Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...
 probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National
 Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...
 Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...
 

Ford Focus 1.0 74kw

* * * * - 3 votes
  • Please log in to reply
1574 replies to this topic

#19
adrian_r5

adrian_r5

    23:58

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,644
  • Înscris: 23.04.2007

View Postionut_blue, on 28 aprilie 2018 - 18:57, said:

Pt ca daca mai ai 1-3 persoane in masina nu o sa apuci sa depasesti Tiru'.
Cam de aia.Si pt ca e benzinar mic.Si de aia Posted Image
Ai si argumente logice sau doar vorbe insirate si netrecute prin filtru gindirii ?

#20
ionut_blue

ionut_blue

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,930
  • Înscris: 07.08.2011
Am mers cu ea.Pt mine e de ajuns.Acum ca unii aveti pretentii mai reduse uneori fortat de bugetul mai mic, asta e.Eu imi spun parerea si daca te deranjeaza, declar sincer ca ma doare ....ghicesti tu unde.

Edited by ionut_blue, 29 April 2018 - 01:27.


#21
missionnad

missionnad

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,490
  • Înscris: 13.11.2011

View PostDannyMC, on 28 aprilie 2018 - 20:23, said:

Mai sunteti multi cu prostiile astea bai frate?
Nu cred ca sunt prostii (ci mai degraba situatii reale) 3 persoane adulte,ceva bagaje,AC,rezervorul plin si tirul din față.
PS:ce greutate la gol are,cat scrie in talon ?

#22
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,927
  • Înscris: 06.04.2007

View PostBaxon, on 28 aprilie 2018 - 10:58, said:

Asta e culoarea standard , fara bani ?
Exact, restul costau, chiar si la alb platesti in plus.

#23
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,927
  • Înscris: 06.04.2007

View PostLauCalin, on 28 aprilie 2018 - 15:18, said:

Și eu mă uitam la un moment dat la un Focus din asta. M-au făcut repede sa uit de el dimensiunile interioare.
Poți să îmi zici cam ce turatii ai la 100, 120 și 130 km/h? Bineînțeles în treapta a V-a. Că de consum e prematur să aducem discuția.
Mulțumesc.
Cred că nu ar fi stricat niste senzori de parcare. Oglinzile retrovizoare au un unghi larg de vizibilitate. Dar prin lunetă nu vezi mare lucru și e cam greu sa aproximezi distanțele. Cel puțin mie așa mi s-a părut.
Drumuri bune!
La 100 -2500rpm, la 120 ~ 3100 rpm (sub liniuta de 3250 rpm ), la 160 ~ 4100 rpm, la 180 ~4600 rpm.

Intr-adevar vezi bine in retrovizoare, cea de luneta are  unghi de vizibilitate destul de restrans din cauza lunetei mici, dar nu ma deranjeaza.

Incerc sa ma abtin momentan (cu greu) de la comentarii care sa le retrag mai tarziu, sa vedem dupa cateva mii de km, la fiecare plimbare mi se pare mai faina, mai sprintena.

E cert ca sunt obisnuit cu cuplul instant de la tractor, si imi pare ca nu trage polizorul, dar cand ma uit pe kilometraj ma calmez.

Am facut niste teste de demaraj unde stiu exact cand iau cu Golful, si mirarea e destul de mare, o portiune unde la tractor iau ~100, cu asta am luat 110, o alta portiune unde luam 140 cu tractoru, cu asta tot 140 , dar fara sa o omor.  

Bun sa ai senzori, dar la hatchback fata de berlina nu e chiar asa de rau, poti usor sa aproximezi.

Directia e foarte precisa , am spus deja ? :)  Si e binevenit si servo asta adaptabil  (moale la viteza mica, tare la viteza mare ).

#24
danX

danX

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,566
  • Înscris: 26.06.2003
Felicitari de achizitie, motorasul ala e foarte tare, fasnet si capabil. Nu apleca urechea la ce zic haterii obisnuiti cu 1.6 aspirat sau 1.9 tedeii, ca face treaba buna.
Probleme nu prea sunt cu el, trebuie doar avut grija sa arunci un ochi din cand in cand la lichidul de racire si sa verifici uleiul. Au fost cativa care au ajuns cu defectiuni capitale la motor la Ecoboost-uri, dar nimic de speriat ca procent. Tentatia e mare sa ii faci resoftare, dar mai bine il lasi asa, ca-i suficient. Eu am 1.0 125 cu cca 85k km pana acum si e in toate mintile.

#25
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,927
  • Înscris: 06.04.2007

View Postthe_same, on 28 aprilie 2018 - 16:18, said:

Felicitari! Sa o stapanesti sanatos si fara pb cel putini km golfului.
Ar fi interesant sa spui ce masini ai mai testat si de ce ai ales focusul.
Mai sunt oameni nehotariti si niste pareri avizate sunt de ajutor.
Dupa experienta cu golf 4 eram sigur ca va urma tot un golf mai nou.
Multumesc de urari.

KIa Ceed, Renault Megane, Dacia Logan, Skoda Rapid combi.
As fi vrut Golf, dar pretul de pornire e mare si e cam chel sa zic asa.

Ceed a sarit oleaca din buget, imi puteam lua varianta 1.4 aspirat 100 cp si n-am fost prea incantat de asta.

Megane - am cochetat mult cu el, aproape ca eram decis pe Megane pt motorizare: motor clar mai potent (1.2 130 cp) la exterior superba, dar la interior nu mi-am gasit locul, consola centrala , bordul, mi s-a parut cam ciudat/cam spartan sa zic asa, nu mi-a placut. Plus ca la pretul de baza 12400 Euro (cu rabla) nu iti ofera prea multe - AC manual (se poate trai cu asta) fara display central, volanu chel (arata nasol ) fara scaune incalzite, fara parbriz incalzit (pt mine a fost asa un must have) , fara volan incalzit (iarna mi se pare super sa ai dracovenia asta )

Logan 0.9 - motorul ok, dar pretul cam mare pt ce ofera, cu tot ce am pus pe ea saream bine de 10000 Euro (cu rabla) si tot nu aveam dotarile de la Focus.

Skoda Rapid combi 1.0 tsi - mai ieftina oleaca, dotari bune, dar e totusi o clasa mai mica, si la asteptul exterior nu m-a incantat prea tare.

Focus - a avut frate-meu acu vreo 8-9 ani Focus 2 cu facelift si mi-a placut tare (aspect, tinuta de drum, fiabilitate ) si pretul mi se pare cel mai echilibrat dintre toate cele enumerate mai sus (cu rabla) .

View PostdanX, on 29 aprilie 2018 - 07:36, said:

Felicitari de achizitie, motorasul ala e foarte tare, fasnet si capabil. Nu apleca urechea la ce zic haterii obisnuiti cu 1.6 aspirat sau 1.9 tedeii, ca face treaba buna.
Probleme nu prea sunt cu el, trebuie doar avut grija sa arunci un ochi din cand in cand la lichidul de racire si sa verifici uleiul. Au fost cativa care au ajuns cu defectiuni capitale la motor la Ecoboost-uri, dar nimic de speriat ca procent. Tentatia e mare sa ii faci resoftare, dar mai bine il lasi asa, ca-i suficient. Eu am 1.0 125 cu cca 85k km pana acum si e in toate mintile.
Multumesc, multi km in continuare.
Da, am citit de acele cazuri izolate. Acum dupa atatea serii de 1.0 au cam eliminat din bube zic eu.

Resoftare va fi :) ,  nu ca nu merge bine asa, dar se poate duce la 115-120 cp in siguranta, un plus de putere nu strica niciodata. Daca as fi luat varianta de 125 cp nu m-as mai fi bagat la resoftare.

View Postadrian_r5, on 28 aprilie 2018 - 21:39, said:

Ai si argumente logice sau doar vorbe insirate si netrecute prin filtru gindirii ?
Adrian / Ionut - va dau dreptate la amandoi, cu un minus la Ionut.
E un benzinar care atinge puterea max la 6000 rpm, deci da, trebuie turat. Asta nu inseamna ca nu trage pe turatii micii, se duce frumos pe interval 2500-4000 rpm, nu te rogi de el, dar puterea o scoti dupa 3500 rpm intr-o depasire, si cel putin la motorizarea asta chiar ii place sa il duci peste 4000 rpm.
Daca pe cineva deranjeaza treaba asta, sa-si ia dizal sau un motor benzinar mai potent.
Trebuie sa fii constient de ce ai sub capota, astfel nu vei avea nemultumiri sa zic asa. Am avut 9 ani Logan 1.4, in ciuda comentariilor si tot ce s-a spus de acea motorizare, am fost multumit de cum se misca pt 75 cp.

#26
Marius3k

Marius3k

    Rechin de stepă, "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,676
  • Înscris: 14.03.2006

View PostOctavian___, on 28 aprilie 2018 - 09:01, said:

Ford Focus 1.0 74kW
Ieri am luat-o de la dealer.
Felicitări pentru achiziție! Să vă poarte mulți km cu plăcere! Probleme știu că nu prea o să fie. E Ford.
Când le facem cunoștință?

Cât privește remap de la 74 kW la 92 kW trebuiesc luate în considerare următoarele: dacă punem softul de 125 original de fabrică (nu de tuner) acesta va aprinde shiftlight in treapta 5 - cel de 125 are 6 trepte. Atenție, chiulasele sunt diferite, nu știu la turbo cum stă treaba. De asemenea, grijă la nivelul lichidului de răcire, turbina este răcită activ cu antigel.

#27
radu_vasile59

radu_vasile59

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,255
  • Înscris: 02.04.2011
Felicitari si de la mine!
O observatie: nu mai tura peste 3500 rpm motorul si nu trece de 130 km/h in primii 1500 km ca sa nu ai probleme cu consumul de ulei. Dupa asta nu-i problema, din contra. Rodajul facut prost e prima cauza de probleme la polizoare benzina turbo.

#28
DannyMC

DannyMC

    Bug freak

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,976
  • Înscris: 09.05.2009

View Postmissionnad, on 29 aprilie 2018 - 06:33, said:


Nu cred ca sunt prostii (ci mai degraba situatii reale) 3 persoane adulte,ceva bagaje,AC,rezervorul plin si tirul din față.

Prostii sunt afirmatiile ca nu mai poti depasi daca pui ceva bagaje si pasageri!
P.S. Imi cer scuze initiatorului pentru off-topic!

Edited by DannyMC, 29 April 2018 - 08:50.


#29
VladCatalin

VladCatalin

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,606
  • Înscris: 28.01.2008

View Postionut_blue, on 29 aprilie 2018 - 10:02, said:

Iar nu ai inteles nimic...ma doare in cealalalta parte. Posted Image
Si daca te doare in partea cealalta ar trebui sa vizitezi un doctor...

Revenind la masina din topic: pana la urma initiatorul/proprietarul si-a cumparat masina care ii acoperea nevoile si necesitatile. Si care se incadra intr-un anume buget.

Imi place cand pe banii altora dai sfaturi: trebuia sa cumperi aia sau sa alegi altfel sau... sau... sau... sau... Tocmai pentru ca nu am chef de discutii de genul asta sunt sanse foarte mici sa deschid un jurnal de bord.

Proprietarului ii urez sa se bucure cat mai mult de achizitie. Si sa il poate pe unde isi doreste. Preferabil consumand doar lichid de parbriz :D

#30
gozmyn

gozmyn

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,642
  • Înscris: 17.03.2009

View Postmissionnad, on 29 aprilie 2018 - 06:33, said:

Nu cred ca sunt prostii (ci mai degraba situatii reale) 3 persoane adulte,ceva bagaje,AC,rezervorul plin si tirul din față.
PS:ce greutate la gol are,cat scrie in talon ?

Si cu cat mergea bre tirul, cu 40 km/h si nu au reusit sa il depasesti? Tare sunt curios! Posted Image

Pentru initiator:  cum ti se par materialele din interior?
Multe drumuri fara incidente!

#31
adrian_r5

adrian_r5

    23:58

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,644
  • Înscris: 23.04.2007

View Postionut_blue, on 29 aprilie 2018 - 10:02, said:

Iar nu ai inteles nimic...ma doare in cealalalta parte.
capu' te doare ?

Ca sa-ti dai seama ca ai spus o prostie ... cu informatiile din poza atasata fa, te rog, o comparatie intre motorul in discutie si motoru' 1.6 TI-VCT ... apoi povesteste-ne si noua care motor trebuie "trebuie turat rau de tot" pentru a obtine (aproximativ) aceleasi rezultate.

Attached Files

  • Attached File  ff.JPG   84.27K   173 downloads

Edited by adrian_r5, 29 April 2018 - 11:52.


#32
Immortal

Immortal

    nemuritoru'

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,923
  • Înscris: 11.01.2004
eu astora de au impresia ca dieselurile alea SDI de pe Golfurile vechi sunt de preferat pentru ca "n-au moarte, nene, si au si capacitate", nu le-as acorda mai multa atentie decat unor copii de fac tantrumuri prin magazine...si nu-s ai mei.
Argumentele nu exista, merg pe principiu 'mai mare = mai bun' si-s exact tiparu' ala de-ar fi aruncat cu pietre in astia de ziceau ca-i pamantu' rotund (de exemplu), punandu-se de-a curmezisul in calea oricarui progres pentru ca "stiu ei mai bine, nu tre' sa se explice dar ei stiu", lucru' pe care tre' sa-l afirme peste tot. Ca deh, ei atata au inteles dupa periplurile pe ariile auto - ca cilindreea e cea de determina cat de tare trage masina. Banuiesc ca se confirma, 'ascutitorile' din motorsport fiind infinit inferioare celebrelor dieseluri 2.5 or 3.2...mnu?

Initiatorului ii urez s-o stapaneasca sanatos si sa se bucure de ascutitoare. Sunt ferm convins ca, atata vreme cat stie la ce se inhama, puterea si consumul se vor dovedi satisfacatoare Posted Image

Edited by Immortal, 29 April 2018 - 12:00.


#33
izometric

izometric

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,392
  • Înscris: 05.09.2013
O masina foarte reusita, am condus exact modelul asta cu motorizarea asta in Spania timp de o saptamana, am ramas foarte impresionat de reprizele motorului de 1 litru turbo (aproape comparabil cu 1.6 TDI 110cp - DSG7 - Skoda Octavia 3). Plus consum ireal de mic.

O singura critica am referitor la designul interior:

Grilele de ventilatie au ergonomie zero. Nu poti baga nimic in ele care sa stea cat de cat vertical sau intr-o pozitie vizuala buna pe bordul masinii. Ma refer la suport magnetic de telefon care se baga in grila de ventilatie. Este horor sa bagi asa ceva in porcariile alea de grile si sa iti iei ochii de la drum ca sa ii cobori spre genunchi sa vezi telefonul pozitionat fix ca curul.

Adica daca tot faci magaria asta, pune oaie un suport de smartfon integrat in bord intr-o pozitie optima -> Vezi Ford Figo (inexistent pe piata Europeana) cu un suport de smartfone integrat in partea de sus a bordului absolut minunat, inclusiv cu o mufa USB pentru cablul de incarcare.

Edit: Si critica numarul 2 - pasagerul din dreapta, nu vede indicatoarele de bord care sunt scufundate in fundul cratitzelor, adevarate oale de ciorba, ce le inconjoara. Un mega minus in opinia mea.

Edited by izometric, 29 April 2018 - 12:50.


#34
danX

danX

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,566
  • Înscris: 26.06.2003


View Postizometric, on 29 aprilie 2018 - 12:41, said:

Edit: Si critica numarul 2 - pasagerul din dreapta, nu vede indicatoarele de bord care sunt scufundate in fundul cratitzelor, adevarate oale de ciorba, ce le inconjoara. Un mega minus in opinia mea.
Unii pot vedea in asta o calitate, nu vede nevasta cu cat mergi de fapt.


#35
misu78

misu78

    Din viata scapa cine poate!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,877
  • Înscris: 12.03.2009
Drumuri bune si nu-i baga in seama pe carcotasi!

#36
adrian_r5

adrian_r5

    23:58

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,644
  • Înscris: 23.04.2007

View Postizometric, on 29 aprilie 2018 - 12:41, said:

un suport de smartfon integrat in bord intr-o pozitie optima -> Vezi Ford Figo (inexistent pe piata Europeana) cu un suport de smartfone integrat in partea de sus a bordului absolut minunat, inclusiv cu o mufa USB pentru cablul de incarcare.
La asta te referi  ... adica la MyFord Dock ?

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate