Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum accesez site-ul CNAS ?

Algoritm simplu de calculare al u...

Bitdefender Total Security ș...

casa verde 2024
 Intrerupator cu N - doza doar cu ...

Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!
 Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda
 Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...
 

Ford Focus 1.0 74kw

* * * * - 3 votes
  • Please log in to reply
1574 replies to this topic

#37
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,299
  • Înscris: 23.02.2017

View PostdanX, on 29 aprilie 2018 - 07:36, said:

Felicitari de achizitie, motorasul ala e foarte tare, fasnet si capabil. Nu apleca urechea la ce zic haterii obisnuiti cu 1.6 aspirat sau 1.9 tedeii, ca face treaba buna.
Probleme nu prea sunt cu el, trebuie doar avut grija sa arunci un ochi din cand in cand la lichidul de racire si sa verifici uleiul. Au fost cativa care au ajuns cu defectiuni capitale la motor la Ecoboost-uri, dar nimic de speriat ca procent. Tentatia e mare sa ii faci resoftare, dar mai bine il lasi asa, ca-i suficient. Eu am 1.0 125 cu cca 85k km pana acum si e in toate mintile.
1.9 TDI, nu tedeii, nu e permis nici de regulament stalcirea cuvintelor doar pt a provoca flame, si e si aiurea sa nu fii capabil de mai mult, adu argumente, nu te folosi de ceva asa ieftin...

Din pacate problemele la motorul asta ecoboost apar fulgerator si poti verifica nivelul lichidului de racire zilnic, nu ajuta la nimic.

Exista si un grup pt cei patiti
https://www.facebook...ightmare/about/

#38
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,927
  • Înscris: 06.04.2007

View PostMarius3k, on 29 aprilie 2018 - 08:32, said:

Felicitări pentru achiziție! Să vă poarte mulți km cu plăcere! Probleme știu că nu prea o să fie. E Ford.
Când le facem cunoștință?

Cât privește remap de la 74 kW la 92 kW trebuiesc luate în considerare următoarele: dacă punem softul de 125 original de fabrică (nu de tuner) acesta va aprinde shiftlight in treapta 5 - cel de 125 are 6 trepte. Atenție, chiulasele sunt diferite, nu știu la turbo cum stă treaba. De asemenea, grijă la nivelul lichidului de răcire, turbina este răcită activ cu antigel.
Sper sa le dam o intalnire in viitoru apropiat, mai mult nu spun pt ca si asa mi-e groaza cum trec anii fara sa fiu in stare sa ma bucur de ce conteaza.

Lucruri tehnice noi care inca nu sunt suficient de atent sa le urmaresc :))

Eu stiam ca motorarele sunt absolut la fel, doar ca turbina (si asta dintr-un singur post ) ar fi diferita ca material, in rest sunt identice, difereta fiind de softul aplicat.

Ce aprinde "shiftlht" ? adica ce inseamna mai exact punerea de soft orighinal 125 cp pe varianta de 100 ?
Daca crezi ca e mai ok, putem si in PM

View Postizometric, on 29 aprilie 2018 - 12:41, said:

O masina foarte reusita, am condus exact modelul asta cu motorizarea asta in Spania timp de o saptamana, am ramas foarte impresionat de reprizele motorului de 1 litru turbo (aproape comparabil cu 1.6 TDI 110cp - DSG7 - Skoda Octavia 3). Plus consum ireal de mic.

O singura critica am referitor la designul interior:

Grilele de ventilatie au ergonomie zero. ...............................................
........................................................
Edit: Si critica numarul 2 - pasagerul din dreapta, nu vede indicatoarele de bord care sunt scufundate in fundul cratitzelor, adevarate oale de ciorba, ce le inconjoara. Un mega minus in opinia mea.
Sincer nu am bagat de seama ca ar fi un impediment cum sunt pozitionate si "sculptate" grilele, le vad ca sunt mai lunguiete, dar nu m-am gandit la posibilitatea utilizarii lor pt a agata ceva, intr-adevar data fiind forma lor, nu cred ca te poti folosi de ele in alte scopuri, dar pe mine nu ma deranjeaza.

Critica doi, pt mine e un MARE plus, 1) imi place incastrarea de butoi 2) MA BUCUR sa nu vada nevasta nimic pe bord ! e cel mai ok, mai ales ca la asta nu si-a dat seama cand am avut 120/h, daca vedea ceasu, sigurat imi spunea sa o las mai incet, deci F bine :)))  (eu ii spun ca am 90-95/h  si sa nu ma mai frece atata la cap ) .

Consumul nu mi se pare mic deloc, dupa 400 km am 7,6% media, dupa asa zisul rodaj sunt convins ca nu va scadea pt ca ii voi da mai tare in gura. Stiu asta de la Logan, cel mai mic consum (media) l-am inregistrat in perioada de rodaj.

View Postradu_vasile59, on 29 aprilie 2018 - 08:34, said:

Felicitari si de la mine!
O observatie: nu mai tura peste 3500 rpm motorul si nu trece de 130 km/h in primii 1500 km ca sa nu ai probleme cu consumul de ulei. Dupa asta nu-i problema, din contra. Rodajul facut prost e prima cauza de probleme la polizoare benzina turbo.
Tarziu :)

Cum am iesit de la dealer am dus-o in 4000 rpm (tr 2 sau 3)  fara sa imi dau seama, pur si simplu nu am realizat.
A vazut si ~5500 rpm scurt pe 2 si 3 (un Volvo vechi/basit a vrut sa arate ca mai are viata) , acum...parca am vazut un norisor de fum in sspate :)) Doamne fere.
....si 180 din scurt pe autostrada.

Apropo, mi-a placut tare ca AC pornit a luat frumos 180/h , si in oras ma asteptam cu AC pornit sa fie mult mai lesinata, dar se misca admirabil de bine, mai sughita daca e subturata (~1500 rpm) pesemne bezina de rahat de la Petrom.

400 km cred acum.

#39
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,927
  • Înscris: 06.04.2007

View Postgozmyn, on 29 aprilie 2018 - 11:04, said:


Si cu cat mergea bre tirul, cu 40 km/h si nu au reusit sa il depasesti? Tare sunt curios! Posted Image

Pentru initiator:  cum ti se par materialele din interior?
Multe drumuri fara incidente!
Buna intrebare.
As face comparatie cu Focus 2 cu facelift pt ca l-a avut fretele meu si il stiu destul de bine.
Calitatea materialelor mi se pare ceva mai slaba la versinunea actuala, in primul rand bordul la Focus 2 era asa mai moale, frumos si placut la atingere, la asta e tare, nu casant, dar mai  tare.
De asemenea fetele de usi desi arata mai frumos stilistic vorbind, nu mi se par la fel de buna calitate fata de Focus 2 cu facelift, butoanele sunt mai din topor facute.
Parca si volanul arata mai bine facut (in piele ) la Focus 2 cu facelift.
Finisarile sunt ok pt banii dati, imbinarile sunt acolo unde trebuie, dar la materialele folosite pesemne ca au facut ceva rabat, poate sunt subectiv, dar asta e impresia mea.
Cam astea au fost ce am remarcat de prima data.

Apropo ca si extra optiune, imi plac oglinzile retractabile, speram sa se plieze mai mult, dar la cat sunt de mari e ok.

Va rog frumos nu va mai bateti la mine pe jurnal in idei, nu va mai jigniti.
Parerile, gusturile, simturile sunt impartite, fiecare are dreptatate mai mult sau mai putin, dar nu are rost sa tinem ca orbu de bata pe o idee.
Pe jurnalu asta vreau sa fiu sincer/obiectiv (aproape imposibil obiectiv 100% ) , sa va impartasesc din impresiile mele mai mult sau mai putin subiective, nu ai cum sa fii obiectiv 100% daca ai puterea de privesti lucrurile dintr-un spectru mai larg.

#40
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,141
  • Înscris: 08.12.2008
Dacă îmi permiți o părere, eu zic să lași motorul în pace și să nu mărești puterea, că sa ai o dinamică puțin sesizabil mai buna. Nu cred că merită. Nu intamplator această configurație tehnica", dacă pot să o numesc așa, nu întâmplător a fost făcută de niste ingineri.
Oare Ecoboosturile lui Ford au probleme la pornire precum TCe - urile lui Renault?

#41
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,927
  • Înscris: 06.04.2007
Momentan nu stiu sa rasound, de TCE am citit, la asta nu stiu ce sa spun.

Cand imi da rateuri o sa raportez.

Cat despre putere e clar ca e gandit asta de 100 cp, in primul rand se vede la rapoarte, unde apropo, tr 2 mi se pare prea departe de tr 1 !! Poate ca s-au gandit ca toti duc tr 1 oleaca mai turat, daca nu o duci in 3000 rtpm, in tr 2 pica subturat , ma rog.

Ce am obs, tr 2 si 3 sunt relativ lungi, tr IV ceva mai scurta si diferenta de rpm mai mica fata de tr 5, pesemene facuta sa ajute tr 5 (750 rpm 4 pe 5, la restul cred ca e 1000 rpm pe putin ).

Dar in oras la mers omeneste 60-70/h nu prea ai ce sa ii dai tr 4.

E primul polizor care il simt ca ii place sa stea in tr inferioare constant pe 3500-4000 rpm (ce am mai condus aspirate 1.2 Fabia si Polo ) .

La 5000+ rpm incepe sa raga , dar frumos, nu se "opinteste" pe tr inferioare.

LE: dar nu vad un impediment sa urc oleaca puterea, nu agresiv (am vazut clipuri cu 1.0 100 cp remapat agresiv) , asa 15-20 cp max .
Daca n-o sa-mi placa ceva (ceea ce nu cred) punem softu inapoi .

Edited by Octavian___, 29 April 2018 - 20:02.


#42
izometric

izometric

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,392
  • Înscris: 05.09.2013

View Postadrian_r5, on 29 aprilie 2018 - 16:08, said:

La asta te referi  ... adica la MyFord Dock ?

Da. Bestiala pozitionarea si ergonomia.

View PostOctavian___, on 29 aprilie 2018 - 19:10, said:

Critica doi, pt mine e un MARE plus, 1) imi place incastrarea de butoi 2) MA BUCUR sa nu vada nevasta nimic pe bord ! e cel mai ok, mai ales ca la asta nu si-a dat seama cand am avut 120/h, daca vedea ceasu, sigurat imi spunea sa o las mai incet, deci F bine Posted Image))  (eu ii spun ca am 90-95/h  si sa nu ma mai frece atata la cap ) .

Ai sa bagi de seama cand ai sa ai permisul suspendat si o sa conduca nevasta vreo 1-2-3 luni cu tine in dreapta. Mai ales cand o sa conduca ea cu 120 si tu o sa schelalai de frica ca nu ai volanul in mana si e cu totul si cu totul alta senzatie in dreapta. Iar ea o sa zica zambind suav: "Stai draga linistit, ce te-a apucat? Am doar 80".

Edited by izometric, 29 April 2018 - 20:08.


#43
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,927
  • Înscris: 06.04.2007
Stiu cum e senzatia din dreapta.

Nevasta nu conduce, doar da sfaturi de atotstiutor.

Permisu suspendat...sper sa nu. Am avut destul de patimit (viteza) incerc sa ma incadrez la nesuspendare.

#44
crislacor

crislacor

    Cui îi pasă...?!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,012
  • Înscris: 20.06.2009

View PostOctavian___, on 29 aprilie 2018 - 20:00, said:

(...)
E primul polizor care il simt ca ii place sa stea in tr inferioare constant pe 3500-4000 rpm
(...)
Ca o părere proprie și personală (deci, nu dați cu bîta...), 3500-4000 rpm constant, dacă nu e pe autostradă, e cam mult! O poți duce liniștit în 2000-2200 de ture, cu o treaptă superioară. Mai ales dacă ne gîndim (și) la consum...Posted Image

#45
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,927
  • Înscris: 06.04.2007
Absolut.
Normal ca nu o tin in 3500 rpm, mai ales ca raspunde bine cand o calci in orice treapta (si tr 5 ) din 2000 rpm.
Unde mai se gandeste e cand esti sub ~1800 rpm, simti cum ii da boost, cum o lasa.

Dar ideea e ca sta frumos in turatii si consumul instant e aproape insesizabil mai mic in turatii ~3500-4000 rpm fata de ~2000-2500 rpm in tr diferite la aceeasi viteza.
Daca imi fac timp o sa postez consumul instant sa fie mai relevant.

#46
adrian_r5

adrian_r5

    23:58

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,648
  • Înscris: 23.04.2007

View Postizometric, on 29 aprilie 2018 - 20:06, said:

Bestiala pozitionarea si ergonomia.
Eu sint mai critic - pozitionarea e ok ... da' mi se pare cam mic - nu cred ca incape orice telefon acolo.

Un "sertaras" din asta ar trebui sa fie standard pe orice masina ... parerea mea ;)

#47
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,927
  • Înscris: 06.04.2007
Apropo de locuri de depozitat, mi se pare faina pe consola centrala posibilitatea reglarii spatiului in fc de ce doza/sticla vrei sa pui , are doua chestii de plastic cu arc care le apesi si le pui unde vrei tu.

Si mi se pare total aiurea ca la versiunea comandata cotiera NU e reglabila longitudinal, aici un mare minus. Pt oamenii mici e un inconvenient (eu) cu scaunul tras mai in fata iti ramane o bucatica de cotiera pe care sa te sprijini. Se pare ca doar la variantele mai superioare cotiera e culisanta.
Ma gandesc deja la inventii.

Apropo, ca asa incet imi aduc aminte, scaunele au o sustinere ok laterala, mai buna ca la Megane, cu toate astea pe viraje stranse luate in viteza mi-as fi dorit sa fie mai pronuntate, dar e ok, imi fuge un pic spatele dar raman in scaun fara sa ma catzar pe volan (ca la Logan) , mainile raman relaxate.

#48
Marius3k

Marius3k

    Rechin de stepă, "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,676
  • Înscris: 14.03.2006

View PostOctavian___, on 29 aprilie 2018 - 19:10, said:


Sper sa le dam o intalnire in viitoru apropiat, mai mult nu spun pt ca si asa mi-e groaza cum trec anii fara sa fiu in stare sa ma bucur de ce conteaza.


Eu stiam ca motorarele sunt absolut la fel, doar ca turbina (si asta dintr-un singur post ) ar fi diferita ca material, in rest sunt identice, difereta fiind de softul aplicat.

Ce aprinde "shiftlht" ? adica ce inseamna mai exact punerea de soft orighinal 125 cp pe varianta de 100 ?
Daca crezi ca e mai ok, putem si in PM
Se poate pune și fără mers la reprezentanta cu costuri cam de un plin jumătate sau mai puțin. Chiar, cât e de mare rezervorul? La MK2/C-Max 2.0 tdci 136 nu am reușit a alimenta mai mult de 39-40L cu becul aprins.
Shiftlight e indicatorul care îți arată când sa schimbi vitezele. De obicei e o săgeată în sus. Dacă pui soft de 125 (atenție, fila descărcată de pe site-ul Ford nu de tuning) o să îți indice sa schimbi din tr.5 in tr. 6 și la tine nu este cazul - neavând 6 viteze. In fine, se poate dezactiva cu o bifă și aia e.
Un elm327 modificat pt. Ford să îți comanzi și apoi te poți distra cu programul făcut de ruși - focccus.

Atâta flame inutil eu nu am mai văzut de mult timp, e drept că nu mai e fun de când și-a luat maxi Hyundai. Oricum, regret niște butoane să mai fi trimis pe careva la plimbare forțată. <_<

Să revenim la jurnal: mașina are daytime running lights / DRL / lumini de zi ? Cu led sau cu becuri? Stopurile spate sunt cu bec sau led? Plafonierele? Senzori ploaie/lumini? Recunoaște semnele de circulație?

#49
danX

danX

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,566
  • Înscris: 26.06.2003
La partea cu softatul, zic sa sezi mumos. Ai pupat rece garantia pentru nu prea mare lucru, mai ales ca ramane cutia in 5 trepte.
Cat despre garantie, iti recomand calduros Ford 12 dupa ce trece asta initiala. Piesele la dealer au preturi decente, garantia extinsa e 100eur pe an.



@Marius3k, care Maxi si-a luat Hyundai? Ca doar n-o fi vorba de clasicul daciot Romaximusro?

#50
Marius3k

Marius3k

    Rechin de stepă, "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,676
  • Înscris: 14.03.2006
Fix el. link
Cât privește prețul reprezentanțelor, cei de la mine din oraș îmi sunt clienți, practic cumpără piese de la depozit și le monteaza/vând neferici proprietarilor.

#51
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,927
  • Înscris: 06.04.2007

View PostMarius3k, on 29 aprilie 2018 - 21:43, said:

....................................................................................................................
Să revenim la jurnal: mașina are daytime running lights / DRL / lumini de zi ? Cu led sau cu becuri? Stopurile spate sunt cu bec sau led? Plafonierele? Senzori ploaie/lumini? Recunoaște semnele de circulație?
Nu are.
Desi sunt omul ledurilor (vezi postarile mele de acu cativa ani vizavi de ledui si multi mi-au sarit in cap ) nu are leduri, totul e pe becuri normale.
Pt ce spui tu mai trebuia sa scot o suma considerabila (pt mine) din buzunar.

As fi vrut sa mearga singura (asistenta la franare) sa vada drumul, sa aibe un motor mai potent (vezi 1.5)  sa zboare (vezi Captain Planet ) dar si asa am fost la limita.
Poate ca era bine sa iau pt 500-600 Euro varianta 125 cp in 6 tr si sa fi renuntat la pachetul de iarna, dar nu am vazut pt mine utilitatea, mai ales ca nu am simtit un mare sfar (chit ca e considerabila diferenta) , sau ca sunt nebun dupa culori sa fi optat pt o culloare metalizaa , adica inca 500 Euro...
Usor poti pune din butoane optiuni, dar mai greu la desfasurator.
Iti mai trebe bani de asigurari (casco obligatoriu zic eu) , plus poate mai vrei si o garantie extinsa ca asa se poarta, totul costa si pusculita usor se goleste

#52
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017
Este o alegere buna pt tine :) , pt altii normal ca nu s-ar potrivi ( dar acei altii n-au nici macar varianta asta ca nu i-am vazut pe jurnale cu ce masini ultra-dotate si noi au ... ) .

#53
Marius3k

Marius3k

    Rechin de stepă, "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,676
  • Înscris: 14.03.2006
Din cauza asta nu o să iau eu agregat nou. Trebuie piele, xenon, încălzire in scaune și parbriz, navi, camera marșarier, etc.

Și când te gândești că eu am vrut să iau un fiesta 7 pentru madam 3k și m-am ales cu barja de Mondeo... Măcar are/am loc in el.

#54
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,927
  • Înscris: 06.04.2007
Rectific cu materialul din care e facut bordu, scuze, azi am pus mana pe el, nu e tare (la ochi asa parea) e mai moale oleaca.

Oare asa se opresc toate agregatele astea turbo?  Iei contactul si se opreste asa cu incetinitoru, nu brusc ca la un aspirat conventional sau dizal

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate