Mercedes C class
Last Updated: Jul 04 2021 18:32, Started by
yonut_a
, Feb 05 2018 09:30
·
0
#73
Posted 06 February 2018 - 14:12
overseas, on 06 februarie 2018 - 14:05, said:
C- class-ul asta e vreun reper de tinuta de drum ? Gen A4 ? Sta bine pe sosea, la nivelul asta nu e ca si cum e vreuna mult mai buna sau mai proasta. Nu ai prins-o cu A4, e tractiune fata, traditional subviratoare. La clase echivalente, BMW-urile sunt in general cele mai dinamice. Oricum, e un non-subiect dupa parerea mea. Daca vrei sa mergi sportiv, iei un hot-hatch de banii aia, nu un sedan confortabil. alliNdanuTz, on 06 februarie 2018 - 14:05, said:
Ehh, eu ma refeream la tot ecranul (cum are acum A Class / E Class - 2 panouri), credeam ca tu zici strict de ceasuri dar de fapt se leaga intre ele ) Las', acum sunt confuz ) trecem peste Se pare ca o sa fie interior full-digital. https://www.autoevol...oupe-91304.html PS: Sper sa se adevereasca si sa schimbe C43-ul cu C55, cu motor 6 in linie si hibrid. Oricat de tatici ar fi cei de la AMG in evacuari, tot nu au cum sa-l faca sa sune la fel de frumos ca un V6. Sper... Edited by figo1988, 06 February 2018 - 14:19. |
#74
Posted 06 February 2018 - 14:25
poate te ajută articolul ăsta. în ediția tipărită din românia avea vreo 8 pagini, dacă nu greșesc.
https://www.auto-mot...t-11829236.html |
#75
Posted 06 February 2018 - 14:25
Eu zic ca am prins-o cu A4, m-am dat cu unul S line care era foarte rigid si sportiv. Nu-mi pare ca C se tine dupa el.
|
#76
Posted 06 February 2018 - 14:27
figo1988, on 06 februarie 2018 - 14:12, said:
Sta bine pe sosea, la nivelul asta nu e ca si cum e vreuna mult mai buna sau mai proasta. Nu ai prins-o cu A4, e tractiune fata, traditional subviratoare. La clase echivalente, BMW-urile sunt in general cele mai dinamice. Oricum, e un non-subiect dupa parerea mea. Daca vrei sa mergi sportiv, iei un hot-hatch de banii aia, nu un sedan confortabil. Se pare ca o sa fie interior full-digital. https://www.autoevol...oupe-91304.html PS: Sper sa se adevereasca si sa schimbe C43-ul cu C55, cu motor 6 in linie si hibrid. Oricat de tatici ar fi cei de la AMG in evacuari, tot nu au cum sa-l faca sa sune la fel de frumos ca un V6. Sper... Nu ma asteptam sa il faca ca la E / S la un facelift Edited by alliNdanuTz, 06 February 2018 - 14:31. |
#77
Posted 06 February 2018 - 14:34
overseas, on 06 februarie 2018 - 14:25, said:
Eu zic ca am prins-o cu A4, m-am dat cu unul S line care era foarte rigid si sportiv. Nu-mi pare ca C se tine dupa el. Fara suparare, dar e imposibil pentru un sofer normal, in conditii de condus pe drum public, sa poata face diferenta intre doua masini premium din aceeasi clasa, dotate asemanator. De asta testele se fac pe circuit, cu anvelope identice si la presiunea corecta etc. Oricum, sa inteleg ca te urmareai cu un C-class si el nu reusea sa se tina dupa tine? Nu inteleg ce ai testat de fapt. alliNdanuTz, on 06 februarie 2018 - 14:27, said:
Nu ma asteptam sa il faca ca la E / S la un facelift Nici eu, dar alta solutie nu aveau. Din momentul in care s-au decis sa mearga pe varianta asta cu ecran mare, care sa incorporeze ambele module, la toate celelalte din gama, ar fi fost prea scump sa dezvolte ceasuri digitale doar pentru C-class facelift. Nu mai zic de sistemul de infotainment unde sper ca au sters tot si au pornit de la 0. |
#78
Posted 06 February 2018 - 14:35
#79
Posted 06 February 2018 - 14:38
figo1988, on 06 februarie 2018 - 14:33, said:
Fara suparare, dar e imposibil pentru un sofer normal, in conditii de condus pe drum public, sa poata face diferenta intre doua masini premium din aceeasi clasa, dotate asemanator. De asta testele se fac pe circuit, cu anvelope identice si la presiunea corecta etc. Oricum, sa inteleg ca te urmareai cu un C-class si el nu reusea sa se tina dupa tine? Nu inteleg ce ai testat de fapt. pe circuit, pe mâna profesioniștilor probabil a4 se „pișă” pe c class )))) (îmi dai tu ignore )) ) în clasa asta, o iei pe cea pe care o prinzi la preț bun sau cea care are culoarea care îți place Edited by bobalex18, 06 February 2018 - 14:39. |
#80
Posted 06 February 2018 - 14:41
bobalex18, on 06 februarie 2018 - 14:38, said:
figo ce stil ai. vrea să zică că a condus un a4 de care a fost impresionat. anterior a condus un c class și nu a fost la fel de impresionat. singurul plus la c class (nu vorbesc despre ce ai tu) este suspensia spate care e ceva sf...dar cu rezultate similare cu a4 ))) pe circuit, pe mâna profesioniștilor probabil a4 se „pișă” pe c class )))) (îmi dai tu ignore )) ) Asta nu o cred, sincer. In primul rand pentru ca o masina cu tractiune fata e clar dezavantajata, asculta doar la filmuletele mele cu GTI-ul, cat de tarziu poti accelera la iesirea din curbe din cauza tractiunii fata. Ar insemna ca sasiul de C-class e mort si ingropat si flexeaza ca o bancnota de 1 leu (din aia cu Dragnea pe ea ). Chiar o sa caut, din curiozitate. |
#81
Posted 06 February 2018 - 14:43
Nu frate, nu am condus C-ul ca altfel nu intrebam. desi aveam de unde dar nu am fost curios.
Am condus un A4 s-line si mi-a zguduit rinichii, dar in curbe statea ca trenul cu Nokiane Zline de Finlanda. Iar proprietarul chiar il conducea ca la curse. Nu am auzit pe nimeni sa laude C-ul la comportament rutier, de aia intrebam. Dar poate e mai rara masina. |
#82
Posted 06 February 2018 - 14:46
figo, acum ți-a răspuns. a4 îți oferă tot ce ai nevoie încât nici măcar nu mai are rost să testezi/verifici concurența eu îi dau dreptate după ce am testat concurenții (pierdere de timp) ))
|
|
#83
Posted 06 February 2018 - 14:55
Pai daca ne luam dupa cultura auto din Romania si cine ce lauda... Majoritatea care cumpara SH nici macar intretinerea nu o fac corect, schimba amortizoarele cand curg, bucsele cand troncane, despre ce discutam aici? Altfel, o masina rigida nu inseamna decat ca s-au facut compromisuri serioase la confort, dar fara sa poti spune cat de bine sta in viraje.
Eu cu toti cei care am mers si mi-au spus ca "merg sportiv", am descoperit ca de fapt sunt EXTREM de departe de ce poate masina de fapt. Si e normal sa fie asa, ca o banda de circulatie e de 5x mai ingusta decat un circuit si nu ai cum sa descoperi limita daca nu o depasesti macar un pic. Iar asta, pe un drum public, inseamna cel putin o mega-sperietura sau, mai comun, accident frontal cu o masina sau un copac. |
#84
Posted 06 February 2018 - 14:55
Audi A4 3.0 TDI cu 272cp vs un E350 3.0td cu 258cp
Audi 0-100 : 6,4 / 0-200: 20 / 0-250: 75,7 MB 0-100: 6,0 / 0-200: 20 / 0-250: 78,1 nu vorbesc din teste si alte rahaturi, drept pe autostrada in Germania. |
#85
Posted 06 February 2018 - 15:05
figo1988, on 06 februarie 2018 - 14:55, said:
Pai daca ne luam dupa cultura auto din Romania si cine ce lauda... Majoritatea care cumpara SH nici macar intretinerea nu o fac corect, schimba amortizoarele cand curg, bucsele cand troncane, despre ce discutam aici? Altfel, o masina rigida nu inseamna decat ca s-au facut compromisuri serioase la confort, dar fara sa poti spune cat de bine sta in viraje. Eu cu toti cei care am mers si mi-au spus ca "merg sportiv", am descoperit ca de fapt sunt EXTREM de departe de ce poate masina de fapt. Si e normal sa fie asa, ca o banda de circulatie e de 5x mai ingusta decat un circuit si nu ai cum sa descoperi limita daca nu o depasesti macar un pic. Iar asta, pe un drum public, inseamna cel putin o mega-sperietura sau, mai comun, accident frontal cu o masina sau un copac. Attached Files |
#86
Posted 06 February 2018 - 15:42
Eu nu am intrebat in cat timp face suta, ci cum sta pe drum.
De ex. in clasa non premium compacta Focus si Golf cam fac legea. |
#88
Posted 06 February 2018 - 15:51
#90
Posted 06 February 2018 - 16:13
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users