Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Opel Rerkord P2, Ford Taunus P5 și P7, Mercedes W120/180, 110, 109, FIAT 1800, Peugeot 404.
Last Updated: May 28 2018 12:44, Started by
djl
, Mar 24 2018 15:08
·
0
#37
Posted 25 May 2018 - 12:19
Păi măi fratele meu.
Ce discuție e aia că vrei mașină dar peste 5 ani ? Ce discuție e aia că vrei să tragi de un schimbător de viteze liniar care e la volan să vezi feelingul ? Ce discuție e aia cu arcuri la motor și în porbagaj ? "În compartimentul motor şi în portbagaj să existe arcuri pentru amortizarea deformării;" Ce discuție e aia cu mașinile când tu nu ai nici permis de conducere ? Tu vrei mașină din anii 50 cu probabil vreo 7-800 sute de lei, să arate și bine să consume și mai nimic, să o iei să mai ruginească și pe la tine 20 de ani, ca după ce îți revii tu financiar, să o restaurezi. Ai vreo idee măcar că nu face mașina cât va face restaurarea ? Bun am înțeles ești cu trenulețele cu laserdiscu cu cărțile de telefon, dar ce vorbești despre mașini că nu ai habar de mașini ? E ca și cum aș deschide eu topic că vreau să mă fac chirurg dacă e cineva pe aici dispus să mă antrenez pe el. Pe aria de medicină. Ce instructor că nu cred că există la noi vreun om care să aibă ceva mașină de colecție de prin anii 50 să o dea așa lu' djl să schimbe el vitezele. Pune și tu deoparte câteva jdemii de euro, ia o mașină vintage și gata ai pe ce să probezi. E plin forumu de întrebări cu "de ce bate aia? ce sunet scoate mașina mea? de ce nu pornește", colegii nu găsesc mecanici în stare să repare jucăriile ăstea de 10 - 15 ani, și tu vrei să repari la un atelier de cartier o mașină de epocă ? Edited by exceswater, 25 May 2018 - 12:21. |
#38
Posted 25 May 2018 - 12:27
Colegule, ai citit unele chestii printre rânduri. Aşa că ţin să corectez:
1) Pe subiectul cu maşina ideală am zis că să aibă arcuri în compartimentul motor, nu la motor. Adică pe fundul maşinii şi eventul în aripi. Ca amortizor de impact; 2) Vreau maşină cu 700-1.500 Euro. Nerecondiţionată, dar în stare de funcţionare; 3) Cine a zis să nu consume nimic. Nu mă aşpet să consume 8%, dar nici să nu ajung la 20%; 4) Ştiu că nu e ieftină restaurarea. Dacă o să-mi iau permis, sunt curios ce o să mai comentezi. Edited by djl, 25 May 2018 - 12:27. |
#39
Posted 25 May 2018 - 12:45
exceswater, on 25 mai 2018 - 12:19, said:
Păi măi fratele meu. Ce discuție e aia că vrei mașină dar peste 5 ani ? Ce discuție e aia că vrei să tragi de un schimbător de viteze liniar care e la volan să vezi feelingul ? Ce discuție e aia cu arcuri la motor și în porbagaj ? "În compartimentul motor şi în portbagaj să existe arcuri pentru amortizarea deformării;" Ce discuție e aia cu mașinile când tu nu ai nici permis de conducere ? Tu vrei mașină din anii 50 cu probabil vreo 7-800 sute de lei, să arate și bine să consume și mai nimic, să o iei să mai ruginească și pe la tine 20 de ani, ca după ce îți revii tu financiar, să o restaurezi. Ai vreo idee măcar că nu face mașina cât va face restaurarea ? Bun am înțeles ești cu trenulețele cu laserdiscu cu cărțile de telefon, dar ce vorbești despre mașini că nu ai habar de mașini ? E ca și cum aș deschide eu topic că vreau să mă fac chirurg dacă e cineva pe aici dispus să mă antrenez pe el. Pe aria de medicină. Ce instructor că nu cred că există la noi vreun om care să aibă ceva mașină de colecție de prin anii 50 să o dea așa lu' djl să schimbe el vitezele. Pune și tu deoparte câteva jdemii de euro, ia o mașină vintage și gata ai pe ce să probezi. E plin forumu de întrebări cu "de ce bate aia? ce sunet scoate mașina mea? de ce nu pornește", colegii nu găsesc mecanici în stare să repare jucăriile ăstea de 10 - 15 ani, și tu vrei să repari la un atelier de cartier o mașină de epocă ? Astea moderne au prea multa electronica pe ele pe cand alea de epoca sunt mecanice djl, on 25 mai 2018 - 12:27, said:
Colegule, ai citit unele chestii printre rânduri. Aşa că ţin să corectez: 1) Pe subiectul cu maşina ideală am zis că să aibă arcuri în compartimentul motor, nu la motor. Adică pe fundul maşinii şi eventul în aripi. Ca amortizor de impact; 2) Vreau maşină cu 700-1.500 Euro. Nerecondiţionată, dar în stare de funcţionare; 3) Cine a zis să nu consume nimic. Nu mă aşpet să consume 8%, dar nici să nu ajung la 20%; 4) Ştiu că nu e ieftină restaurarea. Dacă o să-mi iau permis, sunt curios ce o să mai comentezi. https://www.olx.ro/a...sc¤cy=RON https://www.olx.ro/a...sc¤cy=RON https://www.olx.ro/a...sc¤cy=RON https://www.olx.ro/a...sc¤cy=RON https://www.olx.ro/a...sc¤cy=RON https://www.olx.ro/a...sc¤cy=RON https://www.olx.ro/a...sc¤cy=RON https://www.olx.ro/a...sc¤cy=RON https://www.olx.ro/a...sc¤cy=RON https://www.olx.ro/a...sc¤cy=RON Edited by diegodanny, 25 May 2018 - 12:53. |
#40
Posted 25 May 2018 - 13:08
djl, on 25 mai 2018 - 12:27, said: 1) Pe subiectul cu maşina ideală am zis că să aibă arcuri în compartimentul motor, nu la motor. Adică pe fundul maşinii şi eventul în aripi. Ca amortizor de impact; Fundul mașinii nu are nici o treabă cu compartimentul motor. Ai inventat mașina anti-accident. PINBALL MODE ON 2) Vreau maşină cu 700-1.500 Euro. Nerecondiţionată, dar în stare de funcţionare; Dacia 1300 adică. 3) Cine a zis să nu consume nimic. Nu mă aşpet să consume 8%, dar nici să nu ajung la 20%; ???? 4) Ştiu că nu e ieftină restaurarea. Dacă o să-mi iau permis, sunt curios ce o să mai comentezi. Ia-ți și vorbim după aia. |
#41
Posted 25 May 2018 - 15:40
Discutăm.
Ah, există o maşină produsă şi în anii '80 care are schimbătorul la volan |
#42
Posted 25 May 2018 - 22:58
#43
Posted 28 May 2018 - 12:44
Mai este o tehnicalitate minora numita job-ul care sa asigure un venit pentru o masina.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users