Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Radarele doar pe masini inscriptionate!
Last Updated: Jan 19 2019 07:17, Started by
Adm
, Mar 08 2018 13:01
·
0
#91
Posted 08 March 2018 - 17:48
La 105 Km/h esti fript!
Iti salta carnetul. 105 deoarece eroarea este de +- 3Km/h pina la 100Kmh si 4 peste 100Kmh. Era scris prin ceva norme metrologice de la BRML. @arg, mi se rupe de ce, dar inaintea mea mai erau 3 , pe primul l`au optit si pe ultimul, deci nu ma intereseaza, oricum e bine de studiat circulatia in coloana, e o portita de scapare si pe drept, nu incurci circulatia mergind cu viteza coloanei. |
#92
Posted 08 March 2018 - 17:50
eu zic sa mai citesti oug-ul
pe limita de 100 cu 105 doar incepatorii (mai mici de un an) sunt fripti.... in rest pe limita de 100 pana la 110nu au ce sa-ti faca + eroadea de masurare de care zici 3km + eroarea din masina ajungi la 115km/h in bordul masinii si inca nu iei amenda. Edited by arg, 08 March 2018 - 17:52. |
#93
Posted 08 March 2018 - 17:52
marius87ism, on 08 martie 2018 - 13:08, said:
Durerea e ca ar putea sa intre in tine un alt "grabit" si tu sa mergi regulamentar. Spun din proprie eperienta si vazut pe drum.Te omoara mult mai repede unu care merege cu viteza regulamentara si nu e atent, eu cand merg incet, nu-s atent. Cand merg incet nu-s prea atent la trafic, de regula stau de vorba cu cineva din masina, habar nu am cum am ajuns acasa dupa 2 ore de mers.Cei care merg tare sunt de regula extrem de atenti la trafic. Edited by ionutz_joe2009, 08 March 2018 - 17:55. |
#94
Posted 08 March 2018 - 18:17
Benderbut, on 08 martie 2018 - 17:42, said:
O idee foarte rea. Sunt multi politisti care s-au mai civilizat, acum nu te mai opresc pentru 70 , 75 km/h in localitate sau te opresc si iti dau avertisment pentru ca oricum stiu ca se circula mai mult de atat :90 chiar 100 km/h |
#95
Posted 08 March 2018 - 18:24
lexis1, on 08 martie 2018 - 15:52, said:
Germanii aia nu stie sa trimita si ei hartii in romana, sa inteleaga si omul ceva? Pe langa faptul ca e tradus cu Google Translate, nu iti spun si tie ce contin articolele alea incalcate. Daca tot trimiti omului si stii ca e strain, explica nene, ca sa stie si el ce e de facut cand mai vine la tine sa cheltuie bani. |
#96
Posted 08 March 2018 - 18:28
#97
Posted 08 March 2018 - 18:30
Ion_Bumbu, on 08 martie 2018 - 16:43, said:
Exista un mic " clenci " la asta! Daca circuli in coloana n`au ce`ti face! La fel si la noi, da, vinovat este primul care imprima viteza coloanei si ultimul! Pe aia ii opresc si la noi, restul sint acoperiti de articolul care stipuleaza ca circuli in coloana cu viteaza acesteia! Si a doua amenda, am luat-o tocmai cand eram in depasire, in spatele altor doi "grabiti" ca si mine si care si-au luat-o si ei pe-a lor. In Germania nu te joci, faci, platesti. arg, on 08 martie 2018 - 17:50, said:
eu zic sa mai citesti oug-ul pe limita de 100 cu 105 doar incepatorii (mai mici de un an) sunt fripti.... in rest pe limita de 100 pana la 110nu au ce sa-ti faca + eroadea de masurare de care zici 3km + eroarea din masina ajungi la 115km/h in bordul masinii si inca nu iei amenda. |
#99
Posted 08 March 2018 - 18:55
arg, on 08 martie 2018 - 18:28, said:
uita-te la succesiunea mesajelor. sa stii ca eu tot astept articolul ala cu coloana... Pai totusi dreptul de a conduce pe drumul public se suspenda la depasirea cu 50Km/h a vitezei legale. La valoarea aia nu prea iasa decit daca esti in localitate sau drum cu restrictie de viteza, ce o tot intoarcem atita? Mesajul la care am raspuns era fix deasupra a ce ai scris. |
#101
Posted 08 March 2018 - 19:34
Acuma vrei flame?
Am inteles ca nu vorbesc cu niste copii, pentru unu care circula mult si fortat de timp limita in localitate era de 90Km/h, risti amenda insa nu`ti risti permisul. La fel pe drumuri nationale 130Km/h iar europene 140Km/h. |
#102
Posted 09 March 2018 - 07:06
#103
Posted 09 March 2018 - 08:44
Se bazeaza ca daca fac un accident, dau ei vina pe celalalt?
Sunt curios cum ar raspunde la o petitie. |
#104
Posted 09 March 2018 - 09:51
YOUR_GOD, on 08 martie 2018 - 13:46, said: Asta e problema. Singura schimbare necesară este aplicarea neselectivă a legii, nu mașini neinscripționate. Dacă tu, exasperat fiind, sau - Doamne fereşte - având o urgenţă, o calci mai tare cu 15 km/h peste limită - să zicem că mergi cu 65 km/h în loc de 50 - şi eşti sancţionat, îţi convine? Uite că mie nu mi-a convenit, am păţit-o. De aceea nu merg mai jos de 60 km/h în nicio localitate, dacă factorii ambientali îmi permit. Nu sunt genul care taie faţa sau care depăşeşte coloana, depăşesc pe linia continuă numai tractoarele şi căruţele, dar dacă am spaţiu şi nu pun pe nimeni în pericol (nimeni include şi ocupanţii maşinii) merg cât de repede pot, în limita siguranţei. Mai ţineţi minte sintagma aceea din vechiul Cod Rutier? "...până la limita evitării oricărui pericol". Mulţi am hulit-o, am spus că e ambiguă, că e special strecurată ca să fim sancţionaţi... Inclusiv eu am gândit aşa. Ei bine, cei 6 ani la volanul Trabant-ului şi cei 11 ani la volanul Nissan-ului m-au făcut să-mi schimb părerea la 180 de grade. De aceea se întâmplă atâtea pe drumuri, nu numai în România: fiindcă această sintagmă nu e aplicată de nimeni în timpul deplasării. N-are rost să ţin acum cursuri de conducere preventivă şi/sau defensivă. De asta trebuie să se ocupe ministerul educaţiei, sunt plătiţi din banii noştri, ai voştri, ai lor. Pe acest considerent, trebuie determinată viteza maximă cu care poţi circula pe orice fel de drum, în orice condiţii meteo, în toate condiţiile de trafic. De ştiut: când parcurgi pentru prima dată un drum (cu excepţia autostrăzilor) trebuie să circuli cu o viteză sub 5-10 km/h sub limita legală, dacă această limită este una de bun simţ (80-110 km/h). La a doua parcurgere a drumului poţi merge liniştit cu limita maximă. Apoi... depinde de experienţa ta şi de maşină. Dar, vă rog: cei care nu vreţi să conduceţi preventiv, care nu renunţaţi la blazoane... alegeţi un gard sau un stâlp! Lăsaţi oamenii să trăiască! Iar ăştia cu maşini neinscripţionate în trafic... uşurel, băieţi. Nu e cazul meu, dar sunt inşi care au spart blocade în trafic, oameni pe la 60 de ani care nu au frică la volan decât de Dumnezeu şi care vă şuntează de nici nu ştiţi de unde v-a venit. Nu este o ameninţare, dar când treci printr-un defileu montan, ca şofer profesionist şi scapi cu viaţă dintr-un tir cu mitraliere, renaşti. Deci, mare atenţie tuturor în trafic şi drumuri bune şi drepte să avem! |
#105
Posted 09 March 2018 - 10:16
Linia continuă nu este acolo degeaba. În acest context, nu există vizibilitate, depășirea acesteia înseamnă pericol.
Cu toții ne grăbim. Din ce in ce mai des. Irelevant. Viața are prioritate. 15 peste 50 fac diferența dintre vină și lipsa acesteia. Înțeleg ce spui. Drumuri nasoale. Dar nici cu participanții la trafic nu-mi e rușine. La volan sau nu, ar ști de frica legii, dacă s-ar aplica. |
|
#106
Posted 09 March 2018 - 10:25
PSC, on 09 martie 2018 - 09:51, said:
....De ştiut: când parcurgi pentru prima dată un drum (cu excepţia autostrăzilor) trebuie să circuli cu o viteză sub 5-10 km/h sub limita legală, dacă această limită este una de bun simţ (80-110 km/h). La a doua parcurgere a drumului poţi merge liniştit cu limita maximă. Apoi... depinde de experienţa ta şi de maşină..... personal chiar daca nu cunosc drumul merg cat de tare pot dar cat sa pot opri la timp daca apare CEVA. in general cand nu vad tot pun piciorul deasupra franei.... e un reflex bun... care pana acum m-a salvat de cateva evenimente. p.s. din pacate inca nu mi-am format reflexul de a vana masinile de politie ci doar pietoni, bicilisti si alte minunatii |
#107
Posted 09 March 2018 - 10:27
Deși m-au mai faultat milițienii cu radarul, cred că nu se va câștiga nimic dacă radarele vor fi doar pe mașini inscripționate. Un câștig real ar fi doar dacă rutieriștii ar face și altceva decât să stea la pândă cu veioza.
Vă aduceți aminte de camerele fixe? O parte din ele erau poziționate în zone periculoase și au redus numărul de accidente. Că au fost implementate prost, grosul banilor ajungând la srl-uri, e altă poveste. |
#108
Posted 09 March 2018 - 10:36
Eu sunt de parere ca ar trebui masurate vitezele medii pe tronsoane de drum (camere fixe si cronimetrati timpii in care sunt parcurse acele distante).
Este irelevant ca intr-o curba cu tufis sau dupa 10km de aliniament sta un radar dupa stalp. Problema e ca sunt soferi care scot pe drum 1/2 .. 2/3 din timpul legal. Edited by arg, 09 March 2018 - 10:36. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users