Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
De ce nu sunt tirurile si autobuzele aerodinamice?
Last Updated: Jan 24 2018 10:11, Started by
Aldulescu
, Jan 23 2018 18:12
·
0
#37
Posted 23 January 2018 - 21:41
E, uite de aia tre sa ai cultura generala.Ultimele postari vorbesc vorbe.Ba ,un roman a desenat,facut,patentat forma ideala aerodinamica.Si asta in 1921.Mars la scoala,semintarilor. AUREL PERSU.VA MERITATI TARA.
|
#38
Posted 23 January 2018 - 21:45
Da, iar de atunci toti au ales sa ignore acea forma ideala, pentru ca:
- e nepractica - implica mari conturi de fabricatie - exista forme aerodinamice "mai putin ideale", dar care ofera mai mult spatiu si costuri mai mici de productie. Voi de ce credeti ca in momentul in care s-au apucat toti de masini hibride, cam toate aduceau a uratenia de Toyota Prius? PS Masina trebuie sa stea pe sosea, nu zboara prin aer si nici nu trebuie sa coboare prin atmosfera cu cea mai mare viteza. Masina trebuie sa nu isi ia zborul... Trebuie minimizata rezistenta la inaintare, presiunea negativa in spate si optimizata forta cu care e tinuta masina pe sosea prin apasarea aerului ce trece peste capota. |
#39
Posted 23 January 2018 - 22:56
Tirurile alea mai fac si manevre de multe ori in spatii f mici, un post de conducere la cativa metri in spate si la inaltimea aia nu cred ca mai permite manevrele alea. Doar alea americane s-ar preta ca acolo totul e mare si nu au problemele din Europa.
Pe de alta parte, probabil ca aerodinamica nu aduce cine stie ce avantaj la o masina de cateva zeci de tone. Plus ca mi-e ca daca ne raportam la gabarit si greutate, stau mai bine decat o masina normala.Adica CX-ul nu e de cateva zeci de ori mai mare decat la o masina obisnuita. Nu de alta dar nu s-a inventat inca masina care sa consume mai putin decat un tir sau un autobuz daca ne raportam la greutate. Adica un tir de 20x mai greu decat o masina nu consuma de 20x mai mult ci mai putin de atat. |
#40
Posted 24 January 2018 - 10:11
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users