Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Noul motor Renault 1.3 TCe H5Ht de 160 CP are 4 cilindri si o injectie de 250 bari-Dacia Duster 1.3 TCe
Last Updated: Jun 14 2020 09:47, Started by
max_01
, May 08 2018 08:08
·
0
#19
Posted 09 May 2018 - 07:22
tfmercedez, on 08 mai 2018 - 21:09, said:
Degeaba.. daca nu pun acel motor si pe S classe, e wax.. cine vrea sa se laude ca are Mercedes, nu-si cumpara A classe. da...mai ales pe S classe dar si pe G....4X4 bineinteles...la 6X6 se poa' sa fie ceva probleme in treapta 5-a, deci varianta asta pica,clar.... la naiba....su CV de la model S, este mai mare decat mot ala..... |
#20
Posted 09 May 2018 - 09:03
BB8, on 08 mai 2018 - 21:26, said:
Motorul ala e sublim. E premiat de oameni care nu il conduc, dar care il voteaza pe hartie. Daca ai pune intrebarea cheie: v-ati lua o masina dotata cu acest motor, s-ar putea sa ai surprize. Trage greu si consuma mult. Atunci sa cumpere 1.2 TSI al grupului VAG. Sunt totusi curios parerea ta despre un motor care indeplineste criteriile de performanta, este fiabil si economic in acelas timp si il poti lua cu o masina noua in acest moment. |
#21
Posted 09 May 2018 - 10:17
#22
Posted 09 May 2018 - 11:47
#23
Posted 09 May 2018 - 14:47
...și totuși tot motoarele cu mai mult de 4 cilindri sunt cele care îți pun zâmbetul de buze
parcă îl și aud pe J. Clarkson spunând: "this engine is brilliant, but I wouldn't buy it" în timp ce arată spre altă mașină Edited by mannes, 09 May 2018 - 14:50. |
#24
Posted 09 May 2018 - 14:59
Clarkson spune asta pentru ca are câteva milioane de lire în conturi și poate sa conduca ce mașina își dorește
|
#25
Posted 09 May 2018 - 15:00
mannes, on 09 mai 2018 - 14:47, said:
...și totuși tot motoarele cu mai mult de 4 cilindri sunt cele care îți pun zâmbetul de buze parcă îl și aud pe J. Clarkson spunând: "this engine is brilliant, but I wouldn't buy it" în timp ce arată spre altă mașină |
#26
Posted 10 May 2018 - 00:56
Motorul va fi montat pe Duster, va lua locul lui 1.2 TCe, motorul are o plaja mare de puteri disponibile, sigur cea de 160CP nu va avea loc sub o capota de Dacia, va fi o varianta mai realista la 130CP. 1.2 TCe nu se mai poate comanda in anumite piete si se vor fabrica masini cat mai sunt stocuri. Relatam de acest motor cu mult timp in urma. La fel, exista cateva modele de test cu 1.0 TCe, derivat din 1.0 SCe, cu o putere in zona a 115CP, menite sa inlocuiasca 1.6 H4M.
|
#27
Posted 10 May 2018 - 05:55
Cred ca acel 1.0 este derivat din 1.33 prin eliminarea unui cilindru, de fapt asta a fost si ideea noului motor. Probabil sfarleaza de 0,9 nu a mai corespuns. Oricum spre deosebire de cireasa de pe tort despre motoarele astea nu am reusit sa gasesc nasoale , si au vreo 4-5 ani in piata. Exceptand cazuri izolate nu
au fost raportate probleme, sper sa fie ok fiindca urmeaza sa imi ajunga unul |
#29
Posted 10 May 2018 - 08:05
Absolut, NU!
1.33 are 4 iar 1.0 are 3 ! http://www.autolatest.ro/stiri-masini/noul-motor-renault-1-3-tce-h5ht-de-160-cp-are-4-cilindri-si-o-injectie-de-250-bari-dacia-duster-1-3-tce Edited by M0sGerila, 10 May 2018 - 08:07. |
#32
Posted 12 May 2018 - 18:18
Mai sunt si exceptii, stiu o skoda cu motorul ala la care proprietarul a pastrat lantul, a depasit 130k km si face 4 ani anul asta....coafura rezista !
Motoriscile de la rino au fost mai fiabile! |
#33
Posted 12 May 2018 - 19:22
fotbal5, on 12 mai 2018 - 17:13, said: Ca nu tin 1 milion km dar oricum marea majoritate le schimba pana in 200k km. Ce calcul superficial... Sau egoist.... Și la 200k km se duc la fier vechi sau se vând ? Și dacă se vând, pt că nu le duce nimeni la fier vechi nu e normal sa te intereseze fiabilitatea totala, nu doar aia până ieși din garanție ? Încă nu întreb cu ce gândiți, dar deja mi se formează întrebarea in minte... |
|
#34
Posted 12 May 2018 - 20:19
Ca prim proprietar te interesează fiabilitatea pt 5-7-10 ani când o vinzi De ce as fi interesat de fiabilitatea unei mașini cu 300k km dacă nu o sa dețin vreuna?
|
#35
Posted 12 May 2018 - 21:07
Adică calcul egoist.
Totuși mașina aceea va mai circula și după ce o vei vinde tu. Și de asta contează fiabilitatea per total nu pe perioada de garanție. |
#36
Posted 12 May 2018 - 22:04
Si ce imi pasa mie ?
Imi plateste pretul de achizitie, sau pretul devalorizat proportional cu vechimea, uzura si conceptiile? |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users