Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...
 Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...
 Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio
 Un nou pericol pt batrani

Ar trebui sa vindem imobiliarele ...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik
 

Audi A4 B8, martor bujii incandescente

- - - - -
  • Please log in to reply
50 replies to this topic

#19
invest20042001

invest20042001

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 314
  • Înscris: 04.02.2008

 alexa32, on 15 ianuarie 2018 - 21:35, said:

Cam asa Posted Image
uite eu pe asta n-am stiut-o. Multumesc, am invatat ceva azi.Posted Image

#20
valentincr

valentincr

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 399
  • Înscris: 05.05.2008
Iti recomand sa ii faci o testare si sa nu schimbi nimic pana nu vezi ce problema are masina in primul rand.

#21
WizardAly

WizardAly

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 314
  • Înscris: 06.12.2006

 valentincr, on 16 ianuarie 2018 - 14:04, said:

Iti recomand sa ii faci o testare si sa nu schimbi nimic pana nu vezi ce problema are masina in primul rand.

Absolut asa am sa fac. Azi nu a mai aparut deloc martorul, si masina s-a comportat ok, dar oricum maine la 8:30 sunt programat la reprezentanta la diagnoza...

Multumesc

#22
WizardAly

WizardAly

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 314
  • Înscris: 06.12.2006
Salut,

Update..

Am ajuns azi la un alt service, pentru ca la reprezentanta mi-au zis ca nu sunt electricienii la munca...mda
Trecand peste , la serviciul asta le-a dat ceva la galeria de admisie, sau un senzor de la o pompa de inalta presiune, ceva genul...nu stiu exact care e treaba. A ramas sa ma mai duc vineri sau sambata pentru alte investigatii.

Ceva pareri?
Multumesc

#23
DanyHiker

DanyHiker

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,271
  • Înscris: 06.07.2007
la admisie mai greu. Mai degraba la pompa sa fie ceva. Insa daca nu ai un cod de eroare, e greu de presupus. banuiesc ca e vorba de probleme de presiune in pompa.
Tot ce pot sa-ti spun e ca in momentul in care se vor face verificari la pompa, sa se uite nitel la regulatorul de presiune de pe pompa pentru ca ala dicteaza presiunea in rampa. Poate ai noroc sa fie doar ala cu probleme. Sau sa se verifice si senzorul de presiune de pe rampa. Si ala mai poate face figuri. De fapt chiar a fost un caz cunoscut  de mine. Sper ca testerul la care ai apelat e Vag com ca altfel nu vezi mare branza si schimbi in orb piese pana iti amorteste portofelul. valoarea regulatorului de presiune actual si specificat se vede doar cu vag com.

Edited by dan1980_25, 17 January 2018 - 23:58.


#24
WizardAly

WizardAly

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 314
  • Înscris: 06.12.2006
Am facut un test azi cu un program Vag su mi-au dat următoarele 3 coduri:
P0087
P0088
P2015

Are cineva idee ce ar putea fi??
Multumesc

#25
DanyHiker

DanyHiker

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,271
  • Înscris: 06.07.2007
Verifica regulatorul din capatul rampei. Primele doua erori sunt legate de presiune prea mica in pompa. Regulatorul de pe rampa se poate inlocui. Aditional se verifica daca nu ai pilituran filtru de motorina. Daca ai pilitura, pompa e varza.

Ultima eroare e legata de  egr si clapeta shut off. Se curata impreuna. Nu ar trebui sa fie problema.

Edited by dan1980_25, 18 January 2018 - 13:46.


#26
WizardAly

WizardAly

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 314
  • Înscris: 06.12.2006

 dan1980_25, on 18 ianuarie 2018 - 13:44, said:

Verifica regulatorul din capatul rampei. Primele doua erori sunt legate de presiune prea mica in pompa. Regulatorul de pe rampa se poate inlocui. Aditional se verifica daca nu ai pilituran filtru de motorina. Daca ai pilitura, pompa e varza.

Ultima eroare e legata de  egr si clapeta shut off. Se curata impreuna. Nu ar trebui sa fie problema.
Nu stiu exact ce inseamna toate astea, dar am senzatia ca este destul de grav. Deci prin ce am mai citit, daca apare pilitura in pompa aia, am inteles ca sunt sanse foarte mari sa fie duse si injectoare si toata instalatia de alimentare sau ceva de genul...probabil costuri peste 2500E.
Adaugand la asta ca mai este alta eroare si pe EGr si clapeta, imi e si frica :)))

La serviceul asta, la care am fost...deja nu cred ca mai are rost sa ma duc, ei au zis ca e galeria de admisie, dar dupa ce au vazut codurile astea, mi-au zis sa mai merg cu ea pana apare iar eroarea. Am impresia ca s-au grabit cu concluzia cu galeria, si nici macar ei nu stiu ce e de facut....trist

Multumesc,

P.S: Daca din fericire sa zicem ca nu este pilitura in filtru si pompa este ok, sau nu este...daca mai merg cu ea asa , este posibil sa stric eu in continuare si injectoare, etc? Exista niste simptope grave, din care iti poti da seama ce altceva ar mai fi dus? Din ce am mai citit pe net, erorile P0087 si P0088 ar trebi sa fie insotite in bord de "martorul motor" aprins. La mine nu se aprinde ala decat in momentul in care pun contactul, apoi se stinge. Pana acum nu a fost niciodata aprins. La mine ramane intermitent doar martorul bujii... (moment in care intra si in modul asta de protectie)

Edited by WizardAly, 18 January 2018 - 16:06.


#27
DanyHiker

DanyHiker

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,271
  • Înscris: 06.07.2007
eu zic ca e momentul sa-ti faci o programare la o reprezentanta. Macar aia stiu exact cu ce se mananca genul asta de motoare.
Sau ai putea sa iti faci cont pe foumul monomarca si sa ceri si acolo niste sfaturi. poate gasesti vreun mecanic dispus sa se uite la masina ta.
Altfel tare mi-e frica ca ajungi pe la vreun Dorel si ajungi cu masina pe butuci.

#28
WizardAly

WizardAly

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 314
  • Înscris: 06.12.2006
Salut, revin cu un update.

Am ajuns pe la mai multe serviceuri dupa ce la inceput m-au pus sa schimb galeria de admisie, etc.. ceea ce nu am facut, astazi am fost la cineva, care se ocupa printre altele si cu curatatul instalatiei. Majoritatea testelor acelasi coduri de eroare P0087 si P0088. Aici baietii mi-au desfacut intai injectoarele si le-au verificat pe un tester, si mi-au spus ca sunt "perfecte", in stare buna, si mi-au zis ca in cazul acesta singura explicatie este regulatorul de presiune. Acum a ramas sa vorbesc sa imi faca comanda si sa il montez. Nu sunt sigur daca inteleg eu ceva gresit prin regulator , dar eu aveam senzatia ca este o piese din fata (0928400706. acesta este codul Oem dupa piese de pe masina mea), insa din ce am inteles piese asta vine undeva in spatele motorului....este ca o tija lunga...probabil o sa fac o poza cand o sa pot si o atasez aici.

Cam asta am aflat pana acum...
multumesc mult

Edited by WizardAly, 25 January 2018 - 17:05.


#29
DanyHiker

DanyHiker

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,271
  • Înscris: 06.07.2007
ala pare a fi regulatorul de debit de pe pompa. E mai mult un senzor.
Din pacate cred ca problema la tine e regulatorul din capatul rampei de injectoare.
Arata asa
[ https://www.4tuning.ro/images/04l130764c-senzor-presiune-rampa-injectoare-vw/04l130764c-senzor-presiune-rampa-injectoare-vw-ccfac37903308051dc-0-0-0-0-0.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Edited by dan1980_25, 25 January 2018 - 22:34.


#30
WizardAly

WizardAly

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 314
  • Înscris: 06.12.2006

 dan1980_25, on 25 ianuarie 2018 - 22:29, said:

ala pare a fi regulatorul de debit de pe pompa. E mai mult un senzor.
Din pacate cred ca problema la tine e regulatorul din capatul rampei de injectoare.
Arata asa


Da, e posibil sa ai dreptate, nu am fost eu la service, ci tata...eu eram la serviciu. Tata a zis ca era aproape de parbirz ca locatie, ca sa fiu mai exact.
Aici am si poza facuta de mine , la ce am crezut eu ca este un regulator de presiune Attached File  20180124_090130.jpg   287.81K   44 downloads

Banuiesc ca ai spus din pacate, pentru ca probabil asta la care am eu probleme este mai scump nu? Ai cumva idee pe la ce pret se invarte?? Si din ce inteleg poza mea e mai mult la un senzor nu??

Multumesc mult Dan!

#31
Bebeleo

Bebeleo

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 26.01.2018
Salut, am facut in test la un Audi A4 b8 si mi-a dat eroarea P054400 si zice evacuare gaze temperatura ciclul 1 senzor 1 , as dori mai multe detalii. Multumesc!

#32
DanyHiker

DanyHiker

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,271
  • Înscris: 06.07.2007

 WizardAly, on 26 ianuarie 2018 - 00:02, said:



Da, e posibil sa ai dreptate, nu am fost eu la service, ci tata...eu eram la serviciu. Tata a zis ca era aproape de parbirz ca locatie, ca sa fiu mai exact.
Aici am si poza facuta de mine , la ce am crezut eu ca este un regulator de presiune 20180124_090130.jpg

Banuiesc ca ai spus din pacate, pentru ca probabil asta la care am eu probleme este mai scump nu? Ai cumva idee pe la ce pret se invarte?? Si din ce inteleg poza mea e mai mult la un senzor nu??

Multumesc mult Dan!
Regulatorul din capatul rampei e undeva la 500 de lei. Poate si mai putin. Deci trebui sa fii sigur ca ala e cu buba. Altfel dai bani aiurea.

#33
alexa32

alexa32

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,293
  • Înscris: 12.08.2006

 WizardAly, on 26 ianuarie 2018 - 00:02, said:


Aici am si poza facuta de mine , la ce am crezut eu ca este un regulator de presiune 20180124_090130.jpg

Banuiesc ca ai spus din pacate, pentru ca probabil asta la care am eu probleme este mai scump nu? Ai cumva idee pe la ce pret se invarte?? Si din ce inteleg poza mea e mai mult la un senzor nu??

Daca defectul se manifesta la regimuri mai mici, gen parcare sau demaraj usor as zice ca problema e de la regulatorul de debit de pe pompa.

Exista o regula logica de discriminare intre cel de pe pompa si cel de pe rampa, ambele pot sa creeze aceasi eroare....mai ales ca tu ai si P0088.

Regulatorul de pe pompa NU E UN SENZOR...ce v-a apucat?!

#34
DanyHiker

DanyHiker

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,271
  • Înscris: 06.07.2007
respectivului regulator i se spune N290- fuel metering valve. Am spus ca e senzor in ideea ca este electric si are mufa, desi nu e senzor in adevaratul sens al cuvantului. Acuma eu sunt curios cum il vei schimba pentru ca din cate am inteles e foarte greu de gasit. Din cate stiu se schimba cu pompa cu tot, cel putin asta e normativul VW. Umbla vorba ca e bine sa-l dai jos si sa-i verifici sita daca are span.

#35
alexa32

alexa32

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,293
  • Înscris: 12.08.2006
Se gaseste (aftermarket Bosch) si se schimba foarte usor.
Cu regulile de curatenie de rigoare.

#36
WizardAly

WizardAly

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 314
  • Înscris: 06.12.2006
A fost dat jos si verificata sita, si este curata... 😁
Marti imi schimba regulatorul ala de pe rampa. Sper sa se rezolve. Va tin la curent. Multumesc

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate