Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Probleme timonerie schimbator sau...

Numar strada gresit in contractul...

Centrala Ariston Cares Premium 24...

La multi ani @Klasse!
 La multi ani @shmecherul!

pareri ipad 6-2018- flip

Cum au aparut supermarketurile in...

Campanii mincinoase Carrefour
 Tv toshiba defect

touchscreen navigatie stricat

bonsai - de unde?

Resetare Bonus Malus
 Unitatea optica DVD-rw absenta pe...

Problema configurare Wireguard

Dozatoare de apa, cu alimentare d...

Intarziere aterizare avioane
 

De ce nu sunt tirurile si autobuzele aerodinamice?

* * * - - 2 votes
  • Please log in to reply
39 replies to this topic

#37
MikeSpike

MikeSpike

    Cinic real

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,683
  • Înscris: 22.01.2015
E, uite de aia tre sa ai cultura generala.Ultimele postari vorbesc vorbe.Ba ,un roman a desenat,facut,patentat forma ideala aerodinamica.Si asta in 1921.Mars la scoala,semintarilor. AUREL PERSU.VA MERITATI TARA.

#38
Adm

Adm

    Property Caretaker

  • Grup: Administrators
  • Posts: 24,174
  • Înscris: 22.05.2003
Da, iar de atunci toti au ales sa ignore acea forma ideala, pentru ca:
- e nepractica
- implica mari conturi de fabricatie
- exista forme aerodinamice "mai putin ideale", dar care ofera mai mult spatiu si costuri mai mici de productie.

Voi de ce credeti ca in momentul in care s-au apucat toti de masini hibride, cam toate aduceau a uratenia de Toyota Prius?

PS Masina trebuie sa stea pe sosea, nu zboara prin aer si nici nu trebuie sa coboare prin atmosfera cu cea mai mare viteza.
Masina trebuie sa nu isi ia zborul...

Trebuie minimizata rezistenta la inaintare, presiunea negativa in spate si optimizata forta cu care e tinuta masina pe sosea prin apasarea aerului ce trece peste capota.

#39
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015
Tirurile alea mai fac si manevre de multe ori in spatii f mici, un post de conducere la cativa metri in spate si la inaltimea aia nu cred ca mai permite manevrele alea. Doar alea americane s-ar preta ca acolo totul e mare si nu au problemele din Europa.

Pe de alta parte, probabil ca aerodinamica nu aduce cine stie ce avantaj la o masina de cateva zeci de tone.
Plus ca mi-e ca daca ne raportam la gabarit si greutate, stau mai bine decat o masina normala.Adica CX-ul nu e de cateva zeci de ori mai mare decat la o masina obisnuita. Nu de alta dar nu s-a inventat inca masina care sa consume mai putin decat un tir sau un autobuz daca ne raportam la greutate. Adica un tir de 20x mai greu decat o masina nu consuma de 20x mai mult ci mai putin de atat.

#40
business11

business11

    Info Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,882
  • Înscris: 13.07.2011

 ericmario, on 23 ianuarie 2018 - 21:32, said:

Ba esti nebun?
Adica tu ai spus acum exact acelasi lucru pe care l-am zis eu in postul #5?

Scheissegall. Noi sa fim sanatosi!

scuze sefu' chiar nu am citit toate post-urile.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate