Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Consum ulei masina de tuns iarba...

"Moda" tinerilor care se ...

E.on energie aplicație intre...

Masina de tuns... buruieni
 Recomandare drona

Exista un soft care sa reia autom...

Identificare plante

Cum declari o variabila care nu s...
 Schimbare certificat de inmatricu...

Poligon auto București

nelamurire legata de pret la mode...

Hotel cu restaurant si Demipensiu...
 Croaziera in Mediterana de Vest 1...

Copilot are pica pe Vladimir Putin

MicroSoft Edge: Cum pun Google in...

Dashcam
 

Radarele doar pe masini inscriptionate!

* - - - - 1 votes
  • Please log in to reply
184 replies to this topic

#127
lexis1

lexis1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,110
  • Înscris: 28.02.2018
Nu le place, sunt liberi sa o scurteze pe camp.

 MembruAnonim, on 09 martie 2018 - 11:57, said:

arg, dacă nu înțelegi despre ce fel de accident vorbesc, uite imagini: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/kCblccJDRiM?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
Cu ce-l ajută pe șoferul turismului faptul că tirul s-a încadrat în media de viteză?
Il ajuta, ca daca nu se incadra nici tirul si nici el in media de viteaza atunci soferul turismului era mort cu siguranta.
Singurul motiv pentru care tirul nu s-a rasturnat peste masina e din cauza ca nu avea viteza mai mare. La fel cum singurul motiv pentru care a reusit turismul sa isi limiteze aria impactului e ca nu avea viteza.
Scenariile posibile daca ambii aveau viteza erau mult mai tragice.

#128
Dany_Darke

Dany_Darke

    ✠ Fear of the dark ツ

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 21,821
  • Înscris: 07.06.2014

 arg, on 09 martie 2018 - 10:25, said:

personal chiar daca nu cunosc drumul merg cat de tare pot dar cat sa pot opri la timp daca apare CEVA.

p.s. din pacate inca nu mi-am format reflexul de a vana masinile de politie ci doar pietoni, bicilisti si alte minunatii

asa zic multi care merg cu 150 km/h "la pas". avem si pe aria asta cineva care se mandrea cu asta, tot la limita in care poate opri aproape instant sfidand legile fizicii.

cat despre tine ca sofer, nici jumatate de an nu ai si deja o dai pe cat de tare pot ? daca as sti masina ta, sincer m-as feri de tine in trafic, esti un pericol public. atentie, nu te atac, discutam de soferie si atat.

cat despre vanat, tin sa-ti aduc la cunostinta ca soselele nu sunt pt vanat pietoni, bicilisti si alte minunatii. pe acestia trebuie sa-i ocolesti si sa le acorzi prioritate cand trebuie.

daca ai chef de vanatoare, stai la pc si baga un gta

#129
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,149
  • Înscris: 19.09.2005
off, mai dar efectiv ai intors invers tot ce am vrut sa zic.....

1. as baga un gta dar nu duce calculatorul....

2. acel "cat de tare pot", ma refeream la viteza maxima la care ma simt confortabil si in siguranta care e o chestie relativa, intreaba-l pe Tyby. si cat ma tine portofelul in cazul unei amenzi.

3. ii zici cum vrei, ideea e ca trebuie antrenament sa vezi oameni, biciclistii, gropile, masinile de politie, etc.

4. cat despte mesr la pas la 150, care e problema? daca e drum in aliniament si e gol ii poti dar oricat ca nu vad unde e problema, ....problemele sunt cand incep curbele, aglomerarea, obstacolele si viteza ramane tot 150... desi soseaua nu mai permite asta.

Edited by arg, 09 March 2018 - 15:19.


#130
Dany_Darke

Dany_Darke

    ✠ Fear of the dark ツ

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 21,821
  • Înscris: 07.06.2014
doar ultimele 2 randuri au fost in gluma, primele 2 le sustin in continuare fara echivoc.

#131
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,149
  • Înscris: 19.09.2005
am patit si eu, dupa ce am gonit cu xxx pe dn1, ca-n oras ii daseam cu dublu...., incercam sa bag a 3-a si se infrana masina... ca eram deja in a 4-a nu in a 2-a cum credeam eu...

Edited by arg, 09 March 2018 - 15:22.


#132
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,386
  • Înscris: 01.12.2001

 arg, on 09 martie 2018 - 14:39, said:

Problema mea e alta.
Pe dn1, in afara localitatilor unde e limita de 100 eu ca incepator ce fac? Ca daca ma tarai cu 90 ma imping toti in sant.
Ca incepator trebuie cu 20 km/h mai putin decat limita maxima. Deci 80. Fii linistit. Nu te impinge nimeni in sant. Mergi pe banda 1 cu 80 si va fi bine.

#133
Dany_Darke

Dany_Darke

    ✠ Fear of the dark ツ

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 21,821
  • Înscris: 07.06.2014

 arg, on 09 martie 2018 - 15:12, said:

4. cat despte mesr la pas la 150, care e problema? daca e drum in aliniament si e gol ii poti dar oricat ca nu vad unde e problema, ...

sa vezi ce inseamna un impact la 90 cu un animal sau pasare, apoi sa-mi spui la 150 cum va fi. la fel de drept si de gol drumul. nu zic acum sa nu depasesti suta, insa atentia trebuie sa fie in toate directiile si la orice. nu trebuie sa fie politia pe strada ca sa adaptezi viteza la conditiile de drum.

fiecare trebuie sa fie constient pt el ca sofer, apoi pt pasagerii lui daca are, insa nu in ultimul rand si la ceilalti pe care ii poate ucide sau schilodi pe viata.

#134
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,149
  • Înscris: 19.09.2005

 dorin_2k, on 09 martie 2018 - 15:25, said:

Ca incepator trebuie cu 20 km/h mai putin decat limita maxima. Deci 80. Fii linistit. Nu te impinge nimeni in sant. Mergi pe banda 1 cu 80 si va fi bine.
100-80+10=90

 Dany_Darke, on 09 martie 2018 - 15:27, said:

la fel de drept si de gol drumul. nu zic acum sa nu depasesti suta, insa atentia trebuie sa fie in toate directiile si la orice.
gol inseamna tot, drum plus ce e pe langa drum, nu doar ce e pe asfalt ....

Edited by arg, 09 March 2018 - 15:31.


#135
lexis1

lexis1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,110
  • Înscris: 28.02.2018
Cel mai bine iti dai seama cat de multi cretini circula pe strazi in Romania in sezonul de iarna.
Te duci pe un DN sau autostrada si vezi ca desi e zapada/gheata pe asfalt si vizibilitate sub 50m o calca ca si cum ar fi vara cu asfalt uscat si vizibilitate 10km... si apoi se mira ca mor ca prostii in accidente in lant, cand parca ei asta si cauta, sa se sinucida cu masina pe strazi.

#136
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,149
  • Înscris: 19.09.2005
cand am prins zapada ..... imi traspira si acum mainile....

 Dany_Darke, on 09 martie 2018 - 15:07, said:

daca ai chef de vanatoare, stai la pc si baga un gta
eu am instalat si instalatia aferenta pentru city car driving .... m-am dat bine pe gheata si cu culmea ca masina reala raspunde la fel...

cand m-am apucat de soferie (scoala de soferi) am incercat sa fac totul perfect.... dar nu merge asa.... am picat la traseu...
pe urma am schimbat filozofia cu "try and error".... si asa a mers... si merge foarte bine, provoc greselile in situatii controlate, educ reflexul si cand am nevoie de el e acolo si-si face treaba.

Edited by arg, 09 March 2018 - 15:42.


#137
polizei

polizei

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,291
  • Înscris: 05.06.2006

 Adm, on 08 martie 2018 - 13:15, said:

@Hunor_66
In multe tari civilizate radarele sunt marcate si anuntate din timp (cele fixe).

In alte tari se patruleaza civil, dar ii opresc doar pe cei care sar calul mult.
Nu te opreste nimeni in Germania daca ai 160 Km/h in zona de 130 Km/h!

Acum cativa ani eram pe vestitul E85 si politistul s-a rostogolit din masina ca sa ma opreasca. Era sa il calc.

In Romania nu e preventie, este vanatoare!

Pe A3 stau pe mijlocul autostrazii, intre "papusoii de plastic verde" si pandesc victimele cu pistolul laser.
Da, radarele sunt anuntate si marcate.....dar nu peste tot ci in zonele in care ei considera sunt periculoase sau atunci cand nu au drept scop amendarea celor care depasesc limita de viteza...ci doar siguranta rutiera.

In Germania daca mergi cu 160 km/h intr-o zona cu limita de 130 km/h vei fi oprit insa numai in anumite conditii (depinde de trafic , depinde de zona , depinde de actiunea ta in raport cu ceilalti participanti la trafic , depinde de distanta pe care depasesti limita de viteza) .Adica politia germana iti acorda o asa zisa `marja`.Daca treci ca `prin branza` cu 160 km/h prin toata zona cu limitare si pe acolo este o masina in civil cu siguranta va trece in fata ta , va afisa mesajul Bitte Folgen / Folgen Polizei si te va trage in prima parcare ca sa-ti primesti sanctiunea.

Referitor la afirmatia ta cu in Romania nu este preventie , ci vanatoare , da , sunt oarecum de acord. Prin majoritatea tarilor europene se merge si pe preventie si pe vanatoare....pe cand la noi in mare parte e vanatoare (sau denumirea populara `norma de amenzi`)

Nu sunt de acord cu amplasarea radarelor la intrarea/iesirea din localitate sau in zone periculoase .Ar trebui sa existe o mica marja in functie de localitate astfel incat sa poti frana/decelera in siguranta fara sa pui in pericol siguranta celorlalti participanti la trafic (ptr unii mai incompetenti care nu pastreaza distanta corespunzatoare)

Daca ar fi sa dau o lege , as da una care ar  interzice radarele pe masinile INSCRIPTIONATE deoarece unii se sperie de ele , franeaza brusc si merg cu o viteza nejustificat de mica. Am intalnit soferi  care la vederea masinii de politie cu radar (MCV) au franat brusc de la 120 km/h pana la 70-80 km/h si au pus in pericol ceilalti participanti la trafic.
As introduce mai multe masini NEINSCRIPTIONATE care sa stea atat `la panda` cat si in mers si sanctioneaze soferii care incalca regulile rutiere .(nu numai pentru viteza)

Propunerea asta legislativa  este data de hoti/criminali , tot pentru hoti/criminali ......la fel ca OUG 13 sau ca propunerea prin care camerele video sa nu mai fie considerate probe.Sper  totusi sa nu treaca.....

P.S. In conditiile in care suntem pe locul 2 in UE la accidente rutiere cu morti si raniti ,nu trebuie sa combatem/interzicem dispozitivele si metodele care sunt folosite cu succes de toti politistii din Europa(si nu numai)...ci sa aducem imbunatatiri si sa eliminam metodele/practicile `comuniste` prin care unii politisti romani nu aduc un plus de siguranta traficului rutier.

Edited by polizei, 09 March 2018 - 16:18.


#138
lexis1

lexis1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,110
  • Înscris: 28.02.2018

 arg, on 09 martie 2018 - 15:32, said:

cand m-am apucat de soferie (scoala de soferi) am incercat sa fac totul perfect.... dar nu merge asa.... am picat la traseu...
pe urma am schimbat filozofia cu "try and error".... si asa a mers... si merge foarte bine, provoc greselile in situatii controlate, educ reflexul si cand am nevoie de el e acolo si-si face treaba.
Aia e cea mai mare greseala cand dai examenul de permis.
Eximinatorii dau cu flit la cei ce sunt perfectionisti, le cauta nod in papura sa stranga puncte... ei cauta din aia cu tupeu, cumva au impresia ca tupeistii sunt mai buni soferi din cauza ca nu gandesc manevrele ci doar le executa.

E o vorba printre examinatori... cel mai bun sofer e ala care nu gandeste.

#139
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,386
  • Înscris: 01.12.2001
NU. Rezultatul e 80. Viteza maxima admisa pe drum E pt un sofer incepator e 80 km/h.
Ca nu-ti iei sanctiune daca odepasesti cu 9 e altceva. Insa la depasirea cu 10 iti iei sanctiune.

Quote

-depasirea cu 10-20 km/h a vitezei maxime admise: 2 sau 3 puncte-amenda, la care se adauga doua puncte de penalizare;


#140
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,149
  • Înscris: 19.09.2005
ok.
deci 100-20+9= 89 pana la sanctiune...

#141
ionutz_joe2009

ionutz_joe2009

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,034
  • Înscris: 26.01.2011
Totul se reduce la adaptarea vitezei la conditiile de drum/timp.Daca pe autostrada e limita maxima de 130, asta nu inseamna ca poti merge cu 130 daca e zapada sau gheata jos.Pe ploaie aderenta scade consierabil, eu personal fortez intentionat de multe ori doar pt a vedea aderenta in diverse conditii(in conditii de siguranta cand sunt singur pe drum, mai trag o frana, un viraj brusc, comportament la trecere prin gropi).Testez masina(frana  sau cauciucurile) inclusiv pe ploaie din cand in cand.Daca stii cam ce ai pe asfalt, poti adapta si viteza la conditii. Daca incepe sa iasa rau la testari din astea, ma duc frumos , aduc frana in parametri, schimbi cauciucurile, se simt inclusv suspensiile cand sunt pe duca si pierd aderenta prea repede)

Pbl se pune asa: mai tine junghiul la 130, 90 sau chiar 50 in conditii de siguranta?Eu nu am accident in 15 ani si sute de mii de km facuti.Cred ca doar 5-10% din km aia am mers cu viteza legala.

In clipul ala, tirul a derapat cam prea usor.Banuiala mea e ca nu a avut cauciucuri bune sau nu a fost incarcat corespunzator.E limitat, nu era pe restrictie de 50 si totusi a derapat.Deci...neadaptare la conditiile de drum si fier.

Edited by ionutz_joe2009, 09 March 2018 - 17:02.


#142
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

 arg, on 09 martie 2018 - 12:34, said:

nu gasesc cele 2 puncte dar ma rog.

eu te intreb un sigur lucru: cu ce ajuta in cazul mentionat de tine panda de juma de ora la 2 zile.....

 MembruAnonim, on 09 martie 2018 - 11:45, said:

pct. 1: La ce-ți e de folos că s-a încadrat în medie pierzând timp după o căruță dacă întră într-o curbă cu viteză ceva mai mare iar remorca derapează și mătură 1-3 turisme de pe contrasens?

pct. 2: Ai cumva statisticile comparative de pe DN1? Să vedem dacă în timpul funcționării sistemului de monitorizare a mediei au fost mai puține accidente?
Ți-am făcut o schiță, poate acum reușești să și numeri.

Cât despre pândă, de ce mă întrebi pe mine la ce ajută? Ce, o susțin eu?

#143
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,149
  • Înscris: 19.09.2005
monitorizarea aia e activa de mult timp, si din cate stiu eu in Romania nu s-au dat pana acum amenzi pe viteza medie....

Edited by arg, 09 March 2018 - 17:18.


#144
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

 arg, on 09 martie 2018 - 16:53, said:

monitorizarea aia e activa de mult timp, si din cate stiu eu in Romania nu s-au dat pana acum amenzi pe viteza medie....
Dacă tu nu știi, nu înseamnă că nu există: http://www.gandul.in...e-de-an-8574556

Quote

Când funcţiona la capacitate maximă, 24 de ore din 24, sistemul genera în jur de 1.500 de amenzi pe zi.
Ți-am spicuit ceva din articol ca să nu ai probleme de înțelegere a textului.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate