Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Smecheri vs populime

La multi ani @Lieutenant!

La multi ani @xmanyacs77!

Tableta office
 Comanda Mobexpert - o zi inainte ...

Ocolirea limitatoarelor de viteza...

Recomandare adeziv - pt pervaz PVC

Sfat achizitie, Xiaomi 14 Ultra s...
 Priza contorizare consum energie

Cat timp purtați o pereche d...

Problema Makita PLM 4628n

Nelamurire sunet navigatie auto
 Ma bate gandul la primul bmw

Cum rezolv o incompatibilitate in...

Despre instaurarea normalitã...

De cate ori purtati o pereche de ...
 

Despre litera si spiritul legii in context scolar sau cum imparte Solomon dreptatea

* - - - - 2 votes
  • Please log in to reply
37 replies to this topic

#1
ElZu

ElZu

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 06.05.2018
Am o intamplare de istorisit. Destul de veche, de acum 4 ani, dar inca ma macina si mi-o reamintesc la diverse ocazii drept o pilda ca pregatirea minutioasa are scapari ridicole, greu de imaginat/anticipat. N-o lungesc si va las pe voi sa trageti concluzii.

Elevul Popescu, clasa a VI-a la o scoala generala obisnuita din Bucuresti. Istet, inteligent dar cu scaparile de rigoare care confirma regula. Un singur parinte care il creste pe Popescu al nostru si pe sora sa, aceasta putin mai mare. Nu e greu de facut supozitii privind motivele pentru care Popescu incepe sa scartaie la scoala, desi era un elev peste medie, incepand de la dezinteres, lipsuri, anturaj, spiritul rebel sau atractiile specifice lumii moderne - jocurile pe calculator, telefoane mobile, biciclete, tablete, etc. Relevant pentru a gasi solutii dar irelevant pentru povestea care urmeaza.

Popescu ramane corijent la matematica. Nu e sfarsitul lumii, poti ajunge si prim-ministru, senator ori deputat cu pata asta, ideea este sa treci cu bine peste atat peste momentul in sine cat si psihic, sa nu te demoralizeze ci, dimpotriva, sa te motiveze. Parintele e distrus, are o meserie obositoare, slab remunerata, nu isi permite sa-i ofere nici timp, nici suport - tinand cont ca este depasit de notiunile de matematica, nici nu are optiuni financiare. O ruda apropiata (eu) se ofera sa-l mediteze pentru examenul de corijenta cu pretul unei cafele fierbinti, amare si negre per sedinta :). Am spus ca baiatul era istet? Am spus. Se intelege ca in scurt timp eroul nostru se distra cu puterile, fractiile zecimale si ordinare, cu divizibilitatea, rapoartele, ecuatiile sau regulile de calcul, se juca la cu elementele de geometrie, cu definitiile, proprietatile, desenele, formulele si calculele, justificarile, demonstratiile... Pe scurt - era bine pregatit nu doar pentru un 5 de corijenta ci si pentru un test de olimpiada de clasa a 6-a, fara a exagera deloc avand in vedere ca a pregatit si cateva teste din anii trecuti.

Examenul de corijenta. Banal. Popescu ar putea rezolva subiectele si cu unghiile netaiate. Rezolvare impecabila, o adevarata demonstratie de forta din partea elevului, mult sub timpul alocat. Evaluarea lui ar fi trebuit sa fie doar o formalitate dar vine si nota: 1! Nah, sigur e nota Nadiei de la Montreal! Ei bine, nu, chiar era nota 1. Nu am fost alaturi de Popescu in perioada corijentei, problemele de serviciu m-au tinut departe de oras si, oricum, gaseam inutila prezenta tinand cont de nivelul de pregatire al baiatului. Ireal ce s-a intamplat: foaia dubla de examen cu subiectele era goala; in foaia dubla, atasate, erau ciornele stampilate, rezolvarile trecute frumos cu numarul subiectului, fara multe stersaturi sau calcule haotic aruncate si specifice ciornelor, rezolvari impecabile de nota 10. Mintea isteata a lui Popescu a stabilit ca spatiul de un rand din dreptul fiecarui subiect e mult prea putin pentru a trece ceva acolo asadar, logic, rezolvarile se fac pe celelalte foi stampilate care avea spatiu cat cuprinde. Nu s-a gandit sa treaca direct rezultatele finale pe foaia cu subiectele, mai ales dupa cat fusese batut la cap ca sunt foarte importanti pasii parcursi in rezolvare, demonstratia, calculul pas-cu-pas, acestea fiind dovezi ale parcursului logic si cinstit de rezolvare si nu copierea unui rezultat sau nimerirea sa. Evident, nimeni nu s-a gandit ca el nu se va gandi la asta... daca intelegeti ce vreau sa spun, astfel incat sa-i atraga atentia ca pe foaia cu subiectele, in spatiiile alea mici libere se pot trece rezultatele finale.

Popescu a ramas repetent. Nicio contestatie nu a avut succes, profesorul si directorul au cazut de acord ca este o lucrare de 10... neoficial. De asemenea, Popescu putea fi oricand testat scris si oral pe aceleasi subiecte sau altele din curricula de a VI-a cu acelasi rezultat evident daca existau dubii privind originea ciornelor sau nivelui sau de pregatire. Totul a fost respins, Popescu a repetat anul, a fost un elev repetent care avea medii de 10 la matematica in continuare si bataia de joc a scolii, a clasei. Repetarea anului i-a schimbat traseul in viata in moduri nebanuite si pe care nu le putem cuantifica sau evalua, cel putin nu cu puterea pe care o aveau intrumentele puse la dispozitia profesorului pentru a evalua performantele matematice de clasa a 6a ale lui Popescu.

Revolta e putin spus. Ma gandesc cat de obtuz si inflexibil s-a putut aplica regulamentul pe spatele unui copil si a viitorului sau. Asta inseamna evaluarea pedagogica?
As mai adauga ca a fost singurul care a picat examenul.

#2
zile_san

zile_san

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,687
  • Înscris: 10.10.2011
a luat un 10 neoficial. nu poti indoi asa regulamentul. mega mega mega stupida faza dar ar trebui sa fie o invatatura pentru popescu toata corigenta si repetitia anului.nu te incadrezi in liniile trasate, iti iei peste nas.

#3
donbalon

donbalon

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 400
  • Înscris: 26.04.2018
Si de ce de abia acum faci publica intamplarea? Nimeni din familie, colegi, prieteni n-a avut nicio reactie la momentul respectiv? Stranie situatie. Cu ce il mai ajuta pe elevul Popescu expunerea publica a pataniei sale de acum 4 ani?!

#4
Seteh

Seteh

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,846
  • Înscris: 21.02.2009
Eu nu am inteles niciodata de ce ar trebui sa fie vreo exceptie vreodata de la niste reguli, legi sau cum vrei sa le zici. Daca exista niste reguli de ce nu sunt aplicate mereu fara nici un comentariu? Unele reguli sunt mai vechi decat cel mai batran om iar acest fapt demonstreaza ca sunt bune, atunci de ce trebuie sa le incalcam sau daca le incalca cineva de ce ar trebui sa fie o exceptie?
Eu sunt total de acord cu rezolvarea scolii, e o regula care trebuie respectata.

#5
FreeThinker

FreeThinker

    Mr.Nobody

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,860
  • Înscris: 16.08.2010
Parerea mea e ca si profesorul si directorul au ramas repetenti la faza asta - puteau oricand sa repete acea examinare, chiar oral, ca sa se convinga de ceea ce are in cap respectivul elev. Dar asa e cand la conducere se afla nulitatile, inghititorii de cozi de matura...

Abia astept sa apara haterii, cei care se bucura cand se maresc amenzile pentru orice - am chiar si floricele de porumb...

#6
zile_san

zile_san

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,687
  • Înscris: 10.10.2011

View PostFreeThinker, on 06 mai 2018 - 11:39, said:

Parerea mea e ca si profesorul si directorul au ramas repetenti la faza asta - puteau oricand sa repete acea examinare, chiar oral, ca sa se convinga de ceea ce are in cap respectivul elev. Dar asa e cand la conducere se afla nulitatile, inghititorii de cozi de matura...

Abia astept sa apara haterii, cei care se bucura cand se maresc amenzile pentru orice - am chiar si floricele de porumb...
si treci tu ca director/profesor nota in catalog sa treaca copilul?desi foaia de examen e goala?stii ce inseamna asta nu?
daca nu stii gugal abuzul in serviciu

#7
Paz

Paz

    Kitzbühel

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,942
  • Înscris: 29.04.2018
Mi se pare o provocare cam... impinsa.
Aici nu-i vorba ca Popescu nu ar fi inteles ce trebuie sa faca, e vorba ca ar fi inteles gresit. Mi se pare imposibil ca nu i-ar fi trecut prin minte macar sa intrebe.

Ori Popescu a vrut el sa se distinga cumva printr-un fel de "pot dar nu vreau" sau "vreau dar fac eu regulile", ori povestea asta e fantezie pura.

Edited by Paz, 06 May 2018 - 11:49.


#8
ElZu

ElZu

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 06.05.2018

View Postdonbalon, on 06 mai 2018 - 11:34, said:

Si de ce de abia acum faci publica intamplarea? Nimeni din familie, colegi, prieteni n-a avut nicio reactie la momentul respectiv? Stranie situatie. Cu ce il mai ajuta pe elevul Popescu expunerea publica a pataniei sale de acum 4 ani?!
L-am reintalnit pe Popescu de curand, dupa mult timp. L-am simtit inca apasat si jenat de acest episod. Asta iti raspunde la cateva intrebari. Reactia e in povestea de mai sus: s-au depus contestatii. Cu ce l-ar ajuta? Poate e suficient ca un profesor plin sa-i spuna: eu ti-as fi dat 5. Sau poate eu am nevoie de ajutor. Sau poate sistemul nostru educational are nevoie de ajutor.

#9
stancosty

stancosty

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,093
  • Înscris: 17.03.2009
Eram în clasa a zecea. Faza pe județ la olimpiada de matematică. Se anunță rezultatele. Eu, 17 puncte (pe vremea aia se nota - la olimpiadă - după sistemul franțuzesc). Cu 18 puncte, mă calificam la națională. Profesorul vine, discută cu mine despre rezolvarea subiectelor și află că rezolvasem și ultimul subiect, dar rezolvarea rămăsese pe ciornă, pentru că nu am mai avut timp să transcriu. Profesorul mă pune să fac contestație, o fac, se analizează, se acceptă, mi se mai dă un punct și așa ajung la faza pe țară. Acolo nu am făcut prea bine, am luat o mențiune-ceva, dar am rămas în istoria liceului ca primul participant la olimpiada pe țară la matematică.
=====
Cazul semnalat ne arată la ce dimensiune a stupidității s-a ajuns în „democrația dâmbovițeană”, unde nu contează decât hârțoagele, iar profesorii sunt doar niște „loaze”, cum spunea un cunoscut jurnalist (C.T.P.), că doar ăștia mai vin în sistem, pe un salariu de mizerie. Posted Image

View PostSeteh, on 06 mai 2018 - 11:37, said:

Eu nu am inteles niciodata de ce ar trebui sa fie vreo exceptie vreodata de la niste reguli, legi sau cum vrei sa le zici. Daca exista niste reguli de ce nu sunt aplicate mereu fara nici un comentariu? Unele reguli sunt mai vechi decat cel mai batran om iar acest fapt demonstreaza ca sunt bune, atunci de ce trebuie sa le incalcam sau daca le incalca cineva de ce ar trebui sa fie o exceptie?
Eu sunt total de acord cu rezolvarea scolii, e o regula care trebuie respectata.
Tu chiar respecți absolut toate regulile și nu greșești niciodată? Mă îndoiesc. Din experiență, exact cei mai puțin în măsură să-și dea cu părerea o fac la modul cel mai intransigent!

View Postzile_san, on 06 mai 2018 - 11:41, said:

si treci tu ca director/profesor nota in catalog sa treaca copilul?desi foaia de examen e goala?stii ce inseamna asta nu?
daca nu stii gugal abuzul in serviciu
Și cine i-ar fi reclamat pentru așa-zisul abuz? De fapt, ceea ce au făcut ei se încadrează în „abuzul în serviciu”, de care vorbești.
La orice analiză simplă, s-ar fi dovedit că au greșit. În primul rând, elevul nu a fost instruit asupra modului de completare a foilor. Apoi, nimeni nu a verificat cum a fost completată lucrarea. Și, în final, deși au recunoscut că lucrarea era de nota zece, nu au făcut nimic să îndrepte greșeala făcută în primul rând de ei. Niște imbecili închistați în „regulamente”.
Din păcate copilul nu a avut niciun sprijin. Dacă ar fi fost vorba de „cineva” sus-pus, sau plin de bani, s-ar fi rezolvat și imbecilii nu ar fi știut cum să o facă mai repede, cocoșați în fața respectivului.
=====
De fapt, nu contează dacă povestea este sau nu adevărată. Interesant este modul în care ne raportăm noi față de ea. Iar unii chiar „au dat pe afară” ... cu „judecățile”. Posted Image

Edited by stancosty, 06 May 2018 - 12:12.


#10
PopaXXX

PopaXXX

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,368
  • Înscris: 03.05.2018

Quote

Totul a fost respins, Popescu a repetat anul, a fost un elev repetent care avea medii de 10 la matematica in continuare si bataia de joc a scolii, a clasei.
Pai de ce bataia de joc a clasei, ca pe vremuri aveam clasa plina de repetenti dar nu avea nimeni curaj sa se lege de ei, pentru ca erau cu un an mai mare, si implicit mai inalti, mai puternici si cam toti batausi de felul lor.
Oricum, nu dadea nimeni doi bani pe invatatura atunci, sa fii repetent era o onoare, erai considerat un rebel, care nu se pleaca in fata profesorilor.

#11
ElZu

ElZu

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 06.05.2018

View PostSeteh, on 06 mai 2018 - 11:37, said:

Eu nu am inteles niciodata de ce ar trebui sa fie vreo exceptie vreodata de la niste reguli, legi sau cum vrei sa le zici. Daca exista niste reguli de ce nu sunt aplicate mereu fara nici un comentariu? Unele reguli sunt mai vechi decat cel mai batran om iar acest fapt demonstreaza ca sunt bune, atunci de ce trebuie sa le incalcam sau daca le incalca cineva de ce ar trebui sa fie o exceptie?
Eu sunt total de acord cu rezolvarea scolii, e o regula care trebuie respectata.
Construim reguli pentru a obtine rezultatele cele mai corecte, mai drepte si juste, pentru a scoate albul acolo unde el exista si nu negru din alb. Ele nu trebuie sa ingradeasca realitatea ci dimpotriva, sa o scoata la suprafata, sa o reflecte. Plecam de la premisa ca acea evaluare trebuia sa reflecte nivelul de pregatire a lui Popescu la matematica si nu inteligenta/prostia sa. Nu poti da 1 unui eseu perfect pe motiv ca este scris urat desi inteligibil. Nu poti respinge evidentele apeland la reguli care, la randul lor, sunt arbitrare si pot fi imperfecte.Tot regulile spun ca 1+2+3... = -1/12 desi evidentele spun ca adunand la nesfarsit numere pozitive nu poti obtine un numar negativ.
Putem cadea de acord ca Popescu nu era un elev slab pregatit si departe de a fi un repetent. Putem cadea de acord ca regulile si-au pierdut valoarea si au reflectat opusul dar nu le putem incalca. Intrebarile sunt: evaluarea a reflectat realitatea? Care este scopul regulilor in acest caz, sa se afle daca Popescu stie un minim matematica pentru a trece corijenta sau daca e un prostanac neatent si trebuie sa ramana repetent pentru asta?

#12
rosix

rosix

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,873
  • Înscris: 01.02.2008
Poveste neplauzibila.

De ce ar trece cineva rezolvarea problemelor la un examen pe hartia in care isi sufla nasul, in loc de foaia de examen, atata timp cat cel mai important lucru la un examen e sa bifezi acolo cat mai mult (dupa care poti sa fii idiot toata viata) ???  Chiar si pe un rand.. poti sa scrii ceva, daca vrei sa scrii...   Altfel e plina tara de tineri intreprinzatori care au inchis pravalia in urmatorul an dupa deschidere.

Edited by rosix, 06 May 2018 - 13:04.


#13
jimi91

jimi91

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,929
  • Înscris: 08.01.2018
nu stiam ca se ramane repetent doar pentru o singura materie..what?....Poate Popescu ar trebui sa se duca   la o scoala buna;)..nu la una rau famata:)...
Doi la mana, eu am avut 2 profesori in liceu care dadeau din start nota 2 daca nu treceai numarul biletelului cu exercitii:)...s-au tinut de cuvant:)..au dat 2, la lucrari de 10:)...si stiau ca nu se copia la asa ceva, mai ales cand elevii erau buni in clasa;):)

#14
TheStarkestTruthMatters

TheStarkestTruthMatters

    Semper Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,041
  • Înscris: 09.12.2015
Posted Image Individul era foarte imatur. a greșt, a suportat consecințele, restul e vorbărie goală de sens!

#15
jimi91

jimi91

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,929
  • Înscris: 08.01.2018

View Poststancosty, on 06 mai 2018 - 12:06, said:

Eram în clasa a zecea. Faza pe județ la olimpiada de matematică. Se anunță rezultatele. Eu, 17 puncte (pe vremea aia se nota - la olimpiadă - după sistemul franțuzesc). Cu 18 puncte, mă calificam la națională. Profesorul vine, discută cu mine despre rezolvarea subiectelor și află că rezolvasem și ultimul subiect, dar rezolvarea rămăsese pe ciornă, pentru că nu am mai avut timp să transcriu. Profesorul mă pune să fac contestație, o fac, se analizează, se acceptă, mi se mai dă un punct și așa ajung la faza pe țară. Acolo nu am făcut prea bine, am luat o mențiune-ceva, dar am rămas în istoria liceului ca primul participant la olimpiada pe țară la matematică.
=====
Cazul semnalat ne arată la ce dimensiune a stupidității s-a ajuns în „democrația dâmbovițeană”, unde nu contează decât hârțoagele, iar profesorii sunt doar niște „loaze”, cum spunea un cunoscut jurnalist (C.T.P.), că doar ăștia mai vin în sistem, pe un salariu de mizerie. Posted Image


Tu chiar respecți absolut toate regulile și nu greșești niciodată? Mă îndoiesc. Din experiență, exact cei mai puțin în măsură să-și dea cu părerea o fac la modul cel mai intransigent!

Și cine i-ar fi reclamat pentru așa-zisul abuz? De fapt, ceea ce au făcut ei se încadrează în „abuzul în serviciu”, de care vorbești.
La orice analiză simplă, s-ar fi dovedit că au greșit. În primul rând, elevul nu a fost instruit asupra modului de completare a foilor. Apoi, nimeni nu a verificat cum a fost completată lucrarea. Și, în final, deși au recunoscut că lucrarea era de nota zece, nu au făcut nimic să îndrepte greșeala făcută în primul rând de ei. Niște imbecili închistați în „regulamente”.
Din păcate copilul nu a avut niciun sprijin. Dacă ar fi fost vorba de „cineva” sus-pus, sau plin de bani, s-ar fi rezolvat și imbecilii nu ar fi știut cum să o facă mai repede, cocoșați în fața respectivului.
=====
De fapt, nu contează dacă povestea este sau nu adevărată. Interesant este modul în care ne raportăm noi față de ea. Iar unii chiar „au dat pe afară” ... cu „judecățile”. Posted Image

Pana la urma exista oameni care au facut puscarie pe nedrept, daramite  un examen..sa ne uitam la bac:)...au fost elevi care au fost picati pentru ca au schimbat pixul cu care scriau:)..asta e rolul contestatiei, sa repare greseala..dar, daca exista reguli invechite, fara o mica "atentie", nu se complica nimeni:|

Sistemul nu e ok..nu a fost corect sa-l pice pe Popescu, dar nu trebuia sa ajunga in situatia asta:)

#16
ElZu

ElZu

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 06.05.2018

View Postrosix, on 06 mai 2018 - 12:45, said:

Poveste neplauzibila.

De ce ar trece cineva rezolvarea problemelor la un examen pe hartia pe care isi sufla nasul, in loc de foaia de examen, atata timp cat cel mai important lucru la un examen e sa bifezi acolo cat mai mult (dupa care poti sa fii idiot toata viata) ???  Chiar si pe un rand.. poti sa scrii ceva, daca vrei sa scrii...   Altfel e plina tara de tineri intreprinzatori care au inchis pravalia in urmatorul an dupa deschidere.
Incerc sa nu raspund sarcastic: servetelul in care iti sufli nasul nu este stampilat cu stampila de examen.
A bifa raspunsuri cat mai multe... e raspunsul unui elev modern, obisnuit cu examenele tip grila din ziua de azi. Nu e rau dar nici corect cand e vorba de matematica unde conteaza modul de rezolvare. In 99% din cazuri poti afla mult mai multe despre nivelul unui elev dintr-o rezolvare complexa cu rezultat gresit decat din raspunsul corect dar direct si sec al altuia.
Povestea este reala, numele este fictiv.
Nu ramai repetent la o singura materie, ramai corijent la o materie. Picarea examenului de corijenta duce la repetarea anului.

View PostTheStarkestTruthMatters, on 06 mai 2018 - 13:08, said:

Posted Image Individul era foarte imatur. a greșt, a suportat consecințele, restul e vorbărie goală de sens!
Ce simplu pare... Totul pana ti se intampla tie sau copilului tau. Pardon, individului tau. Imatur... hmmm... oare n-am specificat ca era elev de a 6a?! Nu asta e definitia imaturitatii? Banalizam si reducem totul pana la a arunca in derizoriu cand efectele nu sunt grave. Nu e cazul aici. Evident, vorbarie, ca doar pe forumuri se construiesc rachete si tigai de teflon.

Edited by ElZu, 06 May 2018 - 13:19.


#17
jimi91

jimi91

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,929
  • Înscris: 08.01.2018

View PostElZu, on 06 mai 2018 - 13:10, said:

Incerc sa nu raspund sarcastic: servetelul in care iti sufli nasul nu este stampilat cu stampila de examen.
A bifa raspunsuri cat mai multe... e raspunsul unui elev modern, obisnuit cu examenele tip grila din ziua de azi. Nu e rau dar nici corect cand e vorba de matematica unde conteaza modul de rezolvare. In 99% din cazuri poti afla mult mai multe despre nivelul unui elev dintr-o rezolvare complexa cu rezultat gresit decat din raspunsul corect dar direct si sec al altuia.
Povestea este reala, numele este fictiv.
Nu ramai repetent la o singura materie, ramai corijent la o materie. Picarea examenului de corijenta duce la repetarea anului.


Ce simplu pare... Totul pana ti se intampla tie sau copilului tau. Pardon, individului tau.

pai spune drept, nu e la o scoala rau famata? poate cea mai proasta scoala din oras?..."rebelul" din el, ce facea la ore? eu banuiesc ca era si putin deplasat cu profesorii;)..d-aia a fost picat, niciun profesor nu are chef sa-si futa vara pentru un prost:)...avea un motiv omul:)

Ce trebuie sa invatam de aici..e foarte simplu...urmezi regulile..daca el nu a fost in stare sa treaca raspunsurile pe foaia de examen, e un prost:)..asta e adevarul...si da, e normal sa se stampileze ciornele...mereu a fost asa:)..

PS. au gresit parintii ca nu s-au interesat din timp:)...el totusi a invatat o lectie importanta..viata e nedreapta:)...din pacate, nu-l va ajuta aceasta lectie:)

Am uitat sa spun..eu am un prieten, tot asa,  fara tata...doar mama avea grija...si avea 2 frati mai mici handicapati , probleme destul de serioase:|.... dar ma-sa isi dadea interesul pentru ei..ii invata poezii pe cei cu probleme...iar prietenul asta al meu...incepuse sa o ajute si el..se angajase din liceu:)..baiat frumusel, destept, la un liceu bun;)
Ideea e urmatoarea, nimanui nu-i pasa cat de greu iti e;)

View Postdonbalon, on 06 mai 2018 - 11:34, said:

Si de ce de abia acum faci publica intamplarea? Nimeni din familie, colegi, prieteni n-a avut nicio reactie la momentul respectiv? Stranie situatie. Cu ce il mai ajuta pe elevul Popescu expunerea publica a pataniei sale de acum 4 ani?!

nu e chiar asa...op e subiectiv..el nu realizeaza ca profesorul ala, nu-si sacrifica vara degeaba:)..el vine sa-i pice.. si nu da in elevii buni;)..da in cei nesimtiti la ore;)

#18
rosix

rosix

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,873
  • Înscris: 01.02.2008

View PostElZu, on 06 mai 2018 - 13:10, said:

Incerc sa nu raspund sarcastic: servetelul in care iti sufli nasul nu este stampilat cu stampila de examen.
A bifa raspunsuri cat mai multe... e raspunsul unui elev modern, obisnuit cu examenele tip grila din ziua de azi. Nu e rau dar nici corect cand e vorba de matematica unde conteaza modul de rezolvare. In 99% din cazuri poti afla mult mai multe despre nivelul unui elev dintr-o rezolvare complexa cu rezultat gresit decat din raspunsul corect dar direct si sec al altuia.

E adevarat, dar ca elevul sa poata completa o declaratie la ANAF ii trebuie inventivitate minima, doar sa completeze rubricile pe unde trebuie, ori in cazul de fata tocmai asta n-a facut.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate