Mercedes C class
#55
Posted 06 February 2018 - 12:06
irulan_corrino, on 05 februarie 2018 - 19:24, said:
Nici friptură la grătar nu ne trebuie,alții mănâncă ciorbă de ștevie cu mămăligă toată viața și nu mor. Omul spune moft,adică își permite. Mercedesul chel înseamnă dotări de vârf de low costuri. Și ceva peste. |
#56
Posted 06 February 2018 - 12:26
alliNdanuTz, on 06 februarie 2018 - 12:06, said:
Inseamna pe naiba, ai intrat vreodata pe un configurator de la Merc sa vezi ce dotari de baza ai? iti zic eu, mai nimic. C-ul chel nici macar cu jante nu vine (masina care pleaca de la 30k+). Nu e nici o diferenta intre un C class chel si un Passat chel, sau intre un A Class chel si un Golf chel, etc (vorbesc din pct de vedere al dotarilor, nu tinuta de drum). corect, Mercedes-ul C chel vine cu jeante din tabla cu capace pe 16. Fara nici o optiune fata de alte masini. Si E-Class-ul chel vine cu dotari 0, cu jeante din tabla si asa mai departe. De la S-Class ai masina cheala cu mai multe dotari decat o masina lowcost full option, dar asta este normal cand ne gandim ca pretul de pornire al unui S450 incepe undeva la 100.000. |
#57
Posted 06 February 2018 - 13:05
Eu tot C-class W205 am, ma rog, cu o alta motorizare. Vezi ca exista acum niste oferte (C-class startup e una dintre ele) in care iei un C-class decent dotat la ~30k.
Prima recomandare e sa te duci sa faci drive test. Vezi cum te intelegi cu masina, cu sistemul de infotainment etc. La fel si cu alternativele, A4 si Seria 3. Personal, desi am luat C-class, pentru o masina cu care sa mergi din A in B, cu tehnologie din secolul asta, recomand de departe A4. Sau seria 3 daca iti place interiorul si vrei ceva un pic mai dinamic. Vei vedea ca sistemul de infotainment din C-class este la ani lumina in spatele BMW si Audi si interiorul, desi arata exceptional (cel mai bine dintre toate zic eu), e f putin ergonomic. Adica nu poti sa gasesti vreun buton fara sa te uiti, ceea ce e un mare minus dpmdv. Cat priveste achizitia in sine, eu recomand o masina de maxim 2 ani vechime (devalorizarea ar trebui sa fie undeva la 30%), la care sa cumperi garantia extinsa pana la 5 ani. Si atunci ai echivalentul unei masini noi la 2/3 din costuri. |
#58
Posted 06 February 2018 - 13:12
Si poti sa spui asa in mare cam care sunt costurile de intretinere , ce motorizare ai si cum te impaci cu ea ?
|
#59
Posted 06 February 2018 - 13:13
yonut_a, on 06 februarie 2018 - 13:12, said:
Si poti sa spui asa in mare cam care sunt costurile de intretinere , ce motorizare ai si cum te impaci cu ea ? are jurnal de bord deschis...unde vei citi extrem de puține referințe despre mașină. pentru a4 am eu deschis unde vei citi ceva mai multe referințe despre mașină, dar tot puține. mai mult te vor distra discuțiile )) Edited by bobalex18, 06 February 2018 - 13:14. |
#60
Posted 06 February 2018 - 13:17
figo1988, on 06 februarie 2018 - 13:05, said:
Eu tot C-class W205 am, ma rog, cu o alta motorizare. Vezi ca exista acum niste oferte (C-class startup e una dintre ele) in care iei un C-class decent dotat la ~30k. Prima recomandare e sa te duci sa faci drive test. Vezi cum te intelegi cu masina, cu sistemul de infotainment etc. La fel si cu alternativele, A4 si Seria 3. Personal, desi am luat C-class, pentru o masina cu care sa mergi din A in B, cu tehnologie din secolul asta, recomand de departe A4. Sau seria 3 daca iti place interiorul si vrei ceva un pic mai dinamic. Vei vedea ca sistemul de infotainment din C-class este la ani lumina in spatele BMW si Audi si interiorul, desi arata exceptional (cel mai bine dintre toate zic eu), e f putin ergonomic. Adica nu poti sa gasesti vreun buton fara sa te uiti, ceea ce e un mare minus dpmdv. Cat priveste achizitia in sine, eu recomand o masina de maxim 2 ani vechime (devalorizarea ar trebui sa fie undeva la 30%), la care sa cumperi garantia extinsa pana la 5 ani. Si atunci ai echivalentul unei masini noi la 2/3 din costuri. inca o persoana care intr-adevar stie ce vorbeste! Ca si ecran BMW-ul este mult in fata, cea mai buna calitate a ecranului + cele mai ok comenzi, urmat de Audi. La navigatie la fel BMW-ul are nasul in fata, setezi cel mai rapid ruta dorita si se incarca cel mai rapid. Plus diferite functiuni unde iDrive-ul este mult mai avansat. |
#61
Posted 06 February 2018 - 13:31
bobalex18, on 06 februarie 2018 - 13:13, said:
el are mașină de pensionar...aflat în criză de sex-appeal )) are jurnal de bord deschis...unde vei citi extrem de puține referințe despre mașină. pentru a4 am eu deschis unde vei citi ceva mai multe referințe despre mașină, dar tot puține. mai mult te vor distra discuțiile )) |
#62
Posted 06 February 2018 - 13:37
alliNdanuTz, on 06 februarie 2018 - 13:31, said:
Vreau si eu o masina de pensionar ca a lui )) |
#63
Posted 06 February 2018 - 13:40
yonut_a, on 06 februarie 2018 - 13:12, said:
Si poti sa spui asa in mare cam care sunt costurile de intretinere , ce motorizare ai si cum te impaci cu ea ? Nu sunt foarte relevante costurile mele de intretinere pentru un C-class cu motorizare normala. Eu am C43 AMG si ultimele 3 litere cresc f mult costurile totale, din pacate. La BMW in configurator stiu ca dau si preturile pentru pachete de garantie si intretinere, m-as orienta dupa alea. De departe cel mai scump lucru pe care-l vei plati anual va fi CASCO. Daca iei ceva cu garantie extinsa la 5 ani, reviziile nu sunt SF, din cate stiu eu. Asta e jurnalul, incepand de pe la pagina 30 e prezenta si masina https://forum.softpe...2#entry21670996 . La cateva zile distanta de cand am luat-o i-am facut si un review si o buna parte din pareri cred ca vor fi relevante si pt tine. Ma refer la interior, sistemul de infotainment, cutia de viteze etc. bobalex18, on 06 februarie 2018 - 13:13, said:
el are mașină de pensionar...aflat în criză de sex-appeal )) are jurnal de bord deschis...unde vei citi extrem de puține referințe despre mașină. pentru a4 am eu deschis unde vei citi ceva mai multe referințe despre mașină, dar tot puține. mai mult te vor distra discuțiile )) Criza varstei de jos, sau cum i-ar zice? De cand ti-ai luat Quattro cred ca si bicicleta ai vrea sa ti-o faci integrala business11, on 06 februarie 2018 - 13:17, said: inca o persoana care intr-adevar stie ce vorbeste! Ca si ecran BMW-ul este mult in fata, cea mai buna calitate a ecranului + cele mai ok comenzi, urmat de Audi. La navigatie la fel BMW-ul are nasul in fata, setezi cel mai rapid ruta dorita si se incarca cel mai rapid. Plus diferite functiuni unde iDrive-ul este mult mai avansat. Da, cam asta as zice si eu. Totusi nu am testat ultimele versiuni de pe Mercedes Benz. NTG 6 cred ca-i zice. Au acum display digital care integreaza si ceasurile de bord si sper sa mai fi scazut distanta tehnologica fata de concurenta. |
#64
Posted 06 February 2018 - 13:47
figo1988, on 06 februarie 2018 - 13:40, said: Criza varstei de jos, sau cum i-ar zice? De cand ti-ai luat Quattro cred ca si bicicleta ai vrea sa ti-o faci integrala Da, cam asta as zice si eu. Totusi nu am testat ultimele versiuni de pe Mercedes Benz. NTG 6 cred ca-i zice. Au acum display digital care integreaza si ceasurile de bord si sper sa mai fi scazut distanta tehnologica fata de concurenta. când eram copil mă gândeam să fac bicicleta 2*2 dar era cam dificil să iei curbele cu o roată care are lanț pentru mișcare. dacă ai o soluție tehnică, be my guest )) la e/s class au făcut prima dată acel panou în loc de ceasuri. am văzut că acum l-au adoptat și la noul a class. nu cred că este la c class. probabil așteaptă facelif-ul. îți poți da cuvântul că nu ai fi vrut să participi la quattro winter experience după ce ai văzut pozele și clipurile? |
|
#65
Posted 06 February 2018 - 13:47
Da, am ajuns in final pe jurnalul de bord , intradevar probabil incomparabile costurile de intretinere ...
Ms de raspuns. |
#66
Posted 06 February 2018 - 13:50
bobalex18, on 06 februarie 2018 - 13:47, said:
când eram copil mă gândeam să fac bicicleta 2*2 dar era cam dificil să iei curbele cu o roată care are lanț pentru mișcare. dacă ai o soluție tehnică, be my guest )) la e/s class au făcut prima dată acel panou în loc de ceasuri. am văzut că acum l-au adoptat și la noul a class. nu cred că este la c class. probabil așteaptă facelif-ul. îți poți da cuvântul că nu ai fi vrut să participi la quattro winter experience după ce ai văzut pozele și clipurile? In leg cu quattro winter, mie mi-ar fi placut sa particip inca de cand am auzit de idee pe clubaudi, dar am Mazda, ce sa faci ) edit: a stai, nu vorbeai de ecran la Merc, my bad Edited by alliNdanuTz, 06 February 2018 - 13:51. |
#67
Posted 06 February 2018 - 13:52
dacă te ajută și jurnalul meu:
https://forum.softpe...ro-cuveesilver/ am făcut vreo 2 recenzii mai amănunțite, dar sunt pierdute prin „mult zgomot”. seria 3 model nou nu știu să fie jurnal deschis. nu am înțeles edit-ul?! ba da, mă refeream de ecran/panou la Mercedes. Edited by bobalex18, 06 February 2018 - 13:55. |
#68
Posted 06 February 2018 - 13:56
business11, on 06 februarie 2018 - 11:10, said: de ce ii recomandati omului 4matic? Zilele trecute citeam ca BMW vinde cele mai multe modele xdrive din Europa in Romania. La ce are nevoie de 4matic? Cata iarna avem in Romania, cat de necirculabile sunt drumurile ca sa zici ca ai nevoie de masina 4x4? Cheltuie bani pe o necesitate rara + consumul de benzina ridicat pentru? Nici aia din tariile nordice care au zapada si gheata la greu nu conduc xDrive-uri ca in Romania... De banii de 4matic alegi o masina cu optiuni mai multe. Asa`i, e mult mai important un display mai mare, eventual si ceas cu cuc decit tractiunea integrala... |
#69
Posted 06 February 2018 - 13:56
bobalex18, on 06 februarie 2018 - 13:47, said:
când eram copil mă gândeam să fac bicicleta 2*2 dar era cam dificil să iei curbele cu o roată care are lanț pentru mișcare. dacă ai o soluție tehnică, be my guest )) Hibrid, cu motor electric pe roata din fata! Cred ca ma pui pe ignore acum. @yonut_a: Nu iti imagina ca sunt materiale extra-terestre, dar din cauza ca se fac in volume asa mici si alegerile se fac in general din pasiune, isi cam permit sa ceara oricat. Dar ti-am zis, cauta sa cumperi si pachetul de intretinere si garantie, mi se pare ca merita. |
|
#70
Posted 06 February 2018 - 13:59
2x2
Cardan pina la ghidon, articulatie si coboara pe furca alt cardan la roata fata. De, ne`a batut si pe noi gindul in copilarie... Edited by Ion_Bumbu, 06 February 2018 - 13:59. |
#71
Posted 06 February 2018 - 14:05
C- class-ul asta e vreun reper de tinuta de drum ? Gen A4 ?
|
#72
Posted 06 February 2018 - 14:05
bobalex18, on 06 februarie 2018 - 13:52, said:
dacă te ajută și jurnalul meu: https://forum.softpe...ro-cuveesilver/ am făcut vreo 2 recenzii mai amănunțite, dar sunt pierdute prin „mult zgomot”. seria 3 model nou nu știu să fie jurnal deschis. nu am înțeles edit-ul?! ba da, mă refeream de ecran/panou la Mercedes. Las', acum sunt confuz ) trecem peste |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users