fazele de evacuare ale motorului ) ) iar puterea nu pleaca de jos din turatie , cum se lauda Renault la 1.3 TCE sau 1.6TCE  , pleaca acum de pe la 2000 rpm , altfel infunda filtru GPF . .  Deci din ce in ce mai bine ....  ( adica mai prost )  ..
   Vorbiti doar de 1.33 TCE si de puterea lui maxima de 160 cp .. de parca asta ar fi o mare gaselnita sa scoti din 1390 cmc un max de 160 cp.  Stiati ca nu se mai poate pune GPL pe acest motor de 1.33 L ( TCE ) , oricare ar fi puterea lui , 110/ 140/160 ?? deci pa si pusi iubitorilor de ieftineala in miscare .. Tot mai bun este un diesel de 1.6 DCI biturbo care scoate un frumos 160 cp dar un cuplu imens de 380 nm si tot euro6d este si dupa noile norme WLPT
Le vor scoate multi dopul din fund dupa garantie cat si remove din soft.....nu e mare lucru...

se face remove dpf  si in UK la greu....

https://www.autoexpr...iculate-filters


""In presa a aparut de mult timp zvonul ca se va inlocui motorul de 1.2 TCe cu motorul 1.3TCe. Ideea e ca pe Duster nu va avea niciodata mai mult de 130 cai, deci stati linistiti.""

Se va face chip tuning dupa stai linistit..

Edited by eboda, 24 November 2018 - 16:49.


#62
HondaD

HondaD

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 9
  • Înscris: 31.01.2009
Salutare,
Vin si eu cu ceva completari
1.la reno nu se foloseste AdBlue sunt mai destepti de atat, masina isi face singura regenerarile folosind post injectia sau 1 injector extra inainte de dpf, iar la benzina sa fim seriosi, benzina o poti folosi sa iti cureti un dpf, gpf-ul nu cred sa aiba vreo problema
2. am 1.33 tce 140 pe un Megane, merge super placut nu are lipsa de putere cuplul fiind de la 1600 pana pe la 3500 si de acolo intra cai, Trage ca un diesel (240nm pt 1.3l e cuplu de diesel) si fuge ca o benzina, o placere!, distributia variabila iar face multe, pusa pe sport e ca pusa pe jar
3 consum... eh.. comparativ cu grand scenic 1.6 dci 130 care e cu 350 kg mai greu, pe oras am consum mai mic la meganu asta 1.3, dar pe exterior la acelasi stil de condus am cu 2 l mai mare , dar precizez, la acelasi stil de condus, pt ca timpul de la A la B e mai mic cu benzina,
totusi nu cred ca as putea obtine consum de 3.6l la mers normal in rand cu toti ceilalti, sau 6l media la 160 pe autostrada, cred ca ar lua 10l la 160km/h TCE-ul, inca nu am decat 4000km, mai vedem inca nici consumurile nu is foarte relevante pana nu se mai rodeaza, la dci pe la 20000km si-a dat drumul complet si motorul si consumul la benzina nu cred sa dureze asa mult

am o singura durere la motorul asta, cp max e la 5000:( dupaia incepe sa piarda usor, 1.4 16v imi era drag cum ii placea pana in 6000 si abia dupaia pierdea putere, dar oricum e incomparabil mai placut de condus ca un diesel care dupa 3500 numa trage de moarte sa vina dupa el,
nu e acelasi lucru sa prinzi 100 in a 4-a cu diesel sau a 2-a cu benzina
treapta
2-a 98 km/h
3-a 144 km/h
4-a la 191 are 6000, dar pana in limitare cred ca prinde 200

ps. cel putin pe megane au sound generator pe sport si e un big add la drive feeling

Edited by HondaD, 28 December 2018 - 21:36.


#63
M0sGerila

M0sGerila

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,916
  • Înscris: 19.12.2007
Singurul regret sa zic asa este acest cuplu la turatii joase si care fata de 1.2 este cu 20% mai mare. Cred ca lagul nici nu se simte, la 1.2 il simt uneori, trebuie sa merg permanent la 2500 rpm...
De asemenea am observat ca pe sport treaba se schimba simtitor, trage mult mai jos, pe la 2000rpm, chiar mai jos, bine si consuma "altfel" 😂
Legat de consum...cat timp nu consuma cu mult peste un aspirat de cilindree apropiata, pentru mine e ok !
Sa il stapanesti sanatos, in curand vei simti o lasare a motorului 😉

#64
HondaD

HondaD

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 9
  • Înscris: 31.01.2009
pe sport pot sa zic ca e lag 0, adica numa sa te faci ca atingi pedala si zboara, in rest tot nu prea simti lag sau lipsa de putere pt ca pleaca cuplu de la 1600

#65
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015
Si zici ca faci o mica frana de motor de la 1800-2000 pana la 1600 si ai cuplu maxim, fara lag, in tr4 sau 5? Esti sigur?

Raspuns instant dupa frana de motor?

#66
M0sGerila

M0sGerila

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,916
  • Înscris: 19.12.2007
In primul rand nu ai ce cauta in turatia respectiva nici cu 4 , nici cu 5.
In general vorbind nu ai ce cauta sub 2000 , in cazul meu 2400-2500 rpm.
Ca idee am mers pe autostrada cu tr 5 tocmai fiindca daca mergeam cu tr6 aveam 1800-2000, adica un mers chinuit !
Prefer sa consum 0.5 litri in plus decat sa bulesc aiurea masina !


#67
Denis70

Denis70

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 6
  • Înscris: 26.04.2015

View PostMicroEdge, on 12 mai 2018 - 20:19, said:

Ca prim proprietar te interesează fiabilitatea pt 5-7-10 ani când o vinzi :) De ce as fi interesat de fiabilitatea unei mașini cu 300k km dacă nu o sa dețin vreuna?
Pentru ca ii va scădea pretul foarte mult la vanzare după cei 5 - 10 ani

#68
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,277
  • Înscris: 16.08.2016
Nu cred ca criteriul asta contează mult la achiziția unei mașini noi :)

#69
mark

mark

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 884
  • Înscris: 12.02.2007
Eu nu pot sa cred ca vorbiti despre consum cand intrati pe taramul turbo la benzinare... Serios? Mai conteaza? N-am avut masini noi pe mana, decat un Megane 2 de 1.6 aspirat, saracu la 115CP mergea cum mergea combi fiind, apoi un 2 litri aspirat de 140CP si parca am simtit ceva. A dat Dumnezeu insa sa prind cateva zile noul Opel Insignia 2018 pe benzina cu turbina (cred ca e de 1.6 turbo, automat). Ma, deci efectiv nu te mai uiti la cat consuma la placerea ce o ai cand ii dai in gura. Se tot duce ca proasta :)))
Eu ma gandesc asa: imi trag un Espace 4 de 2.0 turbo 170CP si cui ii mai pasa de consum. Pun GPL pe el si aia e.

#70
M0sGerila

M0sGerila

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,916
  • Înscris: 19.12.2007
Eu nu ma uit la consum decat strict statistic. Si il masor pe compu (varza) de bord din 3000 km in 3000 km, cand voi ajunge la 10mii il voi lasa din 10 mii in 10 mii.
Mi-a consumat si 4.75% dar si 13.5%
Treaba cu gpl-ul nu stiu cat de bine se pupa cu tipul asta de motor.
Mai bine iti iei un 2.0 aspirat de 165 cp si ii pui gpl 😉
Ps: nu am 1.33 , am doar 1.2 🤣🤣

Edited by M0sGerila, 30 January 2019 - 12:35.


#71
cata

cata

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,049
  • Înscris: 16.02.2002
Gama Duster se îmbogățește din 30 ianuarie cu o nouă versiune de motorizare pe benzină, performantă și economică. Este vorba de propulsorul 1.3 TCe, disponibil în două variante de putere, de 130 CP și 150 CP.
Noua motorizare este disponibilă în România, începând din data de 30 ianuarie 2019, pe versiunile de echipare Comfort și Prestige, exclusiv în configurația de tracțiune 4x2. Prețurile variază între 15.250 de Euro (TVA inclus) pentru versiunea Comfort, cu motorul 1.3 TCe de 130 CP și 17.500 de Euro (TVA inclus) pentru versiunea Prestige cu jante din aluminiu de 17” echipată cu motorul 1.3 TCe de 150 CP.
Deschiderea comenzilor pentru varianta Duster 4x4 echipată cu acest motor va avea loc în a doua jumătate a anului 2019.

Edited by cata, 30 January 2019 - 16:26.


#72
dan78rom

dan78rom

    in omnia paratus

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,070
  • Înscris: 28.02.2008
Bad post.

Edited by dan78rom, 30 January 2019 - 16:54.


Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate