Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Adaptor usb3.1gigabit vs Adaptor ...

La multi ani @Atreides!

La multi ani @KENSINGTON!

La multi ani @burebista!
 La multi ani de Florii!

Stihl fs 70 c-e

Challengers (2024)

Care mai sunt mediile de admitere...
 Laptop cu HDD atasare memorie MMC...

Hartile google nu mai au chenarul...

Tomate in ghiveci la curte?

Idei cale de actiune recuperare g...
 Intoleranța lactoza- vegan v...

Tobe acustice insonorizare in blo...

Cine canta? Fragment din melodie...

Tablou sigurante Dacia Sandero 2012
 

Mercedes C class

- - - - -
  • Please log in to reply
106 replies to this topic

#73
figo1988

figo1988

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 23,874
  • Înscris: 10.10.2003

View Postoverseas, on 06 februarie 2018 - 14:05, said:

C- class-ul asta e vreun reper de tinuta de drum ? Gen A4 ?

Sta bine pe sosea, la nivelul asta nu e ca si cum e vreuna mult mai buna sau mai proasta. Nu ai prins-o cu A4, e tractiune fata, traditional subviratoare. La clase echivalente, BMW-urile sunt in general cele mai dinamice. Oricum, e un non-subiect dupa parerea mea. Daca vrei sa mergi sportiv, iei un hot-hatch de banii aia, nu un sedan confortabil.

View PostalliNdanuTz, on 06 februarie 2018 - 14:05, said:

Ehh, eu ma refeream la tot ecranul (cum are acum A Class / E Class - 2 panouri), credeam ca tu zici strict de ceasuri dar de fapt se leaga intre ele Posted Image)
Las', acum sunt confuz Posted Image) trecem peste

Se pare ca o sa fie interior full-digital. https://www.autoevol...oupe-91304.html

PS: Sper sa se adevereasca si sa schimbe C43-ul cu C55, cu motor 6 in linie si hibrid. Oricat de tatici ar fi cei de la AMG in evacuari, tot nu au cum sa-l faca sa sune la fel de frumos ca un V6. Sper... :D

Edited by figo1988, 06 February 2018 - 14:19.


#74
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,488
  • Înscris: 18.06.2007
poate te ajută articolul ăsta. în ediția tipărită din românia avea vreo 8 pagini, dacă nu greșesc.

https://www.auto-mot...t-11829236.html

#75
overseas

overseas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,104
  • Înscris: 09.01.2007
Eu zic ca am prins-o cu A4, m-am dat cu unul S line care era foarte rigid si sportiv. Nu-mi pare ca C se tine dupa el.

#76
alliNdanuTz

alliNdanuTz

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,804
  • Înscris: 12.06.2010

View Postfigo1988, on 06 februarie 2018 - 14:12, said:

Sta bine pe sosea, la nivelul asta nu e ca si cum e vreuna mult mai buna sau mai proasta. Nu ai prins-o cu A4, e tractiune fata, traditional subviratoare. La clase echivalente, BMW-urile sunt in general cele mai dinamice. Oricum, e un non-subiect dupa parerea mea. Daca vrei sa mergi sportiv, iei un hot-hatch de banii aia, nu un sedan confortabil.



Se pare ca o sa fie interior full-digital. https://www.autoevol...oupe-91304.html

PS: Sper sa se adevereasca si sa schimbe C43-ul cu C55, cu motor 6 in linie si hibrid. Oricat de tatici ar fi cei de la AMG in evacuari, tot nu au cum sa-l faca sa sune la fel de frumos ca un V6. Sper... Posted Image

Nu ma asteptam sa il faca ca la E / S la un facelift :)

Edited by alliNdanuTz, 06 February 2018 - 14:31.


#77
figo1988

figo1988

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 23,874
  • Înscris: 10.10.2003

View Postoverseas, on 06 februarie 2018 - 14:25, said:

Eu zic ca am prins-o cu A4, m-am dat cu unul S line care era foarte rigid si sportiv. Nu-mi pare ca C se tine dupa el.

Fara suparare, dar e imposibil pentru un sofer normal, in conditii de condus pe drum public, sa poata face diferenta intre doua masini premium din aceeasi clasa, dotate asemanator. De asta testele se fac pe circuit, cu anvelope identice si la presiunea corecta etc.

Oricum, sa inteleg ca te urmareai cu un C-class si el nu reusea sa se tina dupa tine? Nu inteleg ce ai testat de fapt.

View PostalliNdanuTz, on 06 februarie 2018 - 14:27, said:

Nu ma asteptam sa il faca ca la E / S la un facelift Posted Image

Nici eu, dar alta solutie nu aveau. Din momentul in care s-au decis sa mearga pe varianta asta cu ecran mare, care sa incorporeze ambele module, la toate celelalte din gama, ar fi fost prea scump sa dezvolte ceasuri digitale doar pentru C-class facelift. Nu mai zic de sistemul de infotainment unde sper ca au sters tot si au pornit de la 0. :D

#78
business11

business11

    Info Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,845
  • Înscris: 13.07.2011

View PostalliNdanuTz, on 06 februarie 2018 - 14:27, said:

Nu ma asteptam sa il faca ca la E / S la un facelift Posted Image

pana si in modelul A Class 2018 l-au bagat, era clar ca trebuie adaptat in toate. Dupa parerea mea mult mai placut si mai reusit decat tableta actuala din C-Class care zici ca este photo frame

#79
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,488
  • Înscris: 18.06.2007

View Postfigo1988, on 06 februarie 2018 - 14:33, said:

Fara suparare, dar e imposibil pentru un sofer normal, in conditii de condus pe drum public, sa poata face diferenta intre doua masini premium din aceeasi clasa, dotate asemanator. De asta testele se fac pe circuit, cu anvelope identice si la presiunea corecta etc.

Oricum, sa inteleg ca te urmareai cu un C-class si el nu reusea sa se tina dupa tine? Nu inteleg ce ai testat de fapt.
figo ce stil ai. vrea să zică că a condus un a4 de care a fost impresionat. anterior a condus un c class și nu a fost la fel de impresionat. singurul plus la c class (nu vorbesc despre ce ai tu) este suspensia spate care e ceva sf...dar cu rezultate similare cu a4 Posted Image)))

pe circuit, pe mâna profesioniștilor probabil a4 se „pișă” pe c class Posted Image)))) (îmi dai tu ignore Posted Image)) )

în clasa asta, o iei pe cea pe care o prinzi la preț bun sau cea care are culoarea care îți place :D

Edited by bobalex18, 06 February 2018 - 14:39.


#80
figo1988

figo1988

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 23,874
  • Înscris: 10.10.2003

View Postbobalex18, on 06 februarie 2018 - 14:38, said:

figo ce stil ai. vrea să zică că a condus un a4 de care a fost impresionat. anterior a condus un c class și nu a fost la fel de impresionat. singurul plus la c class (nu vorbesc despre ce ai tu) este suspensia spate care e ceva sf...dar cu rezultate similare cu a4 Posted Image)))

pe circuit, pe mâna profesioniștilor probabil a4 se „pișă” pe c class Posted Image)))) (îmi dai tu ignore Posted Image)) )

Asta nu o cred, sincer. :) In primul rand pentru ca o masina cu tractiune fata e clar dezavantajata, asculta doar la filmuletele mele cu GTI-ul, cat de tarziu poti accelera la iesirea din curbe din cauza tractiunii fata. Ar insemna ca sasiul de C-class e mort si ingropat si flexeaza ca o bancnota de 1 leu (din aia cu Dragnea pe ea :D). Chiar o sa caut, din curiozitate.

#81
overseas

overseas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,104
  • Înscris: 09.01.2007
Nu frate, nu am condus C-ul ca altfel nu intrebam. desi aveam de unde dar nu am fost curios.
Am condus un A4 s-line si mi-a zguduit rinichii, dar in curbe statea ca trenul cu Nokiane Zline de Finlanda. Iar proprietarul chiar il conducea ca la curse.
Nu am auzit pe nimeni sa laude C-ul la comportament rutier, de aia intrebam. Dar poate e mai rara masina.

#82
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,488
  • Înscris: 18.06.2007
figo, acum ți-a răspuns. a4 îți oferă tot ce ai nevoie încât nici măcar nu mai are rost să testezi/verifici concurența :D eu îi dau dreptate după ce am testat concurenții (pierdere de timp) :)))

#83
figo1988

figo1988

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 23,874
  • Înscris: 10.10.2003
Pai daca ne luam dupa cultura auto din Romania si cine ce lauda... :D Majoritatea care cumpara SH nici macar intretinerea nu o fac corect, schimba amortizoarele cand curg, bucsele cand troncane, despre ce discutam aici? Altfel, o masina rigida nu inseamna decat ca s-au facut compromisuri serioase la confort, dar fara sa poti spune cat de bine sta in viraje.

Eu cu toti cei care am mers si mi-au spus ca "merg sportiv", am descoperit ca de fapt sunt EXTREM de departe de ce poate masina de fapt. Si e normal sa fie asa, ca o banda de circulatie e de 5x mai ingusta decat un circuit si nu ai cum sa descoperi limita daca nu o depasesti macar un pic. Iar asta, pe un drum public, inseamna cel putin o mega-sperietura sau, mai comun, accident frontal cu o masina sau un copac.

#84
business11

business11

    Info Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,845
  • Înscris: 13.07.2011
Audi A4 3.0 TDI cu 272cp vs un E350 3.0td cu 258cp

Audi 0-100 : 6,4 / 0-200: 20 / 0-250: 75,7
MB 0-100: 6,0 / 0-200: 20 / 0-250: 78,1

nu vorbesc din teste si alte rahaturi, drept pe autostrada in Germania.

#85
alliNdanuTz

alliNdanuTz

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,804
  • Înscris: 12.06.2010

View Postfigo1988, on 06 februarie 2018 - 14:55, said:

Pai daca ne luam dupa cultura auto din Romania si cine ce lauda... Posted Image Majoritatea care cumpara SH nici macar intretinerea nu o fac corect, schimba amortizoarele cand curg, bucsele cand troncane, despre ce discutam aici? Altfel, o masina rigida nu inseamna decat ca s-au facut compromisuri serioase la confort, dar fara sa poti spune cat de bine sta in viraje.

Eu cu toti cei care am mers si mi-au spus ca "merg sportiv", am descoperit ca de fapt sunt EXTREM de departe de ce poate masina de fapt. Si e normal sa fie asa, ca o banda de circulatie e de 5x mai ingusta decat un circuit si nu ai cum sa descoperi limita daca nu o depasesti macar un pic. Iar asta, pe un drum public, inseamna cel putin o mega-sperietura sau, mai comun, accident frontal cu o masina sau un copac.

Attached Files



#86
overseas

overseas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,104
  • Înscris: 09.01.2007
Eu nu am intrebat in cat timp face suta, ci cum sta pe drum.
De ex. in clasa non premium compacta Focus si Golf cam fac legea.

#87
Ion_Bumbu

Ion_Bumbu

    User asocial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,591
  • Înscris: 31.01.2010
Impreza este peste ...

#88
business11

business11

    Info Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,845
  • Înscris: 13.07.2011

View Postoverseas, on 06 februarie 2018 - 15:42, said:

Eu nu am intrebat in cat timp face suta, ci cum sta pe drum.
De ex. in clasa non premium compacta Focus si Golf cam fac legea.

cel mai bine dupa parerea mea sta Audi-ul. In clasa c-class/a4/seria 3.

Nonpremium Focus cu siguranta

#89
vinciun

vinciun

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,665
  • Înscris: 24.10.2015

View Postoverseas, on 06 februarie 2018 - 14:25, said:

Eu zic ca am prins-o cu A4, m-am dat cu unul S line care era foarte rigid si sportiv. Nu-mi pare ca C se tine dupa el.
La Mercedes ai suspensia avantgarde ( mai sportiva fata de clasic sau elegance) sau chiar AMG.

#90
overseas

overseas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,104
  • Înscris: 09.01.2007
Vorbim totusi de masini stock :)

View PostIon_Bumbu, on 06 februarie 2018 - 15:46, said:

Impreza este peste ...

Dap, sa zicem ca e o categorie speciala.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate