Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cine canta? Fragment din melodie...

Tablou sigurante Dacia Sandero 2012

Baby Reindeer - 2024

Hotii voteaza hoti?!
 Camera video masina

Zilele emailului din gospodaria n...

Best gaming laptop?

Humane (2024)
 Recomandare casti 100-150 lei

Schimbare bec far VW Touran 1T3

Plata impozit PF

Ce parere aveti de viteza/ modul ...
 Love Lies Bleeding - 2024

Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...
 

BMW 320D E90

- - - - -
  • Please log in to reply
95 replies to this topic

#55
cavaliere

cavaliere

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,498
  • Înscris: 13.09.2016
Nu vreau sa te dezamagesc, dar eu am dat e90-ul cu care mergea tata, 2010, facelift, si dotari multe inclusiv pachet m interior  cu 8000.  
Absolut niciodata nu trebuie socotiti banii schimbarii diverselor piese, cauciucuri, etc, asta pentru ca cei care cumpara nu dau doi lei pe asta, ei vor pretul cel mai mic.
Poti sa ne spui ce impresie ti-a facut Mazda 6? Si cu ce motor ai facut drivetestul?

#56
FlorinMihai

FlorinMihai

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 565
  • Înscris: 19.04.2012
Cavaliere, inteleg ce spui si nu pot decat sa sper ca urmatorul proprietar va aprecia masina asa cum este, inclusiv cu aceste reparatii pe care le-am facut si care inseamna un stres in minus pe viitor.
Nu sunt presat de vreun termen limita si decizia de a vinde masina are la baza strict dorinta de a trece la Mazda 6. Practic, in momentul in care o vand voi incepe demersurile pentru noua achizitie. Poate dura o saptamana sau doua luni...sunt dispus sa am rabdare. Nu vreau sa vand masina ca pe un chilipir si consider ca pretul meu reflecta starea masinii :).

In ce priveste Mazda 6, nu prea am cum sa explic in cuvinte de ce mi-a ajuns la inima pentru ca e o chestie de feeling, mai mult decat de detalii tehnice pur rationale.
Masina pe care o doresc este chiar cea cu care am facut drive test, anume motorizarea 2.5 benzina, cutie automata in 6 rapoarte.
Eu am facut testul pe una echipata Takumi Plus (maximul), insa as lua fara emotii echiparea Revolution Top (penultima).

In primul rand, e o masina care imi place foarte mult ca design exterior. Apoi, e o masina mare, spatioasa, foarte potrivita pentru nevoile mele actuale si viitoare.
Imi place foarte mult motorizarea asta pe benzina, aspirata. Stiu ca nu mai e la moda acum motorul fara turbo si nu l-as lua in calcul pentru o alta masina. Pur si implu, acest motor se potriveste foarte bine pe Mazda 6, iar simplitatea lui imi da multa incredere pe termen mediu si lung.
La interior, masina mi s-a potrivit ca o manusa. Mi-am gasit pozitia in 30 de secunde si simteam cum toata masina e gandita in primul rand pentru sofer. Nu am avut aceasta senzatie cu nicio alta masina. Apoi, dpdv al felului in care se conduce, pot spune doar ca este extraordinar de relaxanta si usor de condus. Volanul este foarte usor, camerele fata si spate sunt de mare ajutor, pozitia la volan este fix pe gustul meu.
Interiorul mi se pare simplu, suplu, fluid. Are cam tot ce as avea eu nevoie de la o masina si inca si lucruri in plus cu care as putea sa ma obisnuiesc.
Nu in ultimul rand, eram in cautarea unei masini pe care sa o tin o perioada lunga si care sa nu imi ramana mica dupa 2-3 ani, in cazul in care se mareste familia.

La concurenta cu Mazda este si noul Civic Sedan, avand in vedere spatiul interior si portbagajul, dar asta ar fi varianta de rezerva...

#57
FlorinMihai

FlorinMihai

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 565
  • Înscris: 19.04.2012
Oficial am pus si anunt pe OLX.
Daca stiti pe cineva interesat de masina, as aprecia sincer.

https://www.olx.ro/o...47-IDby2Y0.html

Multumesc!

#58
adimanolo

adimanolo

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 139
  • Înscris: 20.04.2008
In ceea ce privește Nokian urile all season, dacã nu sunt uzate îți garantez ca sunt foarte bune pentru iarna. Este gândit 90% ca un cauciuc de iarna, doar compoziția îl face sa poata fi folosit și vara.

#59
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,611
  • Înscris: 15.06.2007
Masina de 11 ani cu 7000 de euro.. hmm. A costat de noua 70-75000 de euro? Ca nu inteleg ce-i cu pretul ala? O sa astepti binisor , cred eu, pana o vinzi. Cumnatul  meu a vandut un E90 din 2005 benzinar acum doi ani cu 3500.

Edited by tfmercedez, 15 September 2018 - 18:46.


#60
FlorinMihai

FlorinMihai

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 565
  • Înscris: 19.04.2012

 tfmercedez, on 15 septembrie 2018 - 18:45, said:

Masina de 11 ani cu 7000 de euro.. hmm. A costat de noua 70-75000 de euro? Ca nu inteleg ce-i cu pretul ala? O sa astepti binisor , cred eu, pana o vinzi. Cumnatul  meu a vandut un E90 din 2005 benzinar acum doi ani cu 3500.

Salut,
Pretul de 7000 este negociabil. Am incercat sa elimin din start samsarii si amatorii de chilipiruri.
Cat despre preturi la masini. de exemplu consider ca este o diferenta majora intre un E90 din 2007, adus din Germania, cu 300-500 mii de km la bord si rulata in tara de nu stiu ce meltean care nu i-a schimbat niciodata nimic si a rulat cu ea pana cand aproape a crapat si apoi o vinde ca "impecabila" si masina mea. De aici, unii vor considera ca un E90 merita 4000 euro, altii 7000. Nu fac referire la masina cumnatului tau, pentru ca nici despre ea nu stiu nimic.
In alta ordine de idei, accept pareri si critica, dar neaparat constructiva. Genul asta de comentarii ca a costat masina 70 de mii noua nu sunt nici relevante nici constructive.
Apoi, as mai adauga ceva. Unele masini isi pastreaza mai bine valoarea decat altele. Asa cum, de exemplu, o Mazda MX5 din 2007 inca se vinde cu 6-7 mii de euro, desi ea de noua a costat 20. Spre deosebire de VW Phaeton din 2007 de exemplu, care desi e o bijuterie de masina, se vinde cu un pret poate egal sau mai mic decat Mazda mentionata anterior.

Concluzionand, stiu ca n-am cea mai masina intre masini, dar e totusi buna si face bine ce trebuie sa faca. Ruleaza silentios, merge tare la nevoie, este stabila, are consum bun, este sigura, are un numar relativ mic de kilometri si a fost si ingrijita cu atentie. Pentru asta, daca nu gasesc un cumparator ok, o sa mai ramana la mine pana isi amortizeaza o parte din banii bagati si poate peste 2 ani o sa accept sa o vand cu 3500-4000 Euro, asa cum stie lumea pe aici ca e pretul lor "real".
Ramane de vazut.

Numai bine!

#61
cavaliere

cavaliere

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,498
  • Înscris: 13.09.2016
Man, o iei prea personal si nu e cazul. E90 este departe de a fi o masina clasica ca sa isi pastreze valoarea, decat daca nu e un m3 sau coupe e92 care tin pretul mai bine.
Eu ti-am zis ca am vandut e90 facelift 2010 cu dotari multe fata de ce ai tu cu 8000, 184 de cai euro5. Si e90 lci este cu totul altceva fata de un nfl cum ai tu, si chiar si asa se vand greu pentru ca lumea cauta cat mai ieftin.
Te inteleg ca tu ai bagat bani in ea cu intretinerea, dar aia nu ii mai vezi in veci, desi tu ai sperante ca cineva iti va plati pe ea pretul corect.
Deja e90 e masina veche, mai ales daca nu are dotari sa stii ca nu prea se cauta. Toata lumea vrea macar navigatie fie si mica ( ca arata bordul mai misto cu ea), un volan mai dragut pentru ca ala standard arata nasol tare, niste scaune sport.
Eu iti zic absolut sincer, din perspectiva omului cu microbul auto, care am avut zeci de masini personale, nu samsareli, atunci cand vinzi nu te astepta sa iei pretul corect. Iei pretul pietei, asta daca vrei sa vinzi ceva. Altminteri, mai degraba eu zic sa o tii si sa te mai folosesti de ea 2 3 ani, apoi sa o dai cu 3 4 mii daca iei pe ea si ramai impacat sufleteste.
ATunci cand cumperi o masina iti asumi din start ca la revanzare o sa o dai mai ieftin si ca intre timp o sa mai bagi bani in ea pe care nu ii vei recupera niciodata cand o vinzi. Repet, decat daca nu ai ceva clasic, care se poate aprecia usor in timp.

#62
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,611
  • Înscris: 15.06.2007

 FlorinMihai, on 17 septembrie 2018 - 09:22, said:



Salut,
Pretul de 7000 este negociabil. Am incercat sa elimin din start samsarii si amatorii de chilipiruri.
.
.
.
.
Pentru asta, daca nu gasesc un cumparator ok, o sa mai ramana la mine pana isi amortizeaza o parte din banii bagati si poate peste 2 ani o sa accept sa o vand cu 3500-4000 Euro, asa cum stie lumea pe aici ca e pretul lor "real".
Ramane de vazut.

Numai bine!
Nu vad ce relevanta au cumparatorii daca sunt samsari sau nu, atata timp cat platesc pretul cerut.

De la finalul postarii e clar ca nu vrei musai sa o vinzi.

Asa si eu, am o masina, de care sunt atasat (defapt de toate m-am atasat)  si pe care mi-am permis sa NU o vand, si nici nu-mi pare rau. Dar cand nu mai trece ITP o trimit la topit, are si ea 15-16 ani, 325000km, jumate din ei parcursi de mine. Merge satisfacator,  dar e "in plus", fac doar 2000 de km pe an cu ea. Dar, decat sa ma enervez cu unul si cu altul la vanzare, pentru 500 de euro, mai bine nu o vand.

Edited by tfmercedez, 17 September 2018 - 12:53.


#63
FlorinMihai

FlorinMihai

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 565
  • Înscris: 19.04.2012
Eu traiesc dupa alte principii, iar unul dintre ele este sa am de-a face doar cu oameni demni de respect. Daca o persoana imi repugna, prefer sa o evit.
Daca pierd un deal pentru ca nu mi-a placut cumparatorul / vanzatorul, asta e, imi asum.

Masina nu are valoare sentimentala. O am de prea putin timp. Toyota are valoare sentimentala, in schimb :).

Multumesc pentru interesul si parerile impartasite.

#64
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,666
  • Înscris: 15.12.2009

 FlorinMihai, on 17 septembrie 2018 - 13:40, said:

Masina nu are valoare sentimentala.

Scuze de off-topic.

Ce e aia "valoare sentimentala" la o masina? E un fier care imbatraneste.
Daca ar fi o raritate, ceva vechi mostenit dein mosi stramosi da, as mai putea intelege, dar in cazul ala ar avea valoare reala, monetizabila.

#65
filipxxx

filipxxx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,920
  • Înscris: 25.04.2006
Pentru initiator, pregateste-te sa stai cu el piata e invadata de SHuri aduse recent. In anul 2018 nu mai cumpara omul masina fara display, si ala cat mai mare. Ce imi plac astia care cauta definitia in DEX a valorii sentimentale. :) De aia e sentiment ma ca nu il cuantifici intr-un Excel, poate fi si Loganul cumparat in rate pe zece ani in care ti-au crescut copiii si ai facut primul concediu la Eforie in el ca altceva nu iti permiteai atunci.

#66
FlorinMihai

FlorinMihai

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 565
  • Înscris: 19.04.2012
Sunt pregatit pentru orice. Am dat o tura aseara cu masina vreo 60 de km si ma tot gandeam daca merita sa o vand sau mai bine stau linistit inca o perioada. Nu prea am ce sa-i reprosez. Poate doar ca la iarna va fi fun cu propulsia :)).
In fine, sunt relaxat si nu ma grabesc.
Ma uit si dupa o Mazda 6 SH dupa 2015-2016, macar sa mai beneficiez de devalorizarea masinii din primii 2 ani si sa o scot la un pret mult mai avantajos.
Am gasit ceva pe net si am deschis o discutie si despre un buy back.
In fine, mixed feelings.
Zi de zi, tot cu Toyota merg. BMW a fost asa, o ambitie, iar Mazda asta tot la fel este...

Sa auzim de bine.

#67
teRRa

teRRa

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 484
  • Înscris: 31.05.2006
In 2015 imi trebuia rapid o masina de plimbat loco. Am luat cu 12k euro + tva(am avut un discount de vreo 2k euro, mult peste ce se obtine in mod normal) de pe stoc o compacta diesel, 110 cp, 6 trepte, dotari in media clasei(poate geamurile el. spate, clima auto, tempomatul si senzorii de ploaie/lumina sa fi fost extra). Anul trecut mi-am luat un suv mediu si compacta nu-si mai justifica prezenta in curte asa ca am pus-o la vanzare cu 8k euro + tva deductibil. Avea inca un an garantie, 35k km la bord, si in plus un set de jante de aliaj si 4 gume GY Ultragrip de iarna. Cel mai mare pret primit a fost de 6k euro + tva. M-am enervat si am dat-o cadou cuiva din familie. Probabil asa se va intampla peste 4-5 ani si cu masina actuala pe care am dat 35k euro(si asta luata cu o reducere de 7k euro). La noi 90% din masini sunt epave si includ aici si pe alea de 2-3 ani. Daca RAR ar pune dimineata la orice colt de strada controlul trafic 90% ar pleca pe platforma si jumatate din ele ar fi duse direct la dezmembrari fiindca reparatiile ar depasi valoarea masinii.
Suntem un cimitir si trist este ca ne dorim noi asta. Vrem volane sport, pedale de aluminiu, piele pe scaune si ecrane colorate. Ne doare in spate de rulajul real, cum suna motorul si care este starea articulatiilor.

#68
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,433
  • Înscris: 08.12.2006

 tfmercedez, on 15 septembrie 2018 - 18:45, said:

Masina de 11 ani cu 7000 de euro.. hmm. A costat de noua 70-75000 de euro? Ca nu inteleg ce-i cu pretul ala? O sa astepti binisor , cred eu, pana o vinzi. Cumnatul  meu a vandut un E90 din 2005 benzinar acum doi ani cu 3500.
Vezi cu cat am dat eu Avensis-ul. Dupa calculele tale trebuia data cu 10% din valoare? Ca doar nu costase 58.000 Euro noua..

#69
the_same

the_same

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,133
  • Înscris: 13.11.2012
Exemplu personal: am vandut astra h luata noua in 2008 cu 13k euro dupa 8 ani si 180 000 km cu 4350 euro, adica 33.5%.
In lei am luat 40% din cat am platit din cauza diferentei de curs.

Edited by the_same, 19 September 2018 - 06:36.


#70
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,611
  • Înscris: 15.06.2007
Atunci.. sa ma consider norocos ca am dat Dacia 1400"Li" cu 45000km si 5 ani vechime, cu cca 2000 de euro. Noua costase vreo 4000 de dolari in 2002. Practic devalorizare de 50% dupa 5 ani.  Defapt tot ce conteaza este zona de pret. Cu cat e mai mare pretul cerut, cresc si pretentiile,  exponential.



Ma uitam dupa ceva similar din 2007.. pana si situl atentioneaza de pretul umflat, sau cel putin peste valoarea reala.

Attached Files



#71
FlorinMihai

FlorinMihai

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 565
  • Înscris: 19.04.2012

 tfmercedez, on 19 septembrie 2018 - 08:57, said:

Atunci.. sa ma consider norocos ca am dat Dacia 1400"Li" cu 45000km si 5 ani vechime, cu cca 2000 de euro. Noua costase vreo 4000 de dolari in 2002. Practic devalorizare de 50% dupa 5 ani.  Defapt tot ce conteaza este zona de pret. Cu cat e mai mare pretul cerut, cresc si pretentiile,  exponential.



Ma uitam dupa ceva similar din 2007.. pana si situl atentioneaza de pretul umflat, sau cel putin peste valoarea reala.

De departe cel mai relevant si constructiv comentariu...aproape ca mi-ai schimbat viata si perspectiva despre lume si univers.
Cred ca, nu doar mie, ci tuturor cititorilor acestui jurnal.

NOT

#72
FlorinMihai

FlorinMihai

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 565
  • Înscris: 19.04.2012
Salutare,

Inca nu am vandut masina si se pare ca nu se prea inghesuie lumea. Am primit ceva oferte de schimburi, deci neinteresant.
In principiu, daca nu se intampla nimic in urmatoarele 2 saptamani, o sa o mai pastrez o perioada.
Daca o pastrez, vreau sa ii iau un set de anvelope de iarna cat de cat competente.
La Toyota am luat niste Nokia WR D3 pe care inca nu le-am testat. Avand in vedere pretul de achizitie, m-ar tenta acelasi model si la BMW. Eventual, aveti vreo alternativa mai buna, la un maxim 400 lei bucata? 205/55/16 sunt jantele.

In rest, am facut un drum de 400 km in weekend-ul trecut pana la Focsani si am consumat 6%. Mers destul de normal.

ODO: 169.700 km.

Numai bine!

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate