Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Opel Rerkord P2, Ford Taunus P5 ºi P7, Mercedes W120/180, 110, 109, FIAT 1800, Peugeot 404.
Last Updated: May 28 2018 12:44, Started by
djl
, Mar 24 2018 15:08
·
0
#19
Posted 25 March 2018 - 19:17
Ştiu că unele maşini din anii '50-'60 aveau din alea. La ce trafic e în Bucureşti, ai folosi cam des pedala de ambreiaj, chit că ai din ăla.
Sunt curios cât de fiabil era sistemul. |
#20
Posted 28 March 2018 - 03:26
Broşurile de care am zis mai demult. În a 2-a se repetă unele chestii, dar în fine... După modelele prezentate pare a fi una de prin 1964-1966. Intresant că P4-ul, deşi arată puţin a la anii '50 e mai nou decât P3-ul (care aduce a la barcă - am unul la mine în zonă, stă de câţiva ani sub o prelată).
Văd că existau P5-uri şi cu schimbătorul la podea... mie îmi place schimbătorul la volan. Pneuri fără cameră! Asta era foarte bine. Văd că sunt date consumuri decente... maxim 10%. Oare azi scoţi maxim 14%? Pentru colegul care zicea de consum: bagi bani, dar una e să consume 12-15% şi alta e să ai ceva care să pape 20% (sau chiar mai mult). Nu mai ştiu de unde am broşuricile... cred că le-am luat de la un centru de colectare hârtie (dacă aţi fi văzut ce pot duce unii la aruncat...). P.S. Nu a mers să uploadez un PDF... cică e prea mare fişierul. Brosura Ford Germania circa 1964-1966 coperta 1.jpg 74.12K 8 downloads Brosura Ford Germania circa 1964-1966 coperta 2 - pg. 1.jpg 383.62K 10 downloads Brosura Ford Germania circa 1964-1966 brosura 2 pg. 2-3 Taunus 20M (P5).jpg 561.49K 13 downloads Brosura Ford Germania circa 1964-1966 pg. 4-5 Taunus 12M (tipul P4).jpg 551.75K 10 downloads Brosura Ford Germania circa 1964-1966 pg. 6-7 Taunus 17 (P5).jpg 510.54K 9 downloads Brosura Ford Germania circa 1964-1966 pg. 8-9 Taunus 20M (P5).jpg 556.84K 9 downloads Brosura Ford Germania circa 1964-1966 pg. 10-11 motoare.jpg 479.73K 10 downloads Brosura Ford Germania circa 1964-1966 pg. 12.jpg 223.91K 10 downloads Brosura Ford Germania circa 1964-1966 coperta 3.jpg 150.25K 8 downloads Brosura Ford Germania circa 1964-1966 coperta 4.jpg 160.12K 5 downloads Brosura Ford Germania circa 1964-1966 decupaj trimitere sugestii.jpg 163.44K 7 downloads Brosura Ford Germania circa 1964-1966 brosura 2 pg. 1.jpg 250.74K 6 downloads Brosura Ford Germania circa 1964-1966 brosura 2 pg. 2-3 Taunus 20M (P5).jpg 561.49K 7 downloads Brosura Ford Germania circa 1964-1966 brosura 2 pg. 3-4 Taunus 17M (P5).jpg 513.65K 4 downloads Brosura Ford Germania circa 1964-1966 brosura 2 pg. 4-5 Taunus 12M (P4).jpg 541.83K 3 downloads Brosura Ford Germania circa 1964-1966 brosura 2 pg. 6 motoare.jpg 214.88K 3 downloads Edited by djl, 28 March 2018 - 03:34. |
#21
Posted 28 March 2018 - 23:17
nu cred ca intelegi cu ce se mananca o masina veche. Eu am momentan 2, de aproximativ 25-30 ani. Daca nu ai buget de asa ceva, nu le batjocori. Ca exemplu, eu mi-am luat zilele trecut volan la Bertone de 300 euro si nuca de schimbator cu 100, ambele originale.) Aici vorbim de pasiune, mecanica sa fie la zi te costa cam cat un Logan in stare buna.
Eu iti recomand sa iti iei un BMW urs, inca se gasesc, inca gasesti si piese. Dar si acolo ai nevoie de minim 5 k euro ca sa restaurezi catde cat decent. |
#22
Posted 29 March 2018 - 00:14
Probabil voi mai aştepta atunci cel puţin 5-6 ani, ca să am bani şi de o recondiţionare. Nu-s mare fan al mărcii "B.M.W.", nu mă atrag în mod deosebit maşinile lor, iar modelul menţionat nu are schimbătorul la volan.
Dar totuşi, dintre a ţine o maşină clasică nerecondiţionată în garaj până faci rost de bani de recondiţionare şi a o lăsa pe mâna criminialilor de la REMAT parcă e mai bună prima variantă. Dacă nu o recondiţionezi tu, măcar până găseşti pe cineva eşti sigur că nu dispare. |
#23
Posted 10 April 2018 - 01:28
Tu ai un fix cu schimbatorul la volan, ia o automata, scapi de acest stres. Nici macar nu ai condus o masina cu schimbator la volan sau planseu.
|
#24
Posted 10 April 2018 - 02:02
Îmi surâde mie schimbătorul la volan din anumite considerente.
"Mercedes" W110 a existat şi în varianta cu cutie automată. Nu ştiu dacă (mai) găseşti vreunul prin România. |
#25
Posted 10 April 2018 - 11:38
djl, on 10 aprilie 2018 - 02:02, said:
Îmi surâde mie schimbătorul la volan din anumite considerente. Si lasati naibii topicul asta in pace! Cand am vazut ca a scris iar djl aici mi-a stat inima... m-a strafulgerat gandul ca i-a adus iepurasul un oldtimer |
#26
Posted 10 April 2018 - 11:58
1) E mai aproape de volan;
2) Nu dai cu cotul în persoana din dreapta. Poate nu e cea mai bună comparaţie, dar am avut bicicletă semicursieră cu schimbătorul montat pe cadru. Cam enervant. |
#27
Posted 10 April 2018 - 12:07
daca ai avut bicicleta, atunci e clar ca stii ce vorbesti si ca te pricepi la schimbatoarele de viteza din masini.
|
#28
Posted 10 April 2018 - 12:14
Am vrut să mă joc cu schimbătorul de la o <<Violga>> M21 (îl are la volan), dar nu am ajuns. Dar găsesc eu persoane care mă vor lăsa să mă joc cu ambele tipuri de schimbătoare... aşa îmi voi face o impresie.
|
|
#29
Posted 10 April 2018 - 12:17
djl ai condus vreo masina pana acum? Ca asa sa masturbezi schimbatorul pe loc este complet irelevant!
|
#30
Posted 10 April 2018 - 12:19
Nu am condus. Şi dacă îl manevrez pe loc ce are? Că tot e un început.
|
#32
Posted 10 April 2018 - 12:34
Dacă mă poţi ajuta cu cineva care să mă lase să conduc într-un poligon o maşină cu schimbătorul la volan, ţi-aş fi recunoscător.
|
#33
Posted 04 May 2018 - 16:19
Sistemul ăla fără ambreiaj se numea Saxomat (cei de la "Opel" i-au zis "Olymat").
https://www.thesamba...der=asc&start=0 http://www.zuckerfab...fiat1800B_5.htm http://www.voz.co.at...2/page-0035.htm |
|
#34
Posted 25 May 2018 - 10:28
Prietene ia permisul.
După aia strânge bani. După aia cauți mașina. Tu ai început invers. Și cu vreo 5 ani mai devreme. |
#35
Posted 25 May 2018 - 10:36
Cum adică am început cu vreo 5 ani mai devreme?
Dacă am întrebat de maşină nu înseamnă că mă duc să-mi iau mâine. Şi las anunţ de pe acuma: dacă este cineva dispus să meargă cu mine contra cost la poligon, să-mi dea mesaj privat. Nu ştiu însă dacă am să găsesc pe cineva cu maşină cu schimbătorul la volan |
#36
Posted 25 May 2018 - 11:32
Mai bine cauta un instructor auto! Daca vrei, iti dau numarul unuia chiar bun.
Nu cred ca e nimeni dispus sa-i fwta ambreiajul in poligon cineva care n-a mai pus mana pe masina |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users