Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Mercedes C class
Last Updated: Jul 04 2021 18:32, Started by
yonut_a
, Feb 05 2018 09:30
·
0
#91
Posted 06 February 2018 - 16:14
Cand se discuta despre "cum sta pe drum", lumea mai degraba descrie cat de dura e suspensia si cat de precisa e directia, ca altceva nu ai ce masura 'din fund', pe un drum public, mergand legal.
|
#92
Posted 06 February 2018 - 16:21
Eu cred ca majoritatea vorbesc de masina asta din poze si ce au mai citit pe net. Una e sa faci asa si alta e sa mergi cu ea macar cateva sute de km ca sa-ti faci o idee de ce o masina premium este mai scumpa din start cu cel putin 30-40%, comparativ cu una de volum. Deci in acest caz macar un drive test este imperios necesar. Ca de dat cu parerea din fata unui calculator ne pricepem toti.
|
#93
Posted 06 February 2018 - 16:22
hai că l-am făcut praf și pe săracul inițiator al topicului.
ideea e că Mercedes c este o alegere foarte bună, dar să iei una cu km foarte puțin, cu garanție extinsă și de la sursă sigură (să nu dai peste o epavă). dacă te uiți și la a4 sau seria 3 vei alege cea a cărei culoare îi va plăcea soției. indiferent ce vei alege te asigur că îți va plăcea. un bun prieten avea qq 2.0 4*4 și după ce a condus mașina mea la un botez a vândut-o și și-a luat una similară. |
#94
Posted 07 February 2018 - 16:29
#96
Posted 11 February 2018 - 08:17
Am condus cateva zile un C200 2016, dotat foarte frumos si cu gust. Dupa care am trecut pe la un C160 echipare de baza. Concluzia? Daca nu bifezi sau, daca iei sh, nu a fost bifata corect lista de optionale risti sa iei o masina cu un plastic scartaitor, lucis si magnet de amprente pe consola centrala, fete de usi de plastic, o "tableta" in bord mascata cu plastic cu exceptia unei dungi inguste cu un display penibil, si multe alte chestii de genul. Si drept cadou, primesti dreptul de a plati vreo 28k EUR pe ea.
Overall e o masina interesanta, dar overpriced din punctul meu de vedere. E mica in interior, intretinerea e scumpa, CASCO e mare si obligatoriu, nu vrei sa afli cat ar costa de fapt o usa revopsita, mai ales daca ai o culoare pretentioasa. Cutia automata e EXCEPTIONALA, la ani lumina peste DSG si Multitronic ca si confort, chiar daca putin mai lenta cateodata. Eu, personal, de 30k EUR as cauta fie A6/E/5er daca as tine la brand, dar mai degraba m-as uita la un Insignia 4x4 2.0T care e spatioasa, inchegata, automata, integrala si la banii astia iese foarte bine dotata. |
#97
Posted 11 February 2018 - 09:17
Dupa cum spuneam la inceputul topicului, nu era vorba despre ce masina as putea lua in suma de 30k.
Totusi de ce crezi ca in 30k as gasi un A6 sau un E mai bine dotate decat un C ? Iar personal nu as da niciodata 30k pe un Opel |
#98
Posted 11 February 2018 - 10:01
Nici eu nu as da atât pe un Opel. Iar un A6 sau Seria 5 cred că le-ai putea găsi mai dotate pentru că din strat dotările standard au fost mai multe. Oricum vorbim de altă clasă la care multe lucruri sunt regândite, inclusiv dotările standard și opționalele.
Dacă vrei lux sau ceva a la Mercedes, dar mai ieftin, ar fi Mondeo Vignale. Da, nu prea se compara cu Clasa C, insa ai dotări f bune, confort bun, o ținută de drum a la Ford și materiale interesente. Inclusiv piele pe bord. Și chiar e o combinație mișto. |
#99
Posted 11 February 2018 - 10:26
Un E dotat identic cu C class e semnificativ mai scump. Și e și logic sa fie asa. La 30k iei un C class foarte bine dotat cu sub 2 ani vechime, care încă are garanție și la care, cu o suma rezonabila, o poți extinde cu încă 2 sau 3 ani. Același raționament se poate aplica și la A4 sau Seria 3, în funcție de preferințe
|
#100
Posted 11 February 2018 - 14:48
danX, on 11 februarie 2018 - 08:17, said:
Am condus cateva zile un C200 2016, dotat foarte frumos si cu gust. Dupa care am trecut pe la un C160 echipare de baza. Concluzia? Daca nu bifezi sau, daca iei sh, nu a fost bifata corect lista de optionale risti sa iei o masina cu un plastic scartaitor, lucis si magnet de amprente pe consola centrala, fete de usi de plastic, o "tableta" in bord mascata cu plastic cu exceptia unei dungi inguste cu un display penibil, si multe alte chestii de genul. Si drept cadou, primesti dreptul de a plati vreo 28k EUR pe ea. Overall e o masina interesanta, dar overpriced din punctul meu de vedere. E mica in interior, intretinerea e scumpa, CASCO e mare si obligatoriu, nu vrei sa afli cat ar costa de fapt o usa revopsita, mai ales daca ai o culoare pretentioasa. Cutia automata e EXCEPTIONALA, la ani lumina peste DSG si Multitronic ca si confort, chiar daca putin mai lenta cateodata. Eu, personal, de 30k EUR as cauta fie A6/E/5er daca as tine la brand, dar mai degraba m-as uita la un Insignia 4x4 2.0T care e spatioasa, inchegata, automata, integrala si la banii astia iese foarte bine dotata. De ce e overpriced, pt ca e mica ( in comparatie cu ce? Este la fel de mica ca si un A4 sau 3-ar), intretinere scumpa ( la toate premium este la fel de scumpa) si ca e Casco scump ( e la fel de scump la orice masina premium, cota se calculeaza din pretul de nou/depreciere dupa x ani) si costa scump vopseaua? Cu 30 k euro poti lua si S klasse, doar ca e vechi si cu triplu km. Sau iei C-ul in garantie si dotari bune si 4matic, sau iei un E mult mai vechi si km dubli. Deci comparatia e ilogica si irelevanta. Asa pot sa zic si eu ca Opel de 30 k euro e overpriced, dar depinde cu ce comparam. Intelegi ce zic? ) Si in general, e overpriced ceva cand e prea scump pt buzunarul nostru. Daca am avea cashcavalul, nu se mai pune asa problema. Cam orice produs pe lumea asta e overpriced, pt ca trebuie sa faca cineva profit, e ecuatie simpla. Edited by cavaliere, 11 February 2018 - 14:50. |
|
#101
Posted 12 February 2018 - 12:02
C250d 4matic Avantgarde, 2016/6, 10k km:
https://suchen.mobil...17-3841661728f4 C300 4matic 2.0 245cp, 1200km: https://suchen.mobil...ae-e62f0b71304d Optiuni sunt. Ion_Bumbu, on 07 februarie 2018 - 18:50, said:
Este si va fi si de acum inainte peste la tinuta de drum fata de VW si Focus. Este alt animal asa cum bine a specificat @overseas. Testele si timpii pe circuit spun altceva. Edited by ionutMembruAnonimut, 12 February 2018 - 12:14. |
#102
Posted 12 February 2018 - 20:37
3er/C/A4 sunt prea mici pentru mine. Overpriced pentru ca daca nu iei ceva echipat bine platesti STRICT pentru sigla de pe capota.
Sunt oameni care dau 30k pe un Peugeot 3008 sau Nissan x-Trail, deci de ce nu ai da 30k pe un Opel? Discutam de masini noi aici. @initiator, cat ai dat pe Qasqai? |
#104
Posted 12 February 2018 - 21:47
Eu nu as da 22500 EUR pe un SUV mic. De aia sunt clienti si clienti, oferte si oferte. Daca ti-e suficient spatiul din Qashqai, iti va fi indestulator si in C-Class. Ia-ti C200 sau C250 benzina. Echipare sport. Si interior designo si pachet de iluminare interioara. Si poate sistem de entertainment cu Android Auto, parca o anumita varianta venea cu asa ceva dupa un update.
|
#105
Posted 10 January 2019 - 09:39
Sunt curios daca cel ce a deschis acest topic a trecut la C class.
Si eu imi doresc acest lucru, momentan conduc Skoda Octavia 2 de 140 cai si as vrea c class C300 (260 cai) Pe mine ma sperie/ingrijoreaza altceva: sa nu pice componente importante gen cutie/suspensie etc In configurator poti opta pentru suspensie pe aer (AIRMATIC) ceea ce suna/este cool, adaptiva (coboara/ridica singura)...dar si cand o pica sistemul... Idei? Comentarii? |
|
#106
Posted 30 December 2019 - 12:28
Salutare tuturor!
Sunt interesat de achizitia unui Mercedes C Class W205, cu motorizare pe benzina - 1600 cmc de 156 CP, cu cutie automata. Detine cineva aceasta motorizare si ma poate ajuta cu cateva pareri - putere, fiabilitate, consum, intretinere, etc.? Va multumesc. |
#107
Posted 04 July 2021 - 18:32
Bună ziua. Aș dori să achiziționez un Mercedes C class din Germania nu mai vechi de anul 2013 cu cutie de viteze automată (recent mi-a venit păsărica asta, încă nu am avut automată ) să nu depășească 2000 cm/ (peste sare impozitul ). Nu conduc foarte mult, în ultimii 15 ani am făcut 110.000 km și nu am obiceiul să schim mașina des. O mașină o țin și 10,15 ani...așa că nu consider o problemă dacă Mercedesul pe îl voi achiziționa va avea până în 180000 km la bord.
Poate îmi recomandați ce anume model să caut (habar nu am nimic despre Mercedes-uri) la ce să fiu atent și marea mea dilemă este dacă să fie pe motorină sau benzină. Vă mulțumesc mult |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users