Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Donez medicamente renale ptr pisica
 Ce componenta e asta si ce ziceti...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...

Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila
 Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...

Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K
 Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio

Un nou pericol pt batrani

Ar trebui sa vindem imobiliarele ...
 

Opel Rerkord P2, Ford Taunus P5 ºi P7, Mercedes W120/180, 110, 109, FIAT 1800, Peugeot 404.

- - - - -
  • Please log in to reply
42 replies to this topic

#19
djl

djl

    Smrt fa¹izmu, sloboda narodu! Îmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,572
  • Înscris: 13.06.2004
Ştiu că unele maşini din anii '50-'60 aveau din alea. La ce trafic e în Bucureşti, ai folosi cam des pedala de ambreiaj, chit că ai din ăla.
Sunt curios cât de fiabil era sistemul.

#20
djl

djl

    Smrt fa¹izmu, sloboda narodu! Îmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,572
  • Înscris: 13.06.2004
Broşurile de care am zis mai demult. În a 2-a se repetă unele chestii, dar în fine... După modelele prezentate pare a fi una de prin 1964-1966. Intresant că P4-ul, deşi arată puţin a la anii '50 e mai nou decât P3-ul (care aduce a la barcă   Posted Image   - am unul la mine în zonă, stă de câţiva ani sub o prelată).
Văd că existau P5-uri şi cu schimbătorul la podea... mie îmi place schimbătorul la volan.
Pneuri fără cameră! Asta era foarte bine.
Văd că sunt date consumuri decente... maxim 10%. Oare azi scoţi maxim 14%? Pentru colegul care zicea de consum: bagi bani, dar una e să consume 12-15% şi alta e să ai ceva care să pape 20% (sau chiar mai mult).
Nu mai ştiu de unde am broşuricile... cred că le-am luat de la un centru de colectare hârtie (dacă aţi fi văzut ce pot duce unii la aruncat...).
P.S. Nu a mers să uploadez un PDF... cică e prea mare fişierul.

Attached File  Brosura Ford Germania circa 1964-1966 coperta 1.jpg   74.12K   8 downloadsAttached File  Brosura Ford Germania circa 1964-1966 coperta 2 - pg. 1.jpg   383.62K   10 downloadsAttached File  Brosura Ford Germania circa 1964-1966 brosura 2 pg. 2-3 Taunus 20M (P5).jpg   561.49K   13 downloadsAttached File  Brosura Ford Germania circa 1964-1966 pg. 4-5 Taunus 12M (tipul P4).jpg   551.75K   10 downloadsAttached File  Brosura Ford Germania circa 1964-1966 pg. 6-7 Taunus 17 (P5).jpg   510.54K   9 downloadsAttached File  Brosura Ford Germania circa 1964-1966 pg. 8-9 Taunus 20M (P5).jpg   556.84K   9 downloadsAttached File  Brosura Ford Germania circa 1964-1966 pg. 10-11 motoare.jpg   479.73K   10 downloads Attached File  Brosura Ford Germania circa 1964-1966 pg. 12.jpg   223.91K   10 downloadsAttached File  Brosura Ford Germania circa 1964-1966 coperta 3.jpg   150.25K   8 downloadsAttached File  Brosura Ford Germania circa 1964-1966 coperta 4.jpg   160.12K   5 downloadsAttached File  Brosura Ford Germania circa 1964-1966 decupaj trimitere sugestii.jpg   163.44K   7 downloads


Attached File  Brosura Ford Germania circa 1964-1966 brosura 2 pg. 1.jpg   250.74K   6 downloads
Attached File  Brosura Ford Germania circa 1964-1966 brosura 2 pg. 2-3 Taunus 20M (P5).jpg   561.49K   7 downloads Attached File  Brosura Ford Germania circa 1964-1966 brosura 2 pg. 3-4 Taunus 17M (P5).jpg   513.65K   4 downloads Attached File  Brosura Ford Germania circa 1964-1966 brosura 2 pg. 4-5 Taunus 12M (P4).jpg   541.83K   3 downloads Attached File  Brosura Ford Germania circa 1964-1966 brosura 2 pg. 6 motoare.jpg   214.88K   3 downloads

Edited by djl, 28 March 2018 - 03:34.


#21
cavaliere

cavaliere

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,498
  • Înscris: 13.09.2016
nu cred ca intelegi cu ce se mananca o masina veche. Eu am momentan 2, de aproximativ 25-30 ani. Daca nu ai buget de asa ceva, nu le batjocori. Ca exemplu, eu mi-am luat zilele trecut volan la Bertone de 300 euro si nuca de schimbator cu 100, ambele originale.:)) Aici vorbim de pasiune, mecanica sa fie la zi te costa cam cat un Logan in stare buna.
Eu iti recomand sa iti iei un BMW urs, inca se gasesc, inca gasesti si piese. Dar si acolo ai nevoie de minim 5 k euro ca sa restaurezi catde cat decent.

#22
djl

djl

    Smrt fa¹izmu, sloboda narodu! Îmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,572
  • Înscris: 13.06.2004
Probabil voi mai aştepta atunci cel puţin 5-6 ani, ca să am bani şi de o recondiţionare. Nu-s mare fan al mărcii "B.M.W.", nu mă atrag în mod deosebit maşinile lor, iar modelul menţionat nu are schimbătorul la volan.
Dar totuşi, dintre a ţine o maşină clasică nerecondiţionată în garaj până faci rost de bani de recondiţionare şi a o lăsa pe mâna criminialilor de la REMAT parcă e mai bună prima variantă. Dacă nu o recondiţionezi tu, măcar până găseşti pe cineva eşti sigur că nu dispare.

#23
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,906
  • Înscris: 14.11.2004
Tu ai un fix cu schimbatorul la volan, ia o automata, scapi de acest stres. Nici macar nu ai condus o masina cu schimbator la volan sau planseu.

#24
djl

djl

    Smrt fa¹izmu, sloboda narodu! Îmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,572
  • Înscris: 13.06.2004
Îmi surâde mie schimbătorul la volan din anumite considerente.
"Mercedes" W110 a existat şi în varianta cu cutie automată. Nu ştiu dacă (mai) găseşti vreunul prin România.

#25
BlueKing-69

BlueKing-69

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,746
  • Înscris: 26.08.2008

View Postdjl, on 10 aprilie 2018 - 02:02, said:

Îmi surâde mie schimbătorul la volan din anumite considerente.
Ce drac de considerente daca nu ai condus vreodata vreo masina?Este fix ca si cand ai clama ca ai nu stiu ce preferinte referitor la panoul de comanda al unei nave spatiale.

Si lasati naibii topicul asta in pace! Cand am vazut ca a scris iar djl aici mi-a stat inima... m-a strafulgerat gandul ca i-a adus iepurasul un oldtimer :)

#26
djl

djl

    Smrt fa¹izmu, sloboda narodu! Îmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,572
  • Înscris: 13.06.2004
1) E mai aproape de volan;
2) Nu dai cu cotul în persoana din dreapta.
Poate nu e cea mai bună comparaţie, dar am avut bicicletă semicursieră cu schimbătorul montat pe cadru. Cam enervant.

#27
_Smiley_

_Smiley_

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,039
  • Înscris: 24.02.2006
daca ai avut bicicleta, atunci e clar ca stii ce vorbesti si ca te pricepi la schimbatoarele de viteza din masini.

#28
djl

djl

    Smrt fa¹izmu, sloboda narodu! Îmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,572
  • Înscris: 13.06.2004
Am vrut să mă joc cu schimbătorul de la o <<Violga>> M21 (îl are la volan), dar nu am ajuns. Dar găsesc eu persoane care mă vor lăsa să mă joc cu ambele tipuri de schimbătoare... aşa îmi voi face o impresie.

#29
DannyMC

DannyMC

    Bug freak

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,996
  • Înscris: 09.05.2009
djl ai condus vreo masina pana acum? Ca asa sa masturbezi schimbatorul pe loc este complet irelevant!

#30
djl

djl

    Smrt fa¹izmu, sloboda narodu! Îmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,572
  • Înscris: 13.06.2004
Nu am condus. Şi dacă îl manevrez pe loc ce are? Că tot e un început.

#31
DannyMC

DannyMC

    Bug freak

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,996
  • Înscris: 09.05.2009
Nu e nici pe departe acelasi lucru!

#32
djl

djl

    Smrt fa¹izmu, sloboda narodu! Îmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,572
  • Înscris: 13.06.2004
Dacă mă poţi ajuta cu cineva care să mă lase să conduc într-un poligon o maşină cu schimbătorul la volan, ţi-aş fi recunoscător.

#33
djl

djl

    Smrt fa¹izmu, sloboda narodu! Îmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,572
  • Înscris: 13.06.2004
Sistemul ăla fără ambreiaj se numea Saxomat (cei de la "Opel" i-au zis "Olymat").
https://www.thesamba...der=asc&start=0
http://www.zuckerfab...fiat1800B_5.htm
http://www.voz.co.at...2/page-0035.htm

#34
waterman

waterman

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,372
  • Înscris: 17.05.2004
Prietene ia permisul.
După aia strânge bani.
După aia cauți mașina.

Tu ai început invers. Și cu vreo 5 ani mai devreme.

#35
djl

djl

    Smrt fa¹izmu, sloboda narodu! Îmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,572
  • Înscris: 13.06.2004
Cum adică am început cu vreo 5 ani mai devreme?   :huh:
Dacă am întrebat de maşină nu înseamnă că mă duc să-mi iau mâine.
Şi las anunţ de pe acuma: dacă este cineva dispus să meargă cu mine contra cost la poligon, să-mi dea mesaj privat. Nu ştiu însă dacă am să găsesc pe cineva cu maşină cu schimbătorul la volan   :(

#36
DannyMC

DannyMC

    Bug freak

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,996
  • Înscris: 09.05.2009
Mai bine cauta un instructor auto! Daca vrei, iti dau numarul unuia chiar bun.
Nu cred ca e nimeni dispus sa-i fwta ambreiajul in poligon cineva care n-a mai pus mana pe masina

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate