ING anunță un nou model operațional
Last Updated: Jul 19 2018 23:17, Started by
anarchy78_ro
, Feb 01 2018 14:23
·
0
#1
Posted 01 February 2018 - 14:23
ING România anunţă un nou model operaţional implementat în 33 de sucursale proprii şi integrarea serviciilor bancare pe platformele sale digitale pe parcursul acestui an, banca urmând să facă tranziţia către un model digital de tip self-service.
ING va implementa un program de reorientare în carieră pentru angajaţi icare în prezent efectuează activităţi operaţionale în sucursalele sale. Amprenta teritorială ING rămâne aceeaşi, compania având în total 180 de sucursale la nivel naţional. Planul ING vizează tranziţia către un model digital de tip self-service şi recreare fluxului operaţional. Sursa : ZF |
#2
Posted 01 February 2018 - 14:29
Adica dispare cashul si service-ul facut de personal si in ultimele 33 de sucursale din cele 180.
|
#3
Posted 01 February 2018 - 14:45
#4
Posted 01 February 2018 - 15:29
Asta va insemna viitorul, bancile care nu se adapteaza vor ramane de caruta.
Deha apar o gramada de banci virtuale gen revolut, ce vor concura masiv bancile clasice |
#5
Posted 01 February 2018 - 15:44
TheWarrior, on 01 februarie 2018 - 14:45, said:
NU, o sa fie preluat de ATm-uri, alea lucreaza 24 din 24, nu vor concediu, nu vor prime, nu vor 5 zile pe saptamana, etc. Edited by biogood, 01 February 2018 - 15:55. |
#6
Posted 01 February 2018 - 16:13
Da, asta e trendul, iar ING cam e pionier in Romania pe zona de banking inteligent. Apropo, cu Maria de la ING (robotul lor de suport) s-a conversat cineva? Ca eu daca as lucra in zona de suport as incepe sa am tremurici.
|
#7
Posted 01 February 2018 - 16:31
Am conversat eu putin cu Maria de la ING acum vreun an. Eu voiam sa dau de un operator. Am tot zis de extras de cont si din a doua incercare a inteles ). E bun ca nu ai de tastat pe 1,2,3 ca sa intri la optiunea dorita, dar nu cred ca inca e destul de capabila sa inlocuiasca un operator uman.
|
#8
Posted 01 February 2018 - 17:18
Pana acuma nu era asa?
E asa in iasi de cativa ani. Au macar cate un bancomat in fiecare oras? In vaslui nu e nici unul macar. Asta e banca? Cei care stau in vaslui ce fac? Fac naveta la iasi ? |
#9
Posted 01 February 2018 - 17:34
E un comunicat sublim, care nu spune nimic.
Avand in vedere ce probleme operationale si de comunicare are ING in ultimul timp, aceasta automatizare nu e cea mai fericita idee. Nu toate procesele pot fi automatizate, iar "Maria" nu e chiar cel mai destept robot de pe pamant... E un cost-cutting ce duce catre aberant. |
#10
Posted 01 February 2018 - 18:18
geostorm, on 01 februarie 2018 - 15:29, said:
Asta va insemna viitorul, bancile care nu se adapteaza vor ramane de caruta. Deha apar o gramada de banci virtuale gen revolut, ce vor concura masiv bancile clasice Astept cu interes carnea virtuala, si mamaliga virtuala, poate si mici virtuali, astia care au invatat pe branci si au muncit ani de zile la banci, ce or sa faca ? la sapa cu ei ? |
|
#11
Posted 01 February 2018 - 18:21
La birourile existente se vor vinde floricele ?Pentru 2ATM-uri nu au nevoie de spatiile de acum.Asa ca prevad relocari in viitorul apropriat in locatii strategice gen : sub scari ,in poduri , pivnite etc
Asa chiar vor reduce costurile. E doar un mod elegant de a spune ca a-si restrang activitatea.Cum o sa depui la ATM documentatia pentru un imprumut ? |
#12
Posted 01 February 2018 - 18:21
N-am reusit sa depun cash niciodata oricum, trebuia sa ma duc la mama dracu la nush care sediu cu casierie.
Celelalte banci ce fac, cele care au numai depunere cash la ghiseu? Ele n-au nevoie de cost-cuttinng? |
#13
Posted 01 February 2018 - 18:34
este clar, veriga umana este cea slaba, trebuie sa ne sinucidem toti si sa lasam masinile sa eficientizeze costurile la maxim.....
|
#14
Posted 01 February 2018 - 18:37
E un model de business, nu zice nimeni că trebuie să fie pentru toată lumea. Cei care se simt confortabil cu serviciile ING le vor utiliza în continuare.
|
#15
Posted 01 February 2018 - 18:43
Platon, on 01 februarie 2018 - 18:18, said: Astept cu interes carnea virtuala, si mamaliga virtuala, poate si mici virtuali, astia care au invatat pe branci si au muncit ani de zile la banci, ce or sa faca ? la sapa cu ei ? Sa se recalifice, sa fie in pas cu piata muncii, asa e incapitalism, si doar ei sunt mari fani capitalism Insa bancile astea online vor avea mare nevoie de oameni in call center. Deci angajatii se vor muta acolo alexpet, on 01 februarie 2018 - 18:34, said:
este clar, veriga umana este cea slaba, trebuie sa ne sinucidem toti si sa lasam masinile sa eficientizeze costurile la maxim..... Nu mai e nimemi dispus sa plateasca comisioane bancare in 2018 pentru a asigura salariile unor angajati. Edited by geostorm, 01 February 2018 - 18:40. |
|
#16
Posted 01 February 2018 - 18:58
Dispar și ATM-urile lor. Sucursalele modernizate nu mai au așa ceva în dotare, se va merge pe online și pe inteligența artificială, aflată cam pe la începuturi.
Cu Maria nu m-am înțeles din prima. Altădată i-am vorbit în cuvinte cheie și a priceput, însă tot la operatorul uman am ajuns. |
#17
Posted 01 February 2018 - 18:59
Cu ocazia asta maresc cursul euro la BNR+30% sau lasa BNR+25% cum e acum?
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users