Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Ford Focus 1.0 74kw
Last Updated: Aug 19 2023 11:33, Started by
Octavian___
, Apr 28 2018 09:01
·
1
#55
Posted 30 April 2018 - 14:40
Poate e doar turometrul care coboara mai incet. Zic si eu! Eu nu am observat nimic la a mea!
|
#56
Posted 30 April 2018 - 15:16
E motorul, ca am oprit-o si am lasat ambreaju si a miscat-o din loc ! De doua ori am patit
|
#57
Posted 30 April 2018 - 16:27
Eu am 1,5 ecoboost dar nu mi s-a intamplat asta niciodata. Dar daca ti-a miscat-o din loc inseamna ca era in viteza si tu probabil ai oprit in timp ce ridicai piciorul de pe ambreiaj.
izometric, on 29 aprilie 2018 - 12:41, said: Grilele de ventilatie au ergonomie zero. Nu poti baga nimic in ele care sa stea cat de cat vertical sau intr-o pozitie vizuala buna pe bordul masinii. Ma refer la suport magnetic de telefon care se baga in grila de ventilatie. Este horor sa bagi asa ceva in porcariile alea de grile si sa iti iei ochii de la drum ca sa ii cobori spre genunchi sa vezi telefonul pozitionat fix ca curul. Adica daca tot faci magaria asta, pune oaie un suport de smartfon integrat in bord intr-o pozitie optima -> Vezi Ford Figo (inexistent pe piata Europeana) cu un suport de smartfone integrat in partea de sus a bordului absolut minunat, inclusiv cu o mufa USB pentru cablul de incarcare. Cred ca totusi initiatorul are SYNC3, caz in care nu vad la ce ti-ar trebui sa vezi telefonul. Eu il conectez pe USB si am Waze direct pe tableta masinii iar telefonul il tin sub bord ferit de soare. |
#58
Posted 01 May 2018 - 08:27
Am ceruit-o , carpa nu mai agata pe vopsa!
I like it so much ! Attached Files |
#59
Posted 01 May 2018 - 09:38
izometric, on 01 mai 2018 - 08:36, said:
Here we go again. Bibilirea masinii ca sa arate bine 5 minute. Si sa iti demonstrezi statul social si potenta financiara. Masinii ii sta bine la drum, jegoasa, sa imi solicite cat mai putin timp si bani posibil. Pe mine ma ajuta si tara sa o spal in medie odata la 2 ani. Se spala singura pe autostrazi cand ploua. Singurii bani pe care consider ca merita sa ii ii bagi in masina ca sa se vada jegul cat mai tarziu pe ea si sa reziste cat mai bine in zile toride insorite, sunt pentru optiunea de vopsea metalizata argintiu sau bej. Cu un avantaj spre Bej metalizat, rezista incredibil de bine la jeg. Si mai bag bani intr-o singura chimicala de dat pe masina: RainX. Dau pe parbriz si nu mai sta apa. Merg pe ploaie torentiala de 50 de litri pe minut fara sa pornesc stergatoarele, picaturile de apa se rostogolesc ca si cum ar fi niste sfere de sticla pe parbriz. @initiator: mă uit pe plan local după niște jante originale de alu pe 16"? Legat de DRL, ești sigur că nu ai pe faza lunga un bec H15 cu două faze? Am văzut că au apărut deja soluții dedicate aftermarket. https://tinyurl.com/y8eg49gw Și https://tinyurl.com/y7c5pf2y |
#60
Posted 01 May 2018 - 09:39
@izometric Ca tie iti place sa tii masina jegoasa e fix problema ta! Dar nu inteleg nici sa ma tai, de ce te deranjeanza (suficient de tare cat sa scrii o postare despre asta) ca altcuiva ii place sa aiba o masina impecabila?
Edited by DannyMC, 01 May 2018 - 09:40. |
#61
Posted 01 May 2018 - 09:40
#62
Posted 01 May 2018 - 10:37
@reisaru'
Felicitari pentru achizitie, si drumuri frumoase! @all Nu uitati va rog ca sectiunea este "Jurnal de bord", nu "versus"! Incetati cu flame-ul si comparatiile deplasate! |
#63
Posted 01 May 2018 - 13:06
Octavian___, on 30 aprilie 2018 - 15:16, said:
E motorul, ca am oprit-o si am lasat ambreaju si a miscat-o din loc ! De doua ori am patit Am citit si am realizat ca si mie mi s-a intamplat chestia asta (1.0 125 cp). Asa ca am analizat un pic la rece si am observat ca atunci cand motorul se opreste din start/stop, turatia nu coboara brusc, parca ramane un pic deasupra valorii 0 (cand opresti motorul din contact, ceasurile nemaifiind alimentate nu am cum sa observ chestia asta). Banuiesc ca totul pleaca de la volanta, din ce am inteles au imbunatatit volanta pentru a reduce vibratiile (probabil au marit masa - implicit inertia mai mare) Asa ca, atunci cand vreau sa opresc motorul sta cu ea un pic si nu ma grabesc, oricum ar trebui lasata turbina sa ajunga la turatii mici, mai ales dupa accelerari mai puternice.... Oricum, faina achizitie!!! S-o stapanesti sanatos. P.S. Sync 3 este destul de ciudat, eu am masina din noiembrie, si inca descopar lucrui noi la el. Am navigatia prin Android Auto, am incercat Waze (pe partea de navigatie se comporta ca o blonda la volan), probabil o sa cumpar sygic car navigation pentru o navigatie off line mai decenta.... Oricum a trebuit sa schimb telefonul (motorola moto e2 cu moto m) si asta chiar nu era in buget, dar a meritat.... |
#64
Posted 01 May 2018 - 13:51
cozmin_t, on 01 mai 2018 - 13:06, said: Sync 3 este destul de ciudat, eu am masina din noiembrie, si inca descopar lucrui noi la el. Am navigatia prin Android Auto, am incercat Waze (pe partea de navigatie se comporta ca o blonda la volan), probabil o sa cumpar sygic car navigation pentru o navigatie off line mai decenta.... Oricum a trebuit sa schimb telefonul (motorola moto e2 cu moto m) si asta chiar nu era in buget, dar a meritat.... Sygic merge prin Android auto ? Eu folosesc Google Maps in străinătate și Waze prin țară și sunt destul de mulțumit de ele. Mai folosesc My tuner pentru a avea posturile de radio romanesti în străinătate și Deezer pentru albumele preferate. Încă nu am reusit să fac sa meargă car stream pentru a vedea și filme pe tableta mașinii. Tu folosești și alte programe ? |
|
#65
Posted 01 May 2018 - 14:05
Sygic este suportat de sync 3. Am văzut un tutorial cum sa te joci cu Android Auto și l-am incercat.
In principiu merge Sygic daca dezactivezi Android Auto din setări sync, e mai ciudat dar merge. Pe partea de audio, clasicul memory-stick.... Later edit Asta e clipul link: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/vNlIbFHI6oM?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Insa sunt impotriva clipurilor pe display auto, si asa navigatia este destul de solicitanta pentru mine... PS sper ca pot sa adaug un link pe frum Edited by cozmin_t, 01 May 2018 - 14:11. |
#66
Posted 01 May 2018 - 17:19
Pentru navigare impecabilă dincolo eu am folosit cu succes HereWeGo.
|
#67
Posted 05 May 2018 - 14:42
Multumesc de urari.
Momentan nu am butonat prea mult displayu, muzica de pe telefon si cam atat m-a interesat. Imi place tot mai mult, cred ca am nimerit si o pozitie mai buna la volan ( imi amortea glezna, stateam prea sus) . A facut o mie azi Attached Files |
#68
Posted 05 May 2018 - 18:19
Daca iti gasesti o pozitie buna a scaunului, o sa constati ca scaunele sunt foarte ergonomice. Initial cand mi-am cumparat masina am vrut neaparat sa am reglaj lombar fiindca eu am oarecari probleme cu spatele la drumuri lungi. Pe stoc insa nu aveau cu reglaj lombar si eu aveam nevoie de masina in maxim o luna. M-am intors la Renault cu care ramasesem in finala si numai faptul ca pe stoc nu aveau decat diesel m-a facut sa ma reintorc si s-o iau asa. Acum la un an si jumatate si cu doua drumuri lungi in straianatate pot sa-ti spun ca nu-mi pare rau dupa acel reglaj deoarece si la 4 ore de mers continuu ies din masina fara dureri de spate. Pozitia mea la volan este insa cu scaunul dat in jos la maxim si spatarul foarte inclinat, chiar daca sunt in tip destul de scund.
Oricum la toate marcile pe care le-am vazut singurele scaune care m-au impresionat si mi s-au parut deosebite au fost cele AGR de la Opel pe care le puteai pune la optionale si la echiparile mai slabe. Asa ceva nu mai vezi la nici-o marca din categoria de volum, dar ghinionul a fost ca in 2016 nu exista Astra J sedan iar motorizarea de 1,4 turbo parea sa aiba 140 CP doar pe hartie. |
#69
Posted 05 May 2018 - 22:45
Yap...cam asa mi-am gasit pozitia si eu, scaunul dat jos (dar nu la max pt ca kerge incredibil de mukt jos) si spatarul mai inclinat decat ar fi normal sa zic asa.
Un pic parca la lombar simt ca nu ma sustine indeajuns dar departe de suferinte. Dupa o zi de frecat prin oras si autostrada vad ca e ok, glezna fara amorteli si mai comod la general |
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users