Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Amenintat cu moartea de un numar ...

La multi ani @AndReW99!

Alegere masina £15000 uk

TVR vrea sa lanseze o platforma d...
 Strategie investie pe termen lung...

Modulator FM ptr auto alimentat p...

orange cablu f.o. - internet fara...

Robinet care comuta traseul
 A fost lansata Fedora 40

Samsung S24 plus

Imi iau un Dell? (Vostro vs others)

Abonati Qobuz?
 transport -tren

Platforma electronica de eviden&#...

Cot cu talpa montat stramb in per...

Sfat achizitie sistem audio pentr...
 

Opel Rerkord P2, Ford Taunus P5 și P7, Mercedes W120/180, 110, 109, FIAT 1800, Peugeot 404.

- - - - -
  • Please log in to reply
42 replies to this topic

#37
waterman

waterman

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,372
  • Înscris: 17.05.2004
Păi măi fratele meu.

Ce discuție e aia că vrei mașină dar peste 5 ani ?
Ce discuție e aia că vrei să tragi de un schimbător de viteze liniar care e la volan să vezi feelingul ?
Ce discuție e aia cu arcuri la motor și în porbagaj ? "În compartimentul motor şi în portbagaj să existe arcuri pentru amortizarea deformării;"
Ce discuție e aia cu mașinile când tu nu ai nici permis de conducere ?

Tu vrei mașină din anii 50 cu probabil vreo 7-800 sute de lei, să arate și bine să consume și mai nimic, să o iei să mai ruginească și pe la tine 20 de ani, ca după ce îți revii tu financiar, să o restaurezi.
Ai vreo idee măcar că nu face mașina cât va face restaurarea ?

Bun am înțeles ești cu trenulețele cu laserdiscu cu cărțile de telefon, dar ce vorbești despre mașini că nu ai habar de mașini ?
E ca și cum aș deschide eu topic că vreau să mă fac chirurg dacă e cineva pe aici dispus să mă antrenez pe el.
Pe aria de medicină.

Ce instructor că nu cred că există la noi vreun om care să aibă ceva mașină de colecție de prin anii 50 să o dea așa lu' djl să schimbe el vitezele.

Pune și tu deoparte câteva jdemii de euro, ia o mașină vintage și gata ai pe ce să probezi.

E plin forumu de întrebări cu "de ce bate aia? ce sunet scoate mașina mea? de ce nu pornește", colegii nu găsesc mecanici în stare să repare jucăriile ăstea de 10 - 15 ani, și tu vrei să repari la un atelier de cartier o mașină de epocă ?

Edited by exceswater, 25 May 2018 - 12:21.


#38
djl

djl

    Smrt fačizmu, sloboda narodu! Îmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,540
  • Înscris: 13.06.2004
Colegule, ai citit unele chestii printre rânduri. Aşa că ţin să corectez:
1) Pe subiectul cu maşina ideală am zis că să aibă arcuri în compartimentul motor, nu la motor. Adică pe fundul maşinii şi eventul în aripi. Ca amortizor de impact;
2) Vreau maşină cu 700-1.500 Euro. Nerecondiţionată, dar în stare de funcţionare;
3) Cine a zis să nu consume nimic. Nu mă aşpet să consume 8%, dar nici să nu ajung la 20%;
4) Ştiu că nu e ieftină restaurarea.

Dacă o să-mi iau permis, sunt curios ce o să mai comentezi.

Edited by djl, 25 May 2018 - 12:27.


#39
diegodanny

diegodanny

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,354
  • Înscris: 01.07.2015

View Postexceswater, on 25 mai 2018 - 12:19, said:

Păi măi fratele meu.

Ce discuție e aia că vrei mașină dar peste 5 ani ?
Ce discuție e aia că vrei să tragi de un schimbător de viteze liniar care e la volan să vezi feelingul ?
Ce discuție e aia cu arcuri la motor și în porbagaj ? "În compartimentul motor şi în portbagaj să existe arcuri pentru amortizarea deformării;"
Ce discuție e aia cu mașinile când tu nu ai nici permis de conducere ?

Tu vrei mașină din anii 50 cu probabil vreo 7-800 sute de lei, să arate și bine să consume și mai nimic, să o iei să mai ruginească și pe la tine 20 de ani, ca după ce îți revii tu financiar, să o restaurezi.
Ai vreo idee măcar că nu face mașina cât va face restaurarea ?

Bun am înțeles ești cu trenulețele cu laserdiscu cu cărțile de telefon, dar ce vorbești despre mașini că nu ai habar de mașini ?
E ca și cum aș deschide eu topic că vreau să mă fac chirurg dacă e cineva pe aici dispus să mă antrenez pe el.
Pe aria de medicină.

Ce instructor că nu cred că există la noi vreun om care să aibă ceva mașină de colecție de prin anii 50 să o dea așa lu' djl să schimbe el vitezele.

Pune și tu deoparte câteva jdemii de euro, ia o mașină vintage și gata ai pe ce să probezi.

E plin forumu de întrebări cu "de ce bate aia? ce sunet scoate mașina mea? de ce nu pornește", colegii nu găsesc mecanici în stare să repare jucăriile ăstea de 10 - 15 ani, și tu vrei să repari la un atelier de cartier o mașină de epocă ?
Alea de epoca sunt mult mai usor de reparat decat cele moderne.
Astea moderne au prea multa electronica pe ele pe cand alea de epoca sunt mecanice Posted Image

View Postdjl, on 25 mai 2018 - 12:27, said:

Colegule, ai citit unele chestii printre rânduri. Aşa că ţin să corectez:
1) Pe subiectul cu maşina ideală am zis că să aibă arcuri în compartimentul motor, nu la motor. Adică pe fundul maşinii şi eventul în aripi. Ca amortizor de impact;
2) Vreau maşină cu 700-1.500 Euro. Nerecondiţionată, dar în stare de funcţionare;
3) Cine a zis să nu consume nimic. Nu mă aşpet să consume 8%, dar nici să nu ajung la 20%;
4) Ştiu că nu e ieftină restaurarea.

Dacă o să-mi iau permis, sunt curios ce o să mai comentezi.
Uite aici oldtimere in bugetul tau:
https://www.olx.ro/a...sc&currency=RON
https://www.olx.ro/a...sc&currency=RON
https://www.olx.ro/a...sc&currency=RON
https://www.olx.ro/a...sc&currency=RON
https://www.olx.ro/a...sc&currency=RON
https://www.olx.ro/a...sc&currency=RON
https://www.olx.ro/a...sc&currency=RON
https://www.olx.ro/a...sc&currency=RON
https://www.olx.ro/a...sc&currency=RON
https://www.olx.ro/a...sc&currency=RON

Edited by diegodanny, 25 May 2018 - 12:53.


#40
waterman

waterman

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,372
  • Înscris: 17.05.2004

View Postdjl, on 25 mai 2018 - 12:27, said:


1) Pe subiectul cu maşina ideală am zis că să aibă arcuri în compartimentul motor, nu la motor. Adică pe fundul maşinii şi eventul în aripi. Ca amortizor de impact;

Fundul mașinii nu are nici o treabă cu compartimentul motor.  Ai inventat mașina anti-accident. PINBALL MODE ON


2) Vreau maşină cu 700-1.500 Euro. Nerecondiţionată, dar în stare de funcţionare; Dacia 1300 adică.

3) Cine a zis să nu consume nimic. Nu mă aşpet să consume 8%, dar nici să nu ajung la 20%; ????

4) Ştiu că nu e ieftină restaurarea.

Dacă o să-mi iau permis, sunt curios ce o să mai comentezi.


Ia-ți și vorbim după aia.

#41
djl

djl

    Smrt fačizmu, sloboda narodu! Îmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,540
  • Înscris: 13.06.2004
Discutăm.
Ah, există o maşină produsă şi în anii '80 care are schimbătorul la volan   :)

#42
Kokoshmare

Kokoshmare

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,077
  • Înscris: 20.12.2007

View Postdjl, on 25 mai 2018 - 15:40, said:

Discutăm.
Ah, există o mașină produsă și Ăźn anii '80 care are schimbătorul la volan   :)
Nu cred o sa ți-l iei prea curând. Ar însemna chiar sa te bagi în seama cu niște oameni și tu ai probleme aici.

#43
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,905
  • Înscris: 14.11.2004
Mai este o tehnicalitate minora numita job-ul care sa asigure un venit pentru o masina.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate