Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Ford Focus 1.0 74kw
Last Updated: Aug 19 2023 11:33, Started by
Octavian___
, Apr 28 2018 09:01
·
1
#73
Posted 06 May 2018 - 11:14
H7/H1/w5w, o configuratie folosita inca de la Focus mk1 Facelift/2001.
Pentru tarile nordice la Focus mk2 a existat o varianta care presupunea un "resistor wire" pe faza scurta, alimentand astfel becul la o tensiune mai mica de 12v. @DannyMC: la fel stiam si eu, de aceea eram curios de solutia constructiva care se pare ca lipseste. |
#74
Posted 06 May 2018 - 11:40
Daca e masina noua, are DRLuri.
Sunt jos in bara din ce stiu si din ce vad in poze. Legat de becuri, si unde sunt DRLurile, astea sunt informatii pe care le gasesti in manual, chestia aia inutila cu multe foi. http://www.fordservi...&userMarket=ROU |
#76
Posted 06 May 2018 - 21:40
Nu exista sa nu aiba lumini de zi. Sunt obligatorii in UE de cativa ani buni. Vezi si in manual, sunt led. Din ce vad prin poze si reviewuri, sunt in gen pleoape, in partea de sus a farurilor.
Quote Since 2011, DLRs are mandatory for all new cars Cel mai simplu, pornesti motorul, inchizi toate luminile, si te dai jos din masina, si vezi ce becuri sunt aprinse. Eventual faci si o poza, si ti le aratam noi. Numai sa fie pornit motorul. P.S.: DRL = Daytime Running Lights (pot fi halogen sau led) Edited by lula_canci, 06 May 2018 - 21:43. |
#77
Posted 06 May 2018 - 22:47
Pe bune! Are Loganul de 7500 de euro faruri de zi și nu are un Focus de 12000. Stai liniștit. Sigur are. Pentru că, așa cum au spus și colegii de mai sus, sunt obligatorii pe toate mașinile.
|
#78
Posted 07 May 2018 - 06:35
Mai curând nu are DRL....
Cel puțin la versiunea TREND. Eu am și pachetul de lumini (proiectoare, senzor lumina și oglinda heliomată) și nu țin minte sa se aprindă ceva când pornesc motorul. Și am parcare subterană.... Iar când intru musai trebuie sa aprind farurile. O sa incerc când ajung acasă să văd dacă pe automat aprinde când e lumină afară |
#79
Posted 07 May 2018 - 07:02
Nu cred nici eu că are și va spun de ce: pot fi două variante și ambele sunt in far.
Varianta 1 cu LED și nu se văd, Varianta 2 cu bec H15 pe fază lungă - nici asta nu e pentru că pe lungă avem un bec H1. |
#80
Posted 07 May 2018 - 07:20
În acest caz trebuie întrebat la dealer de ce nu are ceva ce ar fi obligatoriu să aibă.
Pe o Fiesta din 2015 Trend, de serviciu aveam Day Light care era la becul de fază lungă. |
#82
Posted 07 May 2018 - 21:00
Nu are faruri automate.
O sa intreb la dealer , sa imi plateasca daunele morale aduse ) 1300+ km, in fiecare zi sunt tot mai incantat de masina si de propulsor/polizor. Imi place ca nu suna a ascutitoare/albina agitata, face ca un bondar. In ultimii km facuti parca a mai primit vreo 10 cai frumosi, e ceva mai fasneata/se misca mai cu talent pe 2-3000 rpm |
|
#83
Posted 07 May 2018 - 21:47
Oare nu foloseste becul obisnuit si ca DRL? Sau becul de pozitie, dar ma indoiesc... Pe Ranger de exemplu se foloseste elementul de faza lunga ca lumina de zi, dar la Focus faza lunga si faza scurta sunt la un loc, deci nu stiu daca are cum. Tare aiuriti si astia, le era greu sa puna niste LED-uri amarate pe toate masinile? Off, iar eram cu o pagina in urma pe topic... ) Da, e normal sa ti se para mai fasneata, ca are niste limitari din electronica pana la 1000-1500km, sa nu chinui prea tare motorul cat e foarte nou. Am observat (nu pe un singur Ford), am verificat la dealer si asa e. Sa o folosesti cu placere multi kilometri! Edited by AstroNut98, 07 May 2018 - 21:51. |
#84
Posted 07 May 2018 - 23:05
Intreaba la dealer daca nu poti sa pornesti masina si sa faci o poza din fata.
|
#85
Posted 08 May 2018 - 08:59
#86
Posted 08 May 2018 - 17:12
ionut_blue, on 28 aprilie 2018 - 09:29, said:
Un motor de la Ford premiat cativa ani de-a randul in care eu personal nu prea am incredere. Adica nu il vad la fel de rezistent la uzura ca unul obisnuit, aspirat.E prea mic, trebuie turat. Edited by freddy2017, 08 May 2018 - 17:13. |
#88
Posted 08 May 2018 - 20:49
Nu cred ca are vreo relevanta treaba asta, sau cel putin pt mine e absolut lipsita de relevanta.
Cine e trecut de prima masina stie mai bine ce spun. Chiar nu ma doare capu ca va merge 200 sau 300000 km ca ceasu, nu ajung sa fac atatia km. Si aici imediat vine concluzia romanului obisnuit cu gioarse de 400000 km (pardon, 200000 km ca sunt dati inapoi) ca "ala care o va cumpara, va lua o cazatura". Viata e tot mai scurta/mai comprimata, nu stau acum sa-mi pun intrebari existentiale de cat o duce polizorul. Am facut asta la Logan si mi-am pierdut timpul degeaba. In alta dezordine de idei, nu vad nimic aprins cu motorul pornit, deci nema dlr. Imi plac luminile din oglinzi, chiar nu sunt degeaba seara Attached Files |
#89
Posted 08 May 2018 - 21:19
#90
Posted 08 May 2018 - 21:58
Pe site-ul dedicat spun ca cica s-ar putea activa si ar fi pe faza scurta la intensitate mai mica.
Din ce am citit pe site-uri de afara MK 3.5 varianta trend chiar nu are dlr si cica nici n-ar fi obligatoriu. Oare asa o sa zica si Garcea? www.fordownersclub.com/forums/topic/67679-new-mk35-and-drl-law/ |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users