Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Dress code la locul de munca
#55
Posted 06 February 2018 - 13:07
business11, on 06 februarie 2018 - 12:54, said:
depinde de job, daca lucrez backoffice te imbraci cum doresti dar sa ai bun gust, ca nu poti veni in maieu, dar nici zilnic la camasa nu cred ca este necesar. Daca vorbim de front-office atunci este necesar un dresscode, prezinta o anumita seriozitate Aici sunt de acord |
#56
Posted 06 February 2018 - 13:24
geostorm, on 06 februarie 2018 - 11:27, said:
Si daca e vorba de decenta si bun gust, ce e decent si de bun gust sa vezi un grasan caruia i se revarsa burta peste cureaua de la pantaloni ? Mai decent e sa vina intr-un tricou larg care sa nu ii puna defectele fizice in evidenta. geostorm, on 06 februarie 2018 - 13:07, said:
Aici sunt de acord Edited by futurist, 06 February 2018 - 13:19. |
#57
Posted 06 February 2018 - 13:50
Cum a zis si business11, depinde de situatie. Nu e un raspuns simplu, da sau nu.
Acum evident ca o sa fie pareri pro si contra, pentru ca oamenii sunt diferiti. Unii mai rebeli ca geostorm, altii mai conformisti. Fiecare isi face propriile reguli in viata. Daca esti asa deranjat de tinuta la locul de munca, intrebi inainte de angajare care e politica. Eu cred ca tine de bun simt ce porti la munca, si pe unde am lucrat pana acum, regulile pentru tinuta formala au avut sens. Adica, in birou, unde oarecum este o comunitate, si oamenii se cunosc intre ei, e ok o tinuta mai casual. La urma urmei, ii vezi pe colegi in fiecare zi, e o anumita familiaritate. Urcand o treapta mai sus pe scara familiaritatii, acasa cu familia de exemplu, pot sa port tricou si pantaloni scurti sau pijamale. Nu umblu prin casa in costum. Pe de alta parte, daca ai contact cu oameni pe care nu ii cunosti, mi se pare normal sa oferi si sa ceri respect, si prin vestimentatia pe care o porti. Aici intra si locurile de munca in back-office, dar in care au acces si publicul si/sau parteneri de afaceri, angajati externi, etc. Evident, daca esti rebel, varul lui Che Guevara si Fight Club e filmul tau preferat, atunci vei purta trei sferturi kaki, v-neck si orice regula pe lumea asta a fost creata ca sa opreasca avantul tau de geniu. |
#58
Posted 06 February 2018 - 13:51
Ce rost are topicul ăsta ?
Unde e cazul de dress code e implementat deja. Cred că dacă și-ar folosi toți indivizii creierul din dotare și bunul simț nici nu ar exista ideea asta la muncă. N-am văzut dress-code-ul încălcat decât pe la vreo firmuliță mai tristă unde vara mai vine câte un gras cu tricoul transpirat, sau vreo duduiță îmbrăcată pentru câte kile crede că are sau câte își dorește, nu pentru câte are. Adică genul de firmă cu 4 angajați. Repet, care e rostul ? Edited by exceswater, 06 February 2018 - 13:52. |
#59
Posted 06 February 2018 - 14:22
pexCom, on 06 februarie 2018 - 13:50, said:
Cum a zis si business11, depinde de situatie. Nu e un raspuns simplu, da sau nu. Acum evident ca o sa fie pareri pro si contra, pentru ca oamenii sunt diferiti. Unii mai rebeli ca geostorm, altii mai conformisti. Fiecare isi face propriile reguli in viata. Daca esti asa deranjat de tinuta la locul de munca, intrebi inainte de angajare care e politica. Eu cred ca tine de bun simt ce porti la munca, si pe unde am lucrat pana acum, regulile pentru tinuta formala au avut sens. Adica, in birou, unde oarecum este o comunitate, si oamenii se cunosc intre ei, e ok o tinuta mai casual. La urma urmei, ii vezi pe colegi in fiecare zi, e o anumita familiaritate. Urcand o treapta mai sus pe scara familiaritatii, acasa cu familia de exemplu, pot sa port tricou si pantaloni scurti sau pijamale. Nu umblu prin casa in costum. Pe de alta parte, daca ai contact cu oameni pe care nu ii cunosti, mi se pare normal sa oferi si sa ceri respect, si prin vestimentatia pe care o porti. Aici intra si locurile de munca in back-office, dar in care au acces si publicul si/sau parteneri de afaceri, angajati externi, etc. Evident, daca esti rebel, varul lui Che Guevara si Fight Club e filmul tau preferat, atunci vei purta trei sferturi kaki, v-neck si orice regula pe lumea asta a fost creata ca sa opreasca avantul tau de geniu. Nu sunt deloc rebel, dar in orice regula vreau sa vad o utilitate. Cand lucrezi cu clienti sunt si eu de acord ca o tinuta office ajuta sa impui ceva respect. Insa atunci cand stai 8 ore pe scaun modificand niste celule intrun excel, de ce trebuie sa fii imbracat la 4 ace ? Care e utilitatea ? Cu ce creste productivitatea ? |
#60
Posted 06 February 2018 - 14:26
geostorm, on 06 februarie 2018 - 14:22, said:
Nu sunt deloc rebel, dar in orice regula vreau sa vad o utilitate. Cand lucrezi cu clienti sunt si eu de acord ca o tinuta office ajuta sa impui ceva respect. Insa atunci cand stai 8 ore pe scaun modificand niste celule intrun excel, de ce trebuie sa fii imbracat la 4 ace ? Care e utilitatea ? Cu ce creste productivitatea ? |
#61
Posted 06 February 2018 - 14:26
Zici că lucrați la fermă și v-au pus ăștia dress code - costum Armani musai
"Sunteți de acord cu introducerea unui dress code la locul de muncă ?" mai bine un Wash Code - să te oblige să te speli. De îmbrăcat nu cred că e cazul să îți zică cineva cum. Dacă ai ajuns să lucrezi la un loc cu altă lume cred că nu ești genul care poartă chiloții peste pantaloni. Edited by exceswater, 06 February 2018 - 14:34. |
#62
Posted 06 February 2018 - 14:37
geostorm, on 05 februarie 2018 - 22:33, said:
Ce parere aveti despre introducerea unui dress code la locul de munca ? Sunteti sau nu de acord cu asa ceva ? Asteptam si ceva argumente Daca e vorba ceva super strict, formal (numai la cravata), atunci (mai degraba) nu - sigur, in afara unor evenimente, predari de produse etc. Argumente pro: - imagine profesionala atunci cand intri in firma (tu sau diversi parteneri) - o disciplina inerenta (unora le e greu sa se spele) - iti cam dai seama vizual cine e junior si cine e sef de proiect Argumente contra: - formalism excesiv si granitele care decurg din asta (comunicare etc.) - cheltuieli in plus (dar nu mari - sa fim seriosi, 3-4 sacouri nu costa foarte mult, oricum cu camasi vii...) Edited by aaaa4567, 06 February 2018 - 14:39. |
#63
Posted 06 February 2018 - 14:45
exceswater, on 06 februarie 2018 - 14:26, said:
Zici că lucrați la fermă și v-au pus ăștia dress code - costum Armani musai "Sunteți de acord cu introducerea unui dress code la locul de muncă ?" mai bine un Wash Code - să te oblige să te speli. De Ă®mbrăcat nu cred că e cazul să Ă®ți zică cineva cum. Dacă ai ajuns să lucrezi la un loc cu altă lume cred că nu ești genul care poartă chiloții peste pantaloni, Mai degraba tuvarati ca nu prea ai iesit de la tine din sat. Nu lua ca reper Bucurestiul plin de parveniti ce vin.de la coada vacii dar se imbraca business doar pentru ca sunt complexati si vor sa para mult mai mult decat sunt ei in realitate. Uite de exemplu Apple sau Amazon nu au un dress code implementat. Iar asta e doar un mic exemplu, sunt o gramada de companii imense unde nu.exista un dress code. Dar stim ca in Romanica conteaza foarte mult imaginea, vezi chiar prima ministra ce de costume sofisticate are darun nu stie sa scoata 2 vorbe aaaa4567, on 06 februarie 2018 - 14:37, said: Argumente pro: - imagine profesionala atunci cand intri in firma (tu sau diversi parteneri) - o disciplina inerenta (unora le e greu sa se spele) - iti cam dai seama vizual cine e junior si cine e sef de proiect Argumente contra: - formalism excesiv si granitele care decurg din asta (comunicare etc.) - cheltuieli in plus (dar nu mari - sa fim seriosi, 3-4 sacouri nu costa foarte mult, oricum cu camasi vii...) Tipic pentru gandirea romanului, imagine si iar imagine. Trebuie sa lasi.impresia prin tinuta ca esti profesionist, nu prin activitatea ta, totul e doar imagine, nu.profunzime Forme fara fond... De regula se intampla fix invers, cand dai peste unul la 4 ace iti dai seama ca omul nneputand compensa prin ce are in.cap, incearca sa para ce nu.este Edited by geostorm, 06 February 2018 - 14:47. |
#64
Posted 06 February 2018 - 15:18
business11, on 06 februarie 2018 - 12:54, said:
Daca vorbim de front-office atunci este necesar un dresscode, prezinta o anumita seriozitate Da. Dar dacă intrăm mai adânc în subiect ne dăm seama că astea sunt idei preconcepute si cutume. Parlamentarii nostri sunt numai la patru ace si in acelasi timp cei mai mari escroci. E o eticheta. La fel de bine puteau veni si in slapi. E fux acelasi lucru. Omenirea lucreaza cu etichete..cu forme si imagini. Si mai putin cu fond. Cele mai mari tunuri sunt date de.. gulerele albe, la nivel mondial. Edited by caiuscorneliu, 06 February 2018 - 15:21. |
|
#65
Posted 06 February 2018 - 15:40
Wotan, on 06 februarie 2018 - 00:16, said:
In domeniul ingineriei automotive, la germani, e plin. Bun, cand merg ei la discutii sau vine clientul, toata lumea e la costum, chiar si la 30 de grade. A doua zi motorul e din nou in parcare si casca pe birou... - blugi rupti aiurea, tricouri murdare de transpiratie, pete de mancare (in afara cazului in care s-a muncit de s-a rupt in ultimele zile, evident); - reguli de igiena elementara nerespectate consecvent (pantofi murdari, mirosuri pestilentiale); geostorm, on 06 februarie 2018 - 14:45, said:
Tipic pentru gandirea romanului, imagine si iar imagine. Trebuie sa lasi.impresia prin tinuta ca esti profesionist, nu prin activitatea ta, totul e doar imagine, nu.profunzime Forme fara fond... De regula se intampla fix invers, cand dai peste unul la 4 ace iti dai seama ca omul nneputand compensa prin ce are in.cap, incearca sa para ce nu.este caiuscorneliu, on 06 februarie 2018 - 00:35, said: PS. A contat destul de mult și faptul că angajatorul nu oferea bani separat pentru ținută business, cum aveau pretenția. Dar din motivarea instanței reieșea clar că decent nu înseamnă numai costum, cravată și cămașă, ci mai degraba curat și aspect îngrijit, chiar și când vine vorba de tricou sau blugi. Precis versiunea urmatoare de contract de munca va detalia pe 3 pagini ce inseamna decent Ai abuzat si tu putin... Eu, oricum, n-am mai venit de ani buni in tenisi (afara de un angajator care isi batea joc, din multe puncte de vedere). Adica decent mi se pare pantalon de doc sau ceva blugi de o culoare care sa semene cu pantalonii de costum (sunt multe variante, inclusiv ieftine), un blazer (sacou) si macar niste pantofi de tip loafers (semiformal). Dar nu tenisi albi, tricou verde si altele. Ah, daca faci curatenie, zidarie, o merge. Eu merg asa pe oriunde, de ani de zile, m-am obisnuit. Desigur, daca ies la paine, cu bicicleta sau la maturat frunze, ma imbrac in tricou si in tenisi. Edited by aaaa4567, 06 February 2018 - 15:27. |
#66
Posted 06 February 2018 - 16:20
geostorm, on 05 februarie 2018 - 23:32, said:
Ba din contra, restaunrantele unde angajatii au camasute apretate sunt fix alea comuniste, unde nu vine nici dracu pentru atmosfera de parastas geostorm, on 06 februarie 2018 - 14:45, said:
De regula se intampla fix invers, cand dai peste unul la 4 ace iti dai seama ca omul nneputand compensa prin ce are in.cap, incearca sa para ce nu.este Dress code nu inseamna business full time, ci "decent" in majoritatea cazurilor, iar daca e scris in regulamentele firmei si nu esti de accord poti negocia cu managerul si vezi exact ce si cum este permis. Parca fusese la in moment dat o discutie legata de impunerea pantofilor cu toc unor tipe care trebuiau sa stea la receptie in picioare, saracele faceau bataturi pana le dadea sangele. Sau soferi de autobuz care trebuaiu sa poarte pantaloni lungi si camasa desi afara era extrem de cald (pentru zona asta). Chestiile absurde trebuie si sunt contestate. |
#67
Posted 06 February 2018 - 17:49
Arianna-D, on 06 februarie 2018 - 16:20, said: Se intampla pe naiba "fix" ceva. Sunt companii si companii, manageri si manageri, si nu doar in Ro (ca iar se incepe cu in Ro e naspa, ce open minded sunt ailalti). Unii impun in dress code tinuta business sau ceva anume pentru ca asa e traditia in firma respectiva (vorbesc aici de lanturi hoteliere, restaurante, firme private cu vechime de zeci de ani, de avocatura). Sunt suficiente medode si tinute care nu-ti infraneaza personalitatea, iar daca singurul mod prin care iti arati personalitatea e prin haine, well..... Dress code nu inseamna business full time, ci "decent" in majoritatea cazurilor, iar daca e scris in regulamentele firmei si nu esti de accord poti negocia cu managerul si vezi exact ce si cum este permis. Parca fusese la in moment dat o discutie legata de impunerea pantofilor cu toc unor tipe care trebuiau sa stea la receptie in picioare, saracele faceau bataturi pana le dadea sangele. Sau soferi de autobuz care trebuaiu sa poarte pantaloni lungi si camasa desi afara era extrem de cald (pentru zona asta). Chestiile absurde trebuie si sunt contestate. Pentru decent nu ai nevoie de dress code, e de la sine inteles. Ba chiar se specifica aceasta tinuta decenta in codul de conduita |
#68
Posted 06 February 2018 - 17:52
Dress code nu inseamna doar ceva specificat explicit in regulamente sau altceva.
|
#69
Posted 06 February 2018 - 18:00
geostorm, on 06 februarie 2018 - 17:49, said:
Pentru decent nu ai nevoie de dress code, e de la sine inteles. Ba chiar se specifica aceasta tinuta decenta in codul de conduita Edited by Kokoshmare, 06 February 2018 - 18:01. |
|
#71
Posted 07 February 2018 - 09:34
geostorm, on 06 februarie 2018 - 14:45, said: Mai degraba tuvarati ca nu prea ai iesit de la tine din sat. Nu lua ca reper Bucurestiul plin de parveniti ce vin.de la coada vacii dar se imbraca business doar pentru ca sunt complexati si vor sa para mult mai mult decat sunt ei in realitate. Uite de exemplu Apple sau Amazon nu au un dress code implementat. Iar asta e doar un mic exemplu, sunt o gramada de companii imense unde nu.exista un dress code. Dar stim ca in Romanica conteaza foarte mult imaginea, vezi chiar prima ministra ce de costume sofisticate are darun nu stie sa scoata 2 vorbe Tipic pentru gandirea romanului, imagine si iar imagine. Trebuie sa lasi.impresia prin tinuta ca esti profesionist, nu prin activitatea ta, totul e doar imagine, nu.profunzime Forme fara fond... De regula se intampla fix invers, cand dai peste unul la 4 ace iti dai seama ca omul nneputand compensa prin ce are in.cap, incearca sa para ce nu.este 2 Insist pe faptul ca dress code e dictat de bun simt și ca mi se pare amuzant ca ai considera necesara impunerea lui. Nu e nevoie de asa ceva ca are și omul cap. 3 Scrii cu picioarele. Puncte in mijlocul propozitiei, cuvinte scrise anapoda. De writing code ai auzit? |
#72
Posted 07 February 2018 - 16:09
exceswater, on 07 februarie 2018 - 09:34, said:
1 Nu te-a făcut nimeni țăran cum insinuezi că aș fi. 2 Insist pe faptul ca dress code e dictat de bun simt și ca mi se pare amuzant ca ai considera necesara impunerea lui. Nu e nevoie de asa ceva ca are și omul cap. 3 Scrii cu picioarele. Puncte in mijlocul propozitiei, cuvinte scrise anapoda. De writing code ai auzit? Scriu, repede, de pe telefon, de la lucru. Apar si erori de TYPO... Poti evita mesajele mele, in caz ca nu le intelegi... Kokoshmare, on 06 februarie 2018 - 18:00, said: "Tinuta decenta" este ceva foarte subiectiv si de aia se prefera, cel putin pe domeniul meu sa se scrie exact ce si cum. Prin UK, daca ai auzit de tara asta, a fost ceva scandal pentru ca pakii si indienii au considerat ca nu fac nimic rau daca vin in djalaba sau cu copitele in papuci si s-a ajuns inclusiv in instanta. Doar la sikhi s-a admis purtarea turbanului. A fost parca un proces si despre obligativitatea purtatului de tocuri la femei. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users